Ai, dat is klote....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:03 schreef R2cksson het volgende:
Heeft hier iemand ervaringen met een goede GPS Tracker van de Chinees? Ik wil de volgende keer dat ze mijn auto stelen eigenlijk wel weten waar hij is...
Dat gaat 'm dus niet worden (waarde ~8 euro).....quote:So how about ship it back for a new one?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
Lees het topic op tweakers, en je weet eigenlijk alles
Plex draait al, XMBC komt eraan, sowieso draait de interne media player ook een heleboel, of je pakt MX Player die nog meer draait en HW decoder ondersteund.
De CX-01 is zelfs vandaag geroot, en kosten het minst (rond de 50 dollar).
Je gebruikt ze voor de juistere genre inderdaad. Dan zijn ze top. Goede balans van bass, detail en treble. De soundstage is wat beter dan andere in-ears omdat het niet typische in-ears zijn ook en ik vind dat ze beter 'locken' in je oor, zonder dat het oncomfortabel wordt. Leuke dingen inderdaad.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
Verdomme. Wat zijn die Brainwavz beta goed. Ik luister veel symfonische rock (marillion, camel, oude genesis, pink Floyd) en echt elke klank is spot on.
Nnatuurlijk net niet zo goed als mijn B&W speakers, maar ongelooflijk voor die paar euro.
En nu is hij gelijk kapot omdat ik hem niet uit de PC ingang kreegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:19 schreef Miniem het volgende:
Had nu zon wit look a like apple kabeltje voor de Sonun gekocht.
Deze werkt helemaal niet![]()
Dus ik heb niks om de Sonun te kunnen gebruiken als mic en muziekheadset tegelijk, beetje jammer
Gewoon eens bij je correspondentie 'Qing yang yong yi-o. Chung ching ching chang chong. Chi hua hau, kudasai' toevoegen. Werkt altijd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:48 schreef neo2000 het volgende:
Omg, hdd caddy omruil gaat um niet worden, chinees weet het niet meer en snapt mn mailtje ook niet, en gaat navraag doen bij andere chinezen. Categorie rekken tot paypal dispute tijd voorbij is gaat het worden denk ik. :p
Ik geef um een daggie en dan ga ik maar eens dreigen met negatieve feedback.
Hele goede ervaring met deze:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:03 schreef R2cksson het volgende:
Heeft hier iemand ervaringen met een goede GPS Tracker van de Chinees? Ik wil de volgende keer dat ze mijn auto stelen eigenlijk wel weten waar hij is...
5?? Meneer heeft veel auto's.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:49 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Hele goede ervaring met deze:
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item2a21025c09
Ik heb er inmiddels al 5 gekocht
Of meneer bouwt die dingen in voor anderen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:22 schreef FreaZ het volgende:
[..]
5?? Meneer heeft veel auto's.
Is dat inbouwen een beetje te doen?
Mijn vader heeft een eigen bedrijf daarom zo veel al geinstalleerd. Ik gebruik zelf één type goedkoper (zelfde merk) omdat ik start onderbreking en afstandbediening niet nodig heb. Daarnaast vraag ik mij af of dit type toen wel bestond.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:22 schreef FreaZ het volgende:
[..]
5?? Meneer heeft veel auto's.
Is dat inbouwen een beetje te doen?
Troep troep en troep.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:57 schreef bobbernaut het volgende:
Hoi import schatjes+O nog iets boeiends gebeurd? Samenvatting pl0x?
Aangezien het lekker stil was van jouw kant, is dit topic alweer zo'n anderhalve week in stand. Overzichtelijk genoeg om jezelf in te lezen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:57 schreef bobbernaut het volgende:
Hoi import schatjes+O nog iets boeiends gebeurd? Samenvatting pl0x?
Een dropshipper dus. Jij besteld bij hun en ze plaatsen de order zelf weer bij een Chinese shop (of iets vergelijkbaars). Deze verzenden het dan weer voor hun.quote:
Ik zit in italie met brakke internet in hotel haha en ik ben al best lang gestopt met veel posten hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Aangezien het lekker stil was van jouw kant, is dit topic alweer zo'n anderhalve week in stand. Overzichtelijk genoeg om jezelf in te lezen zou ik zeggen.
Ik....moet....kopen.... AHHHHquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef shiznuts het volgende:
Oef... lekk'r dan.
[..]
Gewoon eens bij je correspondentie 'Qing yang yong yi-o. Chung ching ching chang chong. Chi hua hau, kudasai' toevoegen. Werkt altijd.
_
En was idd BNF Beetle, hoopte eigenlijk meteen op spare batterij en blades, maar 't is niet helemaal BNF, 't is gewoon de Beetle zelf zonder batterij en spares. Wel een groene canopy ditmaal. Iets beter dan het blauw. Alleen blauw schildert weinig contrast af tegen de lucht en groen tegen blaadjes/gras, dus hak liever de oranje gehad, maar je kunt niet alles hebben en beste is toch om 'em om te toveren denk ik, zoiets lijkt wel wat en er dan een 808 cam onder mikken... vliegt lekker btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |