abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 augustus 2012 @ 12:33:38 #176
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_114942002
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik heb nu een RasPi maar ben er nou niet echt fan van, subliem werken doet het niet echt. Komt mede ook door de brakke hardware in dat ding. Android-sticks met 1GB en een snelle single- of dualcore processor zijn veel interessanter, ware het niet dat XBMC op dit moment geen hardware-versnelling heeft op Android-sticks en dat dus ook niet bepaald subliem werkt nog. Maar zodra dat wel zo is, is dat natuurlijk de winnaar. :Y Ook omdat je dan natuurlijk een Android OS erbij hebt en Angrybirds e.d. op je tv-scherm kunt spelen. :P

[..]

nee, jij?

[..]

Nee, dat mes schijnt flut te zijn (is al vaak genoeg gezien op dagaanbiedingen sites). :P
En die mok is gewoon fout. :D
_O-
Jammer.

Ik ga straks even op zoek naar een giga gruwelijke USB stick, voor mijn nieuwe schooljaar. :P
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 12:48:13 #177
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_114942532
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_114943652
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef monkeybrain het volgende:
Ik krijg ineens email binnen van FP over media spelers :P Jullie hadden het laatst over raspberry en android usb sticks maar waren hier nog niet al te tevreden over?

Ik zoek een simpele HD mediaspeler voor goedkoop, voor film downloads etc. :7 Blijven jullie hier updates over geven of is er al een winnaar?
Hier ook de Pi i.c.m. OpenElec XBMC. Werkt opzich prima, met de juiste configuratie ook aardig vlot. Ik vind het vooral handig omdat het XBMC ondertiteling ondersteunt e.d. en onze TV niet. Met wat meer films/tv-afleveringen met coverart, synopsis e.d. wordt het wat langzamer. Dus heb je écht veel films/afleveringen zou ik gewoon met je telefoon (remote app) de film/aflevering opzoeken en direct daar kiezen (dus niet met remote op je tv scherm naar de film/aflevering scrollen).

Uiteraard wordt zoals Shiz het al zegt met Android gebaseerde apparaten fijner omdat die CPU gewoon een stuk sneller is, ofwel veel vlottere XBMC interface. Maar daar wacht iedereen dus idd op hardware-versnelling. Ik hoop dat dat snel komt en ook groter aanbod met sticks/board met ethernet en anoloog video out. Plus lagere prijzen, hoewel zo'n $50-60 ook dezelfde prijs is als de Pi natuurlijk.

'For the time being' kun je prima een Raspberry gebruiken (koop 'm nu bij Farnell en je hebt 'm hoogstwaarschijnlijk binnen een week al), en mocht XBMC goed draaien op Android (en betere prijs/boards e.d. zijn) verkoop je 'm weer. ;)
quote:
16s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Wat heeft dit in hemelsnaam te maken met CHINESE webshops?
Want dat is gewoon een US shop......
Daarvoor heeft FOK een (slechtlopend) eigen topic. ;)
pi_114943660
Iemand een idee voor een MP3 spelerdtje met Bluetooth en als het kan een groot scherm, voor gebruik voor in de auto icm bleutooth autoradio. Dacht zelf aan een tabletje met klein scherm waar een mediaspeler of Spotify oid op kan, of een mp3 speler met ongeveer een 4 inch of groter scherm. Iemand een idee?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 14:35:08 #180
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_114947780
goedkope navigatie apparaten draaien op windows CE of Android en kunnen ook gewoon media afspelen, filmpjes en muziek en hebben meestal gewoon bluetooth en wifi.
gewoon geen navi op instaleren en inzetten als 5" of zelfs 7" mediaplayer ;-)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  woensdag 1 augustus 2012 @ 14:45:55 #181
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_114948312
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:14 schreef Iemand91 het volgende:

Uiteraard wordt zoals Shiz het al zegt met Android gebaseerde apparaten fijner omdat die CPU gewoon een stuk sneller is, ofwel veel vlottere XBMC interface. Maar daar wacht iedereen dus idd op hardware-versnelling
Dan wacht ik nog even w/
Lijkt me wel handig voor de thuisbioscoop die ik aan het bouwen ben ~O>
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:03:39 #182
327191 RobertNL
For your gear.
pi_114949055
quote:
9s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:14 schreef Poepoog het volgende:
Iemand een idee voor een MP3 spelerdtje met Bluetooth en als het kan een groot scherm, voor gebruik voor in de auto icm bleutooth autoradio. Dacht zelf aan een tabletje met klein scherm waar een mediaspeler of Spotify oid op kan, of een mp3 speler met ongeveer een 4 inch of groter scherm. Iemand een idee?
Al wel wat ''oud'' maar wellicht nu redelijk goedkoop is de Rena3, was zelfs een versie met simkaat 3g van ;)

Edit: prijs valt tegen zie ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 01-08-2012 15:18:26 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_114950487
Ik heb de letters van mijn postcode fout ingevoerd bij Dealextreme. Iemand dat ook al eens gebeurd? Iemand enig idee of mijn bestelling aankomt (adres klopt wel)?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_114950654
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb de letters van mijn postcode fout ingevoerd bij Dealextreme. Iemand dat ook al eens gebeurd? Iemand enig idee of mijn bestelling aankomt (adres klopt wel)?
In de post word er normaal van postcode en huisnummer uitgegaan.
pi_114950666
T/M 10 augustus een whopping 10% korting op de gehele site van www.pandawill.com met couponcode PayPalRUS
20% korting voor de volgende items:
http://pandawill.com/paypalrus
pi_114950943
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:42 schreef Xetran het volgende:

[..]

In de post word er normaal van postcode en huisnummer uitgegaan.
Die combinatie bestaat niet. Postcode bestaat wel, maar het nummer niet (bij die postcode).
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:52:21 #187
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_114951080
Zo, eerste keren nu dat ebay bestellingen niet goed aankomen. Helaas beide aangetekend geleverd, dus kan niets claimen o.b.v niet ontvangen. :')

1 gsm hoesje ontvangen welke aan 1 kant helemaal stuk is, mogelijk met vervoer gebeurd. En een hdd caddy welke geschikt zou zijn voor het laptop type welke hier staat. Dvd drive blijkt echter IDE voor zover ik kan zien, en de caddy blijkt Sata. Toch staat bij de Ad dat ie geschikt zou moeten zijn voor mijn type laptop.. Stom, had het zelf ook nog ff moeten checken maar goed, is nu eenmaal niet anders.

Maar een 2tal berichtjes verstuurd naar verkopers, gezeik is negatieve feedback. :) Terugsturen is geen optie wat mij betreft, klote voor hun. Iemand verder nog tips behalve dreigen met claims? Ik weet dat je aan Paypal niets hebt met zulke issues helaas.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 16:05:36 #188
327191 RobertNL
For your gear.
pi_114951621
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:52 schreef neo2000 het volgende:
Zo, eerste keren nu dat ebay bestellingen niet goed aankomen. Helaas beide aangetekend geleverd, dus kan niets claimen o.b.v niet ontvangen. :')

1 gsm hoesje ontvangen welke aan 1 kant helemaal stuk is, mogelijk met vervoer gebeurd. En een hdd caddy welke geschikt zou zijn voor het laptop type welke hier staat. Dvd drive blijkt echter IDE voor zover ik kan zien, en de caddy blijkt Sata. Toch staat bij de Ad dat ie geschikt zou moeten zijn voor mijn type laptop.. Stom, had het zelf ook nog ff moeten checken maar goed, is nu eenmaal niet anders.

Maar een 2tal berichtjes verstuurd naar verkopers, gezeik is negatieve feedback. :) Terugsturen is geen optie wat mij betreft, klote voor hun. Iemand verder nog tips behalve dreigen met claims? Ik weet dat je aan Paypal niets hebt met zulke issues helaas.
De ebay feedback doet zijn werk wel ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 1 augustus 2012 @ 16:13:57 #189
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_114952003
Sterker nog, ebay gsm hoesje krijgt er direct een resend.. :)

Nu de caddy nog. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 16:40:13 #190
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_114953166
LOL, email van BIC met felicitaties voor het behalen van Olympisch goud voor Nederland. w/
pi_114953635
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:40 schreef Schild het volgende:
LOL, email van BIC met felicitaties voor het behalen van Olympisch goud voor Nederland. w/
met 9% korting!
pi_114965373
Mailtje van BIC:

quote:
Dear,

Congratulations, Netherlands won the Olympic gold medals. Buyincoins.com is grateful for your support, and here celebrates the victory with you.

Sincerely wish Netherlands produce more and more remarkable performances.

Best regards,
BuyinCoins

Met kortingscode OlympicWinner: 6% eraf.
pi_114973964
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)31829#ht_3654wt_1037

Deze binnen voor mijn S3. Voor het geld een no brainer. Past perfect en erg tevreden mee.
pi_114976773
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef monkeybrain het volgende:
Ik krijg ineens email binnen van FP over media spelers :P Jullie hadden het laatst over raspberry en android usb sticks maar waren hier nog niet al te tevreden over?

Ik zoek een simpele HD mediaspeler voor goedkoop, voor film downloads etc. :7 Blijven jullie hier updates over geven of is er al een winnaar?
Lees het topic op tweakers, en je weet eigenlijk alles :D
Plex draait al, XMBC komt eraan, sowieso draait de interne media player ook een heleboel, of je pakt MX Player die nog meer draait en HW decoder ondersteund.

De CX-01 is zelfs vandaag geroot, en kosten het minst (rond de 50 dollar).
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 2 augustus 2012 @ 00:22:50 #195
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114976933
Paypal is down. :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_114977212
Bel de krant!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 00:33:01 #197
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114977403
Bel zelluf.

'k Wilde net wat aanschaffen, maar Paypal op die site blijft hangen, de gewone site doet het ook niet en downforeveryoneorjustme zegt dat het niet aan mij ligt. :P Dus mooi kudt. ;( 'k Hoop niet dat ze zijn gehacked en gegevens van iedereen zijn achterhaald ofzo... 'k bedoel, jwt 't nooit.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_114977769
Doet het (weer)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 00:43:42 #199
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114977902
True true.
pi_114979579
gister order van bic gekregen duurde maar 4 dagen na het verzenden! en schoenen binnengekregen van ioffer :)
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')