Hij is een baas.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Hopelijk komt Danny(EK-burger) ook weer eens langs. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude discussie weer opgraven?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik noem Narsingh een goeie buitenspeler en dat betekent dat ik fan van hem ben? :
Hoi Tyron, was je pizza lekkerquote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik noem Narsingh een goeie buitenspeler en dat betekent dat ik fan van hem ben? :
Ja, maar dat ligt niet aan de broek.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jojoortje lijkt mijn kont dik in deze broek?
Ik heb ook nooit geroepen dat je fan van hem bent maargoed.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
met jou kan je niet discusseren, want jij hebt flutargumenten
Oh maar als het mijn kont is en het past in een broek dan moet het toch ook een broek zijn waar een dikke kont in past waardoor het officieel wordt dat ik een dikke kont heb?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar dat ligt niet aan de broek.
Nu al beter dan Pieters, niks mis met die jongen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willems. Verliest zelfs een duel van fokkin schaken
Kijk liever naar Pieters.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu al beter dan Pieters, niks mis met die jongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In discussie gaan met A422 over een PSV speler.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu al beter dan Pieters, niks mis met die jongen.
Je moet mensen niet zo napraten 422 soms is een eigen mening ook wel eens verfrissend. Willems is gewoon een groot talent dat ziet zelfs een PSV'er nog.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willems. Verliest zelfs een duel van fokkin schaken
Nooit iemand van PSV goed gevonden iddquote:Op zondag 15 juli 2012 21:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In discussie gaan met A422 over een PSV speler.
Hmmm ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh maar als het mijn kont is en het past in een broek dan moet het toch ook een broek zijn waar een dikke kont in past waardoor het officieel wordt dat ik een dikke kont heb?
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet mensen niet zo napraten 422 soms is een eigen mening ook wel eens verfrissend. Willems is gewoon een groot talent dat ziet zelfs een PSV'er nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierom alleen al Pieters
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]! Jij weet dus echt veel te weinig van mij of deze slowchat om dit oordeel te kunnen vellen.
Ik ben juist een user die continu Marokkanen verdedigd, aangeeft dat je ze niet over 1 kam moet scheren. En ik heb meer nationaliteiten geprikt dan jij levensjaren hebt, dus flikker even op en ga een kop thee drinken gek.
Maar sorry als ik tot een verkeerde conclusie kwam....:')quote:Op zondag 15 juli 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Terecht toch? Teveel aidsusers die voor PSV zijn hebben de slowchat verkracht. Daar ga ik persoonlijk een stop toe brengen, zodat kwaliteitsgasten hier wederkeren. PSV'ers die normaal meeposten zijn fucking welkom (GeoOuwe pikkenbaas, Lange_Lans
jammer dat die neit vaker post hier). Dat aidszooitje moet oprotten of aanpassen, net als allochtonen in Nederland.
ja was wel gezellig met nog paar mattiesquote:Op zondag 15 juli 2012 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
Tyron ben je nog met je zusje op stap geweest?
Ook oudspelers?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nooit iemand van PSV goed gevonden idd
Dat was pas lachwekkend.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie weet kan Ajacied422 ons nog wat vertellen over Deulofeu.
Hoe?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:27 schreef Saind het volgende:
Over pisvee gesproken. Ik ken Pieters. Wie wil me aanraken
Minder Tyron valt mij tegen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja was wel gezellig met nog paar matties
en ik heb nieuw kapsel dus ff checken of dat goed scoorde, maarja was iets te aangeschoten voor de hossel
Narsingh heeft nog niet offcieel zijn contract bij PSV getekend, dus hij is nog geen PSV'erquote:Op zondag 15 juli 2012 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, van deze selectie.
Owja Narsingh, eindelijk iemand van PSV die jij goed vindt
Dinsdag iddquote:Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Narsingh heeft nog niet offcieel zijn contract bij PSV getekend, dus hij is nog geen PSV'er
Acht?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Komt hier uit de buurt. Werk in dat dorp en met 500 inwoners ken je iedereen wel
Ik vind ze wel geil, maar val er ook nooit op.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja, ik ga niet perse uit voor de hossel, ik val niet zo op breezersletjes
Bij jou stel ik me wel zo'n verschrikkelijke puisterig nerdje voorquote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maarja, ik ben ook niet zo van het "hey meisje, dat betekent 2 borsten en een kut, oftewel neuken"quote:Op zondag 15 juli 2012 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind ze wel geil, maar val er ook nooit op.
Jij laat ze gewoon boven op kruipen?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind ze wel geil, maar val er ook nooit op.
beetje rond aan het neuzen weer en leuke plekjes zoekenquote:
Neuken.. over 5 jaar is misschien een ideetje voor je. Broekiequote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maarja, ik ben ook niet zo van het "hey meisje, dat betekent 2 borsten en een kut, oftewel neuken"
We ontvangen je graag, Monopoly komt hier ook, die ken je vast wel. We springen wel vaak van de hak op de tak. Heb je nog een voorkeur voor een club?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beetje rond aan het neuzen weer en leuke plekjes zoeken
ja, bij de clubloze voetbalfansquote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb jij je ingeschreven voor lidmaatschap?
ik ben geen maagd meerquote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neuken.. over 5 jaar is misschien een ideetje voor je. Broekie
Was geen grap, je bent 14 ofso?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben geen maagd meer
maar oke goeie garp geo
Die 14 was wel een grap, volgens mij heb ik gister nog ergens gelezen dat je zei dat je 16 was?quote:
Dat is Rens.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die 14 was wel een grap, volgens mij heb ik gister nog ergens gelezen dat je zei dat je 16 was?
Nee 18quote:Op zondag 15 juli 2012 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die 14 was wel een grap, volgens mij heb ik gister nog ergens gelezen dat je zei dat je 16 was?
Je bent ook 40, dus vergeef je wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Oh, mijn geheugen word met de dag slechter..
Altijd, Als je gewoon normaal en gezellig meepost is er niets aan de handquote:Op zondag 15 juli 2012 21:35 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik las in het PSV-Topique dat het hier gezellig was!?
Wat had je over HMF broer gezegd dat je ban kreeg?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:35 schreef Stevenzenl het volgende:
Ja maar Helpmefok liep toch de politie-agent uit te hangen hier?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd, Als je gewoon normaal en gezellig meepost is er niets aan de hand
Natuurlijk! Kan HMF nog wat van lerenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd, Als je gewoon normaal en gezellig meepost is er niets aan de hand
er is maar één vuurmeester hier en dat ben ikquote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja maar Helpmefok liep toch de politie-agent uit te hangen hier?
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja maar Helpmefok liep toch de politie-agent uit te hangen hier?
Gewoon lezen wat Opa zegt.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Natuurlijk! Kan HMF nog wat van leren
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:35 schreef Stevenzenl het volgende:
tuuk ken ik Monoquote:Op zondag 15 juli 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We ontvangen je graag, Monopoly komt hier ook, die ken je vast wel. We springen wel vaak van de hak op de tak. Heb je nog een voorkeur voor een club?
Dat verhaal heb ik ook nog altijd niet gehoord, ben wel benieuwd.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat had je over HMF broer gezegd dat je ban kreeg?
DM mag ook.
Welke andere SC? De KSC?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tuuk ken ik Mono
Zit ook volop in het radio topic weer
Die andere SC is voor mij wel klaar
Stelde niet zoveel voor hoor, ik insinueerde een incestueze relatie.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik ook nog altijd niet gehoord, ben wel benieuwd.
maar je herinnerd je nog wel van die naaktpics vorige week in de nacht, die je postte op dit forumquote:
je hebt mazzel dat ik niet bijt en ook niet hapquote:
watwatwatquote:Op zondag 15 juli 2012 21:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar je herinnerd je nog wel van die naaktpics vorige week in de nacht, die je postte op dit forum
Symph!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt mazzel dat ik niet bijt en ook niet hap
iets irl met een paar mensen..quote:
Tyron moet je met een korreltje zout nemen, niet zo actief in de SC hierquote:Op zondag 15 juli 2012 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt mazzel dat ik niet bijt en ook niet hap
Heeeejjjjjj je bent verkleurdquote:
Ik heb geen naakt pics gepost.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar je herinnerd je nog wel van die naaktpics vorige week in de nacht, die je postte op dit forum
Gedrag irl doen ze zeker heel apart maar in de SC doen ze je niets?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iets irl met een paar mensen..
Niets ernstigs maar de lol is er wel af zeg maar
ah joh, ik ben niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyron moet je met een korreltje zout nemen, niet zo actief in de SC hier
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah joh, ik ben niet zo moeilijk hoor
Ben een heel tijdje weggeweest van FOK! en probeer er weer een beetje plezier in te krijgen
Er worden sowieso weinig/amper naakt pics gepost hier, dus ook Davy niet en ik zeker niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh echt wel
ben je zeker vergeten want dat doe je wel vaker
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
PSV'ers hebben zo weinig niveau dat het zelf mij in een analfabeet doet veranderen.
truequote:Op zondag 15 juli 2012 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens. Daarom wordt ik ook de nieuwe mod.
Buitenwereld was toch te eng?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben een heel tijdje weggeweest van FOK! en probeer er weer een beetje plezier in te krijgen
ja helemaal goed welquote:Op zondag 15 juli 2012 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is lang geleden man
Hoe is het met je?
Ik moet je nu al niet. Hoe kan je nou zonder blozen toegeven zomaar Fok! de rug toegekeerd te hebben? In de middeleeuwen stond daar zonder twijfel de doodstraf op.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga niet verder als mijn achtertuinquote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga niet verder als mijn achtertuin
Dan heb je een goede vrouw gezocht, een fok!ster lees ikquote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gemiddelde Fok!er.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed bezig manquote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja helemaal goed wel
Inmiddels getrouwd met een FOK!ster
Vakantie voor de deur... Volop bezig als radio DJ
12 jaar FOK! zonder pauze is teveel hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet je nu al niet. Hoe kan je nou zonder blozen toegeven zomaar Fok! de rug toegekeerd te hebben? In de middeleeuwen stond daar zonder twijfel de doodstraf op.
Aanpakken dat tuig.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet je nu al niet. Hoe kan je nou zonder blozen toegeven zomaar Fok! de rug toegekeerd te hebben? In de middeleeuwen stond daar zonder twijfel de doodstraf op.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heb je een goede vrouw gezocht, een fok!ster lees ik
Met zo'n instelling zeker.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
12 jaar FOK! zonder pauze is teveel hoor
Met welke Fok!ster ben je nou getrouwd?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
12 jaar FOK! zonder pauze is teveel hoor
dus jij bent je wijf niet verloren? en je hebt ook geen schulden?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja helemaal goed wel
Inmiddels getrouwd met een FOK!ster
Vakantie voor de deur... Volop bezig als radio DJ
Geef eens die lyrics maatquote:Op zondag 15 juli 2012 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ik luister dit nu..
gr gr
De liedjes en lyrics spammer.
Het is geen PSV'er.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
dus jij bent je wijf niet verloren? en je hebt ook geen schulden?
ben net getrouwdquote:Op zondag 15 juli 2012 21:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
dus jij bent je wijf niet verloren? en je hebt ook geen schulden?
Jij hebt ook je schulden afbetaald, daarom ben je steeds minder een PSV'er.quote:
Joran, is that you?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben net getrouwd
Mijn eerste wijf ben ik wel verloren, die ligt op eenzame diepte...
en op een hypotheek na geen schulden
Is dit een bruggetje naar wat ik denk dat ik denk?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt ook je schulden afbetaald, daarom ben je steeds minder een PSV'er.
Wat denk je?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit een bruggetje naar wat ik denk dat ik denk?
Ik ben geen gram (of hoe moet je dat uitdrukken?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt ook je schulden afbetaald, daarom ben je steeds minder een PSV'er.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben geen gram (of hoe moet je dat uitdrukken?) minder PSV'er, ik was dat zielige kut topic gewoon zat. Als ik graag met blinde mensen wil praten ga ik wel naar mijn oma toe.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben geen gram (of hoe moet je dat uitdrukken?) minder PSV'er, ik was dat zielige kut topic gewoon zat. Als ik graag met blinde mensen wil praten ga ik wel naar mijn oma toe.
ik dacht dat alle clubloze voor ajax waren?!!?!?!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is gewoon zo makkelijk om clubloos te zijn
Nederlands Elftalquote:Op zondag 15 juli 2012 21:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik dacht dat alle clubloze voor ajax waren?!!?!?!
whehehe nee hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 21:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik dacht dat alle clubloze voor ajax waren?!!?!?!
Ik heb er dan van "quote:Op zondag 15 juli 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar topic is ook beetje verziekt. Beetje te veel blije mensen, terwijl we daarmee 3e zijn geworden.
Maar ik blijf het wel lezen.
Inderdaad iets kritischere users zouden het PSV topic wel goed doen. Momenteel is het allemaal iets te rooskleurig alsof er niks mis gaat bij PSV.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar topic is ook beetje verziekt. Beetje te veel blije mensen, terwijl we daarmee 3e zijn geworden.
Maar ik blijf het wel lezen.
Als je clubloos bent, dan hou je ook niet echt van voetbal.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het Nederlands Elftal ben je alleen als je voetbal haat en een carnavalsmens bent
Niks mis met Carnaval.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het Nederlands Elftal ben je alleen als je voetbal haat en een carnavalsmens bent
Gekut? Laat maar die was wel ernstig ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb er dan van "" gepost en net even Rabbit gekut, maar verder niks al een maand ofso niet en zal nog even blijven.
AZ-Fansquote:Op zondag 15 juli 2012 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe nee hoor(ik tenminste niet)
Als ik al lichte voorkeur heb is het AZ
Dat doet hij waarschijnlijk ook niet, hij wil waarschijnlijk lekker babbelen in een leuke SC.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je clubloos bent, dan hou je ook niet echt van voetbal.
juist welquote:Op zondag 15 juli 2012 21:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je clubloos bent, dan hou je ook niet echt van voetbal.
Ik zag het. Viel gelijk op.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb er dan van "" gepost en net even Rabbit gekut, maar verder niks al een maand ofso niet en zal nog even blijven.
Ja daarom, maar ik ga vanaf morgen proberen meer kwaliteit te geven.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad iets kritischere users zouden het PSV topic wel goed doen. Momenteel is het allemaal iets te rooskleurig alsof er niks mis gaat bij PSV.
Hoezo? Daar zitten toch allemaal ex-ajacieden?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ-Fans. Die doen alsof Ajax een kankergezwel is
Niks mis mee. VBL SC leeft altijd.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat doet hij waarschijnlijk ook niet, hij wil waarschijnlijk lekker babbelen in een leuke SC.
Vertel.quote:
Mijn posts zijn buiten die laatste om van een best hoog niveau in de PSV reeksquote:Op zondag 15 juli 2012 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag het. Viel gelijk op.
[..]
Ja daarom, maar ik ga vanaf morgen proberen meer kwaliteit te geven.
fan is ook een te groot woord..quote:Op zondag 15 juli 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat ik ervan moet denken. Is het een troll of gewoon serieus.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn posts zijn buiten die laatste om van een best hoog niveau in de PSV reeks
Ik zet even je radio zender aan. Vorige keer met Mono was ook grappig.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
fan is ook een te groot woord..
Vind het gewoon leuk als er leuk gevoetbald wordt...
Bruggetje naar Firefox1 of Dudweiser?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo? Daar zitten toch allemaal ex-ajacieden?
volgens wikipedia is az het kleine broertje van ajax en zijn de relaties altijd goedquote:Op zondag 15 juli 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij je dit uberhaupt bij mij afvraagt doet pijnquote:Op zondag 15 juli 2012 21:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat ik ervan moet denken. Is het een troll of gewoon serieus.
deze show is van tevoren opgenomen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zet even je radio zender aan. Vorige keer met Mono was ook grappig.
Oh, meteen een goed nummer Soul man
Af en toe afwisselen, anders verliest het kracht he.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yo Kapi. Voor het eerst dat je geen Yo Boelers zegt.
Goede muziek is goede muziekquote:Op zondag 15 juli 2012 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze show is van tevoren opgenomen.
Na de vakantie heb ik mijn eigen studio en kan ik los
Dat is waar.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Af en toe afwisselen, anders verliest het kracht he.
Sorry maat.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij je dit uberhaupt bij mij afvraagt doet pijn
dit is een soul/funk showquote:Op zondag 15 juli 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goede muziek is goede muziekmaar dan blijf ik niet lang luisteren, dan zet ik zelf wel nummertjes op
Nee, ik gedrag me prima. Wel moe, slaap al 2weken niet voor 03.00, gister (vandaag) 07.30quote:Op zondag 15 juli 2012 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
Geo ouwe geilneef, hoe issie dan? Nog een beetje de boel op stelten gezet hier gister?
Scheer je weg man.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn. Een permban.
Prima man. Gister echt goed feestje gehad, kan nu alleen totaal niet slapen terwijl ik moe ben.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik gedrag me prima. Wel moe, slaap al 2weken niet voor 03.00, gister (vandaag) 07.30![]()
Met jou?
Is goed. Net weer een foto gezien van paar Mexicaanse hoofden waar de huid volledig van de schedel is afgepeld en er naast neer gelegd dus dan gaat het wat makkelijkerquote:
Lolwtf?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Net weer een foto gezien van paar Mexicaanse hoofden waar de huid volledig van de schedel is afgepeld en er naast neer gelegd dus dan gaat het wat makkelijker
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Net weer een foto gezien van paar Mexicaanse hoofden waar de huid volledig van de schedel is afgepeld en er naast neer gelegd dus dan gaat het wat makkelijker
Moet je een whiskey nemen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima man. Gister echt goed feestje gehad, kan nu alleen totaal niet slapen terwijl ik moe ben.
Lol wutquote:Op zondag 15 juli 2012 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even fappen dan, goed slaap middeltjequote:Op zondag 15 juli 2012 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima man. Gister echt goed feestje gehad, kan nu alleen totaal niet slapen terwijl ik moe ben.
sorry man vergeef mequote:Op zondag 15 juli 2012 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moet je van HMF?Zo praat je btw niet tegen de president van de SC.
Nee.quote:
Zelfs daar geen zin in.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Even fappen dan, goed slaap middeltje
Zet een wedstrijd van PSV op, dan slaap je zo.quote:
Klopt. Gister ook flink gefeest maar denk toch dat ik straks één neem voor het slapen gaan. Slaapmutsje zeg maar.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee.Geen whisky in huis. Pak straks miss ff een biertje, maar moet ff herstellen. Kan niet altijd feest zijn he.
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zet een wedstrijd van PSV op, dan slaap je zo.Welke wedstrijd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zet een wedstrijd van PSV op, dan slaap je zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zeker, zal nooit meer doenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij deze. Op voorwaarde dat je beterschap belooft.
Goed idee. Mag ik ook doorspoelen tot goal 1?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV - Feyenoord van 2010 natuurlijk
Zit aan het meer van Ohrid op iemand te wachten. Straks wat Macedonische dames verleidenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent nu toch ook op vakantie of niet?
Like a boss.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit aan het meer van Ohrid op iemand te wachten. Straks wat Macedonische dames verleiden
Wat jij wilquote:Op zondag 15 juli 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed idee. Mag ik ook doorspoelen tot goal 1?
Je bent daar toch met je vriendin?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit aan het meer van Ohrid op iemand te wachten. Straks wat Macedonische dames verleiden
Hij stelt zichzelf niet eens voor?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef die gozer toch meer kansen man
Inderdaad wat is dezequote:Op zondag 15 juli 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef die gozer toch meer kansen man
Dat valt wel tegen ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij stelt zichzelf niet eens voor?
Daarom, ik maak mij daar ernstig druk om.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee ik betwijfel of hij Celine Dion een warm hart toedraagt.
Ik ben leolinedance, psv supporter met scc.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel jezelf dan gewoon voor boeler.
Leeftijd?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben leolinedance, psv supporter met scc.
Picsquote:Op zondag 15 juli 2012 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Barcelona of Real Madrid?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
oke, ja ik ben nu bij seizoen 2 van walking deadquote:Op zondag 15 juli 2012 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet leuk als in komedie, wel leuk als in vermaak, goede serie.
Zet Tour du Jour dan ook op over 25 minuten. Ik ben zo verrot dat het bij mij sowieso deze domper doet vergeten en mijn slaap patroon hersteldquote:Op zondag 15 juli 2012 22:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daarom, ik maak mij daar ernstig druk om.
Kan er vannacht niet van slapen ben ik bang.
Ok, dat is een begin...quote:Op zondag 15 juli 2012 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Walking dead.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke, ja ik ben nu bij seizoen 2 van walking dead
dus zoek hierna nog goeie serie
Ik zeg boeler, 'leo... linedance'quote:Op zondag 15 juli 2012 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, dat is een begin...
Waar kom je vandaan? Hoe oud ben je? Verliefd/Verloofd/Getrouwd/Boeler?
quote:
Wel knap, die militairen schreeuwen helemaal niet bij een beheading.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
Littlerabbit, kloon?
Naar onthoofdingsvideo's kijken
Sowieso een troll. Rotten is al jaren uit de lucht en ook Liveleak is niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
Littlerabbit, kloon?
Naar onthoofdingsvideo's kijken
Kijk jij nog weel eens samson & gertjuh?quote:
Nee, ik laat mijn Mart niet in de steek, dat voelt als vreemdgaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet Tour du Jour dan ook op over 25 minuten. Ik ben zo verrot dat het bij mij sowieso deze domper doet vergeten en mijn slaap patroon hersteld
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:09 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Kijk jij nog weel eens samson & gertjuh?
wil je geen sixpack?quote:
ik ben voor real madrid, als ik moest kiezen dan. Heb niks met beide clubs ofzo.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou toch niet hé. Als hij voor Real Madrid is, verwelkom ik hem graag.
Hoe heette die voorloper van liveleak ook alweer met al die gekke shit. Wilde daar ooit naartoe werd ik naar liveleak gestuurd. Gekke naam, iets met een z ergens ofzoquote:Op zondag 15 juli 2012 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso een troll. Rotten is al jaren uit de lucht en ook Liveleak is niet meer wat het geweest is.
We hebben toch niets verkeerd gedaan hé?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Die radio kerel heeft ook al even niks meer gepost.
Sowieso het topic vervuild met onzin, maar niets gemeens.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben toch niets verkeerd gedaan hé?
Eindhoven, 25, verliefdquote:Op zondag 15 juli 2012 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, dat is een begin...
Waar kom je vandaan? Hoe oud ben je? Verliefd/Verloofd/Getrouwd/Boeler?
oh dus daarom bestaan er geen dikke negersquote:
Ogrish!quote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe heette die voorloper van liveleak ook alweer met al die gekke shit. Wilde daar ooit naartoe werd ik naar liveleak gestuurd. Gekke naam, iets met een z ergens ofzo
We moeten nodig eens serieus gaan posten.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso het topic vervuild met onzin, maar niets gemeens.
Goeie man.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
oh dus daarom bestaan er geen dikke negers
\quote:
Dadelijk krijg ik weer op me donder van Yvonne.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
Nou...alle players in de SC: geef die man eens even wat tips.
Hoe iemand "dumpen" na one-night stand
oh balenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te oud. We hanteren hier een leeftijdsgrens van 16.
Was te verwachten.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Al heel lang hoor, minimaal een maand.
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zo'n geile (foute) foto..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |