Symph!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt mazzel dat ik niet bijt en ook niet hap
iets irl met een paar mensen..quote:
Tyron moet je met een korreltje zout nemen, niet zo actief in de SC hierquote:Op zondag 15 juli 2012 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt mazzel dat ik niet bijt en ook niet hap
Heeeejjjjjj je bent verkleurdquote:
Ik heb geen naakt pics gepost.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar je herinnerd je nog wel van die naaktpics vorige week in de nacht, die je postte op dit forum
Gedrag irl doen ze zeker heel apart maar in de SC doen ze je niets?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iets irl met een paar mensen..
Niets ernstigs maar de lol is er wel af zeg maar
ah joh, ik ben niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyron moet je met een korreltje zout nemen, niet zo actief in de SC hier
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah joh, ik ben niet zo moeilijk hoor
Ben een heel tijdje weggeweest van FOK! en probeer er weer een beetje plezier in te krijgen
Er worden sowieso weinig/amper naakt pics gepost hier, dus ook Davy niet en ik zeker niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh echt wel
ben je zeker vergeten want dat doe je wel vaker
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
PSV'ers hebben zo weinig niveau dat het zelf mij in een analfabeet doet veranderen.
truequote:Op zondag 15 juli 2012 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens. Daarom wordt ik ook de nieuwe mod.
Buitenwereld was toch te eng?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben een heel tijdje weggeweest van FOK! en probeer er weer een beetje plezier in te krijgen
ja helemaal goed welquote:Op zondag 15 juli 2012 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is lang geleden man
Hoe is het met je?
Ik moet je nu al niet. Hoe kan je nou zonder blozen toegeven zomaar Fok! de rug toegekeerd te hebben? In de middeleeuwen stond daar zonder twijfel de doodstraf op.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga niet verder als mijn achtertuinquote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga niet verder als mijn achtertuin
Dan heb je een goede vrouw gezocht, een fok!ster lees ikquote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gemiddelde Fok!er.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed bezig manquote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja helemaal goed wel
Inmiddels getrouwd met een FOK!ster
Vakantie voor de deur... Volop bezig als radio DJ
12 jaar FOK! zonder pauze is teveel hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet je nu al niet. Hoe kan je nou zonder blozen toegeven zomaar Fok! de rug toegekeerd te hebben? In de middeleeuwen stond daar zonder twijfel de doodstraf op.
Aanpakken dat tuig.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet je nu al niet. Hoe kan je nou zonder blozen toegeven zomaar Fok! de rug toegekeerd te hebben? In de middeleeuwen stond daar zonder twijfel de doodstraf op.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heb je een goede vrouw gezocht, een fok!ster lees ik
Met zo'n instelling zeker.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
12 jaar FOK! zonder pauze is teveel hoor
Met welke Fok!ster ben je nou getrouwd?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
12 jaar FOK! zonder pauze is teveel hoor
dus jij bent je wijf niet verloren? en je hebt ook geen schulden?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja helemaal goed wel
Inmiddels getrouwd met een FOK!ster
Vakantie voor de deur... Volop bezig als radio DJ
Geef eens die lyrics maatquote:Op zondag 15 juli 2012 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ik luister dit nu..
gr gr
De liedjes en lyrics spammer.
Het is geen PSV'er.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
dus jij bent je wijf niet verloren? en je hebt ook geen schulden?
ben net getrouwdquote:Op zondag 15 juli 2012 21:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
dus jij bent je wijf niet verloren? en je hebt ook geen schulden?
Jij hebt ook je schulden afbetaald, daarom ben je steeds minder een PSV'er.quote:
Joran, is that you?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben net getrouwd
Mijn eerste wijf ben ik wel verloren, die ligt op eenzame diepte...
en op een hypotheek na geen schulden
Is dit een bruggetje naar wat ik denk dat ik denk?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt ook je schulden afbetaald, daarom ben je steeds minder een PSV'er.
Wat denk je?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit een bruggetje naar wat ik denk dat ik denk?
Ik ben geen gram (of hoe moet je dat uitdrukken?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt ook je schulden afbetaald, daarom ben je steeds minder een PSV'er.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben geen gram (of hoe moet je dat uitdrukken?) minder PSV'er, ik was dat zielige kut topic gewoon zat. Als ik graag met blinde mensen wil praten ga ik wel naar mijn oma toe.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben geen gram (of hoe moet je dat uitdrukken?) minder PSV'er, ik was dat zielige kut topic gewoon zat. Als ik graag met blinde mensen wil praten ga ik wel naar mijn oma toe.
ik dacht dat alle clubloze voor ajax waren?!!?!?!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is gewoon zo makkelijk om clubloos te zijn
Nederlands Elftalquote:Op zondag 15 juli 2012 21:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik dacht dat alle clubloze voor ajax waren?!!?!?!
whehehe nee hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 21:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik dacht dat alle clubloze voor ajax waren?!!?!?!
Ik heb er dan van "quote:Op zondag 15 juli 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar topic is ook beetje verziekt. Beetje te veel blije mensen, terwijl we daarmee 3e zijn geworden.
Maar ik blijf het wel lezen.
Inderdaad iets kritischere users zouden het PSV topic wel goed doen. Momenteel is het allemaal iets te rooskleurig alsof er niks mis gaat bij PSV.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar topic is ook beetje verziekt. Beetje te veel blije mensen, terwijl we daarmee 3e zijn geworden.
Maar ik blijf het wel lezen.
Als je clubloos bent, dan hou je ook niet echt van voetbal.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het Nederlands Elftal ben je alleen als je voetbal haat en een carnavalsmens bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |