Met zo'n instelling zeker.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
12 jaar FOK! zonder pauze is teveel hoor
Met welke Fok!ster ben je nou getrouwd?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
12 jaar FOK! zonder pauze is teveel hoor
dus jij bent je wijf niet verloren? en je hebt ook geen schulden?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja helemaal goed wel
Inmiddels getrouwd met een FOK!ster
Vakantie voor de deur... Volop bezig als radio DJ
Geef eens die lyrics maatquote:Op zondag 15 juli 2012 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ik luister dit nu..
gr gr
De liedjes en lyrics spammer.
Het is geen PSV'er.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
dus jij bent je wijf niet verloren? en je hebt ook geen schulden?
ben net getrouwdquote:Op zondag 15 juli 2012 21:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
dus jij bent je wijf niet verloren? en je hebt ook geen schulden?
Jij hebt ook je schulden afbetaald, daarom ben je steeds minder een PSV'er.quote:
Joran, is that you?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben net getrouwd
Mijn eerste wijf ben ik wel verloren, die ligt op eenzame diepte...
en op een hypotheek na geen schulden
Is dit een bruggetje naar wat ik denk dat ik denk?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt ook je schulden afbetaald, daarom ben je steeds minder een PSV'er.
Wat denk je?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit een bruggetje naar wat ik denk dat ik denk?
Ik ben geen gram (of hoe moet je dat uitdrukken?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt ook je schulden afbetaald, daarom ben je steeds minder een PSV'er.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben geen gram (of hoe moet je dat uitdrukken?) minder PSV'er, ik was dat zielige kut topic gewoon zat. Als ik graag met blinde mensen wil praten ga ik wel naar mijn oma toe.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben geen gram (of hoe moet je dat uitdrukken?) minder PSV'er, ik was dat zielige kut topic gewoon zat. Als ik graag met blinde mensen wil praten ga ik wel naar mijn oma toe.
ik dacht dat alle clubloze voor ajax waren?!!?!?!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is gewoon zo makkelijk om clubloos te zijn
Nederlands Elftalquote:Op zondag 15 juli 2012 21:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik dacht dat alle clubloze voor ajax waren?!!?!?!
whehehe nee hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 21:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik dacht dat alle clubloze voor ajax waren?!!?!?!
Ik heb er dan van "quote:Op zondag 15 juli 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar topic is ook beetje verziekt. Beetje te veel blije mensen, terwijl we daarmee 3e zijn geworden.
Maar ik blijf het wel lezen.
Inderdaad iets kritischere users zouden het PSV topic wel goed doen. Momenteel is het allemaal iets te rooskleurig alsof er niks mis gaat bij PSV.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar topic is ook beetje verziekt. Beetje te veel blije mensen, terwijl we daarmee 3e zijn geworden.
Maar ik blijf het wel lezen.
Als je clubloos bent, dan hou je ook niet echt van voetbal.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het Nederlands Elftal ben je alleen als je voetbal haat en een carnavalsmens bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |