Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja, ik ga niet perse uit voor de hossel, ik val niet zo op breezersletjes
ja maarja, ik ben ook niet zo van het "hey meisje, dat betekent 2 borsten en een kut, oftewel neuken"quote:Op zondag 15 juli 2012 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind ze wel geil, maar val er ook nooit op.
Jij laat ze gewoon boven op kruipen?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind ze wel geil, maar val er ook nooit op.
beetje rond aan het neuzen weer en leuke plekjes zoekenquote:
Neuken.. over 5 jaar is misschien een ideetje voor je. Broekiequote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maarja, ik ben ook niet zo van het "hey meisje, dat betekent 2 borsten en een kut, oftewel neuken"
We ontvangen je graag, Monopoly komt hier ook, die ken je vast wel. We springen wel vaak van de hak op de tak. Heb je nog een voorkeur voor een club?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beetje rond aan het neuzen weer en leuke plekjes zoeken
ja, bij de clubloze voetbalfansquote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb jij je ingeschreven voor lidmaatschap?
ik ben geen maagd meerquote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neuken.. over 5 jaar is misschien een ideetje voor je. Broekie
Was geen grap, je bent 14 ofso?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben geen maagd meer
maar oke goeie garp geo
Die 14 was wel een grap, volgens mij heb ik gister nog ergens gelezen dat je zei dat je 16 was?quote:
Dat is Rens.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die 14 was wel een grap, volgens mij heb ik gister nog ergens gelezen dat je zei dat je 16 was?
Nee 18quote:Op zondag 15 juli 2012 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die 14 was wel een grap, volgens mij heb ik gister nog ergens gelezen dat je zei dat je 16 was?
Je bent ook 40, dus vergeef je wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Oh, mijn geheugen word met de dag slechter..
Altijd, Als je gewoon normaal en gezellig meepost is er niets aan de handquote:Op zondag 15 juli 2012 21:35 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik las in het PSV-Topique dat het hier gezellig was!?
Wat had je over HMF broer gezegd dat je ban kreeg?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:35 schreef Stevenzenl het volgende:
Ja maar Helpmefok liep toch de politie-agent uit te hangen hier?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd, Als je gewoon normaal en gezellig meepost is er niets aan de hand
Natuurlijk! Kan HMF nog wat van lerenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd, Als je gewoon normaal en gezellig meepost is er niets aan de hand
er is maar één vuurmeester hier en dat ben ikquote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja maar Helpmefok liep toch de politie-agent uit te hangen hier?
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja maar Helpmefok liep toch de politie-agent uit te hangen hier?
Gewoon lezen wat Opa zegt.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Natuurlijk! Kan HMF nog wat van leren
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:35 schreef Stevenzenl het volgende:
tuuk ken ik Monoquote:Op zondag 15 juli 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We ontvangen je graag, Monopoly komt hier ook, die ken je vast wel. We springen wel vaak van de hak op de tak. Heb je nog een voorkeur voor een club?
Dat verhaal heb ik ook nog altijd niet gehoord, ben wel benieuwd.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat had je over HMF broer gezegd dat je ban kreeg?
DM mag ook.
Welke andere SC? De KSC?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tuuk ken ik Mono
Zit ook volop in het radio topic weer
Die andere SC is voor mij wel klaar
Stelde niet zoveel voor hoor, ik insinueerde een incestueze relatie.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik ook nog altijd niet gehoord, ben wel benieuwd.
maar je herinnerd je nog wel van die naaktpics vorige week in de nacht, die je postte op dit forumquote:
je hebt mazzel dat ik niet bijt en ook niet hapquote:
watwatwatquote:Op zondag 15 juli 2012 21:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar je herinnerd je nog wel van die naaktpics vorige week in de nacht, die je postte op dit forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |