Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja, ik ga niet perse uit voor de hossel, ik val niet zo op breezersletjes
ja maarja, ik ben ook niet zo van het "hey meisje, dat betekent 2 borsten en een kut, oftewel neuken"quote:Op zondag 15 juli 2012 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind ze wel geil, maar val er ook nooit op.
Jij laat ze gewoon boven op kruipen?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind ze wel geil, maar val er ook nooit op.
beetje rond aan het neuzen weer en leuke plekjes zoekenquote:
Neuken.. over 5 jaar is misschien een ideetje voor je. Broekiequote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maarja, ik ben ook niet zo van het "hey meisje, dat betekent 2 borsten en een kut, oftewel neuken"
We ontvangen je graag, Monopoly komt hier ook, die ken je vast wel. We springen wel vaak van de hak op de tak. Heb je nog een voorkeur voor een club?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beetje rond aan het neuzen weer en leuke plekjes zoeken
ja, bij de clubloze voetbalfansquote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb jij je ingeschreven voor lidmaatschap?
ik ben geen maagd meerquote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neuken.. over 5 jaar is misschien een ideetje voor je. Broekie
Was geen grap, je bent 14 ofso?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben geen maagd meer
maar oke goeie garp geo
Die 14 was wel een grap, volgens mij heb ik gister nog ergens gelezen dat je zei dat je 16 was?quote:
Dat is Rens.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die 14 was wel een grap, volgens mij heb ik gister nog ergens gelezen dat je zei dat je 16 was?
Nee 18quote:Op zondag 15 juli 2012 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die 14 was wel een grap, volgens mij heb ik gister nog ergens gelezen dat je zei dat je 16 was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |