Je moet mensen niet zo napraten 422 soms is een eigen mening ook wel eens verfrissend. Willems is gewoon een groot talent dat ziet zelfs een PSV'er nog.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willems. Verliest zelfs een duel van fokkin schaken
Nooit iemand van PSV goed gevonden iddquote:Op zondag 15 juli 2012 21:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In discussie gaan met A422 over een PSV speler.
Hmmm ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh maar als het mijn kont is en het past in een broek dan moet het toch ook een broek zijn waar een dikke kont in past waardoor het officieel wordt dat ik een dikke kont heb?
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet mensen niet zo napraten 422 soms is een eigen mening ook wel eens verfrissend. Willems is gewoon een groot talent dat ziet zelfs een PSV'er nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierom alleen al Pieters
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]! Jij weet dus echt veel te weinig van mij of deze slowchat om dit oordeel te kunnen vellen.
Ik ben juist een user die continu Marokkanen verdedigd, aangeeft dat je ze niet over 1 kam moet scheren. En ik heb meer nationaliteiten geprikt dan jij levensjaren hebt, dus flikker even op en ga een kop thee drinken gek.
Maar sorry als ik tot een verkeerde conclusie kwam....:')quote:Op zondag 15 juli 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Terecht toch? Teveel aidsusers die voor PSV zijn hebben de slowchat verkracht. Daar ga ik persoonlijk een stop toe brengen, zodat kwaliteitsgasten hier wederkeren. PSV'ers die normaal meeposten zijn fucking welkom (GeoOuwe pikkenbaas, Lange_Lans
jammer dat die neit vaker post hier). Dat aidszooitje moet oprotten of aanpassen, net als allochtonen in Nederland.
ja was wel gezellig met nog paar mattiesquote:Op zondag 15 juli 2012 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
Tyron ben je nog met je zusje op stap geweest?
Ook oudspelers?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nooit iemand van PSV goed gevonden idd
Dat was pas lachwekkend.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie weet kan Ajacied422 ons nog wat vertellen over Deulofeu.
Hoe?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:27 schreef Saind het volgende:
Over pisvee gesproken. Ik ken Pieters. Wie wil me aanraken
Minder Tyron valt mij tegen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja was wel gezellig met nog paar matties
en ik heb nieuw kapsel dus ff checken of dat goed scoorde, maarja was iets te aangeschoten voor de hossel
Narsingh heeft nog niet offcieel zijn contract bij PSV getekend, dus hij is nog geen PSV'erquote:Op zondag 15 juli 2012 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, van deze selectie.
Owja Narsingh, eindelijk iemand van PSV die jij goed vindt
Dinsdag iddquote:Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Narsingh heeft nog niet offcieel zijn contract bij PSV getekend, dus hij is nog geen PSV'er
Acht?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Komt hier uit de buurt. Werk in dat dorp en met 500 inwoners ken je iedereen wel
Ik vind ze wel geil, maar val er ook nooit op.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja, ik ga niet perse uit voor de hossel, ik val niet zo op breezersletjes
Bij jou stel ik me wel zo'n verschrikkelijke puisterig nerdje voorquote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja, ik ga niet perse uit voor de hossel, ik val niet zo op breezersletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |