Hij is een baas.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Hopelijk komt Danny(EK-burger) ook weer eens langs. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude discussie weer opgraven?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik noem Narsingh een goeie buitenspeler en dat betekent dat ik fan van hem ben? :
Hoi Tyron, was je pizza lekkerquote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik noem Narsingh een goeie buitenspeler en dat betekent dat ik fan van hem ben? :
Ja, maar dat ligt niet aan de broek.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jojoortje lijkt mijn kont dik in deze broek?
Ik heb ook nooit geroepen dat je fan van hem bent maargoed.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
met jou kan je niet discusseren, want jij hebt flutargumenten
Oh maar als het mijn kont is en het past in een broek dan moet het toch ook een broek zijn waar een dikke kont in past waardoor het officieel wordt dat ik een dikke kont heb?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar dat ligt niet aan de broek.
Nu al beter dan Pieters, niks mis met die jongen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willems. Verliest zelfs een duel van fokkin schaken
Kijk liever naar Pieters.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu al beter dan Pieters, niks mis met die jongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In discussie gaan met A422 over een PSV speler.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu al beter dan Pieters, niks mis met die jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |