quote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef SjaakBauer het volgende:
He bitches, ik ben er vantussen, peace out.
Is die altijd toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus nu ben jij gewoon kankerirritant
Heb dan ook niet gelet op alles wat hij zei.quote:
Slimquote:Op zondag 15 juli 2012 21:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb dan ook niet gelet op alles wat hij zei.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:16 schreef mrstylo het volgende:
Serieus mensen niet tubgirl zoeken bij google afbeeldingen.
Keek alleen foto.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Heb net nog een keer gekeken, gebeurde weinig met me, 2girls1cup daarin tegen
Oh oke goed gedaan LR.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Zit ik een uur naar Catalyst Control Center te zoeken blijk ik het niet te hebben geïnstalleerd.
(Zolang jullie Fok! te serieus nemen blijf ik er mijn dagboek posten)
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:16 schreef mrstylo het volgende:
Rotten.com was altijd mooi, op school als iemand zijn achtergrond instellen en dan scherm uit zettenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Keek alleen foto.
Ik kan niet tegen dat soort dingen.
Ik heb net friet gegetenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Zit ik een uur naar Catalyst Control Center te zoeken blijk ik het niet te hebben geïnstalleerd.
(Zolang jullie Fok! te serieus nemen blijf ik er mijn dagboek posten)
quote:Newcastle United heeft volgens diverse Britse media a sensational bid op Andy Carroll uitgebracht. De werkgever van Tim Krul wil de aanvaller, die in januari 2011 van Newcastle naar Liverpool verhuisde, op huurbasis overnemen. Carroll ziet geen heil om Anfield na anderhalf jaar definitief te verlaten.
Ok... dat is meer dan ik verwacht had...quote:Op zondag 15 juli 2012 21:16 schreef mrstylo het volgende:
Was... en dan nu het beeld zwarter maken en een geboorte en datum van sterven erbij.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:19 schreef mrstylo het volgende:
Aryamerh is dus soort Davy 2.0
[VBL Slowchat] #196: Smoofie
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok... dat is meer dan ik verwacht had...
Wel beter overigens
Gewoon af en toe iets anders proberen, laat gaan johquote:Op zondag 15 juli 2012 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Keek alleen foto.
Ik kan niet tegen dat soort dingen.
Hij heeft idd smaakquote:Op zondag 15 juli 2012 21:19 schreef mrstylo het volgende:
Aryamerh is dus soort Davy 2.0
[VBL Slowchat] #196: Smoofie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |