Stijn heeft hier geroepen dat hij TR tegen hem had gemacht, maar ontkende dat later weer in alle toonaarden. Dus ik heb geen ideequote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap zijn ban nog steeds niet.
Wat had hij gedaan?
fok.rar?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een verboden link gepost volgens mij.
Hij hoopt fucking erg op Fener ja man. Zijn maat (Enes) zat steeds 'WOLLAH MATTIE ALS WIJ LOTEN DIE SJIET (shit, Red.) IEK GA SO HARD KAARTJE KOPE"quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
hehe
Hoe is het met je handtasturk, is die al tot Allah aan het bidden dat wij Fener loten?
Tubgirl gepost met Yvonne's gezicht er in gefotosoept.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat had hij gedaan?
Beter laat je die gast met rust, hij is ontsnapt.. nu wij nogquote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Arya was echt een fucking intelligente user. Ik wil zijn mail achterhalen zodat ik hem kan helpen klonen óf iig. kan regelen dat Yvonne hem unbanned...
Niet op inZanity, doelde op het algemenequote:Op zondag 15 juli 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niets ten nadelen van AryaMehr hoor... maar wie niet? InZanity is nou eenmaal een doorgeslagen troll van een laag niveau die na verloop van tijd in zijn eigen onzin is gaan geloven.
Best treurig nu ik erover nadenk
nooit problemen gehad met inZanity.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niets ten nadelen van AryaMehr hoor... maar wie niet? InZanity is nou eenmaal een doorgeslagen troll van een laag niveau die na verloop van tijd in zijn eigen onzin is gaan geloven.
Best treurig nu ik erover nadenk
Niet dat ik weet?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stijn heeft hier geroepen dat hij TR tegen hem had gemacht, maar ontkende dat later weer in alle toonaarden. Dus ik heb geen idee
Kreeg een ban in de week van de klassieker wegens kankeren. Kloonde een paar keer en kreeg daarom een permban. Echt dikke kankeronzinquote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat had hij gedaan?
Ik ook, daar moet je iemand serieus voor nemen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nooit problemen gehad met inZanity.
Wat is tubgirl?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tubgirl gepost met Yvonne's gezicht er in gefotosoept.
Dat zegt genoeg over jou gok ikquote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
okquote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het was in de nacht gebeurd met AryaMehr iets van een link toen. Maar toen lag ik allang te pitten
Nee mattie ik heb hem toch IRL gesproken boeler.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het was in de nacht gebeurd met AryaMehr iets van een link toen. Maar toen lag ik allang te pitten
Ik heb hem in 1 jaar tijd 1x aardig gevonden dat was hier midden in de nacht toen we het over rot streken als pubertjes hadden, verderquote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Echt dom.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kreeg een ban in de week van de klassieker wegens kankeren. Kloonde een paar keer en kreeg daarom een permban. Echt dikke kankeronzin
Daar kon hij als straatterroristje goed over meepraten natuurlijkquote:Op zondag 15 juli 2012 21:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb hem in 1 jaar tijd 1x aardig gevonden dat was hier midden in de nacht toen we het over rot streken als pubertjes hadden, verder
quote:
Is blijkbaar iets ergs.quote:Tubgirl
Tubgirl is a redirect to a picture, containing a masked, naked woman lying in a bathtub, buttocks raised with her legs over her head, projecting a fountain of orange/yellow liquid (allegedly the result of an orange juice enema) from her anus onto her face. Before the launch of tubgirl.com, this image was featured in a rotten.com story "Fecal Japan"[18] claiming that the subject matter is popular in Japan, and in a San Francisco Chronicle article by author Violet Blue,[19] as well as being the subject of a joke by Gizmodo.[20]
Ik ook man. PSV'ertjes gedraag je.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef SjaakBauer het volgende:
He bitches, ik ben er vantussen, peace out.
Oh, nu weet ik het weer. Dat van die ''TR'' was dikke onzin. Dat was in Oktober '11 toen met GRO-FEY, toen schold hij mij echt helemaal voor rot. Toen had ik ook een lange VBL-Ban, en Arya ook. Dat was het.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee mattie ik heb hem toch IRL gesproken boeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |