quote:Op zondag 15 juli 2012 21:07 schreef Kenju het volgende:
Ik bemoei me nooit met dit soort inhoudsloze strijd onzin, noch reageer ik zelden op trolls. Maar ik was nav het gehuil van HMF hier benieuwd naar wat er in de slowchat gebeurt. En dan komt hij met een dergelijke post terwijl hij anderen wil corrigeren. En zelf nog in de waan levend dat hij ook meer enig effect heeft met zijn gedrag behalve dat hij zijn eigen bloeddruk omhoog brengt.
Nu stop ikquote:Op zondag 15 juli 2012 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus nu ben jij gewoon kankerirritant
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:07 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik bemoei me nooit met dit soort inhoudsloze strijd onzin, noch reageer ik zelden op trolls. Maar ik was nav het gehuil van HMF hier benieuwd naar wat er in de slowchat gebeurt. En dan komt hij met een dergelijke post terwijl hij anderen wil corrigeren. En zelf nog in de waan levend dat hij ook meer enig effect heeft met zijn gedrag behalve dat hij zijn eigen bloeddruk omhoog brengt.
Maar goed, aangezien ik allochtoon ben, zal mij mij sowieso wel niet pruimen. Hoe zal ik ooit de slaap nog kunnen vatten? Ik weet....niet....h...... Zzzzz
Snap er niks van. Wie maakt mij nou uit voor rotte vis dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon zulke faggotgassies hier, opbokken. Hebben ook al Kapo's postzin ontnomen. Weg met al die kots
Heb een diagnose over meerdere dagen?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:07 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vraag maar aan inZanityquote:Op zondag 15 juli 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]! Jij weet dus echt veel te weinig van mij of deze slowchat om dit oordeel te kunnen vellen.
Ik ben juist een user die continu Marokkanen verdedigd, aangeeft dat je ze niet over 1 kam moet scheren. En ik heb meer nationaliteiten geprikt dan jij levensjaren hebt, dus flikker even op en ga een kop thee drinken gek.
Weet ik ook niet. Is het weer een broodje-aap verhaal?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Snap er niks van. Wie maakt mij nou uit voor rotte vis dan?
Ik zou het niet durven hoor voor je het weet word je weer boos op mequote:Op zondag 15 juli 2012 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Snap er niks van. Wie maakt mij nou uit voor rotte vis dan?
Vraagteken mag weg.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Is het weer een broodje-aap verhaal?
Daaromquote:Op zondag 15 juli 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven hoor voor je het weet word je weer boos op me
AryaMehr pwnde elke discussie hier manquote:Op zondag 15 juli 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
inZanity vs AryaMehr. Dat waren pas discussies. Inzanity alleen maar kankeriranees
Klopt en Arya dan heel relaxt.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
inZanity vs AryaMehr. Dat waren pas discussies. Inzanity alleen maar kankeriranees
Wat zit jij allemaal te zwammen?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb een diagnose over meerdere dagen?
Ik was bang voor hem.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
AryaMehr pwnde elke discussie hier man
Arya was echt een fucking intelligente user. Ik wil zijn mail achterhalen zodat ik hem kan helpen klonen óf iig. kan regelen dat Yvonne hem unbanned...quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Snap zijn ban nog steeds niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat waren mooie tijden in de SC. Tot hij een permban kreegquote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niets ten nadelen van AryaMehr hoor... maar wie niet? InZanity is nou eenmaal een doorgeslagen troll van een laag niveau die na verloop van tijd in zijn eigen onzin is gaan geloven.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een verboden link gepost volgens mij.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap zijn ban nog steeds niet.
Wat had hij gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |