Een PSVer viel jou blijkbaar aan. En alle PSVers krijgen nu de schuld.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is dit nou weer voor een discussie dan?
Daar zat ik al wel over te denken jaquote:Op zondag 15 juli 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we het even mee naar achteren nemen?
quote:
Dat is niet gezegd dgezeg tein si taDquote:Op zondag 15 juli 2012 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een PSVer viel jou blijkbaar aan. En alle PSVers krijgen nu de schuld.
Puik planquote:Op zondag 15 juli 2012 21:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daar zat ik al wel over te denken ja
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd dgezeg tein si taD
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Pas je taalgebruik eens aan joh, beetje ongepast vind je niet?
okequote:Op zondag 15 juli 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd dgezeg tein si taD
Je bent al minder irritant, hoogstens een beetje nietszeggend. Maar juist omdat je nietszeggend bent en veel post word je een beetje irritant aanwezig. Zei vanochtend al, laat eens wat van jezelf zien, geef even weer wie je bent, waar je voor staat, wat je meemaakt in het dagelijks levenquote:
Gewoon de andere kant opkijken joh. Morgen is er toch weer precies hetzelfde gezeik aan de gang.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is dit nou weer voor een discussie dan?
Wat HoppaHoppa zei?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een PSVer viel jou blijkbaar aan. En alle PSVers krijgen nu de schuld.
Toegang tot de VBL, stuur een kopie van je diagnose op?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg, laten we een afscheiding maken dat er een VBL2slowchat komt waar alle autisten komen die pernament de SC ''verkankeren''. Als je posts van ferme kwaliteit zijn. Mag je naar de hoogste SC.
Gewoon zulke faggotgassies hier, opbokken. Hebben ook al Kapo's postzin ontnomen. Weg met al die kotsquote:
Ik bemoei me nooit met dit soort inhoudsloze strijd onzin, noch reageer ik zelden op trolls. Maar ik was nav het gehuil van HMF hier benieuwd naar wat er in de slowchat gebeurt. En dan komt hij met een dergelijke post terwijl hij anderen wil corrigeren. En zelf nog in de waan levend dat hij ook meer enig effect heeft met zijn gedrag behalve dat hij zijn eigen bloeddruk omhoog brengt.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Terecht toch? Teveel aidsusers die voor PSV zijn hebben de slowchat verkracht. Daar ga ik persoonlijk een stop toe brengen, zodat kwaliteitsgasten hier wederkeren. PSV'ers die normaal meeposten zijn fucking welkom (GeoOuwe pikkenbaas, Lange_Lans
jammer dat die neit vaker post hier). Dat aidszooitje moet oprotten of aanpassen, net als allochtonen in Nederland.
Serieus nu ben jij gewoon kankerirritantquote:Op zondag 15 juli 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn reactie eitcear njim tem sim re si taW
Ik heb nog niet een diagnose opgesteld dletsegpo nee tein gon beh kIquote:Op zondag 15 juli 2012 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toegang tot de VBL, stuur een kopie van je diagnose op?Eerst ID plicht voor mods zijn de handicapables aan de beurt
Zeker wetenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
Bovendien: iets toevoegen in een SCJa, dat kun je mooi op je CV zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |