Uiteraard.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bende gij voor PSV?
Die gast komt hier voor het eerst sinds vandaag dacht ik..
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik besta nog niet lang. Maar maak snel indruk omdat ik tegen mongolen als boswachter inga.
En ben een bazige personality. Dat je 't weet.
Welk seizoen ben je ?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:00 schreef SjaakBauer het volgende:
Biertje, noodles en The Soprano's kijken
Goede zaakquote:Op zondag 15 juli 2012 21:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik besta nog niet lang. Maar maak snel indruk omdat ik tegen mongolen als boswachter inga.
Ik vind jou een enorme bazenuser.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uiteraard.
Dat was een leuke discussie.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uiteraard.
Je haat boswachter?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uiteraard.
inb4 KANKERHERRIEquote:Op zondag 15 juli 2012 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sjaak, zeg eens. Wat vind jij van al dat bijdehante gespuis hier?.
Wat maakt mij irritant?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
Maar heffie, ik kan me ook ooit wel storen aan jou (al moet ik nooit lachen om Davy, nee dat is niet waar zelden, laatst had hij een mooie toen mijn ban bijna afgelopen was).. my point, jij vertoond ook weinig vooruitgang in je gedrag net als Davy en wij moeten jou maar accepteren..
Ik had gehoopt dat Davy beter mee zou doen, minder irritant zou zijn (al is hij dat wel de laatste tijd) maar die jongen lijkt gewoon niet beter te kunnenEn beter ga jij, ik, Kapiteintje en de overige dit maar accepteren want dat gezeur van jou elk moment dat je krijgt om Davy word ik ook wel moe van.
En nu ga je Jojoortje die aangevallen word als argument gebruiken terwijl je zelf (al deel ik die mening) van mening bent dat zij 0,0 toevoegt en amper gespreksonderwerpen heeft? Beetje raar en tevens hypocriet.
My 2 cent.
Er zijn er heel wat die ik dingen gun waar de alarmbellen van Morph echt kankerhard van af gaanquote:Op zondag 15 juli 2012 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sjaak, zeg eens. Wat vind jij van al dat bijdehante gespuis hier?.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
Maar heffie, ik kan me ook wel ooit aan jou storen (al moet ik nooit lachen om Davy, nee dat is niet waar zelden, laatst had hij een mooie toen mijn ban bijna afgelopen was).. my point, jij vertoond ook weinig vooruitgang in je gedrag net als Davy en wij moeten jou maar accepteren..
Ik had gehoopt dat Davy beter mee zou doen, minder irritant zou zijn (al is hij dat wel de laatste tijd) maar die jongen lijkt gewoon niet beter te kunnenEn beter ga jij, ik, Kapiteintje en de overige dit maar accepteren want dat gezeur van jou elk moment dat je krijgt om Davy word ik ook wel moe van.
En nu ga je Jojoortje die aangevallen word als argument gebruiken terwijl je zelf (al deel ik die mening) van mening bent dat zij 0,0 toevoegt en amper gespreksonderwerpen heeft? Beetje raar en tevens hypocriet.
My 2 cent.
allesquote:
Mensen die dat niet doen?quote:
Het erge is dat ik het nog met je eens ben ook op sommige puntenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
Maar heffie, ik kan me ook ooit wel storen aan jou (al moet ik nooit lachen om Davy, nee dat is niet waar zelden, laatst had hij een mooie toen mijn ban bijna afgelopen was).. my point, jij vertoond ook weinig vooruitgang in je gedrag net als Davy en wij moeten jou maar accepteren..
My 2 cent.
Eredivisie en Juup.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg, laten we een afscheiding maken dat er een VBL2slowchat komt waar alle autisten komen die pernament de SC ''verkankeren''. Als je posts van ferme kwaliteit zijn. Mag je naar de hoogste SC.
Zullen we het even mee naar achteren nemen?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Pas je taalgebruik eens aan joh, beetje ongepast vind je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |