Terecht toch? Teveel aidsusers die voor PSV zijn hebben de slowchat verkracht. Daar ga ik persoonlijk een stop toe brengen, zodat kwaliteitsgasten hier wederkeren. PSV'ers die normaal meeposten zijn fucking welkom (Geoquote:
Waar lul je over bosmongool? Mijn gedrag is totaal niet veranderdquote:Op zondag 15 juli 2012 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch grappig he het verschil voor zijn ban en nu? Maar dat ligt vast aan de PSVers.
Praat nou eens normaal man.. Is toch niet zoveel moeite?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar lul je over bosmongool? Mijn gedrag is totaal niet veranderd.
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mannen , chill. Filmpje op RTL7. We snappen het wel nu.
quote:
Deze man.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mannen , chill. Filmpje op RTL7. We snappen het wel nu.
Dan ben je moeilijk dichtbij waar ik vandaan komquote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben er tientallen keren geweest pik, hoezo?.
Wat lul je?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Praat nou eens normaal man.. Is toch niet zoveel moeite?
Moi blijkt.quote:
Ik bedoel ook tijdens de ban. Toen was het echt top hierquote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar lul je over bosmongool? Mijn gedrag is totaal niet veranderd.
HHoezo?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
@Ajacied422: nee mijn DM-ban wordt nooit meer opgeheven.
Gast, jij bepaald niet wie er welkom is op een openbaar forumquote:Op zondag 15 juli 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zo calimero? Ik zeg dat ik 100 keer "de nieuwe DAM" zou inwisselen voor jou. Jij reageert op mij, ik zeg verdomme nog dat je gewoon welkom bent wat mij betreft mits je een goede toevoeging bent, en dan ga je piepen dat ik gezegd heb dat jij verantwoordelijk bent voor het aanpakken van Jojoortje door een of ander mongooltje?
Dat ik je alleen maar zie schelden op PSV-ersquote:
HMF heeft 2 slowchats ook het PSV topic hè.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bende gij voor PSV?
Die gast komt hier voor het eerst sinds vandaag dacht ik..
niet toevallig uit gezet?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik raak ernstig gefrustreerd normaal start er altijd een programma op waarmee ik mijn tv scherm als computer scherm kan instellen, iets van CCC? Maar ik kan het niet vinden en nu fantaseer ik weer hoe ik mijn computer het liefst het raam uit gooi
Ja daar kom ik amper dus.. vandaar.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HMF heeft 2 slowchats ook het PSV topic hè.
Als het goed is kun je gewoon rechtsklikken op je bureaublad en staat er dan Catalyst Control Center.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik raak ernstig gefrustreerd normaal start er altijd een programma op waarmee ik mijn tv scherm als computer scherm kan instellen, iets van CCC? Maar ik kan het niet vinden en nu fantaseer ik weer hoe ik mijn computer het liefst het raam uit gooi
Gast wat jank je. Kan je niet lezen ofzo.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast, jij bepaald niet wie er welkom is op een openbaar forum
Wellicht maar kan het ook niet meer terug vindenquote:
Normaal wel ja, maar nu dus nietquote:Op zondag 15 juli 2012 21:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als het goed is kun je gewoon rechtsklikken op je bureaublad en staat er dan Catalyst Control Center.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |