Dat is waar.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Af en toe afwisselen, anders verliest het kracht he.
Sorry maat.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij je dit uberhaupt bij mij afvraagt doet pijn
dit is een soul/funk showquote:Op zondag 15 juli 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goede muziek is goede muziekmaar dan blijf ik niet lang luisteren, dan zet ik zelf wel nummertjes op
Nee, ik gedrag me prima. Wel moe, slaap al 2weken niet voor 03.00, gister (vandaag) 07.30quote:Op zondag 15 juli 2012 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
Geo ouwe geilneef, hoe issie dan? Nog een beetje de boel op stelten gezet hier gister?
Scheer je weg man.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn. Een permban.
Prima man. Gister echt goed feestje gehad, kan nu alleen totaal niet slapen terwijl ik moe ben.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik gedrag me prima. Wel moe, slaap al 2weken niet voor 03.00, gister (vandaag) 07.30![]()
Met jou?
Is goed. Net weer een foto gezien van paar Mexicaanse hoofden waar de huid volledig van de schedel is afgepeld en er naast neer gelegd dus dan gaat het wat makkelijkerquote:
Lolwtf?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Net weer een foto gezien van paar Mexicaanse hoofden waar de huid volledig van de schedel is afgepeld en er naast neer gelegd dus dan gaat het wat makkelijker
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Net weer een foto gezien van paar Mexicaanse hoofden waar de huid volledig van de schedel is afgepeld en er naast neer gelegd dus dan gaat het wat makkelijker
Moet je een whiskey nemen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima man. Gister echt goed feestje gehad, kan nu alleen totaal niet slapen terwijl ik moe ben.
Lol wutquote:Op zondag 15 juli 2012 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even fappen dan, goed slaap middeltjequote:Op zondag 15 juli 2012 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima man. Gister echt goed feestje gehad, kan nu alleen totaal niet slapen terwijl ik moe ben.
sorry man vergeef mequote:Op zondag 15 juli 2012 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moet je van HMF?Zo praat je btw niet tegen de president van de SC.
Nee.quote:
Zelfs daar geen zin in.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Even fappen dan, goed slaap middeltje
Zet een wedstrijd van PSV op, dan slaap je zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |