Niks mis met Carnaval.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het Nederlands Elftal ben je alleen als je voetbal haat en een carnavalsmens bent
Gekut? Laat maar die was wel ernstig ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb er dan van "" gepost en net even Rabbit gekut, maar verder niks al een maand ofso niet en zal nog even blijven.
AZ-Fansquote:Op zondag 15 juli 2012 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe nee hoor(ik tenminste niet)
Als ik al lichte voorkeur heb is het AZ
Dat doet hij waarschijnlijk ook niet, hij wil waarschijnlijk lekker babbelen in een leuke SC.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je clubloos bent, dan hou je ook niet echt van voetbal.
juist welquote:Op zondag 15 juli 2012 21:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je clubloos bent, dan hou je ook niet echt van voetbal.
Ik zag het. Viel gelijk op.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb er dan van "" gepost en net even Rabbit gekut, maar verder niks al een maand ofso niet en zal nog even blijven.
Ja daarom, maar ik ga vanaf morgen proberen meer kwaliteit te geven.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad iets kritischere users zouden het PSV topic wel goed doen. Momenteel is het allemaal iets te rooskleurig alsof er niks mis gaat bij PSV.
Hoezo? Daar zitten toch allemaal ex-ajacieden?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ-Fans. Die doen alsof Ajax een kankergezwel is
Niks mis mee. VBL SC leeft altijd.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat doet hij waarschijnlijk ook niet, hij wil waarschijnlijk lekker babbelen in een leuke SC.
Vertel.quote:
Mijn posts zijn buiten die laatste om van een best hoog niveau in de PSV reeksquote:Op zondag 15 juli 2012 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag het. Viel gelijk op.
[..]
Ja daarom, maar ik ga vanaf morgen proberen meer kwaliteit te geven.
fan is ook een te groot woord..quote:Op zondag 15 juli 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat ik ervan moet denken. Is het een troll of gewoon serieus.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn posts zijn buiten die laatste om van een best hoog niveau in de PSV reeks
Ik zet even je radio zender aan. Vorige keer met Mono was ook grappig.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
fan is ook een te groot woord..
Vind het gewoon leuk als er leuk gevoetbald wordt...
Bruggetje naar Firefox1 of Dudweiser?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo? Daar zitten toch allemaal ex-ajacieden?
volgens wikipedia is az het kleine broertje van ajax en zijn de relaties altijd goedquote:Op zondag 15 juli 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij je dit uberhaupt bij mij afvraagt doet pijnquote:Op zondag 15 juli 2012 21:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat ik ervan moet denken. Is het een troll of gewoon serieus.
deze show is van tevoren opgenomen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zet even je radio zender aan. Vorige keer met Mono was ook grappig.
Oh, meteen een goed nummer Soul man
Af en toe afwisselen, anders verliest het kracht he.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yo Kapi. Voor het eerst dat je geen Yo Boelers zegt.
Goede muziek is goede muziekquote:Op zondag 15 juli 2012 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze show is van tevoren opgenomen.
Na de vakantie heb ik mijn eigen studio en kan ik los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |