Ik kende haar niet, was wel een bekende kop uit de stamkroeg en een vriendin van de vriendin van een vriend van me. Die vertelde me ook dat ze me leuk vond. Al voor dat het gebeurde dus eigenlijk wist ik het al maar ja, drank.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef kilozout het volgende:
Ken je deze persoon alleen van die avond? Of al langer?
Ja, maar ze vertelde me dat ze me leuk vond en ik wil geen lul zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Keiichi het volgende:
Niet. dat is een van de voordelen van een one-night-stand.
toch?
Tsja, als je meisjes neukt die je eigenlijk niet leuk vindt, is het daar een beetje te laat voorquote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef zwartja het volgende:
Ja, maar ze vertelde me dat ze me leuk vond en ik wil geen lul zijn.
Ja dat is in principe waar en daarom baal ik ook extra. Maar het is gewoon echt de alcohol die er voor zorgt dat je daar niet aan denkt op zo'n moment. En om nou te zeggen: "Ja, ik ging met je mee omdat ik dronken was." Is ook weer niet echt charmant.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:34 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Tsja, als je meisjes neukt die je eigenlijk niet leuk vindt, is het daar een beetje te laat voor
Dude. The fuck ?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:37 schreef zwartja het volgende:
Overigens is het niet daadwerkelijk tot geslachtsgemeenschap gekomen, de rest wel.
Deze zal ongetwijfeld werken.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
Of gewoon eerlijk zijn en zeggen dat het een fout was/de drank was. Je kan er ook bij liegen dat je net gedumpt was door je vriendin en het op een zuipen hebt gezet om je verdriet weg te drinken en dat je haar terug wil.
Vroeg of laat zal ze dat toch van je denken. Waarom dan niet gewoon vroeg?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef zwartja het volgende:
Ja, maar ze vertelde me dat ze me leuk vond en ik wil geen lul zijn.
Komt het ooit tot een tweede date als ze er zo achteraan blijven huppelen?quote:Op maandag 16 juli 2012 08:28 schreef rapelsen het volgende:
Gelijksoortige situatie gehad afgelopen vrijdag. Veel zijn er zo dat ze meteen je op facebook aan blijven spreken en gaan smsen/whatsappen en er meer van verwachten, terwijl ik die bedoeling vaak niet heb.
Meestal niet nee. Mocht ik iemand heel leuk vinden dan duik ik daar ook niet meteen mee in bed, dan doe ik het rustiger aan.quote:Op maandag 16 juli 2012 08:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komt het ooit tot een tweede date als ze er zo achteraan blijven huppelen?
En dan een echte date, samen wat drinken of eten en niet alleen een booty call.
Dit inderdaad toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef Keiichi het volgende:
Niet. dat is een van de voordelen van een one-night-stand.
toch?
Volgens mij wordt dit vaak niet begrepen.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dit inderdaad toch?
Het is niet voor niets een one night stand.. Dat zouden beide partijen toch moeten weten, dat het geen garantie is voor verdere ontwikkelingen
Dan zijn die mensen niet duidelijk tegen elkaar geweest, en is het eigen schuldquote:Op maandag 16 juli 2012 10:38 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit vaak niet begrepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |