Ach. Ik kijk liever naar kook video's. iedereen zijn eigen smaak.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok. Mijn vrienden maken zich zorgen en ik vind dat dat nergens voor nodig is.
De situatie is als volgt: ik ben een trouwe bezoeker van sites als bestgore, rotten en liveleak.
Ik kijk naar praktisch alles. Auto-ongelukken, werkgerelateerde ongelukken, maar ook de extremere zaken als martelingen tot onthoofdingen toe.
Aanvankelijk was ik erg geshockeerd door deze video's, maar inmiddels raakt het gewend. Het is een beetje als kijken bij een ongeluk.
Nu zeggen ze dat het "echt niet normaal/gezond is" en dat ik hier met een professional over zou moeten praten.
Ik vind dit schromelijk overdreven.
Wat vindt Fok? Heb ik issues? Of valt het allemaal wel mee?
En volgens mij een maand terug ook. Topics over video's van onthoofdingen komen volgens mij nog best vaak voor.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Was hier een week of wat terug ook al niet een topic over?
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:44 schreef gosschalks het volgende:
Zolang je geen erectie krijgt bij het kijken ernaar zal het meevallen met de ernst. Ik begrijp echter niet waarom je überhaupt naar dit soort filmpjes wil kijken, maar goed.
Oh ik dacht man.. haha..quote:
Zo zie je maar TS, de een vindt de gewenning aan de gruwelijkheden al te ver gaan, anderen vinden het pas te ver gaan wanneer het na gaat spelen. Masturberen hierop vinden sommigen dus ook geen probleemquote:Op zondag 15 juli 2012 21:46 schreef Henno het volgende:
Zolang je de taferelen in zulke filmpjes maar niet gaat naspelen, mag je je er best op aftrekken wat mij betreft. Ieder z'n hobby
Je moet wel uitkijken, want alles wat je ziet wordt ergens opgeslagen in je hoofd (vooral dit soort heftige dingen) en daar kan je over een aantal jaar nog wel last van krijgen. Het is ook niet voor niets dat deze dingen niet op het NOS Journaal getoond worden, we kunnen ze diep van binnen als gezond individu gewoonweg niet verdragen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik ben een vrouw. Ik krijg er dus geen erectie van. Ik raak er ook absoluut niet opgewonden van
Dierenmishandeling kijk ik niet. Dat kan ik idd niet verdragen. Zelfde met babies/kleine kinderen.
Ik zie het als een soort nieuws. Dat wat je hoort op tv/radio krijg je daar in alle volledigheid te zien. Bij
Kijk. Dit vind ik dus interessant. Hoezo is dat zo? Ik droom er niet van ofzo.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:51 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Je moet wel uitkijken, want alles wat je ziet wordt ergens opgeslagen in je hoofd en daar kan je over een aantal jaar nog wel last van krijgen. Het is ook niet voor niets dat deze dingen niet op het NOS Journaal getoond worden, we kunnen ze diep van binnen als gezond individu gewoonweg niet verdragen.
Zou je ook kijken naar een onthoofding als het een van je naasten is? Gewoon een vraag van me.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok. Mijn vrienden maken zich zorgen en ik vind dat dat nergens voor nodig is.
De situatie is als volgt: ik ben een trouwe bezoeker van sites als bestgore, rotten en liveleak.
Ik kijk naar praktisch alles. Auto-ongelukken, werkgerelateerde ongelukken, maar ook de extremere zaken als martelingen tot onthoofdingen toe.
Aanvankelijk was ik erg geshockeerd door deze video's, maar inmiddels raakt het gewend. Het is een beetje als kijken bij een ongeluk.
Nu zeggen ze dat het "echt niet normaal/gezond is" en dat ik hier met een professional over zou moeten praten.
Ik vind dit schromelijk overdreven.
Wat vindt Fok? Heb ik issues? Of valt het allemaal wel mee?
Dit. Precies dit. En stiekem in mijn handjes knijpen dat ik het niet ben die daar een machete op de hals krijgquote:Op zondag 15 juli 2012 21:51 schreef ShevaJB het volgende:
Het is toch fascinerend op een macabere manier, ik kan het me wel voorstellen dat er mensen zijn die hier geboeid naar kunnen kijken. Persoonlijk heb ik zulk beeldmateriaal altijd vermeden.
Militairen kunnen jaren na de oorlog ook nog last krijgen van nachtmerries, terwijl ze al tijden terug zijnquote:Op zondag 15 juli 2012 21:52 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Kijk. Dit vind ik dus interessant. Hoezo is dat zo? Ik droom er niet van ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |