Walking dead.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke, ja ik ben nu bij seizoen 2 van walking dead
dus zoek hierna nog goeie serie
Ik zeg boeler, 'leo... linedance'quote:Op zondag 15 juli 2012 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, dat is een begin...
Waar kom je vandaan? Hoe oud ben je? Verliefd/Verloofd/Getrouwd/Boeler?
quote:
Wel knap, die militairen schreeuwen helemaal niet bij een beheading.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
Littlerabbit, kloon?
Naar onthoofdingsvideo's kijken
Sowieso een troll. Rotten is al jaren uit de lucht en ook Liveleak is niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
Littlerabbit, kloon?
Naar onthoofdingsvideo's kijken
Kijk jij nog weel eens samson & gertjuh?quote:
Nee, ik laat mijn Mart niet in de steek, dat voelt als vreemdgaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet Tour du Jour dan ook op over 25 minuten. Ik ben zo verrot dat het bij mij sowieso deze domper doet vergeten en mijn slaap patroon hersteld
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:09 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Kijk jij nog weel eens samson & gertjuh?
wil je geen sixpack?quote:
ik ben voor real madrid, als ik moest kiezen dan. Heb niks met beide clubs ofzo.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou toch niet hé. Als hij voor Real Madrid is, verwelkom ik hem graag.
Hoe heette die voorloper van liveleak ook alweer met al die gekke shit. Wilde daar ooit naartoe werd ik naar liveleak gestuurd. Gekke naam, iets met een z ergens ofzoquote:Op zondag 15 juli 2012 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso een troll. Rotten is al jaren uit de lucht en ook Liveleak is niet meer wat het geweest is.
We hebben toch niets verkeerd gedaan hé?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Die radio kerel heeft ook al even niks meer gepost.
Sowieso het topic vervuild met onzin, maar niets gemeens.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben toch niets verkeerd gedaan hé?
Eindhoven, 25, verliefdquote:Op zondag 15 juli 2012 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, dat is een begin...
Waar kom je vandaan? Hoe oud ben je? Verliefd/Verloofd/Getrouwd/Boeler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |