quote:Op zondag 15 juli 2012 11:28 schreef TheDutchguy het volgende:
Als ajax muniesa haalt hebben we in de breedte echt een heel jonge verdediging. Als aldeweireld een keer geblesseerd uitvalt speel je met alleen maar jonkies. Als moisander niet komt denk ik niet dat ajax weer kampioen kan worden.
Liever Viergever dan die Finse mongool.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:29 schreef Devv het volgende:
Moisander. Die hoeft van mij echt niet te komen hoor.
Moisander pakt téring veel geel en heeft zelfs 2x rood gehad dit seizoen. Dat hoef ik niet te hebbenquote:Op zondag 15 juli 2012 11:31 schreef TheDutchguy het volgende:
Alsof jullie echt op moisander gelet hebben dit seizoen. Als je alleen spelers koopt die jong zijn en geen ervaring hebben wordt je geen kampioen. Je kan niet met zon onervaren team gaan spelen.
En 100x getalenteerder dan de verdediging van Pisvee. Als Anita weggaat dan hebben we een probleem.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:28 schreef TheDutchguy het volgende:
Als ajax muniesa haalt hebben we in de breedte echt een heel jonge verdediging. Als aldeweireld een keer geblesseerd uitvalt speel je met alleen maar jonkies. Als moisander niet komt denk ik niet dat ajax weer kampioen kan worden.
En dan ga je een matige verdediger halen die 5x rood pakt per seizoen. Daar heb je wat aan.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:31 schreef TheDutchguy het volgende:
Alsof jullie echt op moisander gelet hebben dit seizoen. Als je alleen spelers koopt die jong zijn en geen ervaring hebben wordt je geen kampioen. Je kan niet met zon onervaren team gaan spelen.
En Muniesa kan makkelijk de rol van Vertonghen innemen, niet dat hij een solo zoals Jan tegen ADO gaat maken.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
En 100 getalenteerder dan de verdediging van Pisvee. Als Anita weggaat dan hebben we een probleem.
Blind heeft goed genoeg gespeeld als CB om zeker tegen de mindere tegenstanders van waarde te zijn.
Ik denk dat het koppel Muniesa-Alderweiereld heel waardevol kan zijn.
2 iaar op rij Kampioen met bijna alleen maar onervaren voetballers. Daar verandert een matige verdediger ( die notabene al een keer is weggestuurd bij Ajax) als Mooiesander niets aan.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:31 schreef TheDutchguy het volgende:
Jantje scoorde bizar veel voor een CB natuurlijkquote:Op zondag 15 juli 2012 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Muniesa kan makkelijk de rol van Vertonghen innemen, niet dat hij een solo zoals Jan tegen ADO gaat maken.
Fischerquote:Op zondag 15 juli 2012 11:35 schreef Enchanter het volgende:
Maar ja , er moet ook een links en rechtsbuiten bij.
Als Sulejmani geblesseerd is zit je met Ozbiliz en Lukoki , waar de eerste niet echt functioneert op die plek en de tweede gewoon niet goed genoeg is.
En voor links zitten we met Ebecilio , klinkt raar , maar ik ben bang dat de carrière van Boerrigter wel eens heel snel voorbij zou kunnen zijn.
Ja, ben benieuwd wat ze daar aan willen doen. Ajax wil immers de CL groepsfase overlevenquote:Op zondag 15 juli 2012 11:35 schreef Enchanter het volgende:
Maar ja , er moet ook een links en rechtsbuiten bij.
Als Sulejmani geblesseerd is zit je met Ozbiliz en Lukoki , waar de eerste niet echt functioneert op die plek en de tweede gewoon niet goed genoeg is.
En voor links zitten we met Ebecilio , klinkt raar , maar ik ben bang dat de carrière van Boerrigter wel eens heel snel voorbij zou kunnen zijn.
Frank was alleen zo kritisch omdat hij weet dat er zoveel talent in hem zit. Betekend niet dat hij nog niet mee kan in het eerste alleen dat hij nog beter kanquote:Op zondag 15 juli 2012 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je gek? Die is nog te onervaren, en Frank vindt dat hij nog te veel onnodige fouten maakt
quote:Overmars, who also played for both Ajax and Barca, is also weighing up making offers for attacking trio Isaac Cuenca, Cristian Tello and Gerard Deulofeu. @ eurosport
Dat weet ik ook wel hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Frank was alleen zo kritisch omdat hij weet dat er zoveel talent in hem zit. Betekend niet dat hij nog niet mee kan in het eerste alleen dat hij nog beter kan
Zo, we zijn hard op weg een filiaal van Barca te worden als dit doorgaat.quote:
Cuenca en Tello laten ze echt niet gaan, er was al interesse in Tello van Arsenal dacht ik. Deulofeu heb ik niet zien spelenquote:
Dat verwacht ik ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo, we zijn hard op weg een filiaal van Barca te worden als dit doorgaat.
Zijn geen verkeerde spelers overigens maar het zal wel niet kloppen.
Denk dat hij zeker ( en ik hoop Tello) een buitenspeler wil huren. Op die manier is Muniesa ook minder alleen.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo, we zijn hard op weg een filiaal van Barca te worden als dit doorgaat.
Zijn geen verkeerde spelers overigens maar het zal wel niet kloppen.
Moet zich nog bewijzen in de eredivisie , leuk zeizoen bij de bloften (of was het A1) , maar dat zegt nog niks.quote:
En de rest van de spelers voetballen daar allemaal voor pepernotenquote:Vele mensen vragen zich af hoe PSV aan 4,1 miljoen komt..
Nou als ik zo uit me hoofd weet dan weet ik het,..
PSV kreeg 1,6 ofzo van de EK organisatie omdat veel PSV spelers aanwezigen waren op het EK, ( Willems, Strootman, Toivonen, Tyton, Isaksson, Bouma ).
PSV kreeg ook geld van Europa League kort geleden was daar een topic van 2,5 miljoen kregen ze..
PSV heeft ook spelers verkocht en dat vergeet sommige, want PSV heeft Zeefuik verkocht aan Groningen voor 6 ton, Marzo verkocht voor 4 ton aan een Belgie's club, en Wuytens ook verkocht volgens mijn voor 3 ton..
Nou dan zit je al op 4,1 miljoen.
VZ sowiesoquote:Op zondag 15 juli 2012 11:53 schreef Devv het volgende:
Ik wil jullie dit pareltje toch niet onthouden. Van een PSV-supporter op VZ.
[..]
En de rest van de spelers voetballen daar allemaal voor pepernoten. Deze man moet TD bij PSV worden.
Prima. Wij hebben Narsingh niet nodig. Wij hebben Ebecillio en Ozbilizquote:Op zondag 15 juli 2012 12:03 schreef Wessiej het volgende:
Narsingh dus voor 4,1 naar psv, ajax bood 3,5.
Ben je wel goed bij je paasei?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Prima. Wij hebben Narsingh niet nodig. Wij hebben Ebecillio en Ozbiliz
Ha Ha Ha Haquote:Op zondag 15 juli 2012 12:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Prima. Wij hebben Narsingh niet nodig. Wij hebben Ebecillio en Ozbiliz
Ik blijf erbij dat dit een enorme fout is van ajax. 4,1 is een koopje voor deze ideale buitenspeler, ook nog eens zeer jong en een zéér stijle groeicurve. Ook jammer voor narsingh zelf trouwens, toch een stuk minder goed voor zn ontwikkeling.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:03 schreef Wessiej het volgende:
Narsingh dus voor 4,1 naar psv, ajax bood 3,5.
Deze redenatie.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:11 schreef peaceman het volgende:
Ach zonder Narsingh werden we ook kampioen toch? Laten we svp niet overdrijven wat Narsingh voor meerwaarde zou hebben. (zie ook Mertens afgelopen seizoen)
Die jongen wilt niet eens naar Ajax komen. FopAmsterdammer.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat dit een enorme fout is van ajax. 4,1 is een koopje voor deze ideale buitenspeler, ook nog eens zeer jong en een zéér stijle groeicurve. Ook jammer voor narsingh zelf trouwens, toch een stuk minder goed voor zn ontwikkeling.
Hij had gewoon een sprong in zijn carrière kunnen maken, en zit straks nog steeds op het Heerenveen niveau.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook jammer voor narsingh zelf trouwens, toch een stuk minder goed voor zn ontwikkeling.
Tegenargumentatie?quote:
quote:
Wat heeft Mertens hier mee te maken? En je werd ook kampioen zonder Messi, maar dat doet niets af aan zijn kwaliteiten. Je slaat dus complete bullshit uit.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:11 schreef peaceman het volgende:
Ach zonder Narsingh werden we ook kampioen toch? Laten we svp niet overdrijven wat Narsingh voor meerwaarde zou hebben. (zie ook Mertens afgelopen seizoen)
wiltquote:Op zondag 15 juli 2012 12:14 schreef J2T het volgende:
[..]
Die jongen wilt niet eens naar Ajax komen. FopAmsterdammer.
Dat Mertens naar PSV ging werd door sommigen hier ook als een gemis beschouwd.. nou dat hebben we gemerkt. Die was al kampioen na de wedstrijd tegen Feijenoord weet je nog? Lachen was dat.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft Mertens hier mee te maken? En je werd ook kampioen zonder Messi, maar dat doet niets af aan zijn kwaliteiten. Je slaat dus complete bullshit uit.
Een goede buitenspeler is voor onschatbare waarde in het voetbal.
Hoe goed Narsingh werkelijk is gaan we wel zien dit seizoen, op basis van wat hij bij Heerenveen heeft laten zien weet ik niet of hij het in zich heeft in de kleine ruimte te spelen, wat bij Ajax 99 van de 100 keer moet, maar dat zei ik al toen hij nog in de markt voor Ajax was. (voordat mensen beginnen te zeiken)quote:Op zondag 15 juli 2012 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft Mertens hier mee te maken? En je werd ook kampioen zonder Messi, maar dat doet niets af aan zijn kwaliteiten. Je slaat dus complete bullshit uit.
Een goede buitenspeler is voor onschatbare waarde in het voetbal.
Dit dus. Iemand als Assaidi past veel beter. Die kan in een kleine ruimte spelen. Narsingh heeft veel ruimte nodig voor zijn snelheid.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe goed Narsingh werkelijk is gaan we wel zien dit seizoen, op basis van wat hij bij Heerenveen heeft laten zien weet ik niet of hij het in zich heeft in de kleine ruimte te spelen, wat bij Ajax 99 van de 100 keer moet, maar dat zei ik al toen hij nog in de markt voor Ajax was. (voordat mensen beginnen te zeiken)
Transfer van assaidi ging niet door, ajax kan het altijd proberen denk ik mits niet duurquote:Op zondag 15 juli 2012 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit dus. Iemand als Assaidi past veel beter. Die kan in een kleine ruimte spelen. Narsingh heeft veel ruimte nodig voor zijn snelheid.
Lul niet zo stom met je achteraf. Iedereen had hier vooraf al twijfels en degene die hem altijd al wilde vinden het nu gewoon kut dat ie niet is gekomen.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:25 schreef Syntix het volgende:
Dat is gewoon achteraf goed praten dat hij niet komt (bij sommige iig). Ik zou hem graag zien komen, maar niet tegen elke prijs. Daarnaast vind ik huurlingen van Barca ook niet ideaal. Koop of helemaal niet...als we gaan huren lijken we wel een opleidingsclubje voor Barca en zo laag moet je zeker niet willen zakken.
Ik geef toe dat ik daar een van was.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Lul niet zo stom met je achteraf. Iedereen had hier vooraf al twijfels en degene die hem altijd al wilde vinden het nu gewoon kut dat ie niet is gekomen.
4 miljoen is prijs niet opdrijvenquote:Op zondag 15 juli 2012 12:31 schreef Pedroso het volgende:
Prima zo. Zo geweldig is Narsingh zeker niet, goed dat Ajax de prijs nog een beetje heeft kunnen opdrijven al maakt dat PisVee niet ziet zoveel uit, die betalen toch wel.
Ik vind Narsingh zeker niet veel beter dan dat er nu bij Ajax rondloopt en als ie wel naar Ajax zou komen zou ie het heel zwaar krijgen.
Een seizoen leuk voetballen met een goede spits die ze er in alle rangen en standen inknikt is voor mij absoluut geen zekerheidje. Goed dat Ajax z'n poot stijf heeft gehouden.
stfu ik zeg er toch expliciet bij "sommige iig". Zeker dat niet "iedereen" twijfels vooraf had, want ik had hem zeker graag gezien, maar niet tegen elke prijs in het nieuwe beleid.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Lul niet zo stom met je achteraf. Iedereen had hier vooraf al twijfels en degene die hem altijd al wilde vinden het nu gewoon kut dat ie niet is gekomen.
nee psvquote:Op zondag 15 juli 2012 12:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owja hij gaat naar pisvee en in een keer kan hij niks meer...
Net als de rest van jullie team dus lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zeiden al dat hij in het spel niet goed zou renderen.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
neequote:Op zondag 15 juli 2012 12:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
nee psvkan er gewoon niks van. Leiden jullie ook wel eens zelf spelers op?
Meer dan 22 miljoen in 13 maanden verspild aan de aanval. Zo doen ze datquote:Op zondag 15 juli 2012 12:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
nee psvkan er gewoon niks van. Leiden jullie ook wel eens zelf spelers op?
Volgens mij speelde PSV 12 jaar CL ofzo achter elkaar maar dat terzijde.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:36 schreef Devv het volgende:
[..]
Daarom spelen jullie ook Europa League en geen Champions League zoals Ajax.
Oude koeien...quote:Op zondag 15 juli 2012 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij speelde PSV 12 jaar CL ofzo achter elkaar maar dat terzijde.
Omdat er jaren slecht beleid gevoerd werd. Nu hebben we een trainer met Ajax filosofie. En trouwens, we zitten in het heden en het heden vertelt dat PSV al sinds 2008/2009 geen CL meer heeft gespeeldquote:Op zondag 15 juli 2012 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij speelde PSV 12 jaar CL ofzo achter elkaar maar dat terzijde.
Wat oude koeien. Je roept dat PSV geen CL speelt omdat ze geen eigen jeugd opleiden.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:37 schreef Devv het volgende:
[..]
Oude koeien...
En dan zeggen jullie iets als wij weer over de prijzenkast beginnen_!
15% denk ik. Eriksen is een hele verstandige jongen en weet dat hij dit seizoen niet werelds heeft gespeeld, die moet eerst nog even doorgroeienquote:Op zondag 15 juli 2012 12:38 schreef Doublepain het volgende:
Boeiend van Narsingh, eriksen naar utd. Hoe groot is de kans??
Waarom probeer je krampachtig het verleden erbij te halen? Ze spelen nu al een tijdje geen Champions League meer, en dat telt.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat oude koeien. Je roept dat PSV geen CL speelt omdat ze geen eigen jeugd opleiden.
Deden ze dat toen wel?
Geef het maar op jaquote:Op zondag 15 juli 2012 12:39 schreef Devv het volgende:
[..]
Waarom probeer je krampachtig het verleden erbij te halen? Ze spelen nu al een tijdje geen Champions League meer, en dat telt.
Engelse kranten hadden al gemeld dat het rond was en dat maher al bijna binnen wasquote:Op zondag 15 juli 2012 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
15% denk ik. Eriksen is een hele verstandige jongen en weet dat hij dit seizoen niet werelds heeft gespeeld, die moet eerst nog even doorgroeien
Alleen als het van Daily Mirror is, wil ik het geloven.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Engelse kranten hadden al gemeld dat het rond was en dat maher al bijna binnen was
Die blijven net zolang doorgaan tot die clubs helemaal gek worden en het gewoon gaan doenquote:Op zondag 15 juli 2012 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
En ik las gisteren nog dat United ook voor 6 mil fischer wil hebben.![]()
. Die Engelsen houden van geruchten verzinnen/maken/verspreiden
Gelooft u maar niet die onzin dusquote:Op zondag 15 juli 2012 12:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die blijven net zolang doorgaan tot die clubs helemaal gek worden en het gewoon gaan doen
Tijden veranderen.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat oude koeien. Je roept dat PSV geen CL speelt omdat ze geen eigen jeugd opleiden.
Deden ze dat toen wel?
Ja, je hebt dan weinig keus is het nietquote:De Boer: 'Als er niemand komt, doen we het gewoon met deze groep'
Kan het me niet voorstellen. Nu hebben we geen Lodeiro, geen Vertonghen, geen Ooijer, geen Boelkjekin en El Hamdooy. Daar moeten toch wel vervangers voor komen?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:09 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, je hebt dan weinig keus is het niet.
Uit de eigen jeugd ja, alleen voor Vertonghen iemand kopenquote:Op zondag 15 juli 2012 14:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Nu hebben we geen Lodeiro, geen Vertonghen, geen Ooijer, geen Boelkjekin en El Hamdooy. Daar moeten toch wel vervangers voor komen?
Voor Lodeiro is Schone al gekomen. Hamdaoui heeft het afgelopen seizoen helemaal niet gespeeld, die mis je niet. Siem de Jong was vorig seizoen al 2e spits achter Sightorsson, zal nu ook wel zo zijn. Blijft over dat je een vervanger voor Vertonghen nodig hebt. Ooijer speelde ook amper.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Nu hebben we geen Lodeiro, geen Vertonghen, geen Ooijer, geen Boelkjekin en El Hamdooy. Daar moeten toch wel vervangers voor komen?
en een goede linksback , en iemand voor dikkerdje sulejmaniquote:Op zondag 15 juli 2012 15:11 schreef testje318 het volgende:
[..]
Voor Lodeiro is Schone al gekomen. Hamdaoui heeft het afgelopen seizoen helemaal niet gespeeld, die mis je niet. Siem de Jong was vorig seizoen al 2e spits achter Sightorsson, zal nu ook wel zo zijn. Blijft over dat je een vervanger voor Vertonghen nodig hebt. Ooijer speelde ook amper.
er zijn al 4 opties voor de lb positie. Flankspelers zijn er ook zat.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en een goede linksback , en iemand voor dikkerdje sulejmani
die flankspelers zijn zaad manquote:Op zondag 15 juli 2012 15:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
er zijn al 4 opties voor de lb positie. Flankspelers zijn er ook zat.
welke 4 opties dan ? en die flankspelers zijn op Boerrigter na baggerquote:Op zondag 15 juli 2012 15:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
er zijn al 4 opties voor de lb positie. Flankspelers zijn er ook zat.
Het trio Cuenca, Tello, Deulofeu volgens eurosportquote:Op zondag 15 juli 2012 15:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Deulofeu is het nieuwste gerucht ja. Dat gaat dus nooit gebeuren he.Wat een speler is dat zeg, één van de grootste talenten van Barcelona momenteel. Die is echt zo tering tyfus goed. De Spaanse Cruijff.
Fischer is beter en speelt nu ook altijd al met de basis spelers, die kan dit seizoen gewoon doorbreken.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die flankspelers zijn zaad man
boerrigter zal vast nog geblesseerd raken dit seizoen, dan zit je met ebe
talenten van Ajax gingen naar Barcelona ?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:37 schreef Ferdii het volgende:
Ajax als talent dump/opleidingsplaats voor Barcelona
15 jaar geleden was het nog andersom
Ja en kwamen een jaar later terug. Ofzo. Wat een onzinquote:Op zondag 15 juli 2012 15:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
talenten van Ajax gingen naar Barcelona ?![]()
![]()
![]()
Kans op gebeuren is 0,0%. Indien het gebeurt ga ik in alleen mijn onderbroek naar de volgende thuiswedstrijd.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het trio Cuenca, Tello, Deulofeu volgens eurosport
Dat dus.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dit is natuurlijk een enorm scheef stuk.
(Heb maar tot de helft gelezen, toen was ik er wel klaar mee), maar zo'n Ledezma vergelijken met Narsingh?
Narsingh heb je zien voetballen, Narsingh heeft tegen je gevoetbald, Narsingh kost geen 10 mio, Narsingh is een Nederlands talent, etcetctetc. Ze hebben het stuk laten lopen op 6 ton!!
Vergelijk die Ledezma maar met Ivan Gabrich. Dan heb je een realistischer stuk.
Daar moet je ook nog overheen bieden, dus dan zit je al op 1 miljoen over je budget. Dan bied PSV 5 miljoen, krijg je weer het gezeik "oh je hebt het stuk laten lopen op 5 ton!" etcetera.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
(Heb maar tot de helft gelezen, toen was ik er wel klaar mee), maar zo'n Ledezma vergelijken met Narsingh?
Narsingh heb je zien voetballen, Narsingh heeft tegen je gevoetbald, Narsingh kost geen 10 mio, Narsingh is een Nederlands talent, etcetctetc. Ze hebben het stuk laten lopen op 6 ton!!
Ja, alleen vergeet je nu even voor het gemak te vermelden dat Ajax veel eerder in de markt was voor Narsingh en hem dus ook al eerder binnen had kunnen halen.. Over logica gesproken..quote:Op zondag 15 juli 2012 16:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar moet je ook nog overheen bieden, dus dan zit je al op 1 miljoen over je budget. Dan bied PSV 5 miljoen, krijg je weer het gezeik "oh je hebt het stuk laten lopen op 5 ton!" etcetera.
Logica is ver te zoeken bij sommigen.
Toen en nu is natuurlijk ook nog 1 jaar geleden hequote:Op zondag 15 juli 2012 15:53 schreef Luco het volgende:
Narsingh gaat nu voor 4.5miljoen euro. 10 jaar terug was dat 10 mjoen gulden.
Daarnaast gaat het niet om de situatie van de speler, maar om de vergelijking tussen Ajax toen en nu. Niet meer patsen en gooien met geld maar een bedrag bedenken en daaraan vasthouden. Niet zomaar nog even een miljoen meer bieden, wat ze toen wel deden.
Klopt helemaal.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:57 schreef Luco het volgende:
En 6 ton op 3.5 miljoen (even uitgaande van 4.1 in de laatste berichten). Als ik 18% meer uitgeef aan een onderdeel dan dat ik daarvoor budgetteren, of dat onderdeel waard acht word ik toch heel snel op het matje geroepen door mijn baas. Ik snap niet dat dat soort dingen in de voetbal wereld opeens anders kunnen of mogen.
Overspelen doen ze daar in de jeugd zeker niet?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Normaal ben ik niet zo van de youtube filmpjes maar dit is wel genieten hoor, beelden van zijn hele jeugd. Wat een speler.![]()
Misschien handig om het er even bij te zeggen, dit is een filmpje van zijn individuele acties.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:46 schreef andre347 het volgende:
[..]
Overspelen doen ze daar in de jeugd zeker niet?
Dat klopt niet helemaal, Ajax wilde juist 15 miljoen hebben, er stond zelfs een clausule van 20 miljoen in het contract van Verthongen.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar even serieus. Eigenlijk vind ik het pure arrogantie ( je kan het ook slim noemen). Zelf wijken ze niet af van een vraagprijs met allerlei clausules v 12 mio voor Vertonghen met een 1jarig contract om vervolgens zelf even de vraagprijs te bepalen van spelers die ze willen kopen. Terwijl ze eigenlijk alleen maar de speler willen bewerken door diegene lekker te maken en hem uit te spelen tegen die club.
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:12 schreef stoeltafel het volgende:
Ajax bouwt aan een duurzame relatie met de vrouw om de hoek. PSV trekt zijn portemonnee voor de mooiste hoeren. Dat laatste kan op de korte termijn misschien leuk lijken, maar op de lange termijn zal de duurzame relatie veel meer resultaat opleveren.
Narsingh heb ik totaal niet zien voetballen tegen de top van Nederland. Alleen tegen VVV en dergelijke.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ilan Boccara, 19 jarige defensieve middenvelder van PSG komt naar Ajax. Speelt ook in de Nederlandse jeugd elftallen.twitter:DougPingisi twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:03:01Officiel: Ilan Boccara (19ans) formé au #PSG vient de s'engager pour 4 ans avec l'#Ajax Amsterdam http://t.co/OI8FaZEg reageer retweet
Is dat dan een teken dat Anita dan weggaat? Anders hebben ze er toch te veel met Anita en Enoh? Of meer voor de toekomst?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Kwam dit net tegen op AN.Ilan Boccara, 19 jarige defensieve middenvelder van PSG komt naar Ajax. Speelt ook in de Nederlandse jeugd elftallen.twitter:DougPingisi twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:03:01Officiel: Ilan Boccara (19ans) formé au #PSG vient de s'engager pour 4 ans avec l'#Ajax Amsterdam http://t.co/OI8FaZEg reageer retweet
Tweet is van zijn makelaars bureau.
Of ze halen de vervanger alvast in huis, wie weet gaat Enoh nog weg. Dit lijkt mij gewoon een versterking voor de toekomst.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:39 schreef MrStock het volgende:
[..]
Is dat dan een teken dat Anita dan weggaat? Anders hebben ze er toch te veel met Anita en Enoh? Of meer voor de toekomst?
quote:Ajax heeft de 19-jarige Ilan Boccara ingelijfd. De rechtsbenige (verdedigende) middenvelder is afkomstig van Paris Saint German.
Hij zal bij Jong Ajax beginnen. De jeugd-international van Nederland heeft een contract getekend voor 4 jaar.
Enoh is nou ook niet echt een droom backup van kleine anitaquote:Op zondag 15 juli 2012 17:39 schreef MrStock het volgende:
[..]
Is dat dan een teken dat Anita dan weggaat? Anders hebben ze er toch te veel met Anita en Enoh? Of meer voor de toekomst?
Dat word het al zonder Jantjequote:Op zondag 15 juli 2012 17:48 schreef Sala-adin het volgende:
Als Anita vertrekt wordt het wel moeilijk komend seizoen, vooral met CL.
Overdrijven is ook een vak hoor..quote:Op zondag 15 juli 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die flankspelers zijn zaad man
boerrigter zal vast nog geblesseerd raken dit seizoen, dan zit je met ebe
Boilesen, Koppers, Dijks, Blind en zelfs in extreme nog Anita.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
welke 4 opties dan ? en die flankspelers zijn op Boerrigter na bagger
Goeie post, al zegt dat vrij weinig of we wel of niet een van die spelers gaan halen omdat dit vooral uit het oogpunt van die gast is en niet perse het barca bestuur. Je weet het nooit in de voetbalwereld.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:58 schreef stoeltafel het volgende:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3079-5.php#post276360
Eerst geloven en dan zien. Ik ben echter geen voorstander van huren. Hoop wel dat er dan één gekocht wordt.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou toch geweldig zijn als een van die 3 naar Amsterdam komtAls ik die gozer over Deulofeu moet geloven, dan schijt Boilesen of van der Wiel in partijvorm al 7 kleuren in zijn broek
Want? Je verdient er zelf helemaal niks op als hij ineens 20x scoort? Jaartje erna weer terug naar Barçaquote:Op zondag 15 juli 2012 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar stel, gewoon niet er van uit gaan dat het serieus is. Als Deulofeu naar Ajax zou komen, ook al is het een jaartje huur. Kan je PSV (en heerenveen om hun hoge tegenboden) flink uitlachen.
Dat wel jaquote:Op zondag 15 juli 2012 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar stel, gewoon niet er van uit gaan dat het serieus is. Als Deulofeu naar Ajax zou komen, ook al is het een jaartje huur. Kan je PSV (en heerenveen om hun hoge tegenboden) flink uitlachen.
Kost ook bijna niks maar je haalt er dan wel prijzen mee binnenquote:Op zondag 15 juli 2012 18:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want? Je verdient er zelf helemaal niks op als hij ineens 20x scoort? Jaartje erna weer terug naar Barça
Dat hoop je dan jaquote:Op zondag 15 juli 2012 18:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kost ook bijna niks maar je haalt er dan wel prijzen mee binnen
Ligt er natuurlijk aan hoe hoog je eindigt. Als je mede daardoor kampioen zou worden verdien je er wel degelijk aan natuurlijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want? Je verdient er zelf helemaal niks op als hij ineens 20x scoort?
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kost ook bijna niks maar je haalt er dan wel prijzen mee binnen
Ben je op onderzoek uit geweest ja?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. En veel PSV'ertjes denken al dat ze 12/13 schaal binnenhebben
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deulofeu zou Mertens, Tadic hard in zijn gezicht uitlachen
Je kent hem pas vandaagquote:Op zondag 15 juli 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit slecht zeg.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn naam volgensmij ook onder ctrl + v zittenquote:Op zondag 15 juli 2012 18:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is dit slecht zeg.Je kent die naam sinds vandaag gek.
Kans dat ie komt is ook wel erg klein denk ik. Als ie wel komt is Overmars echt baas bezig.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:26 schreef Paul-89 het volgende:
Die Deulofeu speelt echt sterk op dat -17 ek. Om 20.30 komt hij weer in actie in de finale.
Dat wel ja, die zijn rustig aan het rond kijken naar alle opties.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kans dat ie komt is ook wel erg klein denk ik. Zo niet, is Overmars echt baas bezig.
Dat is wel lekker, Overmars kan zo aankloppen bij Barça anders doet Cruijff het welquote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kans dat ie komt is ook wel erg klein denk ik. Als ie wel komt is Overmars echt baas bezig.
Dat dus. Lijkt me echt onzin.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kans dat ie komt is ook wel erg klein denk ik. Als ie wel komt is Overmars echt baas bezig.
Overmars is sowieso goed bezig, al zal hij vast de meeste instructies hebben meegekregen van Cruijffquote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kans dat ie komt is ook wel erg klein denk ik. Zo niet, is Overmars echt baas bezig.
Wat bedoel je dan? Overmars heeft al 7 jaar ervaring als hoofd technische zaken bij Go Ahead.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overmars is sowieso goed bezig, al zal hij vast de meeste instructies hebben meegekregen van Cruijff
Geen idee.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar, Hoe groot is de kans dat Muniesa naar Ajax zou komen, denken jullie?
Net zo groot dat Ronaldo naar Zwolle komtquote:Op zondag 15 juli 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar, Hoe groot is de kans dat Muniesa naar Ajax zou komen, denken jullie?
Nog nooit van deze speler gehoord ben benieuwdquote:Ajax heeft zich versterkt met Ilan Boccara. De negentienjarige jeugdinternational van Oranje, die naast de Nederlandse nationaliteit ook de Franse nationaliteit heeft, komt over van Paris Saint-Germain. Dat meldt het bureau dat de belangen van Boccara behartigt, WAD, via de officiële kanalen. De clubs hebben echter nog niets bevestigd.
Boccara, die vier wedstrijden speelde voor het Nederlands elftal voor spelers onder negentien jaar, komt het beste tot zijn recht als defensieve middenvelder. In Amsterdam heeft hij een contract voor vier seizoenen getekend. Nicolas Anelka, tegenwoordig speler van het Chinese Shanghai Shenhua, maakte van de gelegenheid gebruik om Boccara via Twitter te feliciteren met zijn transfer. “Gefeliciteerd met je transfer naar Ajax, broertje!”, schrijft de spits.
Boccara werkte afgelopen seizoen zijn wedstrijden af in het tweede elftal van Paris Saint-Germain. In totaal kwam hij tot 28 competitiewedstrijden in het B-elftal van de Franse hoofdstedelingen.
Volgens Ajaxtotaal zal hij beginnen in Jong Ajax. Trouwens een rechterpootquote:Op zondag 15 juli 2012 18:31 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Nog nooit van deze speler gehoord ben benieuwd
twitter:anelkaofficiel twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:26:12Félicitations fréro RT @AGENCEWAD Ilan Boccara (19 ans - CFA PSG) vient de s'engager avec l'#Ajax Amsterdan pour 4ans #PSG reageer retweet
Anelkaquote:Op zondag 15 juli 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:anelkaofficiel twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:26:12Félicitations fréro RT @AGENCEWAD Ilan Boccara (19 ans - CFA PSG) vient de s'engager avec l'#Ajax Amsterdan pour 4ans #PSG reageer retweet
Of als vervanger voor Anita gehaald die misschien naar Newcastle gaatquote:Op zondag 15 juli 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Ajaxtotaal zal hij beginnen in Jong Ajax. Trouwens een rechterpoot
Ben ook wel benieuwd naar die speler.
Lijkt me onwaarschijnlijk. Dan zal er een absurd hoog bedrag geboden moeten zijn. En tevens hebben we Enoh nog, En in Jong Ajax De Kamps, Sporksledequote:Op zondag 15 juli 2012 18:34 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Of als vervanger voor Anita gehaald die misschien naar Newcastle gaat
dat is hetzelfde dat als je zegt : we hebben Tim Gilissen , Tedje Pavert en Ryan Koolwijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk. Dan zal er een absurd hoog bedrag geboden moeten zijn. En tevens hebben we Enoh nog, En in Jong Ajax De Kamps, Sporkslede
Die gozers hebben nog niet eens in Ajax 1 gevoetbald man. muv van Enohquote:Op zondag 15 juli 2012 18:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat is hetzelfde dat als je zegt : we hebben Tim Gilissen , Tedje Pavert en Ryan Koolwijk.
geen Ajax niveau
tja als enoh zelfs voor die 2 voorgaat...quote:Op zondag 15 juli 2012 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gozers hebben nog niet eens in Ajax 1 gevoetbald man. muv van Enoh
Alsof spelen tegen allerlei B-Teams in Nederland iets zegt over hun kwaliteitquote:Op zondag 15 juli 2012 18:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja als enoh zelfs voor die 2 voorgaat...![]()
![]()
Tja als Frank ze nooit bij Ajax 1 haalt.. of ze vinden het wel chill op de toekomstquote:Op zondag 15 juli 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof spelen tegen allerlei B-Teams in Nederland iets zegt over hun kwaliteit
Schijnt idd een enorm talent te zijn, maarja jeugdspelers krijgen nou eenmaal geen kans bij een koopclub.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.culturepsg.com/index.php?showtopic=2803&st=0
PSG-Fans vinden het jammer, ze beschouwen het als een van hun beste jeugdproducten
zou het?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:51 schreef CoolStoryBro het volgende:
Hoe komt hij aan de Nederlandse nationaliteit, is een van z'n ouders Nederlands?
zijn mamma is nederlandsquote:Op zondag 15 juli 2012 18:51 schreef CoolStoryBro het volgende:
Hoe komt hij aan de Nederlandse nationaliteit, is een van z'n ouders Nederlands?
Gevonden in de lokale supermarchequote:Op zondag 15 juli 2012 18:51 schreef CoolStoryBro het volgende:
Die dikke? Die mag blij zijn als ie daar naar toe mag.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net zo groot dat Ronaldo naar Zwolle komt
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die dikke? Die mag blij zijn als ie daar naar toe mag.
Die dikke dolt alsnog elke verdediger van de Eredivisie, maar ik bedoel die dunne..quote:Op zondag 15 juli 2012 19:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die dikke? Die mag blij zijn als ie daar naar toe mag.
De dikke ronaldo heeft de snelheid van een bejaarde man.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die dikke dolt alsnog elke verdediger van de Eredivisie, maar ik bedoel die dunne..
Maar een techniek wat niemand heeftquote:Op zondag 15 juli 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De dikke ronaldo heeft de snelheid van een bejaarde man.
Het enige wat die gozer dolt zijn hamburgersquote:Op zondag 15 juli 2012 19:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die dikke dolt alsnog elke verdediger van de Eredivisie, maar ik bedoel die dunne..
Leuk maar ik bedoel die andere Ronaldoquote:Op zondag 15 juli 2012 19:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het enige wat die gozer dolt zijn hamburgers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ronaldo kan net zo goed gewoon voorin bij de verdedigers van de tegenstander hangen, Vangt hij de bal met zijn blubberbuik op. En schopt ie 'm wel in de kruisingquote:Op zondag 15 juli 2012 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar een techniek wat niemand heeft
Kloptquote:Op zondag 15 juli 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ronaldo kan net zo goed gewoon voorin bij de verdedigers van de tegenstander hangen, Vangt hij de bal met zijn blubberbuik op. En schopt ie 'm wel in de kruising
Maar mijn eerste post was CR7, maar klopt wat je zegt dat R9 niet meer zo snel was als vroeger.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het was dan ook een reactie op "Die dikke dolt alsnog elke verdediger van de Eredivisie"
Hoe zou ik dat moeten weten?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou die gozer met juichen graag de stapeldans willen doen?
twitter:CatenaccioNL twitterde op zondag 15-07-2012 om 13:44:49Narsingh is de omgekeerde Ledezma http://t.co/pI3Eh68X reageer retweet
Je kan wel hypocriet doen maar Ajax doet dat ook hoor, als Barcelona of Real zich gaat melden voor een speler dan gaan ze de prijs ook extra omhoog doen. Dus niet iedereen doet dat tegen Ajax.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:16 schreef Tarado het volgende:
Hier staat het allemaal aardig verwoord omtrent Narsinghtwitter:CatenaccioNL twitterde op zondag 15-07-2012 om 13:44:49Narsingh is de omgekeerde Ledezma http://t.co/pI3Eh68X reageer retweet
Echt héquote:Op zondag 15 juli 2012 19:19 schreef Sala-adin het volgende:
Hij had alleen al voor het shirt moeten komen, zo een kanker lelijk psv shirt wil je toch niet dragen
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:19 schreef Sala-adin het volgende:
Hij had alleen al voor het shirt moeten komen, zo een kanker lelijk psv shirt wil je toch niet dragen
Dat staat er toch niet, alleen dat Ajax gewoon stelt dit is de waarde en dat kan je krijgen terwijl er voorheen meegedaan werd aan het onnodig opvoeren van bedragenquote:Op zondag 15 juli 2012 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan wel hypocriet doen maar Ajax doet dat ook hoor, als Barcelona of Real zich gaat melden voor een speler dan gaan ze de prijs ook extra omhoog doen. Dus niet iedereen doet dat tegen Ajax.
Dat hoop ik niet.twitter:Ryan_Donk18 twitterde op zondag 15-07-2012 om 18:25:56@GWijnaldum Sorry man , ik moest je Nieuwe Kapsel Nug Blessen Maar Komt goed je gaat me vaker zien! reageer retweet
Die gaat dus naar Ajax neem in aan?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:29 schreef kevin33 het volgende:
Dat hoop ik niet.twitter:Ryan_Donk18 twitterde op zondag 15-07-2012 om 18:25:56@GWijnaldum Sorry man , ik moest je Nieuwe Kapsel Nug Blessen Maar Komt goed je gaat me vaker zien! reageer retweet
Geen idee, hij heeft ook een meeting vandaag.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gaat dus naar Ajax neem in aan?
twitter:Ryan_Donk18 twitterde op zondag 15-07-2012 om 18:34:23Meeting, dinner, Family Party reageer retweet
Reactie Slopquote:'Politie-inzet gaat Ajax 5 miljoen kosten'
Volgens financieel directeur van Ajax Jeroen Slop is het doorberekenen van de politiekosten bij Ajax-wedstrijden een nachtmerrie, dat zegt hij voor de camera van AT5. Als de plannen uit het Kunduz-akkoord doorgaan zal Ajax vijf miljoen euro moeten betalen voor de politie-inzet rond de Arena.
Dat bedrag komt nog bovenop de vier miljoen die Ajax kwijt is aan extra belastingen uit het Kunduz-akkoord. Volgens Slop heeft dat gevolgen voor de mogelijkheden die Ajax heeft op de transfermarkt. 'Als je minder ruimte hebt kun je zeker geen grote aankopen doen, extra. Maar er zal ook een deel bij de supporters terecht komen.' De supporters zullen er niet direct iets van merken, maar in de toekomst zullen de kaartjes waarschijnlijk duurder worden.
Mag toch hopen van niet, Donk moet je als Ajax zijnde niet willen. Heeft totaal niet het gewenste niveau.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof ''Je gaat me vaker zien'' betekent dat hij naar Ajax gaat.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kost hetzelfde als een Narsingh halen... Toch wel jammer voor het NL voetbal dat dit allemaal moet terwijl de landen waarin het echt mis gaat hier never nooit aan wordt gedacht. Maargoed dat moet daar een keer heel erg fout gaan in het zuiden... ben benieuwd wat er dan gaat gebeurenquote:
Nice!quote:Op zondag 15 juli 2012 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.culturepsg.com/index.php?showtopic=2803&st=0
PSG-Fans vinden het jammer, ze beschouwen het als een van hun beste jeugdproducten
Hij begint bij Jong Ajax he.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:20 schreef Stiggie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)talent-van-PSG.dhtml
[..]
Nice!
Die komt dus niet. Ik heb het gevoel dat Muniesa wel komt aan de hand van dit audio-fragment:quote:Ryan Donk @Ryan_Donk18
RT @Therumco: @Ryan_Donk18 ben jij dan de nieuwe centrumverdediger van ajax? :-P >niet dat k weet![]()
Sporsklede (van origine een cv) wil ik daar wel in de toekomst zien als hij zich doorontwikkeld. Maakte een goede indruk tijdens de baby-CL wedstrijden van de A1.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:44 schreef Catch22- het volgende:
Donk heeft toch net bijgetekent toch?
Ik wil koppers of dijks wel eens als controleur zien spelen
Hey Tyron,quote:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-07-2012 om 21:53:54#PSV heeft #Ajax letterlijk op het laatste moment afgetroefd in de strijd om #Narsingh. Hoe het is gegaan? Morgen alles in het #ED. reageer retweet
Volgens mij denk je dat ik geef om Narsingh omdat ik laatst over hem discusseerde, nou jochie. Ik help je uit je dromen, want ik lig er totaal niet wakker van.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hey Tyron,twitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-07-2012 om 21:53:54#PSV heeft #Ajax letterlijk op het laatste moment afgetroefd in de strijd om #Narsingh. Hoe het is gegaan? Morgen alles in het #ED. reageer retweet
Lijkt me anders behoorlijk Ajax gerelateerd. Volgens jou was Narsingh toch al rond met Ajax?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Volgens mij denk je dat ik geef om Narsingh omdat ik laatst over hem discusseerde, nou jochie. Ik help je uit je dromen, want ik lig er totaal niet wakker van.
En btw, dit is het Ajax topic.
Overmars was rond met Narsingh, maar Heerenveen niet met Ajax.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lijkt me anders behoorlijk Ajax gerelateerd. Volgens jou was Narsingh toch al rond met Ajax?
Volgens jou had Narsingh de voorkeur voor Ajax uitgesproken, lijkt me stug als je dan bij een andere club gaat tekenen. Alsof PSV een speler wil die liever bij Ajax balt.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Overmars was rond met Narsingh, maar Heerenveen niet met Ajax.
Hey ik vind het leuk dat jullie boertjes dom in dat PSV topic discusseren, maar kom niet dit topic verzieken, want zoals PSV faalt in het voetbal, falen jullie op FOK!.
Ja want hij blijft bij Heerenveen omdat Ajax niet meer voor hem wil betalen. De komende 15 jaar slijt ie bij Heerenveen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Volgens jou had Narsingh de voorkeur voor Ajax uitgesproken, lijkt me stug als je dan bij een andere club gaat tekenen. Alsof PSV een speler wil die liever bij Ajax balt.
Wie faalt er?
Ik geef mijn mening altijd over wat er op dat moment speelt. Toen we de discussie voerde had Brands gezegd dat hij ook ging kijken naar een andere rechtsbuiten. Overmars had gezegd al rond geweest te zijn met Narsingh. Ik heb nooit gezegd dat Narsingh zelf zei dat hij liever naar Ajax ging, maar hij was blijkbaar al rond met Overmars en met PSV op dat MOMENT niet. Dus toen dacht ik inderdaad dat hij meer voorkeur had voor Ajax, maar uiteindelijk blijkt dat de club die het meeste betaald hem krijgt, en dat is logisch.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Volgens jou had Narsingh de voorkeur voor Ajax uitgesproken, lijkt me stug als je dan bij een andere club gaat tekenen. Alsof PSV een speler wil die liever bij Ajax balt.
Wie zei dit dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening altijd over wat er op dat moment speelt. Toen we de discussie voerde had Brands gezegd dat hij ook ging kijken naar een andere rechtsbuiten. Overmars had gezegd al rond geweest te zijn met Narsingh. Ik heb nooit gezegd dat Narsingh zelf zei dat hij liever naar Ajax ging, maar hij was blijkbaar al rond met Overmars en met PSV op dat MOMENT niet. Dus toen dacht ik inderdaad dat hij meer voorkeur had voor Ajax, maar uiteindelijk blijkt dat de club die het meeste betaald hem krijgt, en dat is logisch.
Dit had je ook zelf kunnen bedenken, maar julie niveau ligt niet zo hoog, dat snap ik.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Narshing heeft tegen Overmars gezegd liever naar Ajax te willen.
quote:
Quote dan ook de rest, simpele ziel. Jezus man.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft het dan tegen zijn zaakwaarnemer gezegd en die weer tegen Ajax.
Gossie, is het allemaal zo moeilijk te begrijpen? Indirect tegen Overmars dus.
En dan ons dom noemenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Quote dan ook de rest, simpele ziel. Jezus man.
Overmars gaf aan dat hij rond was met Narsingh, dan gaat hij op dat moment toch liever naar Ajax of is dat nou zo moeilijk?
pisveequote:Op zondag 15 juli 2012 23:24 schreef Stiggie het volgende:
Pisvee geeft gewoon weer veel te veel geld uit en denkt het kampioenschap te kopen. Tot nu toe heeft dat kopen kopen kopen ze niks opgeleverd
Kan je discusseren met psvers dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat hem maar. Heb deze discussie al eerder gewonnen.
Omdat het slaat als een lul op een drumstel. De quote die jij aanhaalde ( Het grote PSV topic #598: Op naar de 22ste landstitel )quote:
Hier staat nergens dat het uberhaupt rond was. Laat staan een citaat van Raiola, waar haal je het in godsnaam allemaal vandaan man? Je grote duim?quote:Ajax rekent er niet meer op Luciano Narsingh (21) als aanwinst te kunnen presenteren. Directeur voetbalzaken Marc Overmars voerde gisteren naar eigen zeggen een ’uiterst positief’ gesprek met de zaakwaarnemer van de aanvaller, Mino Raiola. „We wilden Luciano voor vier jaar aan ons binden. En daar lag het probleem ook niet meer. We hebben SC Heerenveen vervolgens een verhoogde aanbieding gedaan, die niet is geaccepteerd. Dan houdt het op. We gaan over de grens kijken,” vertelt hij in De Telegraaf.
Zeker wel, breken de komende 2 jaar doorquote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Stiggie het volgende:
Haha gelijk zijn ze allemaal actief hier die psv-ertjes . Mooi man.
Ach jullie hebben niet zoveel spelers uit de jeugdopleiding he die een beetje kunnen ballen
Overmars zei Narsingh voor vier jaar te willen binden en dat daar het probleem niet lag, dat kan niet als het met de speler zelf niet rond is he? Het probleem lag bij Heerenveen dat het bod niet accepteerde.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Omdat het slaat als een lul op een drumstel. De quote die jij aanhaalde ( Het grote PSV topic #598: Op naar de 22ste landstitel )
[..]
Hier staat nergens dat het uberhaupt rond was. Laat staan een citaat van Raiola, waar haal je het in godsnaam allemaal vandaan man? Je grote duim?
Spelers zoals Labyad?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zeker wel, breken de komende 2 jaar door
Overmars kan zeggen wat hij wil, nog steeds nergens een citaat van Narsingh of Raiola die bevestigt dat hij de voorkeur voor Ajax heeft uitgesproken of dat hij uberhaupt rond was met de speler. Begrijpend lezen is echt moeilijk he?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Overmars zei Narsingh voor vier jaar te willen binden en dat daar het probleem niet lag, dat kan niet als het met de speler zelf niet rond is he? Het probleem lag bij Heerenveen dat het bod niet accepteerde.
Ik heb ook nooit gezegd dat Narsingh zelf heeft gezegd rond te zijn met Ajax en daarheen te willen? Alleen dat Overmars rond was met Narsingh (dat kan alleen als de persoon in kwestie > NAAR AJAX WIL <) en dat Heerenveen de bod afwees.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Overmars kan zeggen wat hij wil, nog steeds nergens een citaat van Narsingh of Raiola die bevestigd dat hij de voorkeur voor Ajax heeft uitgesproken. Begrijpend lezen is echt moeilijk he?
Waar lees jij dan dat hij rond was met Narsingh?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat Narsingh zelf heeft gezegd rond te zijn met Ajax en daarheen te willen? Alleen dat Overmars rond was met Narsingh (dat kan alleen als de persoon in kwestie > NAAR AJAX WIL < en dat Heerenveen de bod afwees.
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waar lees jij dan dat hij rond was met Narsingh?
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Overmars zei Narsingh voor vier jaar te willen binden en dat daar het probleem niet lag, dat kan niet als het met de speler zelf niet rond is he? Het probleem lag bij Heerenveen dat het bod niet accepteerde.
Goede post, laten we een bakkie koffie drinken in de SC.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker belangrijk. Narsingh naar PSV. Let's move on.
Ja nogmaals, Overmars kan zeggen wat hij wil. Er wordt onderhandeld met een zaakwaarnemer en Overmars heeft een voorstel bij Raiola neergelegd waaronder een 4-jarig contract, dat is wat er staat. Jij maakt er iets totaal anders van en interpreteert het op je eigen manier.quote:
Overmars zei dat hij Narsingh voor 4 jaar wou binden en DAT DAAR HET PROBLEEM NIET LAG oftewel, dan denk ik dat ze rond waren.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja nogmaals, Overmars kan zeggen wat hij wil. Er wordt onderhandeld met een zaakwaarnemer en Overmars heeft een voorstel bij Raiola neergelegd waaronder een 4-jarig contract, dat is wat er staat. Jij maakt er iets totaal anders van en interpreteert het op je eigen manier.
Nu denk je het ineens?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Overmars zei dat hij Narsingh voor 4 jaar wou binden en DAT DAAR HET PROBLEEM NIET LAG oftewel, dan denk ik dat ze rond waren.
Waarom lees jij niet gewoon even dat topic terug? Daar heb ik allang antwoorden op al jouw vragen gegeven. Narsingh is naar PSV, ik lig er niet wakker van, jij blijkbaar wel anders kom je niet leuk doen in dit topic.
Alles wat ik zeg denk ik, ik ben niet zoals jou die dingen gewoon typt zonder erover na te denken.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nu denk je het ineens?Misschien wilde FC Utrecht hem ook voor 4 jaar binden en lag daar het probleem niet.
Maar is prima
Denken is niet weten, feiten checken wel. Maar is goed bro, geen haat verder, one luvquote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg denk ik, ik ben niet zoals jou die dingen gewoon typt zonder erover na te denken.
En dat je opeens begint over Utrecht, betekent dat je geen weerwoord meer hebt. Donder maar op dus.
Ik hield me gewoon aan mijn bron en als dat niet waar is tja.. Ik ken Overmars en Narsingh niet persoonlijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Denken is niet weten, feiten checken wel. Maar is goed bro, geen haat verder, one luv
Of in de winterstop toen Ajax hem ook al wilde. Maar ik ga er verder niet meer op inquote:Op zondag 15 juli 2012 23:41 schreef koemleit het volgende:
nou als Narsing persé naar Ajax had gewild had ie wel een jaartje gewacht en voor niks gegaan.
Blijkbaar maakt het hem niks uit of het nou PSV of Ajax is.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:41 schreef koemleit het volgende:
nou als Narsing persé naar Ajax had gewild had ie wel een jaartje gewacht en voor niks gegaan.
Ja de laatste minuut, ieder nuchtere jongen doet dat niet. Dat is onbeschoft.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Of in de winterstop toen Ajax hem ook al wilde. Maar ik ga er verder niet meer op in
Ik maak me niet zo druk over Narsingh joh.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:46 schreef Pedroso het volgende:
Wat maakt iedereen zich toch druk over Narsingh ? Is gewoon geen topmateriaal, ook prima dat ie niet naar Ajax is gekomen.
Dat ze bij PSV denken de nieuwe Messi binnengehaald te hebben, tja dat is hun probleem. Of liever, dat wordt hun probleem.
Die PSV-ers zitten hier te posten omdat ze denken de nieuwe Messi te hebben binnengehaald waar wij dan weer op reageren waardoor zij weer denken dat wij ons druk maken om Narsinghquote:Op zondag 15 juli 2012 23:46 schreef Pedroso het volgende:
Wat maakt iedereen zich toch druk over Narsingh ? Is gewoon geen topmateriaal, ook prima dat ie niet naar Ajax is gekomen.
Dat ze bij PSV denken de nieuwe Messi binnengehaald te hebben, tja dat is hun probleem. Of liever, dat wordt hun probleem.
Inderdaad. Klaar. Misschien faalt hij wel hard. Of speelt hij de sterren van de hemel en faalt de rest van zijn nieuwe team hard.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker belangrijk. Narsingh naar PSV. Let's move on.
Narsingh had inderdaad nog een contract van 15 jaar daar.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja want hij blijft bij Heerenveen omdat Ajax niet meer voor hem wil betalen. De komende 15 jaar slijt ie bij Heerenveen.
Flikker toch op man.
Eens.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:20 schreef Luco het volgende:
2 pagina's besluit ik weer eens mee te lezen na me een tijd kapot te hebben geërgerd aan het niveau en de manier van discussiëren hier. Niks veranderd merk ik. Godverdomme, wat een kinderachtig gezeik hier zeg.
Welkom op Fok!quote:Op maandag 16 juli 2012 00:20 schreef Luco het volgende:
2 pagina's besluit ik weer eens mee te lezen na me een tijd kapot te hebben geërgerd aan het niveau en de manier van discussiëren hier. Niks veranderd merk ik. Godverdomme, wat een kinderachtig gezeik hier zeg.
Dank je. Geen normale discussie te vinden, iedereen is op zn pik getrapt bij het eerste argument tegen hun stelling, iedereen kruipt meteen hun eigen stelling van Amsterdam in. Luister eens naar de ander en denk na voor je je kanonnen tevoorschijn haalt.quote:
Heeft PSV er weer zo'n achterlijke mongool bij als "fan"?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nu denk je het ineens?Misschien wilde FC Utrecht hem ook voor 4 jaar binden en lag daar het probleem niet.
Maar is prima
Een discussie zonder feiten tussen supporters van 2 rivaliserende clubs. Beetje onmogelijk om zo een degelijke discussie op gang te krijgen.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Dank je. Geen normale discussie te vinden, iedereen is op zn pik getrapt bij het eerste argument tegen hun stelling, iedereen kruipt meteen hun eigen stelling van Amsterdam in. Luister eens naar de ander en denk na voor je je kanonnen tevoorschijn haalt.
Met PSV'ers valt pertinent niet te discussieren op Fok. Er zijn genoeg Ajax topics met een goed niveau, zelfs tot discussies met Feyenoorders aan toe. Zodra PSV dit topic bezoekt komt er een soort hersenkronkel te voorschijn bij die gasten en hele simpele straight-forward dingen zijn dan gewoon te moeilijk voor ze. Ja dan krijg je dit soort langdradige kinderachtige discussies.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:20 schreef Luco het volgende:
Altijd dat wazigetwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 16-07-2012 om 01:00:49Vandaag in De #Telegraaf het laatste transfernieuws over #Ajax met een opvallende 'uitgaande' transfer reageer retweet
Krantjes verkopen heet dat.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:05 schreef Wessiej het volgende:
Altijd dat wazigetwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 16-07-2012 om 01:00:49Vandaag in De #Telegraaf het laatste transfernieuws over #Ajax met een opvallende 'uitgaande' transfer reageer retweet
We moeten heel wat krantjes halen morgen.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-07-2012 om 21:53:54#PSV heeft #Ajax letterlijk op het laatste moment afgetroefd in de strijd om #Narsingh. Hoe het is gegaan? Morgen alles in het #ED. reageer retweet
Was niet helemaal serieusquote:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 16-07-2012 om 01:07:50In De #Telegraaf leggen Theo van Duivenbode en Marc Overmars uit waarom #Ajax #Narsingh bewust heeft laten lopen en niet voor Moisander gaat reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 16-07-2012 om 01:14:44Vandaag in De #Telegraaf: #Ajax zou door huur Muniesa alleen ruim zeven miljoen euro besparen. #nieuwbeleid. #Overmars werkt aan topselectie reageer retweet
Zal wel Aissati zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 01:05 schreef Wessiej het volgende:
Is ook subjectief. Wat is opvallend.... Hij vindt het misschien wel.quote:
Ja momenteel is hij clubloos. Staat wel tussen haakjes zie ik net, dus wie weet.quote:Op maandag 16 juli 2012 02:32 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Bijna http://www.nusport.nl/ere(...)l-duidelijkheid.html
quote:Ajax let op de kleintjes
Met de overstap van Luciano Narsingh naar PSV heeft Ajax voor het eerst de consequentie aanvaard van zijn eigen nieuwe beleid. Directeur Marc Overmars bereikte met de speler op hoofdlijnen een akkoord voor vier jaar, maar liet zich niet verleiden tot het betalen van de hoofdprijs aan Heerenveen.
"We hadden het bedrag dat we maximaal wilden uitgeven bepaald. En daar zijn we niet van afgeweken”, onderstreepte commissaris Theo van Duivenbode de visie van Johan Cruijff en de eerdere woorden van Frank de Boer. „Ajax heeft voor de jeugd gekozen. De tijd dat er miljoenen en miljoenen werden uitgegeven, is voorbij”, aldus Van Duivenbode.
Jeugd krijgt kans
Van Duivenbode – zaterdag toeschouwer bij Noordwijk-Ajax (0-8) – moet tevreden hebben toegezien hoe trainer Frank de Boer het eerste uur de jeugd de kans gaf. Stefano Denswil, Mitchell Dijks, Joël Veltman, Ruben Ligeon, Jody Lukoki en Davy Klaassen toonden zonder meer aan potentie te hebben.
De ingeslagen weg is – zeker in de huidige economische crisis – lovenswaardig, maar houdt ook een risico in. Trainers en spelers worden nu eenmaal afgerekend op resultaten en fans zijn over het algemeen ongeduldig. Of Ajax met het huidige materiaal en één of twee jeugdige aankopen kan opboksen tegen PSV, AZ en FC Twente, is de vraag. En de Champions Leaguemiljoenen zijn juist (nog) zo nodig om de gaten te dichten.
Bezuinigen
Met De Boer aan het roer valt echter niet uit te sluiten dat hij het huzarenstukje van de afgelopen twee jaar herhaalt. "Met deze groep kunnen we meedoen om de titel.” Marc Overmars, directeur Voetbalzaken bij Ajax, stelde de supporters gerust. "Bezuinigingen zijn noodzakelijk, maar we zullen er alles aan doen om een topselectie te krijgen.”
quote:"Muniesa staat open voor Ajax”
Marc Overmars hoopt morgen groen licht te krijgen voor de transfer van Marc Muniesa Martinez (20). "FC Barcelona zit dinsdag met de speler om tafel om te praten over contractverlenging. Zodra dat is geregeld, is de overstap naar Ajax bespreekbaar. En die jongen staat ervoor open. Ik zou direct telefoon uit Barcelona krijgen. Daar is nu het wachten op. We willen Muniesa één jaar huren", zegt de Directeur Voetbalzaken van de Amsterdamse club.
Frank de Boer ziet de komst van de centrale verdediger zitten. "Hij heeft heel veel wedstrijden in de Segunda Division gespeeld. Ik heb dvd’s van hem gezien. Hij heeft een goed linkerbeen en is een echte Ajax-voetballer. Als verdedigende middenvelder vond ik hem niet zo. Maar voor linksback en links centraal zou hij zeer welkom zijn als andere opties niet haalbaar blijken.”
quote:Boerrigter snel terug verwacht
Ajax-trainer Frank de Boer verwacht Derk Boerrigter snel terug. "Deze week wordt er een nieuwe scan van zijn rug gemaakt en beslist of hij volledig kan meedoen. Derk traint heel hard, maar slaat bepaalde onderdelen nog over."
Hetzelfde geldt voor Nicolai Boilesen. "Bij lange sprints is hij nog niet ‘vrij’ in zijn hoofd", zegt De Boer. "Hij heeft drie keer een hamstringblessure gehad en daarom nemen we geen enkel risico.”
Vandaag sluit Gregory van der Wiel weer aan bij Ajax. "Niet alleen hij, maar het hele Nederlands elftal heeft een tikkie opgelopen. Na zijn vakantie kan hij vol goede moed beginnen”, aldus De Boer, die nog steeds wil dat Van der Wiel een mooie transfer maakt.
quote:Viktor Fischer maakt indruk
Viktor Fischer (18) heeft zijn verblijf bij Ajax 1 verlengd. "Ik heb hem net verteld dat hij nog minimaal een week bij de selectie blijft”, zei Frank de Boer na het oefenduel met Noordwijk (0-8). Fischer maakt als vervanger van de nog steeds niet fitte Derk Boerrigter een goede indruk.
Al was Fischer zelf niet tevreden. "Ik speelde niet goed en heb niet gescoord”, was hij kritisch. "Maar ik ben er trots op dat ik bij de groep blijf. Hier heb ik hard voor gewerkt. Ook als Derk terug is, hoop ik een kans te krijgen.
quote:Castillion naar Heracles
Heracles Almelo krijgt dit seizoen de beschikking over Geoffrey Castillion (21). De aanvaller wordt voor één jaar van Ajax gehuurd en is volgende zomer transfervrij.
Castillion gold bij Ajax als een groot talent, maar brak mede door blessureleed nooit door. Afgelopen seizoen kwam hij op huurbasis uit voor RKC Waalwijk. De spits verwachtte een kans te krijgen bij het eerste. Frank de Boer besloot echter dat hij zich bij Jong Ajax moest melden. In 28 competitieduels voor RKC scoorde Castillion vijf keer. Het aantal optredens in de hoofdmacht van Ajax bleef beperkt tot één.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |