quote:Op zondag 15 juli 2012 11:28 schreef TheDutchguy het volgende:
Als ajax muniesa haalt hebben we in de breedte echt een heel jonge verdediging. Als aldeweireld een keer geblesseerd uitvalt speel je met alleen maar jonkies. Als moisander niet komt denk ik niet dat ajax weer kampioen kan worden.
Liever Viergever dan die Finse mongool.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:29 schreef Devv het volgende:
Moisander. Die hoeft van mij echt niet te komen hoor.
Moisander pakt téring veel geel en heeft zelfs 2x rood gehad dit seizoen. Dat hoef ik niet te hebbenquote:Op zondag 15 juli 2012 11:31 schreef TheDutchguy het volgende:
Alsof jullie echt op moisander gelet hebben dit seizoen. Als je alleen spelers koopt die jong zijn en geen ervaring hebben wordt je geen kampioen. Je kan niet met zon onervaren team gaan spelen.
En 100x getalenteerder dan de verdediging van Pisvee. Als Anita weggaat dan hebben we een probleem.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:28 schreef TheDutchguy het volgende:
Als ajax muniesa haalt hebben we in de breedte echt een heel jonge verdediging. Als aldeweireld een keer geblesseerd uitvalt speel je met alleen maar jonkies. Als moisander niet komt denk ik niet dat ajax weer kampioen kan worden.
En dan ga je een matige verdediger halen die 5x rood pakt per seizoen. Daar heb je wat aan.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:31 schreef TheDutchguy het volgende:
Alsof jullie echt op moisander gelet hebben dit seizoen. Als je alleen spelers koopt die jong zijn en geen ervaring hebben wordt je geen kampioen. Je kan niet met zon onervaren team gaan spelen.
En Muniesa kan makkelijk de rol van Vertonghen innemen, niet dat hij een solo zoals Jan tegen ADO gaat maken.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
En 100 getalenteerder dan de verdediging van Pisvee. Als Anita weggaat dan hebben we een probleem.
Blind heeft goed genoeg gespeeld als CB om zeker tegen de mindere tegenstanders van waarde te zijn.
Ik denk dat het koppel Muniesa-Alderweiereld heel waardevol kan zijn.
2 iaar op rij Kampioen met bijna alleen maar onervaren voetballers. Daar verandert een matige verdediger ( die notabene al een keer is weggestuurd bij Ajax) als Mooiesander niets aan.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:31 schreef TheDutchguy het volgende:
Jantje scoorde bizar veel voor een CB natuurlijkquote:Op zondag 15 juli 2012 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Muniesa kan makkelijk de rol van Vertonghen innemen, niet dat hij een solo zoals Jan tegen ADO gaat maken.
Fischerquote:Op zondag 15 juli 2012 11:35 schreef Enchanter het volgende:
Maar ja , er moet ook een links en rechtsbuiten bij.
Als Sulejmani geblesseerd is zit je met Ozbiliz en Lukoki , waar de eerste niet echt functioneert op die plek en de tweede gewoon niet goed genoeg is.
En voor links zitten we met Ebecilio , klinkt raar , maar ik ben bang dat de carrière van Boerrigter wel eens heel snel voorbij zou kunnen zijn.
Ja, ben benieuwd wat ze daar aan willen doen. Ajax wil immers de CL groepsfase overlevenquote:Op zondag 15 juli 2012 11:35 schreef Enchanter het volgende:
Maar ja , er moet ook een links en rechtsbuiten bij.
Als Sulejmani geblesseerd is zit je met Ozbiliz en Lukoki , waar de eerste niet echt functioneert op die plek en de tweede gewoon niet goed genoeg is.
En voor links zitten we met Ebecilio , klinkt raar , maar ik ben bang dat de carrière van Boerrigter wel eens heel snel voorbij zou kunnen zijn.
Frank was alleen zo kritisch omdat hij weet dat er zoveel talent in hem zit. Betekend niet dat hij nog niet mee kan in het eerste alleen dat hij nog beter kanquote:Op zondag 15 juli 2012 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je gek? Die is nog te onervaren, en Frank vindt dat hij nog te veel onnodige fouten maakt
quote:Overmars, who also played for both Ajax and Barca, is also weighing up making offers for attacking trio Isaac Cuenca, Cristian Tello and Gerard Deulofeu. @ eurosport
Dat weet ik ook wel hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Frank was alleen zo kritisch omdat hij weet dat er zoveel talent in hem zit. Betekend niet dat hij nog niet mee kan in het eerste alleen dat hij nog beter kan
Zo, we zijn hard op weg een filiaal van Barca te worden als dit doorgaat.quote:
Cuenca en Tello laten ze echt niet gaan, er was al interesse in Tello van Arsenal dacht ik. Deulofeu heb ik niet zien spelenquote:
Dat verwacht ik ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo, we zijn hard op weg een filiaal van Barca te worden als dit doorgaat.
Zijn geen verkeerde spelers overigens maar het zal wel niet kloppen.
Denk dat hij zeker ( en ik hoop Tello) een buitenspeler wil huren. Op die manier is Muniesa ook minder alleen.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo, we zijn hard op weg een filiaal van Barca te worden als dit doorgaat.
Zijn geen verkeerde spelers overigens maar het zal wel niet kloppen.
Moet zich nog bewijzen in de eredivisie , leuk zeizoen bij de bloften (of was het A1) , maar dat zegt nog niks.quote:
En de rest van de spelers voetballen daar allemaal voor pepernotenquote:Vele mensen vragen zich af hoe PSV aan 4,1 miljoen komt..
Nou als ik zo uit me hoofd weet dan weet ik het,..
PSV kreeg 1,6 ofzo van de EK organisatie omdat veel PSV spelers aanwezigen waren op het EK, ( Willems, Strootman, Toivonen, Tyton, Isaksson, Bouma ).
PSV kreeg ook geld van Europa League kort geleden was daar een topic van 2,5 miljoen kregen ze..
PSV heeft ook spelers verkocht en dat vergeet sommige, want PSV heeft Zeefuik verkocht aan Groningen voor 6 ton, Marzo verkocht voor 4 ton aan een Belgie's club, en Wuytens ook verkocht volgens mijn voor 3 ton..
Nou dan zit je al op 4,1 miljoen.
VZ sowiesoquote:Op zondag 15 juli 2012 11:53 schreef Devv het volgende:
Ik wil jullie dit pareltje toch niet onthouden. Van een PSV-supporter op VZ.
[..]
En de rest van de spelers voetballen daar allemaal voor pepernoten. Deze man moet TD bij PSV worden.
Prima. Wij hebben Narsingh niet nodig. Wij hebben Ebecillio en Ozbilizquote:Op zondag 15 juli 2012 12:03 schreef Wessiej het volgende:
Narsingh dus voor 4,1 naar psv, ajax bood 3,5.
Ben je wel goed bij je paasei?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Prima. Wij hebben Narsingh niet nodig. Wij hebben Ebecillio en Ozbiliz
Ha Ha Ha Haquote:Op zondag 15 juli 2012 12:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Prima. Wij hebben Narsingh niet nodig. Wij hebben Ebecillio en Ozbiliz
Ik blijf erbij dat dit een enorme fout is van ajax. 4,1 is een koopje voor deze ideale buitenspeler, ook nog eens zeer jong en een zéér stijle groeicurve. Ook jammer voor narsingh zelf trouwens, toch een stuk minder goed voor zn ontwikkeling.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:03 schreef Wessiej het volgende:
Narsingh dus voor 4,1 naar psv, ajax bood 3,5.
Deze redenatie.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:11 schreef peaceman het volgende:
Ach zonder Narsingh werden we ook kampioen toch? Laten we svp niet overdrijven wat Narsingh voor meerwaarde zou hebben. (zie ook Mertens afgelopen seizoen)
Die jongen wilt niet eens naar Ajax komen. FopAmsterdammer.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat dit een enorme fout is van ajax. 4,1 is een koopje voor deze ideale buitenspeler, ook nog eens zeer jong en een zéér stijle groeicurve. Ook jammer voor narsingh zelf trouwens, toch een stuk minder goed voor zn ontwikkeling.
Hij had gewoon een sprong in zijn carrière kunnen maken, en zit straks nog steeds op het Heerenveen niveau.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook jammer voor narsingh zelf trouwens, toch een stuk minder goed voor zn ontwikkeling.
Tegenargumentatie?quote:
quote:
Wat heeft Mertens hier mee te maken? En je werd ook kampioen zonder Messi, maar dat doet niets af aan zijn kwaliteiten. Je slaat dus complete bullshit uit.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:11 schreef peaceman het volgende:
Ach zonder Narsingh werden we ook kampioen toch? Laten we svp niet overdrijven wat Narsingh voor meerwaarde zou hebben. (zie ook Mertens afgelopen seizoen)
wiltquote:Op zondag 15 juli 2012 12:14 schreef J2T het volgende:
[..]
Die jongen wilt niet eens naar Ajax komen. FopAmsterdammer.
Dat Mertens naar PSV ging werd door sommigen hier ook als een gemis beschouwd.. nou dat hebben we gemerkt. Die was al kampioen na de wedstrijd tegen Feijenoord weet je nog? Lachen was dat.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft Mertens hier mee te maken? En je werd ook kampioen zonder Messi, maar dat doet niets af aan zijn kwaliteiten. Je slaat dus complete bullshit uit.
Een goede buitenspeler is voor onschatbare waarde in het voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |