Denk dat hij zeker ( en ik hoop Tello) een buitenspeler wil huren. Op die manier is Muniesa ook minder alleen.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo, we zijn hard op weg een filiaal van Barca te worden als dit doorgaat.
Zijn geen verkeerde spelers overigens maar het zal wel niet kloppen.
Moet zich nog bewijzen in de eredivisie , leuk zeizoen bij de bloften (of was het A1) , maar dat zegt nog niks.quote:
En de rest van de spelers voetballen daar allemaal voor pepernotenquote:Vele mensen vragen zich af hoe PSV aan 4,1 miljoen komt..
Nou als ik zo uit me hoofd weet dan weet ik het,..
PSV kreeg 1,6 ofzo van de EK organisatie omdat veel PSV spelers aanwezigen waren op het EK, ( Willems, Strootman, Toivonen, Tyton, Isaksson, Bouma ).
PSV kreeg ook geld van Europa League kort geleden was daar een topic van 2,5 miljoen kregen ze..
PSV heeft ook spelers verkocht en dat vergeet sommige, want PSV heeft Zeefuik verkocht aan Groningen voor 6 ton, Marzo verkocht voor 4 ton aan een Belgie's club, en Wuytens ook verkocht volgens mijn voor 3 ton..
Nou dan zit je al op 4,1 miljoen.
VZ sowiesoquote:Op zondag 15 juli 2012 11:53 schreef Devv het volgende:
Ik wil jullie dit pareltje toch niet onthouden. Van een PSV-supporter op VZ.
[..]
En de rest van de spelers voetballen daar allemaal voor pepernoten. Deze man moet TD bij PSV worden.
Prima. Wij hebben Narsingh niet nodig. Wij hebben Ebecillio en Ozbilizquote:Op zondag 15 juli 2012 12:03 schreef Wessiej het volgende:
Narsingh dus voor 4,1 naar psv, ajax bood 3,5.
Ben je wel goed bij je paasei?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Prima. Wij hebben Narsingh niet nodig. Wij hebben Ebecillio en Ozbiliz
Ha Ha Ha Haquote:Op zondag 15 juli 2012 12:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Prima. Wij hebben Narsingh niet nodig. Wij hebben Ebecillio en Ozbiliz
Ik blijf erbij dat dit een enorme fout is van ajax. 4,1 is een koopje voor deze ideale buitenspeler, ook nog eens zeer jong en een zéér stijle groeicurve. Ook jammer voor narsingh zelf trouwens, toch een stuk minder goed voor zn ontwikkeling.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:03 schreef Wessiej het volgende:
Narsingh dus voor 4,1 naar psv, ajax bood 3,5.
Deze redenatie.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:11 schreef peaceman het volgende:
Ach zonder Narsingh werden we ook kampioen toch? Laten we svp niet overdrijven wat Narsingh voor meerwaarde zou hebben. (zie ook Mertens afgelopen seizoen)
Die jongen wilt niet eens naar Ajax komen. FopAmsterdammer.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat dit een enorme fout is van ajax. 4,1 is een koopje voor deze ideale buitenspeler, ook nog eens zeer jong en een zéér stijle groeicurve. Ook jammer voor narsingh zelf trouwens, toch een stuk minder goed voor zn ontwikkeling.
Hij had gewoon een sprong in zijn carrière kunnen maken, en zit straks nog steeds op het Heerenveen niveau.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook jammer voor narsingh zelf trouwens, toch een stuk minder goed voor zn ontwikkeling.
Tegenargumentatie?quote:
quote:
Wat heeft Mertens hier mee te maken? En je werd ook kampioen zonder Messi, maar dat doet niets af aan zijn kwaliteiten. Je slaat dus complete bullshit uit.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:11 schreef peaceman het volgende:
Ach zonder Narsingh werden we ook kampioen toch? Laten we svp niet overdrijven wat Narsingh voor meerwaarde zou hebben. (zie ook Mertens afgelopen seizoen)
wiltquote:Op zondag 15 juli 2012 12:14 schreef J2T het volgende:
[..]
Die jongen wilt niet eens naar Ajax komen. FopAmsterdammer.
Dat Mertens naar PSV ging werd door sommigen hier ook als een gemis beschouwd.. nou dat hebben we gemerkt. Die was al kampioen na de wedstrijd tegen Feijenoord weet je nog? Lachen was dat.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft Mertens hier mee te maken? En je werd ook kampioen zonder Messi, maar dat doet niets af aan zijn kwaliteiten. Je slaat dus complete bullshit uit.
Een goede buitenspeler is voor onschatbare waarde in het voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |