quote:Op zondag 15 juli 2012 11:28 schreef TheDutchguy het volgende:
Als ajax muniesa haalt hebben we in de breedte echt een heel jonge verdediging. Als aldeweireld een keer geblesseerd uitvalt speel je met alleen maar jonkies. Als moisander niet komt denk ik niet dat ajax weer kampioen kan worden.
Liever Viergever dan die Finse mongool.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:29 schreef Devv het volgende:
Moisander. Die hoeft van mij echt niet te komen hoor.
Moisander pakt téring veel geel en heeft zelfs 2x rood gehad dit seizoen. Dat hoef ik niet te hebbenquote:Op zondag 15 juli 2012 11:31 schreef TheDutchguy het volgende:
Alsof jullie echt op moisander gelet hebben dit seizoen. Als je alleen spelers koopt die jong zijn en geen ervaring hebben wordt je geen kampioen. Je kan niet met zon onervaren team gaan spelen.
En 100x getalenteerder dan de verdediging van Pisvee. Als Anita weggaat dan hebben we een probleem.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:28 schreef TheDutchguy het volgende:
Als ajax muniesa haalt hebben we in de breedte echt een heel jonge verdediging. Als aldeweireld een keer geblesseerd uitvalt speel je met alleen maar jonkies. Als moisander niet komt denk ik niet dat ajax weer kampioen kan worden.
En dan ga je een matige verdediger halen die 5x rood pakt per seizoen. Daar heb je wat aan.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:31 schreef TheDutchguy het volgende:
Alsof jullie echt op moisander gelet hebben dit seizoen. Als je alleen spelers koopt die jong zijn en geen ervaring hebben wordt je geen kampioen. Je kan niet met zon onervaren team gaan spelen.
En Muniesa kan makkelijk de rol van Vertonghen innemen, niet dat hij een solo zoals Jan tegen ADO gaat maken.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
En 100 getalenteerder dan de verdediging van Pisvee. Als Anita weggaat dan hebben we een probleem.
Blind heeft goed genoeg gespeeld als CB om zeker tegen de mindere tegenstanders van waarde te zijn.
Ik denk dat het koppel Muniesa-Alderweiereld heel waardevol kan zijn.
2 iaar op rij Kampioen met bijna alleen maar onervaren voetballers. Daar verandert een matige verdediger ( die notabene al een keer is weggestuurd bij Ajax) als Mooiesander niets aan.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:31 schreef TheDutchguy het volgende:
Jantje scoorde bizar veel voor een CB natuurlijkquote:Op zondag 15 juli 2012 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Muniesa kan makkelijk de rol van Vertonghen innemen, niet dat hij een solo zoals Jan tegen ADO gaat maken.
Fischerquote:Op zondag 15 juli 2012 11:35 schreef Enchanter het volgende:
Maar ja , er moet ook een links en rechtsbuiten bij.
Als Sulejmani geblesseerd is zit je met Ozbiliz en Lukoki , waar de eerste niet echt functioneert op die plek en de tweede gewoon niet goed genoeg is.
En voor links zitten we met Ebecilio , klinkt raar , maar ik ben bang dat de carrière van Boerrigter wel eens heel snel voorbij zou kunnen zijn.
Ja, ben benieuwd wat ze daar aan willen doen. Ajax wil immers de CL groepsfase overlevenquote:Op zondag 15 juli 2012 11:35 schreef Enchanter het volgende:
Maar ja , er moet ook een links en rechtsbuiten bij.
Als Sulejmani geblesseerd is zit je met Ozbiliz en Lukoki , waar de eerste niet echt functioneert op die plek en de tweede gewoon niet goed genoeg is.
En voor links zitten we met Ebecilio , klinkt raar , maar ik ben bang dat de carrière van Boerrigter wel eens heel snel voorbij zou kunnen zijn.
Frank was alleen zo kritisch omdat hij weet dat er zoveel talent in hem zit. Betekend niet dat hij nog niet mee kan in het eerste alleen dat hij nog beter kanquote:Op zondag 15 juli 2012 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je gek? Die is nog te onervaren, en Frank vindt dat hij nog te veel onnodige fouten maakt
quote:Overmars, who also played for both Ajax and Barca, is also weighing up making offers for attacking trio Isaac Cuenca, Cristian Tello and Gerard Deulofeu. @ eurosport
Dat weet ik ook wel hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Frank was alleen zo kritisch omdat hij weet dat er zoveel talent in hem zit. Betekend niet dat hij nog niet mee kan in het eerste alleen dat hij nog beter kan
Zo, we zijn hard op weg een filiaal van Barca te worden als dit doorgaat.quote:
Cuenca en Tello laten ze echt niet gaan, er was al interesse in Tello van Arsenal dacht ik. Deulofeu heb ik niet zien spelenquote:
Dat verwacht ik ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo, we zijn hard op weg een filiaal van Barca te worden als dit doorgaat.
Zijn geen verkeerde spelers overigens maar het zal wel niet kloppen.
Denk dat hij zeker ( en ik hoop Tello) een buitenspeler wil huren. Op die manier is Muniesa ook minder alleen.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo, we zijn hard op weg een filiaal van Barca te worden als dit doorgaat.
Zijn geen verkeerde spelers overigens maar het zal wel niet kloppen.
Moet zich nog bewijzen in de eredivisie , leuk zeizoen bij de bloften (of was het A1) , maar dat zegt nog niks.quote:
En de rest van de spelers voetballen daar allemaal voor pepernotenquote:Vele mensen vragen zich af hoe PSV aan 4,1 miljoen komt..
Nou als ik zo uit me hoofd weet dan weet ik het,..
PSV kreeg 1,6 ofzo van de EK organisatie omdat veel PSV spelers aanwezigen waren op het EK, ( Willems, Strootman, Toivonen, Tyton, Isaksson, Bouma ).
PSV kreeg ook geld van Europa League kort geleden was daar een topic van 2,5 miljoen kregen ze..
PSV heeft ook spelers verkocht en dat vergeet sommige, want PSV heeft Zeefuik verkocht aan Groningen voor 6 ton, Marzo verkocht voor 4 ton aan een Belgie's club, en Wuytens ook verkocht volgens mijn voor 3 ton..
Nou dan zit je al op 4,1 miljoen.
VZ sowiesoquote:Op zondag 15 juli 2012 11:53 schreef Devv het volgende:
Ik wil jullie dit pareltje toch niet onthouden. Van een PSV-supporter op VZ.
[..]
En de rest van de spelers voetballen daar allemaal voor pepernoten. Deze man moet TD bij PSV worden.
Prima. Wij hebben Narsingh niet nodig. Wij hebben Ebecillio en Ozbilizquote:Op zondag 15 juli 2012 12:03 schreef Wessiej het volgende:
Narsingh dus voor 4,1 naar psv, ajax bood 3,5.
Ben je wel goed bij je paasei?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Prima. Wij hebben Narsingh niet nodig. Wij hebben Ebecillio en Ozbiliz
Ha Ha Ha Haquote:Op zondag 15 juli 2012 12:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Prima. Wij hebben Narsingh niet nodig. Wij hebben Ebecillio en Ozbiliz
Ik blijf erbij dat dit een enorme fout is van ajax. 4,1 is een koopje voor deze ideale buitenspeler, ook nog eens zeer jong en een zéér stijle groeicurve. Ook jammer voor narsingh zelf trouwens, toch een stuk minder goed voor zn ontwikkeling.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:03 schreef Wessiej het volgende:
Narsingh dus voor 4,1 naar psv, ajax bood 3,5.
Deze redenatie.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:11 schreef peaceman het volgende:
Ach zonder Narsingh werden we ook kampioen toch? Laten we svp niet overdrijven wat Narsingh voor meerwaarde zou hebben. (zie ook Mertens afgelopen seizoen)
Die jongen wilt niet eens naar Ajax komen. FopAmsterdammer.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat dit een enorme fout is van ajax. 4,1 is een koopje voor deze ideale buitenspeler, ook nog eens zeer jong en een zéér stijle groeicurve. Ook jammer voor narsingh zelf trouwens, toch een stuk minder goed voor zn ontwikkeling.
Hij had gewoon een sprong in zijn carrière kunnen maken, en zit straks nog steeds op het Heerenveen niveau.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook jammer voor narsingh zelf trouwens, toch een stuk minder goed voor zn ontwikkeling.
Tegenargumentatie?quote:
quote:
Wat heeft Mertens hier mee te maken? En je werd ook kampioen zonder Messi, maar dat doet niets af aan zijn kwaliteiten. Je slaat dus complete bullshit uit.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:11 schreef peaceman het volgende:
Ach zonder Narsingh werden we ook kampioen toch? Laten we svp niet overdrijven wat Narsingh voor meerwaarde zou hebben. (zie ook Mertens afgelopen seizoen)
wiltquote:Op zondag 15 juli 2012 12:14 schreef J2T het volgende:
[..]
Die jongen wilt niet eens naar Ajax komen. FopAmsterdammer.
Dat Mertens naar PSV ging werd door sommigen hier ook als een gemis beschouwd.. nou dat hebben we gemerkt. Die was al kampioen na de wedstrijd tegen Feijenoord weet je nog? Lachen was dat.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft Mertens hier mee te maken? En je werd ook kampioen zonder Messi, maar dat doet niets af aan zijn kwaliteiten. Je slaat dus complete bullshit uit.
Een goede buitenspeler is voor onschatbare waarde in het voetbal.
Hoe goed Narsingh werkelijk is gaan we wel zien dit seizoen, op basis van wat hij bij Heerenveen heeft laten zien weet ik niet of hij het in zich heeft in de kleine ruimte te spelen, wat bij Ajax 99 van de 100 keer moet, maar dat zei ik al toen hij nog in de markt voor Ajax was. (voordat mensen beginnen te zeiken)quote:Op zondag 15 juli 2012 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft Mertens hier mee te maken? En je werd ook kampioen zonder Messi, maar dat doet niets af aan zijn kwaliteiten. Je slaat dus complete bullshit uit.
Een goede buitenspeler is voor onschatbare waarde in het voetbal.
Dit dus. Iemand als Assaidi past veel beter. Die kan in een kleine ruimte spelen. Narsingh heeft veel ruimte nodig voor zijn snelheid.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe goed Narsingh werkelijk is gaan we wel zien dit seizoen, op basis van wat hij bij Heerenveen heeft laten zien weet ik niet of hij het in zich heeft in de kleine ruimte te spelen, wat bij Ajax 99 van de 100 keer moet, maar dat zei ik al toen hij nog in de markt voor Ajax was. (voordat mensen beginnen te zeiken)
Transfer van assaidi ging niet door, ajax kan het altijd proberen denk ik mits niet duurquote:Op zondag 15 juli 2012 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit dus. Iemand als Assaidi past veel beter. Die kan in een kleine ruimte spelen. Narsingh heeft veel ruimte nodig voor zijn snelheid.
Lul niet zo stom met je achteraf. Iedereen had hier vooraf al twijfels en degene die hem altijd al wilde vinden het nu gewoon kut dat ie niet is gekomen.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:25 schreef Syntix het volgende:
Dat is gewoon achteraf goed praten dat hij niet komt (bij sommige iig). Ik zou hem graag zien komen, maar niet tegen elke prijs. Daarnaast vind ik huurlingen van Barca ook niet ideaal. Koop of helemaal niet...als we gaan huren lijken we wel een opleidingsclubje voor Barca en zo laag moet je zeker niet willen zakken.
Ik geef toe dat ik daar een van was.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Lul niet zo stom met je achteraf. Iedereen had hier vooraf al twijfels en degene die hem altijd al wilde vinden het nu gewoon kut dat ie niet is gekomen.
4 miljoen is prijs niet opdrijvenquote:Op zondag 15 juli 2012 12:31 schreef Pedroso het volgende:
Prima zo. Zo geweldig is Narsingh zeker niet, goed dat Ajax de prijs nog een beetje heeft kunnen opdrijven al maakt dat PisVee niet ziet zoveel uit, die betalen toch wel.
Ik vind Narsingh zeker niet veel beter dan dat er nu bij Ajax rondloopt en als ie wel naar Ajax zou komen zou ie het heel zwaar krijgen.
Een seizoen leuk voetballen met een goede spits die ze er in alle rangen en standen inknikt is voor mij absoluut geen zekerheidje. Goed dat Ajax z'n poot stijf heeft gehouden.
stfu ik zeg er toch expliciet bij "sommige iig". Zeker dat niet "iedereen" twijfels vooraf had, want ik had hem zeker graag gezien, maar niet tegen elke prijs in het nieuwe beleid.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Lul niet zo stom met je achteraf. Iedereen had hier vooraf al twijfels en degene die hem altijd al wilde vinden het nu gewoon kut dat ie niet is gekomen.
nee psvquote:Op zondag 15 juli 2012 12:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owja hij gaat naar pisvee en in een keer kan hij niks meer...
Net als de rest van jullie team dus lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zeiden al dat hij in het spel niet goed zou renderen.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
neequote:Op zondag 15 juli 2012 12:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
nee psvkan er gewoon niks van. Leiden jullie ook wel eens zelf spelers op?
Meer dan 22 miljoen in 13 maanden verspild aan de aanval. Zo doen ze datquote:Op zondag 15 juli 2012 12:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
nee psvkan er gewoon niks van. Leiden jullie ook wel eens zelf spelers op?
Volgens mij speelde PSV 12 jaar CL ofzo achter elkaar maar dat terzijde.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:36 schreef Devv het volgende:
[..]
Daarom spelen jullie ook Europa League en geen Champions League zoals Ajax.
Oude koeien...quote:Op zondag 15 juli 2012 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij speelde PSV 12 jaar CL ofzo achter elkaar maar dat terzijde.
Omdat er jaren slecht beleid gevoerd werd. Nu hebben we een trainer met Ajax filosofie. En trouwens, we zitten in het heden en het heden vertelt dat PSV al sinds 2008/2009 geen CL meer heeft gespeeldquote:Op zondag 15 juli 2012 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij speelde PSV 12 jaar CL ofzo achter elkaar maar dat terzijde.
Wat oude koeien. Je roept dat PSV geen CL speelt omdat ze geen eigen jeugd opleiden.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:37 schreef Devv het volgende:
[..]
Oude koeien...
En dan zeggen jullie iets als wij weer over de prijzenkast beginnen_!
15% denk ik. Eriksen is een hele verstandige jongen en weet dat hij dit seizoen niet werelds heeft gespeeld, die moet eerst nog even doorgroeienquote:Op zondag 15 juli 2012 12:38 schreef Doublepain het volgende:
Boeiend van Narsingh, eriksen naar utd. Hoe groot is de kans??
Waarom probeer je krampachtig het verleden erbij te halen? Ze spelen nu al een tijdje geen Champions League meer, en dat telt.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat oude koeien. Je roept dat PSV geen CL speelt omdat ze geen eigen jeugd opleiden.
Deden ze dat toen wel?
Geef het maar op jaquote:Op zondag 15 juli 2012 12:39 schreef Devv het volgende:
[..]
Waarom probeer je krampachtig het verleden erbij te halen? Ze spelen nu al een tijdje geen Champions League meer, en dat telt.
Engelse kranten hadden al gemeld dat het rond was en dat maher al bijna binnen wasquote:Op zondag 15 juli 2012 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
15% denk ik. Eriksen is een hele verstandige jongen en weet dat hij dit seizoen niet werelds heeft gespeeld, die moet eerst nog even doorgroeien
Alleen als het van Daily Mirror is, wil ik het geloven.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Engelse kranten hadden al gemeld dat het rond was en dat maher al bijna binnen was
Die blijven net zolang doorgaan tot die clubs helemaal gek worden en het gewoon gaan doenquote:Op zondag 15 juli 2012 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
En ik las gisteren nog dat United ook voor 6 mil fischer wil hebben.![]()
. Die Engelsen houden van geruchten verzinnen/maken/verspreiden
Gelooft u maar niet die onzin dusquote:Op zondag 15 juli 2012 12:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die blijven net zolang doorgaan tot die clubs helemaal gek worden en het gewoon gaan doen
Tijden veranderen.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat oude koeien. Je roept dat PSV geen CL speelt omdat ze geen eigen jeugd opleiden.
Deden ze dat toen wel?
Ja, je hebt dan weinig keus is het nietquote:De Boer: 'Als er niemand komt, doen we het gewoon met deze groep'
Kan het me niet voorstellen. Nu hebben we geen Lodeiro, geen Vertonghen, geen Ooijer, geen Boelkjekin en El Hamdooy. Daar moeten toch wel vervangers voor komen?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:09 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, je hebt dan weinig keus is het niet.
Uit de eigen jeugd ja, alleen voor Vertonghen iemand kopenquote:Op zondag 15 juli 2012 14:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Nu hebben we geen Lodeiro, geen Vertonghen, geen Ooijer, geen Boelkjekin en El Hamdooy. Daar moeten toch wel vervangers voor komen?
Voor Lodeiro is Schone al gekomen. Hamdaoui heeft het afgelopen seizoen helemaal niet gespeeld, die mis je niet. Siem de Jong was vorig seizoen al 2e spits achter Sightorsson, zal nu ook wel zo zijn. Blijft over dat je een vervanger voor Vertonghen nodig hebt. Ooijer speelde ook amper.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Nu hebben we geen Lodeiro, geen Vertonghen, geen Ooijer, geen Boelkjekin en El Hamdooy. Daar moeten toch wel vervangers voor komen?
en een goede linksback , en iemand voor dikkerdje sulejmaniquote:Op zondag 15 juli 2012 15:11 schreef testje318 het volgende:
[..]
Voor Lodeiro is Schone al gekomen. Hamdaoui heeft het afgelopen seizoen helemaal niet gespeeld, die mis je niet. Siem de Jong was vorig seizoen al 2e spits achter Sightorsson, zal nu ook wel zo zijn. Blijft over dat je een vervanger voor Vertonghen nodig hebt. Ooijer speelde ook amper.
er zijn al 4 opties voor de lb positie. Flankspelers zijn er ook zat.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en een goede linksback , en iemand voor dikkerdje sulejmani
die flankspelers zijn zaad manquote:Op zondag 15 juli 2012 15:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
er zijn al 4 opties voor de lb positie. Flankspelers zijn er ook zat.
welke 4 opties dan ? en die flankspelers zijn op Boerrigter na baggerquote:Op zondag 15 juli 2012 15:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
er zijn al 4 opties voor de lb positie. Flankspelers zijn er ook zat.
Het trio Cuenca, Tello, Deulofeu volgens eurosportquote:Op zondag 15 juli 2012 15:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Deulofeu is het nieuwste gerucht ja. Dat gaat dus nooit gebeuren he.Wat een speler is dat zeg, één van de grootste talenten van Barcelona momenteel. Die is echt zo tering tyfus goed. De Spaanse Cruijff.
Fischer is beter en speelt nu ook altijd al met de basis spelers, die kan dit seizoen gewoon doorbreken.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die flankspelers zijn zaad man
boerrigter zal vast nog geblesseerd raken dit seizoen, dan zit je met ebe
talenten van Ajax gingen naar Barcelona ?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:37 schreef Ferdii het volgende:
Ajax als talent dump/opleidingsplaats voor Barcelona
15 jaar geleden was het nog andersom
Ja en kwamen een jaar later terug. Ofzo. Wat een onzinquote:Op zondag 15 juli 2012 15:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
talenten van Ajax gingen naar Barcelona ?![]()
![]()
![]()
Kans op gebeuren is 0,0%. Indien het gebeurt ga ik in alleen mijn onderbroek naar de volgende thuiswedstrijd.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het trio Cuenca, Tello, Deulofeu volgens eurosport
Dat dus.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dit is natuurlijk een enorm scheef stuk.
(Heb maar tot de helft gelezen, toen was ik er wel klaar mee), maar zo'n Ledezma vergelijken met Narsingh?
Narsingh heb je zien voetballen, Narsingh heeft tegen je gevoetbald, Narsingh kost geen 10 mio, Narsingh is een Nederlands talent, etcetctetc. Ze hebben het stuk laten lopen op 6 ton!!
Vergelijk die Ledezma maar met Ivan Gabrich. Dan heb je een realistischer stuk.
Daar moet je ook nog overheen bieden, dus dan zit je al op 1 miljoen over je budget. Dan bied PSV 5 miljoen, krijg je weer het gezeik "oh je hebt het stuk laten lopen op 5 ton!" etcetera.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
(Heb maar tot de helft gelezen, toen was ik er wel klaar mee), maar zo'n Ledezma vergelijken met Narsingh?
Narsingh heb je zien voetballen, Narsingh heeft tegen je gevoetbald, Narsingh kost geen 10 mio, Narsingh is een Nederlands talent, etcetctetc. Ze hebben het stuk laten lopen op 6 ton!!
Ja, alleen vergeet je nu even voor het gemak te vermelden dat Ajax veel eerder in de markt was voor Narsingh en hem dus ook al eerder binnen had kunnen halen.. Over logica gesproken..quote:Op zondag 15 juli 2012 16:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar moet je ook nog overheen bieden, dus dan zit je al op 1 miljoen over je budget. Dan bied PSV 5 miljoen, krijg je weer het gezeik "oh je hebt het stuk laten lopen op 5 ton!" etcetera.
Logica is ver te zoeken bij sommigen.
Toen en nu is natuurlijk ook nog 1 jaar geleden hequote:Op zondag 15 juli 2012 15:53 schreef Luco het volgende:
Narsingh gaat nu voor 4.5miljoen euro. 10 jaar terug was dat 10 mjoen gulden.
Daarnaast gaat het niet om de situatie van de speler, maar om de vergelijking tussen Ajax toen en nu. Niet meer patsen en gooien met geld maar een bedrag bedenken en daaraan vasthouden. Niet zomaar nog even een miljoen meer bieden, wat ze toen wel deden.
Klopt helemaal.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:57 schreef Luco het volgende:
En 6 ton op 3.5 miljoen (even uitgaande van 4.1 in de laatste berichten). Als ik 18% meer uitgeef aan een onderdeel dan dat ik daarvoor budgetteren, of dat onderdeel waard acht word ik toch heel snel op het matje geroepen door mijn baas. Ik snap niet dat dat soort dingen in de voetbal wereld opeens anders kunnen of mogen.
Overspelen doen ze daar in de jeugd zeker niet?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Normaal ben ik niet zo van de youtube filmpjes maar dit is wel genieten hoor, beelden van zijn hele jeugd. Wat een speler.![]()
Misschien handig om het er even bij te zeggen, dit is een filmpje van zijn individuele acties.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:46 schreef andre347 het volgende:
[..]
Overspelen doen ze daar in de jeugd zeker niet?
Dat klopt niet helemaal, Ajax wilde juist 15 miljoen hebben, er stond zelfs een clausule van 20 miljoen in het contract van Verthongen.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar even serieus. Eigenlijk vind ik het pure arrogantie ( je kan het ook slim noemen). Zelf wijken ze niet af van een vraagprijs met allerlei clausules v 12 mio voor Vertonghen met een 1jarig contract om vervolgens zelf even de vraagprijs te bepalen van spelers die ze willen kopen. Terwijl ze eigenlijk alleen maar de speler willen bewerken door diegene lekker te maken en hem uit te spelen tegen die club.
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:12 schreef stoeltafel het volgende:
Ajax bouwt aan een duurzame relatie met de vrouw om de hoek. PSV trekt zijn portemonnee voor de mooiste hoeren. Dat laatste kan op de korte termijn misschien leuk lijken, maar op de lange termijn zal de duurzame relatie veel meer resultaat opleveren.
Narsingh heb ik totaal niet zien voetballen tegen de top van Nederland. Alleen tegen VVV en dergelijke.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ilan Boccara, 19 jarige defensieve middenvelder van PSG komt naar Ajax. Speelt ook in de Nederlandse jeugd elftallen.twitter:DougPingisi twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:03:01Officiel: Ilan Boccara (19ans) formé au #PSG vient de s'engager pour 4 ans avec l'#Ajax Amsterdam http://t.co/OI8FaZEg reageer retweet
Is dat dan een teken dat Anita dan weggaat? Anders hebben ze er toch te veel met Anita en Enoh? Of meer voor de toekomst?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Kwam dit net tegen op AN.Ilan Boccara, 19 jarige defensieve middenvelder van PSG komt naar Ajax. Speelt ook in de Nederlandse jeugd elftallen.twitter:DougPingisi twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:03:01Officiel: Ilan Boccara (19ans) formé au #PSG vient de s'engager pour 4 ans avec l'#Ajax Amsterdam http://t.co/OI8FaZEg reageer retweet
Tweet is van zijn makelaars bureau.
Of ze halen de vervanger alvast in huis, wie weet gaat Enoh nog weg. Dit lijkt mij gewoon een versterking voor de toekomst.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:39 schreef MrStock het volgende:
[..]
Is dat dan een teken dat Anita dan weggaat? Anders hebben ze er toch te veel met Anita en Enoh? Of meer voor de toekomst?
quote:Ajax heeft de 19-jarige Ilan Boccara ingelijfd. De rechtsbenige (verdedigende) middenvelder is afkomstig van Paris Saint German.
Hij zal bij Jong Ajax beginnen. De jeugd-international van Nederland heeft een contract getekend voor 4 jaar.
Enoh is nou ook niet echt een droom backup van kleine anitaquote:Op zondag 15 juli 2012 17:39 schreef MrStock het volgende:
[..]
Is dat dan een teken dat Anita dan weggaat? Anders hebben ze er toch te veel met Anita en Enoh? Of meer voor de toekomst?
Dat word het al zonder Jantjequote:Op zondag 15 juli 2012 17:48 schreef Sala-adin het volgende:
Als Anita vertrekt wordt het wel moeilijk komend seizoen, vooral met CL.
Overdrijven is ook een vak hoor..quote:Op zondag 15 juli 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die flankspelers zijn zaad man
boerrigter zal vast nog geblesseerd raken dit seizoen, dan zit je met ebe
Boilesen, Koppers, Dijks, Blind en zelfs in extreme nog Anita.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
welke 4 opties dan ? en die flankspelers zijn op Boerrigter na bagger
Goeie post, al zegt dat vrij weinig of we wel of niet een van die spelers gaan halen omdat dit vooral uit het oogpunt van die gast is en niet perse het barca bestuur. Je weet het nooit in de voetbalwereld.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:58 schreef stoeltafel het volgende:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3079-5.php#post276360
Eerst geloven en dan zien. Ik ben echter geen voorstander van huren. Hoop wel dat er dan één gekocht wordt.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou toch geweldig zijn als een van die 3 naar Amsterdam komtAls ik die gozer over Deulofeu moet geloven, dan schijt Boilesen of van der Wiel in partijvorm al 7 kleuren in zijn broek
Want? Je verdient er zelf helemaal niks op als hij ineens 20x scoort? Jaartje erna weer terug naar Barçaquote:Op zondag 15 juli 2012 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar stel, gewoon niet er van uit gaan dat het serieus is. Als Deulofeu naar Ajax zou komen, ook al is het een jaartje huur. Kan je PSV (en heerenveen om hun hoge tegenboden) flink uitlachen.
Dat wel jaquote:Op zondag 15 juli 2012 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar stel, gewoon niet er van uit gaan dat het serieus is. Als Deulofeu naar Ajax zou komen, ook al is het een jaartje huur. Kan je PSV (en heerenveen om hun hoge tegenboden) flink uitlachen.
Kost ook bijna niks maar je haalt er dan wel prijzen mee binnenquote:Op zondag 15 juli 2012 18:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want? Je verdient er zelf helemaal niks op als hij ineens 20x scoort? Jaartje erna weer terug naar Barça
Dat hoop je dan jaquote:Op zondag 15 juli 2012 18:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kost ook bijna niks maar je haalt er dan wel prijzen mee binnen
Ligt er natuurlijk aan hoe hoog je eindigt. Als je mede daardoor kampioen zou worden verdien je er wel degelijk aan natuurlijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want? Je verdient er zelf helemaal niks op als hij ineens 20x scoort?
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kost ook bijna niks maar je haalt er dan wel prijzen mee binnen
Ben je op onderzoek uit geweest ja?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. En veel PSV'ertjes denken al dat ze 12/13 schaal binnenhebben
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deulofeu zou Mertens, Tadic hard in zijn gezicht uitlachen
Je kent hem pas vandaagquote:Op zondag 15 juli 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit slecht zeg.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn naam volgensmij ook onder ctrl + v zittenquote:Op zondag 15 juli 2012 18:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is dit slecht zeg.Je kent die naam sinds vandaag gek.
Kans dat ie komt is ook wel erg klein denk ik. Als ie wel komt is Overmars echt baas bezig.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:26 schreef Paul-89 het volgende:
Die Deulofeu speelt echt sterk op dat -17 ek. Om 20.30 komt hij weer in actie in de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |