Dat dus.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dit is natuurlijk een enorm scheef stuk.
(Heb maar tot de helft gelezen, toen was ik er wel klaar mee), maar zo'n Ledezma vergelijken met Narsingh?
Narsingh heb je zien voetballen, Narsingh heeft tegen je gevoetbald, Narsingh kost geen 10 mio, Narsingh is een Nederlands talent, etcetctetc. Ze hebben het stuk laten lopen op 6 ton!!
Vergelijk die Ledezma maar met Ivan Gabrich. Dan heb je een realistischer stuk.
Daar moet je ook nog overheen bieden, dus dan zit je al op 1 miljoen over je budget. Dan bied PSV 5 miljoen, krijg je weer het gezeik "oh je hebt het stuk laten lopen op 5 ton!" etcetera.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
(Heb maar tot de helft gelezen, toen was ik er wel klaar mee), maar zo'n Ledezma vergelijken met Narsingh?
Narsingh heb je zien voetballen, Narsingh heeft tegen je gevoetbald, Narsingh kost geen 10 mio, Narsingh is een Nederlands talent, etcetctetc. Ze hebben het stuk laten lopen op 6 ton!!
Ja, alleen vergeet je nu even voor het gemak te vermelden dat Ajax veel eerder in de markt was voor Narsingh en hem dus ook al eerder binnen had kunnen halen.. Over logica gesproken..quote:Op zondag 15 juli 2012 16:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar moet je ook nog overheen bieden, dus dan zit je al op 1 miljoen over je budget. Dan bied PSV 5 miljoen, krijg je weer het gezeik "oh je hebt het stuk laten lopen op 5 ton!" etcetera.
Logica is ver te zoeken bij sommigen.
Toen en nu is natuurlijk ook nog 1 jaar geleden hequote:Op zondag 15 juli 2012 15:53 schreef Luco het volgende:
Narsingh gaat nu voor 4.5miljoen euro. 10 jaar terug was dat 10 mjoen gulden.
Daarnaast gaat het niet om de situatie van de speler, maar om de vergelijking tussen Ajax toen en nu. Niet meer patsen en gooien met geld maar een bedrag bedenken en daaraan vasthouden. Niet zomaar nog even een miljoen meer bieden, wat ze toen wel deden.
Klopt helemaal.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:57 schreef Luco het volgende:
En 6 ton op 3.5 miljoen (even uitgaande van 4.1 in de laatste berichten). Als ik 18% meer uitgeef aan een onderdeel dan dat ik daarvoor budgetteren, of dat onderdeel waard acht word ik toch heel snel op het matje geroepen door mijn baas. Ik snap niet dat dat soort dingen in de voetbal wereld opeens anders kunnen of mogen.
Overspelen doen ze daar in de jeugd zeker niet?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Normaal ben ik niet zo van de youtube filmpjes maar dit is wel genieten hoor, beelden van zijn hele jeugd. Wat een speler.![]()
Misschien handig om het er even bij te zeggen, dit is een filmpje van zijn individuele acties.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:46 schreef andre347 het volgende:
[..]
Overspelen doen ze daar in de jeugd zeker niet?
Dat klopt niet helemaal, Ajax wilde juist 15 miljoen hebben, er stond zelfs een clausule van 20 miljoen in het contract van Verthongen.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar even serieus. Eigenlijk vind ik het pure arrogantie ( je kan het ook slim noemen). Zelf wijken ze niet af van een vraagprijs met allerlei clausules v 12 mio voor Vertonghen met een 1jarig contract om vervolgens zelf even de vraagprijs te bepalen van spelers die ze willen kopen. Terwijl ze eigenlijk alleen maar de speler willen bewerken door diegene lekker te maken en hem uit te spelen tegen die club.
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:12 schreef stoeltafel het volgende:
Ajax bouwt aan een duurzame relatie met de vrouw om de hoek. PSV trekt zijn portemonnee voor de mooiste hoeren. Dat laatste kan op de korte termijn misschien leuk lijken, maar op de lange termijn zal de duurzame relatie veel meer resultaat opleveren.
Narsingh heb ik totaal niet zien voetballen tegen de top van Nederland. Alleen tegen VVV en dergelijke.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ilan Boccara, 19 jarige defensieve middenvelder van PSG komt naar Ajax. Speelt ook in de Nederlandse jeugd elftallen.twitter:DougPingisi twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:03:01Officiel: Ilan Boccara (19ans) formé au #PSG vient de s'engager pour 4 ans avec l'#Ajax Amsterdam http://t.co/OI8FaZEg reageer retweet
Is dat dan een teken dat Anita dan weggaat? Anders hebben ze er toch te veel met Anita en Enoh? Of meer voor de toekomst?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Kwam dit net tegen op AN.Ilan Boccara, 19 jarige defensieve middenvelder van PSG komt naar Ajax. Speelt ook in de Nederlandse jeugd elftallen.twitter:DougPingisi twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:03:01Officiel: Ilan Boccara (19ans) formé au #PSG vient de s'engager pour 4 ans avec l'#Ajax Amsterdam http://t.co/OI8FaZEg reageer retweet
Tweet is van zijn makelaars bureau.
Of ze halen de vervanger alvast in huis, wie weet gaat Enoh nog weg. Dit lijkt mij gewoon een versterking voor de toekomst.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:39 schreef MrStock het volgende:
[..]
Is dat dan een teken dat Anita dan weggaat? Anders hebben ze er toch te veel met Anita en Enoh? Of meer voor de toekomst?
quote:Ajax heeft de 19-jarige Ilan Boccara ingelijfd. De rechtsbenige (verdedigende) middenvelder is afkomstig van Paris Saint German.
Hij zal bij Jong Ajax beginnen. De jeugd-international van Nederland heeft een contract getekend voor 4 jaar.
Enoh is nou ook niet echt een droom backup van kleine anitaquote:Op zondag 15 juli 2012 17:39 schreef MrStock het volgende:
[..]
Is dat dan een teken dat Anita dan weggaat? Anders hebben ze er toch te veel met Anita en Enoh? Of meer voor de toekomst?
Dat word het al zonder Jantjequote:Op zondag 15 juli 2012 17:48 schreef Sala-adin het volgende:
Als Anita vertrekt wordt het wel moeilijk komend seizoen, vooral met CL.
Overdrijven is ook een vak hoor..quote:Op zondag 15 juli 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die flankspelers zijn zaad man
boerrigter zal vast nog geblesseerd raken dit seizoen, dan zit je met ebe
Boilesen, Koppers, Dijks, Blind en zelfs in extreme nog Anita.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
welke 4 opties dan ? en die flankspelers zijn op Boerrigter na bagger
Goeie post, al zegt dat vrij weinig of we wel of niet een van die spelers gaan halen omdat dit vooral uit het oogpunt van die gast is en niet perse het barca bestuur. Je weet het nooit in de voetbalwereld.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:58 schreef stoeltafel het volgende:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3079-5.php#post276360
Eerst geloven en dan zien. Ik ben echter geen voorstander van huren. Hoop wel dat er dan één gekocht wordt.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou toch geweldig zijn als een van die 3 naar Amsterdam komtAls ik die gozer over Deulofeu moet geloven, dan schijt Boilesen of van der Wiel in partijvorm al 7 kleuren in zijn broek
Want? Je verdient er zelf helemaal niks op als hij ineens 20x scoort? Jaartje erna weer terug naar Barçaquote:Op zondag 15 juli 2012 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar stel, gewoon niet er van uit gaan dat het serieus is. Als Deulofeu naar Ajax zou komen, ook al is het een jaartje huur. Kan je PSV (en heerenveen om hun hoge tegenboden) flink uitlachen.
Dat wel jaquote:Op zondag 15 juli 2012 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar stel, gewoon niet er van uit gaan dat het serieus is. Als Deulofeu naar Ajax zou komen, ook al is het een jaartje huur. Kan je PSV (en heerenveen om hun hoge tegenboden) flink uitlachen.
Kost ook bijna niks maar je haalt er dan wel prijzen mee binnenquote:Op zondag 15 juli 2012 18:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want? Je verdient er zelf helemaal niks op als hij ineens 20x scoort? Jaartje erna weer terug naar Barça
Dat hoop je dan jaquote:Op zondag 15 juli 2012 18:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kost ook bijna niks maar je haalt er dan wel prijzen mee binnen
Ligt er natuurlijk aan hoe hoog je eindigt. Als je mede daardoor kampioen zou worden verdien je er wel degelijk aan natuurlijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want? Je verdient er zelf helemaal niks op als hij ineens 20x scoort?
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kost ook bijna niks maar je haalt er dan wel prijzen mee binnen
Ben je op onderzoek uit geweest ja?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. En veel PSV'ertjes denken al dat ze 12/13 schaal binnenhebben
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deulofeu zou Mertens, Tadic hard in zijn gezicht uitlachen
Je kent hem pas vandaagquote:Op zondag 15 juli 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit slecht zeg.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn naam volgensmij ook onder ctrl + v zittenquote:Op zondag 15 juli 2012 18:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is dit slecht zeg.Je kent die naam sinds vandaag gek.
Kans dat ie komt is ook wel erg klein denk ik. Als ie wel komt is Overmars echt baas bezig.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:26 schreef Paul-89 het volgende:
Die Deulofeu speelt echt sterk op dat -17 ek. Om 20.30 komt hij weer in actie in de finale.
Dat wel ja, die zijn rustig aan het rond kijken naar alle opties.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kans dat ie komt is ook wel erg klein denk ik. Zo niet, is Overmars echt baas bezig.
Dat is wel lekker, Overmars kan zo aankloppen bij Barça anders doet Cruijff het welquote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kans dat ie komt is ook wel erg klein denk ik. Als ie wel komt is Overmars echt baas bezig.
Dat dus. Lijkt me echt onzin.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kans dat ie komt is ook wel erg klein denk ik. Als ie wel komt is Overmars echt baas bezig.
Overmars is sowieso goed bezig, al zal hij vast de meeste instructies hebben meegekregen van Cruijffquote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kans dat ie komt is ook wel erg klein denk ik. Zo niet, is Overmars echt baas bezig.
Wat bedoel je dan? Overmars heeft al 7 jaar ervaring als hoofd technische zaken bij Go Ahead.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overmars is sowieso goed bezig, al zal hij vast de meeste instructies hebben meegekregen van Cruijff
Geen idee.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar, Hoe groot is de kans dat Muniesa naar Ajax zou komen, denken jullie?
Net zo groot dat Ronaldo naar Zwolle komtquote:Op zondag 15 juli 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar, Hoe groot is de kans dat Muniesa naar Ajax zou komen, denken jullie?
Nog nooit van deze speler gehoord ben benieuwdquote:Ajax heeft zich versterkt met Ilan Boccara. De negentienjarige jeugdinternational van Oranje, die naast de Nederlandse nationaliteit ook de Franse nationaliteit heeft, komt over van Paris Saint-Germain. Dat meldt het bureau dat de belangen van Boccara behartigt, WAD, via de officiële kanalen. De clubs hebben echter nog niets bevestigd.
Boccara, die vier wedstrijden speelde voor het Nederlands elftal voor spelers onder negentien jaar, komt het beste tot zijn recht als defensieve middenvelder. In Amsterdam heeft hij een contract voor vier seizoenen getekend. Nicolas Anelka, tegenwoordig speler van het Chinese Shanghai Shenhua, maakte van de gelegenheid gebruik om Boccara via Twitter te feliciteren met zijn transfer. “Gefeliciteerd met je transfer naar Ajax, broertje!”, schrijft de spits.
Boccara werkte afgelopen seizoen zijn wedstrijden af in het tweede elftal van Paris Saint-Germain. In totaal kwam hij tot 28 competitiewedstrijden in het B-elftal van de Franse hoofdstedelingen.
Volgens Ajaxtotaal zal hij beginnen in Jong Ajax. Trouwens een rechterpootquote:Op zondag 15 juli 2012 18:31 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Nog nooit van deze speler gehoord ben benieuwd
twitter:anelkaofficiel twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:26:12Félicitations fréro RT @AGENCEWAD Ilan Boccara (19 ans - CFA PSG) vient de s'engager avec l'#Ajax Amsterdan pour 4ans #PSG reageer retweet
Anelkaquote:Op zondag 15 juli 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:anelkaofficiel twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:26:12Félicitations fréro RT @AGENCEWAD Ilan Boccara (19 ans - CFA PSG) vient de s'engager avec l'#Ajax Amsterdan pour 4ans #PSG reageer retweet
Of als vervanger voor Anita gehaald die misschien naar Newcastle gaatquote:Op zondag 15 juli 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Ajaxtotaal zal hij beginnen in Jong Ajax. Trouwens een rechterpoot
Ben ook wel benieuwd naar die speler.
Lijkt me onwaarschijnlijk. Dan zal er een absurd hoog bedrag geboden moeten zijn. En tevens hebben we Enoh nog, En in Jong Ajax De Kamps, Sporksledequote:Op zondag 15 juli 2012 18:34 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Of als vervanger voor Anita gehaald die misschien naar Newcastle gaat
dat is hetzelfde dat als je zegt : we hebben Tim Gilissen , Tedje Pavert en Ryan Koolwijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk. Dan zal er een absurd hoog bedrag geboden moeten zijn. En tevens hebben we Enoh nog, En in Jong Ajax De Kamps, Sporkslede
Die gozers hebben nog niet eens in Ajax 1 gevoetbald man. muv van Enohquote:Op zondag 15 juli 2012 18:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat is hetzelfde dat als je zegt : we hebben Tim Gilissen , Tedje Pavert en Ryan Koolwijk.
geen Ajax niveau
tja als enoh zelfs voor die 2 voorgaat...quote:Op zondag 15 juli 2012 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gozers hebben nog niet eens in Ajax 1 gevoetbald man. muv van Enoh
Alsof spelen tegen allerlei B-Teams in Nederland iets zegt over hun kwaliteitquote:Op zondag 15 juli 2012 18:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja als enoh zelfs voor die 2 voorgaat...![]()
![]()
Tja als Frank ze nooit bij Ajax 1 haalt.. of ze vinden het wel chill op de toekomstquote:Op zondag 15 juli 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof spelen tegen allerlei B-Teams in Nederland iets zegt over hun kwaliteit
Schijnt idd een enorm talent te zijn, maarja jeugdspelers krijgen nou eenmaal geen kans bij een koopclub.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.culturepsg.com/index.php?showtopic=2803&st=0
PSG-Fans vinden het jammer, ze beschouwen het als een van hun beste jeugdproducten
zou het?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:51 schreef CoolStoryBro het volgende:
Hoe komt hij aan de Nederlandse nationaliteit, is een van z'n ouders Nederlands?
zijn mamma is nederlandsquote:Op zondag 15 juli 2012 18:51 schreef CoolStoryBro het volgende:
Hoe komt hij aan de Nederlandse nationaliteit, is een van z'n ouders Nederlands?
Gevonden in de lokale supermarchequote:Op zondag 15 juli 2012 18:51 schreef CoolStoryBro het volgende:
Die dikke? Die mag blij zijn als ie daar naar toe mag.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net zo groot dat Ronaldo naar Zwolle komt
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die dikke? Die mag blij zijn als ie daar naar toe mag.
Die dikke dolt alsnog elke verdediger van de Eredivisie, maar ik bedoel die dunne..quote:Op zondag 15 juli 2012 19:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die dikke? Die mag blij zijn als ie daar naar toe mag.
De dikke ronaldo heeft de snelheid van een bejaarde man.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die dikke dolt alsnog elke verdediger van de Eredivisie, maar ik bedoel die dunne..
Maar een techniek wat niemand heeftquote:Op zondag 15 juli 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De dikke ronaldo heeft de snelheid van een bejaarde man.
Het enige wat die gozer dolt zijn hamburgersquote:Op zondag 15 juli 2012 19:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die dikke dolt alsnog elke verdediger van de Eredivisie, maar ik bedoel die dunne..
Leuk maar ik bedoel die andere Ronaldoquote:Op zondag 15 juli 2012 19:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het enige wat die gozer dolt zijn hamburgers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ronaldo kan net zo goed gewoon voorin bij de verdedigers van de tegenstander hangen, Vangt hij de bal met zijn blubberbuik op. En schopt ie 'm wel in de kruisingquote:Op zondag 15 juli 2012 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar een techniek wat niemand heeft
Kloptquote:Op zondag 15 juli 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ronaldo kan net zo goed gewoon voorin bij de verdedigers van de tegenstander hangen, Vangt hij de bal met zijn blubberbuik op. En schopt ie 'm wel in de kruising
Maar mijn eerste post was CR7, maar klopt wat je zegt dat R9 niet meer zo snel was als vroeger.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het was dan ook een reactie op "Die dikke dolt alsnog elke verdediger van de Eredivisie"
Hoe zou ik dat moeten weten?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou die gozer met juichen graag de stapeldans willen doen?
twitter:CatenaccioNL twitterde op zondag 15-07-2012 om 13:44:49Narsingh is de omgekeerde Ledezma http://t.co/pI3Eh68X reageer retweet
Je kan wel hypocriet doen maar Ajax doet dat ook hoor, als Barcelona of Real zich gaat melden voor een speler dan gaan ze de prijs ook extra omhoog doen. Dus niet iedereen doet dat tegen Ajax.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:16 schreef Tarado het volgende:
Hier staat het allemaal aardig verwoord omtrent Narsinghtwitter:CatenaccioNL twitterde op zondag 15-07-2012 om 13:44:49Narsingh is de omgekeerde Ledezma http://t.co/pI3Eh68X reageer retweet
Echt héquote:Op zondag 15 juli 2012 19:19 schreef Sala-adin het volgende:
Hij had alleen al voor het shirt moeten komen, zo een kanker lelijk psv shirt wil je toch niet dragen
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:19 schreef Sala-adin het volgende:
Hij had alleen al voor het shirt moeten komen, zo een kanker lelijk psv shirt wil je toch niet dragen
Dat staat er toch niet, alleen dat Ajax gewoon stelt dit is de waarde en dat kan je krijgen terwijl er voorheen meegedaan werd aan het onnodig opvoeren van bedragenquote:Op zondag 15 juli 2012 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan wel hypocriet doen maar Ajax doet dat ook hoor, als Barcelona of Real zich gaat melden voor een speler dan gaan ze de prijs ook extra omhoog doen. Dus niet iedereen doet dat tegen Ajax.
Dat hoop ik niet.twitter:Ryan_Donk18 twitterde op zondag 15-07-2012 om 18:25:56@GWijnaldum Sorry man , ik moest je Nieuwe Kapsel Nug Blessen Maar Komt goed je gaat me vaker zien! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |