Dat wel ja, die zijn rustig aan het rond kijken naar alle opties.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kans dat ie komt is ook wel erg klein denk ik. Zo niet, is Overmars echt baas bezig.
Dat is wel lekker, Overmars kan zo aankloppen bij Barça anders doet Cruijff het welquote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kans dat ie komt is ook wel erg klein denk ik. Als ie wel komt is Overmars echt baas bezig.
Dat dus. Lijkt me echt onzin.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kans dat ie komt is ook wel erg klein denk ik. Als ie wel komt is Overmars echt baas bezig.
Overmars is sowieso goed bezig, al zal hij vast de meeste instructies hebben meegekregen van Cruijffquote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kans dat ie komt is ook wel erg klein denk ik. Zo niet, is Overmars echt baas bezig.
Wat bedoel je dan? Overmars heeft al 7 jaar ervaring als hoofd technische zaken bij Go Ahead.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overmars is sowieso goed bezig, al zal hij vast de meeste instructies hebben meegekregen van Cruijff
Geen idee.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar, Hoe groot is de kans dat Muniesa naar Ajax zou komen, denken jullie?
Net zo groot dat Ronaldo naar Zwolle komtquote:Op zondag 15 juli 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar, Hoe groot is de kans dat Muniesa naar Ajax zou komen, denken jullie?
Nog nooit van deze speler gehoord ben benieuwdquote:Ajax heeft zich versterkt met Ilan Boccara. De negentienjarige jeugdinternational van Oranje, die naast de Nederlandse nationaliteit ook de Franse nationaliteit heeft, komt over van Paris Saint-Germain. Dat meldt het bureau dat de belangen van Boccara behartigt, WAD, via de officiële kanalen. De clubs hebben echter nog niets bevestigd.
Boccara, die vier wedstrijden speelde voor het Nederlands elftal voor spelers onder negentien jaar, komt het beste tot zijn recht als defensieve middenvelder. In Amsterdam heeft hij een contract voor vier seizoenen getekend. Nicolas Anelka, tegenwoordig speler van het Chinese Shanghai Shenhua, maakte van de gelegenheid gebruik om Boccara via Twitter te feliciteren met zijn transfer. “Gefeliciteerd met je transfer naar Ajax, broertje!”, schrijft de spits.
Boccara werkte afgelopen seizoen zijn wedstrijden af in het tweede elftal van Paris Saint-Germain. In totaal kwam hij tot 28 competitiewedstrijden in het B-elftal van de Franse hoofdstedelingen.
Volgens Ajaxtotaal zal hij beginnen in Jong Ajax. Trouwens een rechterpootquote:Op zondag 15 juli 2012 18:31 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Nog nooit van deze speler gehoord ben benieuwd
twitter:anelkaofficiel twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:26:12Félicitations fréro RT @AGENCEWAD Ilan Boccara (19 ans - CFA PSG) vient de s'engager avec l'#Ajax Amsterdan pour 4ans #PSG reageer retweet
Anelkaquote:Op zondag 15 juli 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:anelkaofficiel twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:26:12Félicitations fréro RT @AGENCEWAD Ilan Boccara (19 ans - CFA PSG) vient de s'engager avec l'#Ajax Amsterdan pour 4ans #PSG reageer retweet
Of als vervanger voor Anita gehaald die misschien naar Newcastle gaatquote:Op zondag 15 juli 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Ajaxtotaal zal hij beginnen in Jong Ajax. Trouwens een rechterpoot
Ben ook wel benieuwd naar die speler.
Lijkt me onwaarschijnlijk. Dan zal er een absurd hoog bedrag geboden moeten zijn. En tevens hebben we Enoh nog, En in Jong Ajax De Kamps, Sporksledequote:Op zondag 15 juli 2012 18:34 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Of als vervanger voor Anita gehaald die misschien naar Newcastle gaat
dat is hetzelfde dat als je zegt : we hebben Tim Gilissen , Tedje Pavert en Ryan Koolwijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk. Dan zal er een absurd hoog bedrag geboden moeten zijn. En tevens hebben we Enoh nog, En in Jong Ajax De Kamps, Sporkslede
Die gozers hebben nog niet eens in Ajax 1 gevoetbald man. muv van Enohquote:Op zondag 15 juli 2012 18:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat is hetzelfde dat als je zegt : we hebben Tim Gilissen , Tedje Pavert en Ryan Koolwijk.
geen Ajax niveau
tja als enoh zelfs voor die 2 voorgaat...quote:Op zondag 15 juli 2012 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gozers hebben nog niet eens in Ajax 1 gevoetbald man. muv van Enoh
Alsof spelen tegen allerlei B-Teams in Nederland iets zegt over hun kwaliteitquote:Op zondag 15 juli 2012 18:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja als enoh zelfs voor die 2 voorgaat...![]()
![]()
Tja als Frank ze nooit bij Ajax 1 haalt.. of ze vinden het wel chill op de toekomstquote:Op zondag 15 juli 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof spelen tegen allerlei B-Teams in Nederland iets zegt over hun kwaliteit
Schijnt idd een enorm talent te zijn, maarja jeugdspelers krijgen nou eenmaal geen kans bij een koopclub.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.culturepsg.com/index.php?showtopic=2803&st=0
PSG-Fans vinden het jammer, ze beschouwen het als een van hun beste jeugdproducten
zou het?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:51 schreef CoolStoryBro het volgende:
Hoe komt hij aan de Nederlandse nationaliteit, is een van z'n ouders Nederlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |