er zijn al 4 opties voor de lb positie. Flankspelers zijn er ook zat.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en een goede linksback , en iemand voor dikkerdje sulejmani
die flankspelers zijn zaad manquote:Op zondag 15 juli 2012 15:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
er zijn al 4 opties voor de lb positie. Flankspelers zijn er ook zat.
welke 4 opties dan ? en die flankspelers zijn op Boerrigter na baggerquote:Op zondag 15 juli 2012 15:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
er zijn al 4 opties voor de lb positie. Flankspelers zijn er ook zat.
Het trio Cuenca, Tello, Deulofeu volgens eurosportquote:Op zondag 15 juli 2012 15:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Deulofeu is het nieuwste gerucht ja. Dat gaat dus nooit gebeuren he.Wat een speler is dat zeg, één van de grootste talenten van Barcelona momenteel. Die is echt zo tering tyfus goed. De Spaanse Cruijff.
Fischer is beter en speelt nu ook altijd al met de basis spelers, die kan dit seizoen gewoon doorbreken.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die flankspelers zijn zaad man
boerrigter zal vast nog geblesseerd raken dit seizoen, dan zit je met ebe
talenten van Ajax gingen naar Barcelona ?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:37 schreef Ferdii het volgende:
Ajax als talent dump/opleidingsplaats voor Barcelona
15 jaar geleden was het nog andersom
Ja en kwamen een jaar later terug. Ofzo. Wat een onzinquote:Op zondag 15 juli 2012 15:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
talenten van Ajax gingen naar Barcelona ?![]()
![]()
![]()
Kans op gebeuren is 0,0%. Indien het gebeurt ga ik in alleen mijn onderbroek naar de volgende thuiswedstrijd.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het trio Cuenca, Tello, Deulofeu volgens eurosport
Dat dus.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dit is natuurlijk een enorm scheef stuk.
(Heb maar tot de helft gelezen, toen was ik er wel klaar mee), maar zo'n Ledezma vergelijken met Narsingh?
Narsingh heb je zien voetballen, Narsingh heeft tegen je gevoetbald, Narsingh kost geen 10 mio, Narsingh is een Nederlands talent, etcetctetc. Ze hebben het stuk laten lopen op 6 ton!!
Vergelijk die Ledezma maar met Ivan Gabrich. Dan heb je een realistischer stuk.
Daar moet je ook nog overheen bieden, dus dan zit je al op 1 miljoen over je budget. Dan bied PSV 5 miljoen, krijg je weer het gezeik "oh je hebt het stuk laten lopen op 5 ton!" etcetera.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
(Heb maar tot de helft gelezen, toen was ik er wel klaar mee), maar zo'n Ledezma vergelijken met Narsingh?
Narsingh heb je zien voetballen, Narsingh heeft tegen je gevoetbald, Narsingh kost geen 10 mio, Narsingh is een Nederlands talent, etcetctetc. Ze hebben het stuk laten lopen op 6 ton!!
Ja, alleen vergeet je nu even voor het gemak te vermelden dat Ajax veel eerder in de markt was voor Narsingh en hem dus ook al eerder binnen had kunnen halen.. Over logica gesproken..quote:Op zondag 15 juli 2012 16:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar moet je ook nog overheen bieden, dus dan zit je al op 1 miljoen over je budget. Dan bied PSV 5 miljoen, krijg je weer het gezeik "oh je hebt het stuk laten lopen op 5 ton!" etcetera.
Logica is ver te zoeken bij sommigen.
Toen en nu is natuurlijk ook nog 1 jaar geleden hequote:Op zondag 15 juli 2012 15:53 schreef Luco het volgende:
Narsingh gaat nu voor 4.5miljoen euro. 10 jaar terug was dat 10 mjoen gulden.
Daarnaast gaat het niet om de situatie van de speler, maar om de vergelijking tussen Ajax toen en nu. Niet meer patsen en gooien met geld maar een bedrag bedenken en daaraan vasthouden. Niet zomaar nog even een miljoen meer bieden, wat ze toen wel deden.
Klopt helemaal.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:57 schreef Luco het volgende:
En 6 ton op 3.5 miljoen (even uitgaande van 4.1 in de laatste berichten). Als ik 18% meer uitgeef aan een onderdeel dan dat ik daarvoor budgetteren, of dat onderdeel waard acht word ik toch heel snel op het matje geroepen door mijn baas. Ik snap niet dat dat soort dingen in de voetbal wereld opeens anders kunnen of mogen.
Overspelen doen ze daar in de jeugd zeker niet?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Normaal ben ik niet zo van de youtube filmpjes maar dit is wel genieten hoor, beelden van zijn hele jeugd. Wat een speler.![]()
Misschien handig om het er even bij te zeggen, dit is een filmpje van zijn individuele acties.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:46 schreef andre347 het volgende:
[..]
Overspelen doen ze daar in de jeugd zeker niet?
Dat klopt niet helemaal, Ajax wilde juist 15 miljoen hebben, er stond zelfs een clausule van 20 miljoen in het contract van Verthongen.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar even serieus. Eigenlijk vind ik het pure arrogantie ( je kan het ook slim noemen). Zelf wijken ze niet af van een vraagprijs met allerlei clausules v 12 mio voor Vertonghen met een 1jarig contract om vervolgens zelf even de vraagprijs te bepalen van spelers die ze willen kopen. Terwijl ze eigenlijk alleen maar de speler willen bewerken door diegene lekker te maken en hem uit te spelen tegen die club.
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:12 schreef stoeltafel het volgende:
Ajax bouwt aan een duurzame relatie met de vrouw om de hoek. PSV trekt zijn portemonnee voor de mooiste hoeren. Dat laatste kan op de korte termijn misschien leuk lijken, maar op de lange termijn zal de duurzame relatie veel meer resultaat opleveren.
Narsingh heb ik totaal niet zien voetballen tegen de top van Nederland. Alleen tegen VVV en dergelijke.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ilan Boccara, 19 jarige defensieve middenvelder van PSG komt naar Ajax. Speelt ook in de Nederlandse jeugd elftallen.twitter:DougPingisi twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:03:01Officiel: Ilan Boccara (19ans) formé au #PSG vient de s'engager pour 4 ans avec l'#Ajax Amsterdam http://t.co/OI8FaZEg reageer retweet
Is dat dan een teken dat Anita dan weggaat? Anders hebben ze er toch te veel met Anita en Enoh? Of meer voor de toekomst?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Kwam dit net tegen op AN.Ilan Boccara, 19 jarige defensieve middenvelder van PSG komt naar Ajax. Speelt ook in de Nederlandse jeugd elftallen.twitter:DougPingisi twitterde op zondag 15-07-2012 om 17:03:01Officiel: Ilan Boccara (19ans) formé au #PSG vient de s'engager pour 4 ans avec l'#Ajax Amsterdam http://t.co/OI8FaZEg reageer retweet
Tweet is van zijn makelaars bureau.
Of ze halen de vervanger alvast in huis, wie weet gaat Enoh nog weg. Dit lijkt mij gewoon een versterking voor de toekomst.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:39 schreef MrStock het volgende:
[..]
Is dat dan een teken dat Anita dan weggaat? Anders hebben ze er toch te veel met Anita en Enoh? Of meer voor de toekomst?
quote:Ajax heeft de 19-jarige Ilan Boccara ingelijfd. De rechtsbenige (verdedigende) middenvelder is afkomstig van Paris Saint German.
Hij zal bij Jong Ajax beginnen. De jeugd-international van Nederland heeft een contract getekend voor 4 jaar.
Enoh is nou ook niet echt een droom backup van kleine anitaquote:Op zondag 15 juli 2012 17:39 schreef MrStock het volgende:
[..]
Is dat dan een teken dat Anita dan weggaat? Anders hebben ze er toch te veel met Anita en Enoh? Of meer voor de toekomst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |