Hoe goed Narsingh werkelijk is gaan we wel zien dit seizoen, op basis van wat hij bij Heerenveen heeft laten zien weet ik niet of hij het in zich heeft in de kleine ruimte te spelen, wat bij Ajax 99 van de 100 keer moet, maar dat zei ik al toen hij nog in de markt voor Ajax was. (voordat mensen beginnen te zeiken)quote:Op zondag 15 juli 2012 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft Mertens hier mee te maken? En je werd ook kampioen zonder Messi, maar dat doet niets af aan zijn kwaliteiten. Je slaat dus complete bullshit uit.
Een goede buitenspeler is voor onschatbare waarde in het voetbal.
Dit dus. Iemand als Assaidi past veel beter. Die kan in een kleine ruimte spelen. Narsingh heeft veel ruimte nodig voor zijn snelheid.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe goed Narsingh werkelijk is gaan we wel zien dit seizoen, op basis van wat hij bij Heerenveen heeft laten zien weet ik niet of hij het in zich heeft in de kleine ruimte te spelen, wat bij Ajax 99 van de 100 keer moet, maar dat zei ik al toen hij nog in de markt voor Ajax was. (voordat mensen beginnen te zeiken)
Transfer van assaidi ging niet door, ajax kan het altijd proberen denk ik mits niet duurquote:Op zondag 15 juli 2012 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit dus. Iemand als Assaidi past veel beter. Die kan in een kleine ruimte spelen. Narsingh heeft veel ruimte nodig voor zijn snelheid.
Lul niet zo stom met je achteraf. Iedereen had hier vooraf al twijfels en degene die hem altijd al wilde vinden het nu gewoon kut dat ie niet is gekomen.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:25 schreef Syntix het volgende:
Dat is gewoon achteraf goed praten dat hij niet komt (bij sommige iig). Ik zou hem graag zien komen, maar niet tegen elke prijs. Daarnaast vind ik huurlingen van Barca ook niet ideaal. Koop of helemaal niet...als we gaan huren lijken we wel een opleidingsclubje voor Barca en zo laag moet je zeker niet willen zakken.
Ik geef toe dat ik daar een van was.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Lul niet zo stom met je achteraf. Iedereen had hier vooraf al twijfels en degene die hem altijd al wilde vinden het nu gewoon kut dat ie niet is gekomen.
4 miljoen is prijs niet opdrijvenquote:Op zondag 15 juli 2012 12:31 schreef Pedroso het volgende:
Prima zo. Zo geweldig is Narsingh zeker niet, goed dat Ajax de prijs nog een beetje heeft kunnen opdrijven al maakt dat PisVee niet ziet zoveel uit, die betalen toch wel.
Ik vind Narsingh zeker niet veel beter dan dat er nu bij Ajax rondloopt en als ie wel naar Ajax zou komen zou ie het heel zwaar krijgen.
Een seizoen leuk voetballen met een goede spits die ze er in alle rangen en standen inknikt is voor mij absoluut geen zekerheidje. Goed dat Ajax z'n poot stijf heeft gehouden.
stfu ik zeg er toch expliciet bij "sommige iig". Zeker dat niet "iedereen" twijfels vooraf had, want ik had hem zeker graag gezien, maar niet tegen elke prijs in het nieuwe beleid.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Lul niet zo stom met je achteraf. Iedereen had hier vooraf al twijfels en degene die hem altijd al wilde vinden het nu gewoon kut dat ie niet is gekomen.
nee psvquote:Op zondag 15 juli 2012 12:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owja hij gaat naar pisvee en in een keer kan hij niks meer...
Net als de rest van jullie team dus lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zeiden al dat hij in het spel niet goed zou renderen.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
neequote:Op zondag 15 juli 2012 12:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
nee psvkan er gewoon niks van. Leiden jullie ook wel eens zelf spelers op?
Meer dan 22 miljoen in 13 maanden verspild aan de aanval. Zo doen ze datquote:Op zondag 15 juli 2012 12:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
nee psvkan er gewoon niks van. Leiden jullie ook wel eens zelf spelers op?
Volgens mij speelde PSV 12 jaar CL ofzo achter elkaar maar dat terzijde.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:36 schreef Devv het volgende:
[..]
Daarom spelen jullie ook Europa League en geen Champions League zoals Ajax.
Oude koeien...quote:Op zondag 15 juli 2012 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij speelde PSV 12 jaar CL ofzo achter elkaar maar dat terzijde.
Omdat er jaren slecht beleid gevoerd werd. Nu hebben we een trainer met Ajax filosofie. En trouwens, we zitten in het heden en het heden vertelt dat PSV al sinds 2008/2009 geen CL meer heeft gespeeldquote:Op zondag 15 juli 2012 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij speelde PSV 12 jaar CL ofzo achter elkaar maar dat terzijde.
Wat oude koeien. Je roept dat PSV geen CL speelt omdat ze geen eigen jeugd opleiden.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:37 schreef Devv het volgende:
[..]
Oude koeien...
En dan zeggen jullie iets als wij weer over de prijzenkast beginnen_!
15% denk ik. Eriksen is een hele verstandige jongen en weet dat hij dit seizoen niet werelds heeft gespeeld, die moet eerst nog even doorgroeienquote:Op zondag 15 juli 2012 12:38 schreef Doublepain het volgende:
Boeiend van Narsingh, eriksen naar utd. Hoe groot is de kans??
Waarom probeer je krampachtig het verleden erbij te halen? Ze spelen nu al een tijdje geen Champions League meer, en dat telt.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat oude koeien. Je roept dat PSV geen CL speelt omdat ze geen eigen jeugd opleiden.
Deden ze dat toen wel?
Geef het maar op jaquote:Op zondag 15 juli 2012 12:39 schreef Devv het volgende:
[..]
Waarom probeer je krampachtig het verleden erbij te halen? Ze spelen nu al een tijdje geen Champions League meer, en dat telt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |