Die gaat dus naar Ajax neem in aan?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:29 schreef kevin33 het volgende:
Dat hoop ik niet.twitter:Ryan_Donk18 twitterde op zondag 15-07-2012 om 18:25:56@GWijnaldum Sorry man , ik moest je Nieuwe Kapsel Nug Blessen Maar Komt goed je gaat me vaker zien! reageer retweet
Geen idee, hij heeft ook een meeting vandaag.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gaat dus naar Ajax neem in aan?
twitter:Ryan_Donk18 twitterde op zondag 15-07-2012 om 18:34:23Meeting, dinner, Family Party reageer retweet
Reactie Slopquote:'Politie-inzet gaat Ajax 5 miljoen kosten'
Volgens financieel directeur van Ajax Jeroen Slop is het doorberekenen van de politiekosten bij Ajax-wedstrijden een nachtmerrie, dat zegt hij voor de camera van AT5. Als de plannen uit het Kunduz-akkoord doorgaan zal Ajax vijf miljoen euro moeten betalen voor de politie-inzet rond de Arena.
Dat bedrag komt nog bovenop de vier miljoen die Ajax kwijt is aan extra belastingen uit het Kunduz-akkoord. Volgens Slop heeft dat gevolgen voor de mogelijkheden die Ajax heeft op de transfermarkt. 'Als je minder ruimte hebt kun je zeker geen grote aankopen doen, extra. Maar er zal ook een deel bij de supporters terecht komen.' De supporters zullen er niet direct iets van merken, maar in de toekomst zullen de kaartjes waarschijnlijk duurder worden.
Mag toch hopen van niet, Donk moet je als Ajax zijnde niet willen. Heeft totaal niet het gewenste niveau.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof ''Je gaat me vaker zien'' betekent dat hij naar Ajax gaat.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kost hetzelfde als een Narsingh halen... Toch wel jammer voor het NL voetbal dat dit allemaal moet terwijl de landen waarin het echt mis gaat hier never nooit aan wordt gedacht. Maargoed dat moet daar een keer heel erg fout gaan in het zuiden... ben benieuwd wat er dan gaat gebeurenquote:
Nice!quote:Op zondag 15 juli 2012 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.culturepsg.com/index.php?showtopic=2803&st=0
PSG-Fans vinden het jammer, ze beschouwen het als een van hun beste jeugdproducten
Hij begint bij Jong Ajax he.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:20 schreef Stiggie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)talent-van-PSG.dhtml
[..]
Nice!
Die komt dus niet. Ik heb het gevoel dat Muniesa wel komt aan de hand van dit audio-fragment:quote:Ryan Donk @Ryan_Donk18
RT @Therumco: @Ryan_Donk18 ben jij dan de nieuwe centrumverdediger van ajax? :-P >niet dat k weet![]()
Sporsklede (van origine een cv) wil ik daar wel in de toekomst zien als hij zich doorontwikkeld. Maakte een goede indruk tijdens de baby-CL wedstrijden van de A1.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:44 schreef Catch22- het volgende:
Donk heeft toch net bijgetekent toch?
Ik wil koppers of dijks wel eens als controleur zien spelen
Hey Tyron,quote:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-07-2012 om 21:53:54#PSV heeft #Ajax letterlijk op het laatste moment afgetroefd in de strijd om #Narsingh. Hoe het is gegaan? Morgen alles in het #ED. reageer retweet
Volgens mij denk je dat ik geef om Narsingh omdat ik laatst over hem discusseerde, nou jochie. Ik help je uit je dromen, want ik lig er totaal niet wakker van.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hey Tyron,twitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-07-2012 om 21:53:54#PSV heeft #Ajax letterlijk op het laatste moment afgetroefd in de strijd om #Narsingh. Hoe het is gegaan? Morgen alles in het #ED. reageer retweet
Lijkt me anders behoorlijk Ajax gerelateerd. Volgens jou was Narsingh toch al rond met Ajax?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Volgens mij denk je dat ik geef om Narsingh omdat ik laatst over hem discusseerde, nou jochie. Ik help je uit je dromen, want ik lig er totaal niet wakker van.
En btw, dit is het Ajax topic.
Overmars was rond met Narsingh, maar Heerenveen niet met Ajax.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lijkt me anders behoorlijk Ajax gerelateerd. Volgens jou was Narsingh toch al rond met Ajax?
Volgens jou had Narsingh de voorkeur voor Ajax uitgesproken, lijkt me stug als je dan bij een andere club gaat tekenen. Alsof PSV een speler wil die liever bij Ajax balt.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Overmars was rond met Narsingh, maar Heerenveen niet met Ajax.
Hey ik vind het leuk dat jullie boertjes dom in dat PSV topic discusseren, maar kom niet dit topic verzieken, want zoals PSV faalt in het voetbal, falen jullie op FOK!.
Ja want hij blijft bij Heerenveen omdat Ajax niet meer voor hem wil betalen. De komende 15 jaar slijt ie bij Heerenveen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Volgens jou had Narsingh de voorkeur voor Ajax uitgesproken, lijkt me stug als je dan bij een andere club gaat tekenen. Alsof PSV een speler wil die liever bij Ajax balt.
Wie faalt er?
Ik geef mijn mening altijd over wat er op dat moment speelt. Toen we de discussie voerde had Brands gezegd dat hij ook ging kijken naar een andere rechtsbuiten. Overmars had gezegd al rond geweest te zijn met Narsingh. Ik heb nooit gezegd dat Narsingh zelf zei dat hij liever naar Ajax ging, maar hij was blijkbaar al rond met Overmars en met PSV op dat MOMENT niet. Dus toen dacht ik inderdaad dat hij meer voorkeur had voor Ajax, maar uiteindelijk blijkt dat de club die het meeste betaald hem krijgt, en dat is logisch.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Volgens jou had Narsingh de voorkeur voor Ajax uitgesproken, lijkt me stug als je dan bij een andere club gaat tekenen. Alsof PSV een speler wil die liever bij Ajax balt.
Wie zei dit dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening altijd over wat er op dat moment speelt. Toen we de discussie voerde had Brands gezegd dat hij ook ging kijken naar een andere rechtsbuiten. Overmars had gezegd al rond geweest te zijn met Narsingh. Ik heb nooit gezegd dat Narsingh zelf zei dat hij liever naar Ajax ging, maar hij was blijkbaar al rond met Overmars en met PSV op dat MOMENT niet. Dus toen dacht ik inderdaad dat hij meer voorkeur had voor Ajax, maar uiteindelijk blijkt dat de club die het meeste betaald hem krijgt, en dat is logisch.
Dit had je ook zelf kunnen bedenken, maar julie niveau ligt niet zo hoog, dat snap ik.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Narshing heeft tegen Overmars gezegd liever naar Ajax te willen.
quote:
Quote dan ook de rest, simpele ziel. Jezus man.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft het dan tegen zijn zaakwaarnemer gezegd en die weer tegen Ajax.
Gossie, is het allemaal zo moeilijk te begrijpen? Indirect tegen Overmars dus.
En dan ons dom noemenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Quote dan ook de rest, simpele ziel. Jezus man.
Overmars gaf aan dat hij rond was met Narsingh, dan gaat hij op dat moment toch liever naar Ajax of is dat nou zo moeilijk?
pisveequote:Op zondag 15 juli 2012 23:24 schreef Stiggie het volgende:
Pisvee geeft gewoon weer veel te veel geld uit en denkt het kampioenschap te kopen. Tot nu toe heeft dat kopen kopen kopen ze niks opgeleverd
Kan je discusseren met psvers dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat hem maar. Heb deze discussie al eerder gewonnen.
Omdat het slaat als een lul op een drumstel. De quote die jij aanhaalde ( Het grote PSV topic #598: Op naar de 22ste landstitel )quote:
Hier staat nergens dat het uberhaupt rond was. Laat staan een citaat van Raiola, waar haal je het in godsnaam allemaal vandaan man? Je grote duim?quote:Ajax rekent er niet meer op Luciano Narsingh (21) als aanwinst te kunnen presenteren. Directeur voetbalzaken Marc Overmars voerde gisteren naar eigen zeggen een ’uiterst positief’ gesprek met de zaakwaarnemer van de aanvaller, Mino Raiola. „We wilden Luciano voor vier jaar aan ons binden. En daar lag het probleem ook niet meer. We hebben SC Heerenveen vervolgens een verhoogde aanbieding gedaan, die niet is geaccepteerd. Dan houdt het op. We gaan over de grens kijken,” vertelt hij in De Telegraaf.
Zeker wel, breken de komende 2 jaar doorquote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Stiggie het volgende:
Haha gelijk zijn ze allemaal actief hier die psv-ertjes . Mooi man.
Ach jullie hebben niet zoveel spelers uit de jeugdopleiding he die een beetje kunnen ballen
Overmars zei Narsingh voor vier jaar te willen binden en dat daar het probleem niet lag, dat kan niet als het met de speler zelf niet rond is he? Het probleem lag bij Heerenveen dat het bod niet accepteerde.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Omdat het slaat als een lul op een drumstel. De quote die jij aanhaalde ( Het grote PSV topic #598: Op naar de 22ste landstitel )
[..]
Hier staat nergens dat het uberhaupt rond was. Laat staan een citaat van Raiola, waar haal je het in godsnaam allemaal vandaan man? Je grote duim?
Spelers zoals Labyad?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zeker wel, breken de komende 2 jaar door
Overmars kan zeggen wat hij wil, nog steeds nergens een citaat van Narsingh of Raiola die bevestigt dat hij de voorkeur voor Ajax heeft uitgesproken of dat hij uberhaupt rond was met de speler. Begrijpend lezen is echt moeilijk he?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Overmars zei Narsingh voor vier jaar te willen binden en dat daar het probleem niet lag, dat kan niet als het met de speler zelf niet rond is he? Het probleem lag bij Heerenveen dat het bod niet accepteerde.
Ik heb ook nooit gezegd dat Narsingh zelf heeft gezegd rond te zijn met Ajax en daarheen te willen? Alleen dat Overmars rond was met Narsingh (dat kan alleen als de persoon in kwestie > NAAR AJAX WIL <) en dat Heerenveen de bod afwees.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Overmars kan zeggen wat hij wil, nog steeds nergens een citaat van Narsingh of Raiola die bevestigd dat hij de voorkeur voor Ajax heeft uitgesproken. Begrijpend lezen is echt moeilijk he?
Waar lees jij dan dat hij rond was met Narsingh?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat Narsingh zelf heeft gezegd rond te zijn met Ajax en daarheen te willen? Alleen dat Overmars rond was met Narsingh (dat kan alleen als de persoon in kwestie > NAAR AJAX WIL < en dat Heerenveen de bod afwees.
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waar lees jij dan dat hij rond was met Narsingh?
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Overmars zei Narsingh voor vier jaar te willen binden en dat daar het probleem niet lag, dat kan niet als het met de speler zelf niet rond is he? Het probleem lag bij Heerenveen dat het bod niet accepteerde.
Goede post, laten we een bakkie koffie drinken in de SC.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker belangrijk. Narsingh naar PSV. Let's move on.
Ja nogmaals, Overmars kan zeggen wat hij wil. Er wordt onderhandeld met een zaakwaarnemer en Overmars heeft een voorstel bij Raiola neergelegd waaronder een 4-jarig contract, dat is wat er staat. Jij maakt er iets totaal anders van en interpreteert het op je eigen manier.quote:
Overmars zei dat hij Narsingh voor 4 jaar wou binden en DAT DAAR HET PROBLEEM NIET LAG oftewel, dan denk ik dat ze rond waren.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja nogmaals, Overmars kan zeggen wat hij wil. Er wordt onderhandeld met een zaakwaarnemer en Overmars heeft een voorstel bij Raiola neergelegd waaronder een 4-jarig contract, dat is wat er staat. Jij maakt er iets totaal anders van en interpreteert het op je eigen manier.
Nu denk je het ineens?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Overmars zei dat hij Narsingh voor 4 jaar wou binden en DAT DAAR HET PROBLEEM NIET LAG oftewel, dan denk ik dat ze rond waren.
Waarom lees jij niet gewoon even dat topic terug? Daar heb ik allang antwoorden op al jouw vragen gegeven. Narsingh is naar PSV, ik lig er niet wakker van, jij blijkbaar wel anders kom je niet leuk doen in dit topic.
Alles wat ik zeg denk ik, ik ben niet zoals jou die dingen gewoon typt zonder erover na te denken.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nu denk je het ineens?Misschien wilde FC Utrecht hem ook voor 4 jaar binden en lag daar het probleem niet.
Maar is prima
Denken is niet weten, feiten checken wel. Maar is goed bro, geen haat verder, one luvquote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg denk ik, ik ben niet zoals jou die dingen gewoon typt zonder erover na te denken.
En dat je opeens begint over Utrecht, betekent dat je geen weerwoord meer hebt. Donder maar op dus.
Ik hield me gewoon aan mijn bron en als dat niet waar is tja.. Ik ken Overmars en Narsingh niet persoonlijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Denken is niet weten, feiten checken wel. Maar is goed bro, geen haat verder, one luv
Of in de winterstop toen Ajax hem ook al wilde. Maar ik ga er verder niet meer op inquote:Op zondag 15 juli 2012 23:41 schreef koemleit het volgende:
nou als Narsing persé naar Ajax had gewild had ie wel een jaartje gewacht en voor niks gegaan.
Blijkbaar maakt het hem niks uit of het nou PSV of Ajax is.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:41 schreef koemleit het volgende:
nou als Narsing persé naar Ajax had gewild had ie wel een jaartje gewacht en voor niks gegaan.
Ja de laatste minuut, ieder nuchtere jongen doet dat niet. Dat is onbeschoft.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Of in de winterstop toen Ajax hem ook al wilde. Maar ik ga er verder niet meer op in
Ik maak me niet zo druk over Narsingh joh.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:46 schreef Pedroso het volgende:
Wat maakt iedereen zich toch druk over Narsingh ? Is gewoon geen topmateriaal, ook prima dat ie niet naar Ajax is gekomen.
Dat ze bij PSV denken de nieuwe Messi binnengehaald te hebben, tja dat is hun probleem. Of liever, dat wordt hun probleem.
Die PSV-ers zitten hier te posten omdat ze denken de nieuwe Messi te hebben binnengehaald waar wij dan weer op reageren waardoor zij weer denken dat wij ons druk maken om Narsinghquote:Op zondag 15 juli 2012 23:46 schreef Pedroso het volgende:
Wat maakt iedereen zich toch druk over Narsingh ? Is gewoon geen topmateriaal, ook prima dat ie niet naar Ajax is gekomen.
Dat ze bij PSV denken de nieuwe Messi binnengehaald te hebben, tja dat is hun probleem. Of liever, dat wordt hun probleem.
Inderdaad. Klaar. Misschien faalt hij wel hard. Of speelt hij de sterren van de hemel en faalt de rest van zijn nieuwe team hard.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker belangrijk. Narsingh naar PSV. Let's move on.
Narsingh had inderdaad nog een contract van 15 jaar daar.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja want hij blijft bij Heerenveen omdat Ajax niet meer voor hem wil betalen. De komende 15 jaar slijt ie bij Heerenveen.
Flikker toch op man.
Eens.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:20 schreef Luco het volgende:
2 pagina's besluit ik weer eens mee te lezen na me een tijd kapot te hebben geërgerd aan het niveau en de manier van discussiëren hier. Niks veranderd merk ik. Godverdomme, wat een kinderachtig gezeik hier zeg.
Welkom op Fok!quote:Op maandag 16 juli 2012 00:20 schreef Luco het volgende:
2 pagina's besluit ik weer eens mee te lezen na me een tijd kapot te hebben geërgerd aan het niveau en de manier van discussiëren hier. Niks veranderd merk ik. Godverdomme, wat een kinderachtig gezeik hier zeg.
Dank je. Geen normale discussie te vinden, iedereen is op zn pik getrapt bij het eerste argument tegen hun stelling, iedereen kruipt meteen hun eigen stelling van Amsterdam in. Luister eens naar de ander en denk na voor je je kanonnen tevoorschijn haalt.quote:
Heeft PSV er weer zo'n achterlijke mongool bij als "fan"?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nu denk je het ineens?Misschien wilde FC Utrecht hem ook voor 4 jaar binden en lag daar het probleem niet.
Maar is prima
Een discussie zonder feiten tussen supporters van 2 rivaliserende clubs. Beetje onmogelijk om zo een degelijke discussie op gang te krijgen.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Dank je. Geen normale discussie te vinden, iedereen is op zn pik getrapt bij het eerste argument tegen hun stelling, iedereen kruipt meteen hun eigen stelling van Amsterdam in. Luister eens naar de ander en denk na voor je je kanonnen tevoorschijn haalt.
Met PSV'ers valt pertinent niet te discussieren op Fok. Er zijn genoeg Ajax topics met een goed niveau, zelfs tot discussies met Feyenoorders aan toe. Zodra PSV dit topic bezoekt komt er een soort hersenkronkel te voorschijn bij die gasten en hele simpele straight-forward dingen zijn dan gewoon te moeilijk voor ze. Ja dan krijg je dit soort langdradige kinderachtige discussies.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:20 schreef Luco het volgende:
Altijd dat wazigetwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 16-07-2012 om 01:00:49Vandaag in De #Telegraaf het laatste transfernieuws over #Ajax met een opvallende 'uitgaande' transfer reageer retweet
Krantjes verkopen heet dat.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:05 schreef Wessiej het volgende:
Altijd dat wazigetwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 16-07-2012 om 01:00:49Vandaag in De #Telegraaf het laatste transfernieuws over #Ajax met een opvallende 'uitgaande' transfer reageer retweet
We moeten heel wat krantjes halen morgen.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 15-07-2012 om 21:53:54#PSV heeft #Ajax letterlijk op het laatste moment afgetroefd in de strijd om #Narsingh. Hoe het is gegaan? Morgen alles in het #ED. reageer retweet
Was niet helemaal serieusquote:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 16-07-2012 om 01:07:50In De #Telegraaf leggen Theo van Duivenbode en Marc Overmars uit waarom #Ajax #Narsingh bewust heeft laten lopen en niet voor Moisander gaat reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 16-07-2012 om 01:14:44Vandaag in De #Telegraaf: #Ajax zou door huur Muniesa alleen ruim zeven miljoen euro besparen. #nieuwbeleid. #Overmars werkt aan topselectie reageer retweet
Zal wel Aissati zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 01:05 schreef Wessiej het volgende:
Is ook subjectief. Wat is opvallend.... Hij vindt het misschien wel.quote:
Ja momenteel is hij clubloos. Staat wel tussen haakjes zie ik net, dus wie weet.quote:Op maandag 16 juli 2012 02:32 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Bijna http://www.nusport.nl/ere(...)l-duidelijkheid.html
quote:Ajax let op de kleintjes
Met de overstap van Luciano Narsingh naar PSV heeft Ajax voor het eerst de consequentie aanvaard van zijn eigen nieuwe beleid. Directeur Marc Overmars bereikte met de speler op hoofdlijnen een akkoord voor vier jaar, maar liet zich niet verleiden tot het betalen van de hoofdprijs aan Heerenveen.
"We hadden het bedrag dat we maximaal wilden uitgeven bepaald. En daar zijn we niet van afgeweken”, onderstreepte commissaris Theo van Duivenbode de visie van Johan Cruijff en de eerdere woorden van Frank de Boer. „Ajax heeft voor de jeugd gekozen. De tijd dat er miljoenen en miljoenen werden uitgegeven, is voorbij”, aldus Van Duivenbode.
Jeugd krijgt kans
Van Duivenbode – zaterdag toeschouwer bij Noordwijk-Ajax (0-8) – moet tevreden hebben toegezien hoe trainer Frank de Boer het eerste uur de jeugd de kans gaf. Stefano Denswil, Mitchell Dijks, Joël Veltman, Ruben Ligeon, Jody Lukoki en Davy Klaassen toonden zonder meer aan potentie te hebben.
De ingeslagen weg is – zeker in de huidige economische crisis – lovenswaardig, maar houdt ook een risico in. Trainers en spelers worden nu eenmaal afgerekend op resultaten en fans zijn over het algemeen ongeduldig. Of Ajax met het huidige materiaal en één of twee jeugdige aankopen kan opboksen tegen PSV, AZ en FC Twente, is de vraag. En de Champions Leaguemiljoenen zijn juist (nog) zo nodig om de gaten te dichten.
Bezuinigen
Met De Boer aan het roer valt echter niet uit te sluiten dat hij het huzarenstukje van de afgelopen twee jaar herhaalt. "Met deze groep kunnen we meedoen om de titel.” Marc Overmars, directeur Voetbalzaken bij Ajax, stelde de supporters gerust. "Bezuinigingen zijn noodzakelijk, maar we zullen er alles aan doen om een topselectie te krijgen.”
quote:"Muniesa staat open voor Ajax”
Marc Overmars hoopt morgen groen licht te krijgen voor de transfer van Marc Muniesa Martinez (20). "FC Barcelona zit dinsdag met de speler om tafel om te praten over contractverlenging. Zodra dat is geregeld, is de overstap naar Ajax bespreekbaar. En die jongen staat ervoor open. Ik zou direct telefoon uit Barcelona krijgen. Daar is nu het wachten op. We willen Muniesa één jaar huren", zegt de Directeur Voetbalzaken van de Amsterdamse club.
Frank de Boer ziet de komst van de centrale verdediger zitten. "Hij heeft heel veel wedstrijden in de Segunda Division gespeeld. Ik heb dvd’s van hem gezien. Hij heeft een goed linkerbeen en is een echte Ajax-voetballer. Als verdedigende middenvelder vond ik hem niet zo. Maar voor linksback en links centraal zou hij zeer welkom zijn als andere opties niet haalbaar blijken.”
quote:Boerrigter snel terug verwacht
Ajax-trainer Frank de Boer verwacht Derk Boerrigter snel terug. "Deze week wordt er een nieuwe scan van zijn rug gemaakt en beslist of hij volledig kan meedoen. Derk traint heel hard, maar slaat bepaalde onderdelen nog over."
Hetzelfde geldt voor Nicolai Boilesen. "Bij lange sprints is hij nog niet ‘vrij’ in zijn hoofd", zegt De Boer. "Hij heeft drie keer een hamstringblessure gehad en daarom nemen we geen enkel risico.”
Vandaag sluit Gregory van der Wiel weer aan bij Ajax. "Niet alleen hij, maar het hele Nederlands elftal heeft een tikkie opgelopen. Na zijn vakantie kan hij vol goede moed beginnen”, aldus De Boer, die nog steeds wil dat Van der Wiel een mooie transfer maakt.
quote:Viktor Fischer maakt indruk
Viktor Fischer (18) heeft zijn verblijf bij Ajax 1 verlengd. "Ik heb hem net verteld dat hij nog minimaal een week bij de selectie blijft”, zei Frank de Boer na het oefenduel met Noordwijk (0-8). Fischer maakt als vervanger van de nog steeds niet fitte Derk Boerrigter een goede indruk.
Al was Fischer zelf niet tevreden. "Ik speelde niet goed en heb niet gescoord”, was hij kritisch. "Maar ik ben er trots op dat ik bij de groep blijf. Hier heb ik hard voor gewerkt. Ook als Derk terug is, hoop ik een kans te krijgen.
quote:Castillion naar Heracles
Heracles Almelo krijgt dit seizoen de beschikking over Geoffrey Castillion (21). De aanvaller wordt voor één jaar van Ajax gehuurd en is volgende zomer transfervrij.
Castillion gold bij Ajax als een groot talent, maar brak mede door blessureleed nooit door. Afgelopen seizoen kwam hij op huurbasis uit voor RKC Waalwijk. De spits verwachtte een kans te krijgen bij het eerste. Frank de Boer besloot echter dat hij zich bij Jong Ajax moest melden. In 28 competitieduels voor RKC scoorde Castillion vijf keer. Het aantal optredens in de hoofdmacht van Ajax bleef beperkt tot één.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |