quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Dit is nog de OP van deel 29. Rond 18.00 uur post ik de nieuwe OP.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:14 schreef Giester het volgende:
2 slagers staan in de slagerij te slageren.
Dan komt er een nieuweling binnen lopen.
De 2 slagers kijken elkaar aan zo van, kijk daar dat slagertje.
Dan vraagt er een: "Hé! Nieuwte, luister jij weleens naar slager muziek? Wahaha"
De slagers gieren het uit van het lachen.
De nieuwe kijkt verlegen en zegt dat ze hem niet mogen pesten van de arbo dienst.
"Een geintje moet kunnen toch? Even testen wat voor vlees we in de kuip hebben hiero." zegt de ander.
De nieuweling loopt naar Rotterdam klimt het stadion van Feyenoord op, kijkt naar binnen en belt dan de slager weer op en zegt: "Mensenvlees."
Komt een zwangere vrouw bij de dokterquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:29 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Komt er een man bij de doktor
Sluitingstijd
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:42 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Komt een zwangere vrouw bij de dokter
Ontsluitingstijd
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Keesie loopt naar de meester. 'Meester, ze schelden me uit voor schele Keesie".
Meester: 'Wat kan jou dat nou schelen, Keesie".
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:40 schreef najazeg het volgende:
"Onder welke steen heb jij de afgelopen vijftig jaar geleefd?"
Nee!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:23 schreef LookAtMe het volgende:
Ben ik de enige die de helft van die moppen uit de OP niet snapt?
Ja! De helft is waarschijnlijk nog een stuk minder dan de rest van de bezoekers. Ikzelf snap bijvoorbeeld 90% niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:23 schreef LookAtMe het volgende:
Ben ik de enige die de helft van die moppen uit de OP niet snapt?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:04 schreef GekkePoes het volgende:
Een scherpschutter belt na 2 maand zijn exvriendin op.
"lieverd ik heb je gemist.."
exvriendin "wil je weer bij me terug dan"
scherpschutter " Nee, alleen je hoeft alleen maar een stapje naar rechts te doen"
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:10 schreef GekkePoes het volgende:
komt een man bij de bakker
Bakker : "bruin of wit"
Man: "Ja"
Bakker: "Ja wat?"
Man: "Ja Bakker"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alleen deze niet uit de OP?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:56 schreef Federer-fan het volgende:
Abraham en Izaak zitten samen langs de waterkant.
Dan vraagt Abraham aan Izaak wat hij later wil worden.
"Advocaat", zegt Izaak. "Dat lijk mij wel wat."
Abraham kijkt zijn zoon aan, doet 2 vingers in zijn mond, trek zijn wangen opzij en zegt:
"Atwokaat."
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:04 schreef GekkePoes het volgende:
scherpschutter " Nee, alleen je hoeft alleen maar een stapje naar rechts te doen"
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:10 schreef GekkePoes het volgende:
komt een man bij de bakker
Bakker : "bruin of wit"
Man: "Ja"
Bakker: "Ja wat?"
Man: "Ja Bakker"
Meesterlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:04 schreef GekkePoes het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:55 schreef Giester het volgende:
[..]
Nee!
Jij bent de enige die de andere helft van die moppen wel snapt!
Heerlijjk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:41 schreef GekkePoes het volgende:
Een jongetje ligt net op bed, na 5 minuten roept het jongetje naar beneden "Mamma mag ik een emmer water?" zegt de moeder "Nee natuurlijk niet!" 5 minuten later roept het jongejte naar beneden "mamma ik heb echt een emmer water nodig" vraagt moeder met zeer geirriteerde en boze toon " En waar heb jij dan een emmer water voor nodig om 0:00 in de nacht?" zegt jongetje "mijn kamer staat in de brand"
Ik leg mijn slechte grappen in elk geval graag uit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:08 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja! De helft is waarschijnlijk nog een stuk minder dan de rest van de bezoekers. Ikzelf snap bijvoorbeeld 90% niet.
Edit:kut, volgende keer nog even refreshen voor het reageren.
Leg post #32 even uit dan aubquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik leg mijn slechte grappen in elk geval graag uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
ik mis anders nog e.e.a.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:00 schreef najazeg het volgende:
[..]
ik mis anders nog e.e.a.Het is een technisch probleem. Met de wijziging kon ik niet zoveel tekst kwijt. Weet iemand een mod die hier weleens komt? Dan kan die het misschien oplossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Een beetje historisch besef kan geen kwaad jongeman.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Poll: We zijn bijna bij deel 25 niet overbodig?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:28 schreef Giester het volgende:
De schooldirecteur loopt de school binnen naartoe en gaat meteen de klas in van meneer Wittens.
Meneer Wittens is mentor op de mavo van klas 5A.
"Meneer Wittens, loopt u even mee, ik heb slecht nieuws." zegt de directeur.
Meneer Wittens loopt mee naar zijn kantoor.
"Ik moet u helaas meedelen dat Roderick zich zo buitengesloten voelde in de groep dat hij besloten heeft een einde aan zijn leven te maken."
Meneer Wittens kijkt verbaasd naar de directeur en zegt: "Wie??"
Nu ben ik het eens met wat FF gaat zeggen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:31 schreef najazeg het volgende:
Jan zit aan een restaurant constant grappen te tappen. Slechte zelfbedachte grappen zelfs. De ober komt na een kwartier verveeld naar hem toe en vraagt of hij niet beter in de kroeg kan gaan zitten met zijn grappen.
Zegt Jan: "Nou, jij hebt ook geen gevoel voor humor hoor."
Ik word hier geloof ik overbodig.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:35 schreef Giester het volgende:
[..]
Nu ben ik het eens met wat FF gaat zeggen.
De laatste zin......
Nee zeker niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik word hier geloof ik overbodig.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:38 schreef Giester het volgende:
[..]
Nee zeker niet.
Want jij bent de enige die constant zin heeft om heel die OP opnieuw in elkaar te zetten!
![]()
![]()
![]()
Het is toch gelukt!quote:PS: Blijkbaar in dit deel had je minder zin.
Chapeau!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zon en de maan zitten tegen over elkaar.
Vraagt de maan aan de zon:"voor hoeveel heb jij dat t-shirt gekocht?"
zegt de zon:"voor een schijntje"
Stofzuiger op een zandweg, zand weg.
Wat is de overeenkomst tussen het Nederlands elftal en een blondje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
Leuk! Maar mag ik een paar suggesties doen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:18 schreef Compliment het volgende:
Komt een man bij de slager en hij zegt: "Dag meneer, doe maar 1 kilo vleessade". "oke" zegt de slager. "Mag het een onsje meer zijn?". "Nee" zegt de man. De slager geeft de man 1 kilo salade. "Hee, het zou verdomme toch een ons meer zijn hondelul!" briest de man. "u zei nee " zegt de slager.
" oh dan heeft u het verkeerd verstaan."
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk! Maar mag ik een paar suggesties doen?
Ik zou er dit van maken:quote:
Goede aanpassing.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou er dit van maken:
Komt een man bij de slager en hij zegt: "Dag meneer, doe maar 1 kilo vleessalade".
"Oké," zegt de slager. "Mag het iets meer zijn?".
"Nee," zegt de man.
De slager geeft de man 1 kilo vleessalade.
Zegt die man verontwaardigd: "Nee, het zal eens een onsje meer zijn."
Bedankt.quote:
Kun je deze uitleggen? Mr. Nichols/Nickels - is dat de grap?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:25 schreef Giester het volgende:
Stefan vraagt aan zijn klasgenoot Johan.
" Hey Johan, wie is jouw favoriete leraar?"
Johan antwoord: "Dat is meneer Stuivers."
"Die ken ik niet." zegt Stefan.
Johan: "Exactly!"
Hahaha, nee!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je deze uitleggen? Mr. Nichols/Nickels - is dat de grap?
geniaal!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
Een vrouw van 80 komt bij Starbucks. Ze bestelt een koffie maar vervolgens vraagt de medewerkster of ze een kleine, een medium of een grote wil, of ze magere, halfvolle, volle of sojamelk wil en of die biologisch moet zijn of niet, of ze met of zonder cafeïne wil, of ze een extra shot espresso wil, of ze hazelnoot- of karamelsiroop wil, of ze er slagroom en sprinkles op wil en dergelijke.
Nadat dit vijf minuten aan de gang is, begint de oude vrouw te huilen en ze zegt door haar tranen heen: "Ik snap niet waar je het allemaal over hebt. Ik wil gewoon een kopje koffie."
Die medewerkerster vindt het heel vervelend en zegt: "Mevrouw, het spijt me dat ik u zo van streek heb gemaakt. Mag ik u misschien namens de zaak een kopje koffie aanbieden?"
Zegt die vrouw: "Nou, dat vind ik wel heel attent van u. Graag."
Zegt die medewerkster: "Oké, wat voor koffie wilt u precies?"
ook erg leuk!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
Een jongen van 25 gaat voor het eerst naar een psycholoog.
Dus op een gegeveven moment zegt die psycholoog zo van: "Ik wil je in contact brengen met je hogere zelf. Vraag je hogere zelf eens iets waar jij behoefte aan hebt?"
Zegt die jongen, die het allemaal maar onzin vind, met een gek stemmetje: "Nou, ik heb wel trek in een blikje sinas zonder prik."
Zegt die psycholoog voldaan: "Dat was je hogere zelf."
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik leg mijn slechte grappen in elk geval graag uit.
Ik merk dat je je grappen inderdaad graag uitlegt, Federer-Fanquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Leg post #32 even uit dan aub.
O, dat was serieus. Wat is post #32?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Ik merk dat je je grappen inderdaad graag uitlegt, Federer-Fan.
Wat moet het anders zijn dan, behalve serieus? Niet alles is een grap hoor..quote:Op zondag 15 juli 2012 18:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, dat was serieus. Wat is post #32?
Voor mij wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat moet het anders zijn dan, behalve serieus? Niet alles is een grap hoor...
Die is van Giester; staat ook in de OP bij zijn naam.quote:Post 32 in dit topic: slechte zelfbedachte grappen, deel 30
Oh, pardon. Snap jij die "atwokaat." dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:25 schreef Federer-fan het volgende:
Die is van Giester; staat ook in de OP bij zijn naam.
It's OK.quote:
Zo klinkt dat woord als je je wangen opzij trekt. Bedoel je dat dat niet echt een clou is? Dat hoeft ook niet bij slechte zelfbedachte grappen hè. Meestal hebben die uberhaupt geen clou. Zie bijvoorbeeld deze recente grap van mij:quote:Snap jij die "atwokaat." dan?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ed heeft Frank, een van zijn beste vrienden, al zeker een week niet gezien. Hij belt hem op en maakt nog voor diezelfde avond een afspraak. Op de afgesproken tijd gaat Ed op de bonnevooi naar Frank toe. Ze hebben een gezellige avond en ze praten dan weer over van alles en nog wat en dan weer over niks. Dus op een gegeven moment hebben ze het weer over van alles en nog wat en Frank vertelt over het weerbericht dat hij heeft gezien. Hij zegt dat er een weerkaart in beeld was van Nederland en dat er pijltjes op stonden en dat dat hem fysiek pijn deed.
Zegt Ed: "Hoezo dat dan?"
Daarop begint Frank te huilen. Dus de dag erna komt Ed terug met een appeltaart om het goed te maken.
Dus Frank neemt een hap en zegt: "Die is werkelijk voortreffelijk."
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:37 schreef Federer-fan het volgende:
Zo klinkt dat woord als je je wangen opzij trekt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:25 schreef kapitalist het volgende:
In de haven van Scheveningen-Den Haag staat iedereen plots vol verbazing te kijken.
Er komt een man over het water aangelopen.
Het blijkt een man van redelijk vroeg in de 30 met een vriendelijk-lange baard te zijn.
Jezus! roept bijna iedereen.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:36 schreef tochweerhenk het volgende:
Een Chinees en een Japanner zitten zo een nieuwe IKEA kast in elkaar te zetten.
De Chinees probeert al een half uur lang om de kast in elkaar te zetten, maar de Japanner kijkt er maar een beetje naar en dommelt wat half in.
Het lukt de Chinees duidelijk niet, en na 50 minuten gooit hij alle spullen op een hoopje en schreeuwt: ''Ik ben er he-le-maal KLAAR mee!''
Die Japanner schrikt weer wakker en zegt: "Nou, zijn we toch nog binnen het uur klaar''.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:36 schreef tochweerhenk het volgende:
Een Chinees en een Japanner zitten zo een nieuwe IKEA kast in elkaar te zetten.
De Chinees probeert al een half uur lang om de kast in elkaar te zetten, maar de Japanner kijkt er maar een beetje naar en dommelt wat half in.
Het lukt de Chinees duidelijk niet, en na 50 minuten gooit hij alle spullen op een hoopje en schreeuwt: ''Ik ben er he-le-maal KLAAR mee!''
Die Japanner schrikt weer wakker en zegt: "Nou, zijn we toch nog binnen het uur klaar''.
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:27 schreef Federer-fan het volgende:
Een man heeft rozen gekocht voor de verjaardag van zijn vrouw. Dus ze komt thuis, ziet ze staan en is helemaal blij.
Ze ruikt eraan met haar neus maar dan zegt ze: "Hmm, ze ruiken nergens naar."
Zegt die man: "Klopt, want het zijn nepbloemen."
Zegt die vrouw teleurgesteld: "Nou, dan hoef ik ze zeker ook niet schuin af te snijden."
Zegt die man: "Nee, want ze zijn toch nep."
quote:
Zonder die laatste zin staat jou een eervolle vermelding te wachten in het volgende deel.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:42 schreef najazeg het volgende:
Hendrik ziet op marktplaats een draaiorgel genaamd Pierement666 staan. Hij heeft altijd al een draaiorgel willen hebben dus biedt ervoor en koopt hem. Bij het ophalen van het draaiorgel vraagt ie: "Erg mooi dingetje, maar waarom dat 666?"
Dus die man die hem verkoopt legt uit: "Nou deze draait alles achterstevoren. Leg er maar eens dit nummer van Frans Bauer in." Dus Hendrik doet dat en laat het lied afspelen. De meest vreemde klanken komen eruit en ook hoort ie een duivelse stem roepen: "Pleeg zelfmoord, pleeg zelfmoord!"
Zegt Hendrik: "Nou die neiging heb ik ook wel als ik het nummer gewoon afspeel."
Had je de slechte zelfbedachte tussengrap herkend?quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Had je de slechte zelfbedachte tussengrap herkend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
indat geval schrappen we die laatste zinquote:Op zondag 22 juli 2012 12:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zonder die laatste zin staat jou een eervolle vermelding te wachten in het volgende deel.![]()
leuk, maar een haiku heeft drie regels, de eerste en de derde met vijf woorden en de tweede met zeven woorden. Of was dat juist deel van de grap?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:43 schreef Federer-fan het volgende:
Een man verrast zijn vriendin met een haiku.
Verwachtingsvol kijkt ze hem aan en hij zegt: "Een dag met jou. De zon die schijnt. Eten op het strand. Warm zand. Ik leef!"
Zegt zijn vriendin: "Hij rijmt niet eens."
Zegt die man: "Nou, graag of niet hoor.'
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:43 schreef Federer-fan het volgende:
Een man verrast zijn vriendin met een haiku.
Verwachtingsvol kijkt ze hem aan en hij zegt: "Een dag met jou. De zon die schijnt. Eten op het strand. Warm zand. Ik leef!"
Zegt zijn vriendin: "Hij rijmt niet eens."
Zegt die man: "Nou, graag of niet hoor.'
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:58 schreef najazeg het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Klasse, die kan zo bij de tips in de OP.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:59 schreef najazeg het volgende:
[..]
indat geval schrappen we die laatste zinIk twijfelde al, had hem gewoon weg moeten laten. Vanaf nu de regel: Bij twijfel over de laatste zin: weghalen.
Nee, dat is mijn tekort aan kennis over haiku's. Het enige wat ik van haiku's meen te weten is dat ze bestaan uit in totaal 17 lettergrepen.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:00 schreef najazeg het volgende:
[..]
leuk, maar een haiku heeft drie regels, de eerste en de derde met vijf woorden en de tweede met zeven woorden. Of was dat juist deel van de grap?
Dat is best een goeie.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:59 schreef najazeg het volgende:
[..]
indat geval schrappen we die laatste zinIk twijfelde al, had hem gewoon weg moeten laten. Vanaf nu de regel: Bij twijfel over de laatste zin: weghalen.
hm, met het 5-7-5 principe kom je op 17 dus dat klopt helemaal.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn tekort aan kennis over haiku's. Het enige wat ik van haiku's meen te weten is dat ze bestaan uit in totaal 17 lettergrepen.
Als ik het ook verder kloppend maak zou het denk ik te ingewikkeld worden voor een grap.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:05 schreef najazeg het volgende:
[..]
hm, met het 5-7-5 principe kom je op 17 dus dat klopt helemaal.
Vind je deze niet beter als je de laatste zin weglaat?quote:Op zondag 22 juli 2012 11:27 schreef Federer-fan het volgende:
Een man heeft rozen gekocht voor de verjaardag van zijn vrouw. Dus ze komt thuis, ziet ze staan en is helemaal blij.
Ze ruikt eraan met haar neus maar dan zegt ze: "Hmm, ze ruiken nergens naar."
Zegt die man: "Klopt, want het zijn nepbloemen."
Zegt die vrouw teleurgesteld: "Nou, dan hoef ik ze zeker ook niet schuin af te snijden."
Zegt die man: "Nee, want ze zijn toch nep."
dat dacht ik ook alquote:Op maandag 23 juli 2012 01:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vind je deze niet beter als je de laatste zin weglaat?![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vind je deze niet beter als je de laatste zin weglaat?![]()
Nee, ik vond de herhaling wel grappig. Juist dat die laatste zin overbodig is, maakt hem in dit geval wel aardig vind ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:03 schreef Federer-fan het volgende:
Een man is net benoemd tot universitair docent bij de vakgroep Filosofie aan de universiteit. Hij is erg nerveus als hij voor de eerste keer college moet geven.
Dus hij zegt: "Wat betekent de beroemde uitspraak 'Mojito ergo sum.'"
Een van die studenten begint te lachen en zegt: "Ik heb een mojito dus ik ben?"
Dus de hele zaal begint te lachen.
Zegt die docent boos: "Ga jij er maar uit. Zo kan ik niet lesgeven."
quote:
Ik begon al te lachen na de tweede zin.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:13 schreef najazeg het volgende:
Tante Nel vindt dat Ome Joop nogal platvloerse humor heeft en ziet dan ook op tegen het komende familiefeest. Dr vriendin Bep zegt tegen haar: "Vertel hem gewoon dat ie naar de zon moet lopen".
Maar Nel heeft een ander idee en op het familiefeest als Joop weer een foute opmerking heeft gemaakt begint zij ineens een staande ovatie te geven. Joop kijkt haar verbaasd aan, normaal reageert ze immers met een verafschuwende blik.
Zegt hij: "Nou vind ik er niets meer aan hoor."
thanxquote:Op maandag 23 juli 2012 10:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik begon al te lachen na de tweede zin.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:26 schreef najazeg het volgende:
[..]
thanx
de slechte zelfbedachte tussengrap viel ook best wel op
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:03 schreef Federer-fan het volgende:
Een man is net benoemd tot universitair docent bij de vakgroep Filosofie aan de universiteit. Hij is erg nerveus als hij voor de eerste keer college moet geven.
Dus hij zegt: "Wat betekent de beroemde uitspraak 'Mojito ergo sum.'"
Een van die studenten begint te lachen en zegt: "Ik heb een mojito dus ik ben?"
Dus de hele zaal begint te lachen.
Zegt die docent boos: "Ga jij er maar uit. Zo kan ik niet lesgeven."
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:55 schreef sjoemie1985 het volgende:
2 nederlanders zijn op door toch naar Irak via syrië.
op een gegeven moment wil de 1 een sigaret opsteken.
Zegt de ander doe maar niet, ze hebben hier al assad.
dan komen ze bij de grens met irak en vraagt de ander hoe zou het eigenlijk met Saddam hoes zijn?
zegt de ander, ach die hangt hier vast wel ergens rond.
Zal ik een poging doen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wil een grap maken over iemand die een cursus figuurzagen gevolgd heeft en dat aan een vriend laat zien door een mooi figuur (Mona Lisa ofzo) helemaal aan stukken te zagen maar ik weet er geen leuk verhaaltje omheen te bedenken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
Frank is 5 geworden en om het te vieren mag hij met zijn opa en oma naar het circus. Dus de circusdirecteur vertelt wat er op het programma staat maar het kan ze geen van drieen erg boeien. Dan komt er een trapeze-act. Frank vindt er geen bal aan maar zijn oma pakt haar leesboek en zijn opa zit er bij met zo'n blik van 'Het zal mijn tijd wel duren'.
Dan komt er een clown binnen. Hij heeft een clownspak aan, een grote rode neus en grote schoenen. Frank vindt er weinig aan maar opa en oma moeten heel erg lachen. Maar vervolgens komt er nog een clown binnen. Die heeft een emmer in zijn hand en loopt naar de eerste clown. Als hij vlak bij hem is, keert hij de emmer boven het hoofd van de andere clown om, en er blijkt allemaal confetti in te zitten. Opa en oma komen niet meer bij van het lachen. Na de voorstelling komen ze de circusdirecteur tegen bij de uitgang, waar hij de mensen bedankt voor het komen.
Zegt oma tegen de circusdirecteur: "Kunt u zeggen wat de naam is van die tweede clown, die met die emmer confetti? Die vonden we heel erg grappig. Dan kunnen we dat op het feedbackformulier zetten."
Zegt die circusdirecteur: "Jan-Maarten van Zanten… eh ik bedoel clown Flappie."
Zegt Frank: "Hebben jullie ook een formulier voor plaatsvervangende schaamte?"
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
leuke slechte zelfbedachte tussengrap trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"najazeg heeft geen abonnement"
We hebben het over dezelfde?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:36 schreef najazeg het volgende:
[..]
leuke slechte zelfbedachte tussengrap trouwens
als je grap bedoelt, jaquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:42 schreef najazeg het volgende:
[..]
als je grap bedoelt, jaals je tussengrap bedoelt:
Ik bedoelde de tussengrap en dat is hem niet. Je mag nog een poging doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]Ik heb mijn opmerkingen in je spoilertekst ingevoegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik heb mijn opmerkingen in je spoilertekst ingevoegd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat is een oprechte verschrijving, die ik net heb verbeterd.
[..]
Ja, dat kan denk ik wel.
[..]
Dat was de andere slechte zelfbedachte tussengrap.[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb mijn opmerkingen in je spoilertekst ingevoegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Nee, ook niet. Ik dacht dat iedereen hem meteen zou zien...[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]ik ben bang dat het bij mij aan het warme weer ligt en het feit dat ik net een bad heb genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:56 schreef najazeg het volgende:
[..]
ik ben bang dat het bij mij aan het warme weer ligt en het feit dat ik net een bad heb genomen
Zoiets ja. En dat ik in dit weer moest werken en dat ik daarbij verstikkende kleding aan hadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:56 schreef najazeg het volgende:
[..]
ik ben bang dat het bij mij aan het warme weer ligt en het feit dat ik net een bad heb genomen
Deze was anders niet slechtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:41 schreef najazeg het volgende:
Alfred denkt: Hm lekker weer vandaag, naar het strand. Hij pakt de auto en rijdt vanuit Den Haag de snelweg op naar Zandvoort. Maar al snel staat het muurvast op de snelweg vanwege de topdrukte. Helemaal blij als hij na uren eindelijk bij Zandvoort aan komt, nog even en hij kan gaan zwemmen. Op een gegeven moment, als hij net Zandvoort binnen is gereden ziet hij een bord staan: "Vanaf hier bedraagt de wachttijd nog 240 minuten."
Mag ik een suggestie doen voor het eind?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:41 schreef najazeg het volgende:
Alfred denkt: Hm lekker weer vandaag, naar het strand. Hij pakt de auto en rijdt vanuit Den Haag de snelweg op naar Zandvoort. Maar al snel staat het muurvast op de snelweg vanwege de topdrukte. Helemaal blij als hij na uren eindelijk bij Zandvoort aan komt, nog even en hij kan gaan zwemmen. Op een gegeven moment, als hij net Zandvoort binnen is gereden ziet hij een bord staan: "Vanaf hier bedraagt de wachttijd nog 240 minuten."
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Deze was anders niet slechtkloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mag ik een suggestie doen voor het eind?Laat horen
Alfred hoort op de radio dat het de mooiste dag van het jaar wordt: blauwe lucht, 25 graden boven nul en alleen een verkoelend briesje. Dus hij denkt: 'Hmm lekker weer vandaag, naar het strand.' Hij pakt de auto en rijdt vanuit Den Haag de snelweg op naar Zandvoort. Maar al snel staat het muurvast op de snelweg vanwege de topdrukte. Helemaal blij als hij na uren eindelijk bij Zandvoort aan komt, nog even en hij kan gaan zwemmen. Op een gegeven moment komt hij aan op het strand maar dan ziet hij tot zijn teleurstelling dat het er hartstikke druk is.quote:
Het is wel een heel andere grap geworden maar zeker niet verkeerdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Alfred hoort op de radio dat het de mooiste dag van het jaar wordt: blauwe lucht, 25 graden boven nul en alleen een verkoelend briesje. Dus hij denkt: 'Hmm lekker weer vandaag, naar het strand.' Hij pakt de auto en rijdt vanuit Den Haag de snelweg op naar Zandvoort. Maar al snel staat het muurvast op de snelweg vanwege de topdrukte. Helemaal blij als hij na uren eindelijk bij Zandvoort aan komt, nog even en hij kan gaan zwemmen. Op een gegeven moment komt hij aan op het strand maar dan ziet hij tot zijn teleurstelling dat het er hartstikke druk is.
Zegt hij zo: "Heb ik dat!'
Je voelt hem misschien al aankomen maar….quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:55 schreef Shreyas het volgende:
Een groep dieren van een kinderboerderij is het geloof in de mensen kwijt, dus ze besluiten om zich maar tot het Katholicisme te wenden. Dus zo gezegd zo gedaan. Vanaf dat moment worden de meest geschikte dieren aangewezen om een bepaalde functie te bekleden. Zo krijgen de kruisspinnen de rol van pater. Echter willen ze ook een soort leider, maar ze vinden het lastig te bepalen wie dat moet worden. Uiteindelijk worden er verkiezingen gehouden waar alleen een pauw zich kandidaat voor stelt. Na hertelling van de stemmen wint de pauw en wordt de nieuwe leider van de kinderboerderij. Hij zegt: Deze functie vat ik aan met veel plezier, ik ben zo trots als een paus!
Zal ik deze versie in de volgende OP zetten?quote:Op zondag 29 juli 2012 08:16 schreef najazeg het volgende:
[..]
Het is wel een heel andere grap geworden maar zeker niet verkeerd
is helemaal goedquote:Op zondag 29 juli 2012 08:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zal ik deze versie in de volgende OP zetten?
quote:Op zondag 29 juli 2012 08:22 schreef najazeg het volgende:
Een sjiitische man en een soennitische vrouw in Irak leren elkaar kennen via een datingsite en besluiten uiteindelijk een afspraak te maken. Het klikt meteen en de twee hebben het de hele avond over hun islamitische geloof en de verschillen tussen hun opvattingen lijken vooralsnog hen niet in de weg te staan.
Aan het eind van de avond hebben ze zoiets van dit wordt hem wel. Dus de man wil de vrouw op de mond kussen, maar op dat moment zegt de vrouw: "Ik zoen niet."
Zegt de man: "shiiiit!"
quote:
Ok, maar leg even uit waaromquote:Op zondag 29 juli 2012 08:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je voelt hem misschien al aankomen maar….
Omdat ik de grap in de op een na laatste zin veel sterker vind dan die in de laatste zin. En het geheel is dan ook een stuk droger vind ik.quote:
Maar in die laatste zin staan twee grappen.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat ik de grap in de op een na laatste zin veel sterker vind dan die in de laatste zin. En het geheel is dan ook een stuk droger vind ik.
Ow.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar in die laatste zin staan twee grappen.
1. Vat ik aan staat voor Vatikaan enquote:Op zondag 29 juli 2012 10:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow.Maar laat anders: "Ik ben zo trots als een paus" weg; dat vind ik meer iets voor een traditionele grap. Dat eerste deel vind ik wel weer geschikt. Maar wat is de tweede grap in de laatste zin?
Zelf bedacht, dat vat ik aan?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
1. Vat ik aan staat voor Vatikaan en
2. Trots als een paus
Natuurlijk zelfbedachtquote:Op zondag 29 juli 2012 20:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zelf bedacht, dat vat ik aan?Kun je die laatste zinsnede missen of wil je dat hij blijft staan?
Dan valt jou een eervolle vermelding ten deel in het volgende deel voor een van de beste slechte zelfbedachte tussengrappen aller tijden.quote:
quote:Ja die kan ik missen
Oké, maar zonder die cursivering? Want anders ligt het er zo dik bovenop.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:20 schreef Shreyas het volgende:
Dan wordt het dus:
Een groep dieren van een kinderboerderij is het geloof in de mensen kwijt, dus ze besluiten om zich maar tot het Katholicisme te wenden. Dus zo gezegd zo gedaan. Vanaf dat moment worden de meest geschikte dieren aangewezen om een bepaalde functie te bekleden. Zo krijgen de kruisspinnen de rol van pater. Echter willen ze ook een soort leider, maar ze vinden het lastig te bepalen wie dat moet worden. Uiteindelijk worden er verkiezingen gehouden waar alleen een pauw zich kandidaat voor stelt. Na hertelling van de stemmen wint de pauw en wordt de nieuwe leider van de kinderboerderij. Hij zegt: Deze functie vat ik aan met veel plezier.
Jaquote:Op maandag 30 juli 2012 08:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar zonder die cursivering? Want anders ligt het er zo dik bovenop.
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 09:42 schreef Shreyas het volgende:
Een vrouw zit in de bioscoop, keurig op tijd voor de trailers. Vlak voor de film begint komt er een reclame in beeld over dat wanneer je last hebt van mensen die overlast veroorzaken, je dit anoniem kan melden per SMS waarbij je je zaalnummer en klacht vermeldt in tien letters.
Dus halverwege de film SMS-ed de vrouw: "5 Ik hebt last".
Nog geen twee minuten later wordt de film stopgezet en komt een medewerker van de bioscoop de zaal binnen. Hij kijkt om zich heen maar ziet helemaal niets vreemds of storends, echter de vrouw steekt haar hand op, dus gaat hij maar naar haar toe.
"Is er een probleem mevrouw", vraagt hij vriendelijk.
Zegt die vrouw: "Jazeker, ik heb een beetje last van een droge keel, dus breng even een colaatje voor me."
quote:Op maandag 30 juli 2012 09:42 schreef Shreyas het volgende:
Een vrouw zit in de bioscoop, keurig op tijd voor de trailers. Vlak voor de film begint komt er een reclame in beeld over dat wanneer je last hebt van mensen die overlast veroorzaken, je dit anoniem kan melden per SMS waarbij je je zaalnummer en klacht vermeldt in tien letters.
Dus halverwege de film SMS-ed de vrouw: "5 Ik hebt last".
Nog geen twee minuten later wordt de film stopgezet en komt een medewerker van de bioscoop de zaal binnen. Hij kijkt om zich heen maar ziet helemaal niets vreemds of storends, echter de vrouw steekt haar hand op, dus gaat hij maar naar haar toe.
"Is er een probleem mevrouw", vraagt hij vriendelijk.
Zegt die vrouw: "Jazeker, ik heb een beetje last van een droge keel, dus breng even een colaatje voor me."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Ik niet.quote:
quote:
quote:
quote:
Ook niks mis met jouw UI hoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Maar goed, je avatar blijft grappig. Ik moet er altijd weer om lachen.
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:49 schreef Shreyas het volgende:
Michiel zit in groep 3 en heeft net het boek Matilda gelezen, van Roald Dahl. Hij is geboeid door haar telekinese en besluit zich daarin te specialiseren. Dus op een dag zit hij in de klas en vertelt aan Bart, die naast hem zit, dat hij met zijn ogen gaat proberen om de bel te luiden die voor de school hangt.
Dus hij concentreert zich volledig, sluit zich af van de klas en tuurt aan één stuk door naar de bel. Opeens begint dat ding als een gek te rinkelen. Opgelucht haalt Michiel adem: Zag je dat Bart, eindelijk is het me gelukt.
Zegt Bart: Nee joh, het is gewoon pauze.
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:49 schreef Shreyas het volgende:
Michiel zit in groep 3 en heeft net het boek Matilda gelezen, van Roald Dahl. Hij is geboeid door haar telekinese en besluit zich daarin te specialiseren. Dus op een dag zit hij in de klas en vertelt aan Bart, die naast hem zit, dat hij met zijn ogen gaat proberen om de bel te luiden die voor de school hangt.
Dus hij concentreert zich volledig, sluit zich af van de klas en tuurt aan één stuk door naar de bel. Opeens begint dat ding als een gek te rinkelen. Opgelucht haalt Michiel adem: Zag je dat Bart, eindelijk is het me gelukt.
Zegt Bart: Nee joh, het is gewoon pauze.
Dank jequote:
quote:
Haha, leuk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:19 schreef Federer-fan het volgende:
Hans, Een rijke oliebaron in Saudie Arabië, heeft een nieuwe Turkse buurman, die Zad heet. Op een gegeven moment is Hans' auto heel vuil, van het rijden door de woestijn enzo (er zit voornamelijk zand op).
Een dag later maakt Zad er een opmerking over want hij zegt: "Nou Hans, die auto mag je weleens wassen."
Dit zit Hans niet lekker maar hij is liever lui dan moe en daarom besluit hij gewoon de hele carosserie te laten vervangen. Een dag later komt er zo'n bedrijf langs dat de hele carosserie vervangt en Hans staat even later blij te kijken naar zijn opnieuw glazende auto.
Zegt Zad: "Nou, is het niet een beetje overdreven om je hele carosserie te vervangen in plaats van er gewoon met een spons en een emmer water overheen te gaan?"
Zegt Hans: "Ach, ik heb toch geld Zad."
haha, sterkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:27 schreef Giester het volgende:
Kees zegt dat zijn vader dood is gegaan gisteren.
Pietje vraagt hoe oud zijn vader is.
Zegt Kees zo: "Dat weet ik toch niet, het is jouw vader."
Nicequote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:52 schreef najazeg het volgende:
Elly oefent in het sturen van rooksignalen. Ze heeft eerst een schriftelijke theoriecursus gedaan en wil nu voor het eerst een rooksignaal sturen.
Haar doel is om het overbekende hello world over te gaan seinen. Zij staat op de ene heuvel en op een heuvel een heel stuk verderop staat haar tutor.
Dus vol goede moed steekt Elly het bos achter haar aan en gaat met haar doek staan wapperen. Al snel ontstaat een hevige bosbrand.
Smst haar tutor droog: "Zo moet het dus niet."
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:33 schreef wappiiee het volgende:
Bert besluit op een dag om vliegles te nemen. Hij gaat naar een vliegschool en meldt zich aan.
Bert blijkt echter niet over al teveel vliegtalent te beschikken en na zijn 12e crash komt zijn instructeur naar hem toe en zegt: "Bert, ik ga je een brevet geven."
"Mijn vliegbrevet, eindelijk!" roept Bert blij.
"Nee", zegt de instructeur, "een brevet van onvermogen".
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:43 schreef najazeg het volgende:
De directeur van Grolsch gaat uit eten bij een exclusief restaurant.
De ober denkt: wow, de directeur van Grolsch! Die moet ik wel een heel speciale grolsch voorzetten.
Dus hij gaat op zoek naar het meest exclusieve grolsch bier dat hij vinden kan.
Uiteindelijk heeft hij die en biedt hij die vol trots aan aan de directeur.
Zegt de directeur: "Nee he, alweer pils."
yeah rightquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:54 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik ken de directeur van Grolsch
ik woon in grolle mafklapperquote:
je kunt het op elke definitie leggen zoals je wilt, ik ontmoette hem ooit, en dus ken ik hem, als ik hem niet ontmoet heb en geen flauw benul heb van wie die snarsknakker is dan ken ik hem toch ook nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"Ooit eens ontmoet" en "kennen" is niet hetzelfde
das dan wel leukquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:54 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
maarja ik bedoelde met kennen niet persoonlijk ik ken hem niet persoonlijk, heb hem alleen ooit ontmoet
achterhoekerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:54 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
maarja ik bedoelde met kennen niet persoonlijk ik ken hem niet persoonlijk, heb hem alleen ooit ontmoet
in hart en nog wat, jij ook achterhoeker? of tukker?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
Jan gaat op vakantie naar de Zwarte Zee, om er lekker te gaan duiken. Hij logeert er bij zijn tante Joke. Maar zijn beste vriend Wim, die veel verstand heeft van duiken, waarschuwt hem dat hij nooit alleen moet gaan duiken. Dus zo gezegd zo gedaan en een week later bereikt Wim het nieuws dat Jan bijna verdronken is terwijl hij in zijn eentje aan het duiken was.
Dus Wim belt tante Joke op en zegt: "Ik snap het gewoon niet. Ik had hem nog zo gezegd dat hij niet alleen moest gaan duiken."
Zegt tante Joke: "Dat wist 'ie en daarom zou 'ie ook nog gaan winkelen en fietsen."
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:05 schreef Federer-fan het volgende:
Burgemeester en wethouders van Den Haag komen bij elkaar en besluiten dat het stadhuis moet worden afgebroken en moet worden vervangen door een nieuw, modern gebouw. Dus ze nemen een architect in de arm, die ze de vrije hand geven en na drie maanden krijgen ze een telefoontje dat hij een maguette heeft. Dus de burgemeester en zijn wethouders gaan langs en als ze binnenkomen trekt de architect een doek over de maguette weg en dan zien ze een gebouw in de vorm van een neus.
Zegt een van de wethouders: "Hmmm, interessant, hoe heet het?"
Zegt die architect: "De Neus."
Dus dan zegt de burgemeester: "O, nee, ik zie het al voor me, Dan heb je van die grappenmakers die dingen gaan zeggen als 'Ik werk in De Neus' of 'Straks heb ik een vergadering in De Neus'. Sorry, maar dit gaat hem niet worden."
Zegt die architect boos: "Ja, m'n neus. Ik heb hier veel tijd aan besteed en nu zit ik met de gebakken bananen."
Heerlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 07:29 schreef Shreyas het volgende:
Sandra moet haar statistiektentamen herkansen maar is zoals gewoonlijk weer eens te laat begonnen. Na het lezen van de eerste paragraaf snapt ze er niets meer van en ze belt haar vriend:
"Lieverd ik snap iets niet, als je met een munt gooit is de kans op kop of munt 50%, maar als je 10 keer met een munt gooit en de eerste zes keer gooi je munt, dan is de kans op kop toch groter geworden?"
Enfin..die vriend dus helemaal uitleggen dat dat niet zo is en hoe het werkt enzo.
Dus het begint al laat te worden en ze moet nog vijf hoofdstukken, dus ze raakt in paniek. Haar vriend kalmeert en zegt: "Luister, je leert gewoon drie hoofdstukken en de laatste twee laat je gewoon zitten en dan maar hopen dat je meer vragen krijgt over de eerste drie."
Sandra zegt: "Ja dat is opzich wel een idee, het tentamen is toch meerkeuze, dus wat ik niet weet gok ik gewoon."
Met frisse moed maakt ze het tentamen en na afloop belt ze haar vriend weer om te vertellen hoe het ging: "Ik denk dat ik het wel heb gehaald ja, er waren 30 meerkeuzevragen en daarvan kon ik er 20 maken, de overige 10 heb ik dus gegokt maar ik zal de meeste wel goed hebben"
Haar vriend: "Waarom denk je dat dan?"
Sandra: "Nou de eerste 20 vragen had ik vooral beantwoord met B an C, dus ik de overige 10 vragen zullen wel A geweest zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
Komt een aannemer bij de psycholoog.
Zegt de psycholoog:ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
karel en frits komen elkaar tegen in een stad.
zegt karel tegen frits: ik hoorde laatst dat een meisje met een rood kapje is opgegeten door een wolf toen ze bij haar oma op bezoek ging en toen heeft een jager haar bevriijd.
zegt frits terug, dat heb ik ook gehoord.
maar toen zei iemand dat het maar een sprookje was.
met uitbreding:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
karel en frits komen elkaar tegen in een stad.
zegt karel tegen frits: ik hoorde laatst dat een meisje met een rood kapje is opgegeten door een wolf toen ze bij haar oma op bezoek ging en toen heeft een jager haar bevriijd.
zegt frits terug, dat heb ik ook gehoord.
maar toen zei iemand dat het maar een sprookje was.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:50 schreef Federer-fan het volgende:
Een blinde man komt bij een snckbar en zegt: ''Eén patat met pindasaus graag."
Dus de eigenaar rekent af, geeft hem een puntzak met patat zonder en de man gaat weg.
Als de blinde man weg is zegt een medewerker van de eigenaar: "Maar je hebt er geen pindasaus op gedaan."
Zegt die eigenaar: "Nou en, dat ziet 'ie toch niet."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^O^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik stond gisteren bij een loempia kraam en had wat besteld.
komt er een vrouw aan besteld wat loempia's en vraagt om loempia's en of die scherpe saus heel scherp is.
man achter de toonbank: Ja, die is scherp
Dus die vrouw: oke, doe maar die scherpe dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:53 schreef MichelWuyts het volgende:
Loopt een jongen naar zijn vader. Hij heeft net de stemwijzer ingevuld en heeft ook een vraag over abortus moeten beantwoorden.
Hij twijfelt toch wel of hij voor of tegen abortus moet zijn en gaat dus even met zijn vader praten.
Hij vraagt aan zijn vader 'watr vind je van abortus?
zegt de vader' vraag dat aan je zus'
zegt de zoon: 'maar ik heb helemaal geen zus?'
deels gejat. zelf er nog wat aan getweekt:pquote:
Pijnlijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:53 schreef MichelWuyts het volgende:
Loopt een jongen naar zijn vader. Hij heeft net de stemwijzer ingevuld en heeft ook een vraag over abortus moeten beantwoorden.
Hij twijfelt toch wel of hij voor of tegen abortus moet zijn en gaat dus even met zijn vader praten.
Niet toevallig een beetje straight van 9GAG gejat?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:53 schreef MichelWuyts het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:17 schreef Giester het volgende:
2 verlamde personen zitten in een elektrische rolstoel naast elkaar.
Vraagt de een aan de ander:
"Wat zou je als eerste doen als je je benen weer kon voelen?"
Zegt de ander:
"Een pijnstiller nemen, want ik heb net m'n teen gestoten."
quote:Op maandag 10 september 2012 08:22 schreef Federer-fan het volgende:
Bas-Willem en Jan-Maarten zijn allebei in de veertig en miljonair. Eigenlijk hebben ze alles wel gezien en meegemaakt in hun leven. Dus ze besluiten iets nieuws te verzinnen. Ze komen dan om het idee om verstoppertje te gaan spelen. Maar niet gewoon verstoppertje. Nee, ze gaan dat in de auto doen op het landgoed van een van de twee, dat dertigduizend hectare groot is. Dus Bas-Willem een rijdt weg en Jan-Maarten zit in zijn auto met zijn ogen dicht en via de megafoon op zijn dak telt hij heel hard tot tien. Dan roept hij nog iets als 'Wie niet weg is is gezien'.
Na ongeveer twee minuten roept hij door zijn megafoon: "Buut Bas-Willem! Achter de stallen!"
Dus een paar minuten later komt Jan-Maarten terugrijden en hij zegt: "Hoe heb je me zo snel kunnen vinden? Ik had me heel erg goed verstopt."
Zegt Bas-Willem: "Misschien is het handig om voortaan je GPS uit te zetten."
Haha, ik meen het echt, maar laat die laatste zin weg.quote:Op maandag 10 september 2012 08:22 schreef Federer-fan het volgende:
Bas-Willem en Jan-Maarten zijn allebei in de veertig en miljonair. Eigenlijk hebben ze alles wel gezien en meegemaakt in hun leven. Dus ze besluiten iets nieuws te verzinnen. Ze komen dan om het idee om verstoppertje te gaan spelen. Maar niet gewoon verstoppertje. Nee, ze gaan dat in de auto doen op het landgoed van een van de twee, dat dertigduizend hectare groot is. Dus Bas-Willem een rijdt weg en Jan-Maarten zit in zijn auto met zijn ogen dicht en via de megafoon op zijn dak telt hij heel hard tot tien. Dan roept hij nog iets als 'Wie niet weg is is gezien'.
Na ongeveer twee minuten roept hij door zijn megafoon: "Buut Bas-Willem! Achter de stallen!"
Dus een paar minuten later komt Jan-Maarten terugrijden en hij zegt: "Hoe heb je me zo snel kunnen vinden? Ik had me heel erg goed verstopt."
Zegt Bas-Willem: "Misschien is het handig om voortaan je GPS uit te zetten."
mee eens. Dan is ie idd nog beter!quote:Op maandag 10 september 2012 12:20 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, ik meen het echt, maar laat die laatste zin weg.
Dan vind ik hem geniaal.
quote:Op maandag 10 september 2012 12:30 schreef najazeg het volgende:
[..]
mee eens. Dan is ie idd nog beter!
Wat is er dan grappig aan? Ik zie het niet. Voor hetzelfde geld had hij het dan kunnen zien met een camera vanuit zijn auto. Ik vond die GPS-verklaring wel nodig.quote:Op maandag 10 september 2012 12:20 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, ik meen het echt, maar laat die laatste zin weg.
Dan vind ik hem geniaal.
Het open laten voor specuatie vind ik persoonlijk leuker.quote:Op maandag 10 september 2012 13:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Wat is er dan grappig aan? Ik zie het niet. Voor hetzelfde geld had hij het dan kunnen zien met een camera vanuit zijn auto. Ik vond die GPS-verklaring wel nodig.
Oké, ik snap het. Ik vind zelf dat je zoiets in een slechte zelfbedachte grap niet in het midden moet laten. Het moet op de een of andere manier verklaarbaar zijn hoe hij die ander vindt. Kan natuurlijk ook gewoon een absurde grap zijn waarin het allemaal nergens op slaat, maar daar leent deze grap zich niet voor vind ik.quote:Op maandag 10 september 2012 13:53 schreef Giester het volgende:
[..]
Het open laten voor specuatie vind ik persoonlijk leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:22 schreef MichelWuyts het volgende:
Een man en vrouw gaan eten bij een Chinees restaurant. Ze bestellen menu 324 met extra sambal. Komt na 20minuten eten de serveerster aanlopen. Vraagt ze : 'Is het niet te scherp?'
zegt de man: 'Nee, ik eet met stokjes'.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:45 schreef MichelWuyts het volgende:
Komt een man bij de dokter.
Vraagt de man aan de dokter: 'heeft u iets tegen roken?'
dokter ''nee, maar wel tegen hoesten'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |