Nu ben ik het eens met wat FF gaat zeggen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:31 schreef najazeg het volgende:
Jan zit aan een restaurant constant grappen te tappen. Slechte zelfbedachte grappen zelfs. De ober komt na een kwartier verveeld naar hem toe en vraagt of hij niet beter in de kroeg kan gaan zitten met zijn grappen.
Zegt Jan: "Nou, jij hebt ook geen gevoel voor humor hoor."
Ik word hier geloof ik overbodig.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:35 schreef Giester het volgende:
[..]
Nu ben ik het eens met wat FF gaat zeggen.
De laatste zin......
Nee zeker niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik word hier geloof ik overbodig.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:38 schreef Giester het volgende:
[..]
Nee zeker niet.
Want jij bent de enige die constant zin heeft om heel die OP opnieuw in elkaar te zetten!
![]()
![]()
![]()
Het is toch gelukt!quote:PS: Blijkbaar in dit deel had je minder zin.
Chapeau!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zon en de maan zitten tegen over elkaar.
Vraagt de maan aan de zon:"voor hoeveel heb jij dat t-shirt gekocht?"
zegt de zon:"voor een schijntje"
Stofzuiger op een zandweg, zand weg.
Wat is de overeenkomst tussen het Nederlands elftal en een blondje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
Leuk! Maar mag ik een paar suggesties doen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:18 schreef Compliment het volgende:
Komt een man bij de slager en hij zegt: "Dag meneer, doe maar 1 kilo vleessade". "oke" zegt de slager. "Mag het een onsje meer zijn?". "Nee" zegt de man. De slager geeft de man 1 kilo salade. "Hee, het zou verdomme toch een ons meer zijn hondelul!" briest de man. "u zei nee " zegt de slager.
" oh dan heeft u het verkeerd verstaan."
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk! Maar mag ik een paar suggesties doen?
Ik zou er dit van maken:quote:
Goede aanpassing.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou er dit van maken:
Komt een man bij de slager en hij zegt: "Dag meneer, doe maar 1 kilo vleessalade".
"Oké," zegt de slager. "Mag het iets meer zijn?".
"Nee," zegt de man.
De slager geeft de man 1 kilo vleessalade.
Zegt die man verontwaardigd: "Nee, het zal eens een onsje meer zijn."
Bedankt.quote:
Kun je deze uitleggen? Mr. Nichols/Nickels - is dat de grap?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:25 schreef Giester het volgende:
Stefan vraagt aan zijn klasgenoot Johan.
" Hey Johan, wie is jouw favoriete leraar?"
Johan antwoord: "Dat is meneer Stuivers."
"Die ken ik niet." zegt Stefan.
Johan: "Exactly!"
Hahaha, nee!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je deze uitleggen? Mr. Nichols/Nickels - is dat de grap?
geniaal!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
Een vrouw van 80 komt bij Starbucks. Ze bestelt een koffie maar vervolgens vraagt de medewerkster of ze een kleine, een medium of een grote wil, of ze magere, halfvolle, volle of sojamelk wil en of die biologisch moet zijn of niet, of ze met of zonder cafeïne wil, of ze een extra shot espresso wil, of ze hazelnoot- of karamelsiroop wil, of ze er slagroom en sprinkles op wil en dergelijke.
Nadat dit vijf minuten aan de gang is, begint de oude vrouw te huilen en ze zegt door haar tranen heen: "Ik snap niet waar je het allemaal over hebt. Ik wil gewoon een kopje koffie."
Die medewerkerster vindt het heel vervelend en zegt: "Mevrouw, het spijt me dat ik u zo van streek heb gemaakt. Mag ik u misschien namens de zaak een kopje koffie aanbieden?"
Zegt die vrouw: "Nou, dat vind ik wel heel attent van u. Graag."
Zegt die medewerkster: "Oké, wat voor koffie wilt u precies?"
ook erg leuk!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
Een jongen van 25 gaat voor het eerst naar een psycholoog.
Dus op een gegeveven moment zegt die psycholoog zo van: "Ik wil je in contact brengen met je hogere zelf. Vraag je hogere zelf eens iets waar jij behoefte aan hebt?"
Zegt die jongen, die het allemaal maar onzin vind, met een gek stemmetje: "Nou, ik heb wel trek in een blikje sinas zonder prik."
Zegt die psycholoog voldaan: "Dat was je hogere zelf."
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik leg mijn slechte grappen in elk geval graag uit.
Ik merk dat je je grappen inderdaad graag uitlegt, Federer-Fanquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Leg post #32 even uit dan aub.
O, dat was serieus. Wat is post #32?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Ik merk dat je je grappen inderdaad graag uitlegt, Federer-Fan.
Wat moet het anders zijn dan, behalve serieus? Niet alles is een grap hoor..quote:Op zondag 15 juli 2012 18:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, dat was serieus. Wat is post #32?
Voor mij wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat moet het anders zijn dan, behalve serieus? Niet alles is een grap hoor...
Die is van Giester; staat ook in de OP bij zijn naam.quote:Post 32 in dit topic: slechte zelfbedachte grappen, deel 30
Oh, pardon. Snap jij die "atwokaat." dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:25 schreef Federer-fan het volgende:
Die is van Giester; staat ook in de OP bij zijn naam.
It's OK.quote:
Zo klinkt dat woord als je je wangen opzij trekt. Bedoel je dat dat niet echt een clou is? Dat hoeft ook niet bij slechte zelfbedachte grappen hè. Meestal hebben die uberhaupt geen clou. Zie bijvoorbeeld deze recente grap van mij:quote:Snap jij die "atwokaat." dan?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ed heeft Frank, een van zijn beste vrienden, al zeker een week niet gezien. Hij belt hem op en maakt nog voor diezelfde avond een afspraak. Op de afgesproken tijd gaat Ed op de bonnevooi naar Frank toe. Ze hebben een gezellige avond en ze praten dan weer over van alles en nog wat en dan weer over niks. Dus op een gegeven moment hebben ze het weer over van alles en nog wat en Frank vertelt over het weerbericht dat hij heeft gezien. Hij zegt dat er een weerkaart in beeld was van Nederland en dat er pijltjes op stonden en dat dat hem fysiek pijn deed.
Zegt Ed: "Hoezo dat dan?"
Daarop begint Frank te huilen. Dus de dag erna komt Ed terug met een appeltaart om het goed te maken.
Dus Frank neemt een hap en zegt: "Die is werkelijk voortreffelijk."
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:37 schreef Federer-fan het volgende:
Zo klinkt dat woord als je je wangen opzij trekt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:25 schreef kapitalist het volgende:
In de haven van Scheveningen-Den Haag staat iedereen plots vol verbazing te kijken.
Er komt een man over het water aangelopen.
Het blijkt een man van redelijk vroeg in de 30 met een vriendelijk-lange baard te zijn.
Jezus! roept bijna iedereen.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:36 schreef tochweerhenk het volgende:
Een Chinees en een Japanner zitten zo een nieuwe IKEA kast in elkaar te zetten.
De Chinees probeert al een half uur lang om de kast in elkaar te zetten, maar de Japanner kijkt er maar een beetje naar en dommelt wat half in.
Het lukt de Chinees duidelijk niet, en na 50 minuten gooit hij alle spullen op een hoopje en schreeuwt: ''Ik ben er he-le-maal KLAAR mee!''
Die Japanner schrikt weer wakker en zegt: "Nou, zijn we toch nog binnen het uur klaar''.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:36 schreef tochweerhenk het volgende:
Een Chinees en een Japanner zitten zo een nieuwe IKEA kast in elkaar te zetten.
De Chinees probeert al een half uur lang om de kast in elkaar te zetten, maar de Japanner kijkt er maar een beetje naar en dommelt wat half in.
Het lukt de Chinees duidelijk niet, en na 50 minuten gooit hij alle spullen op een hoopje en schreeuwt: ''Ik ben er he-le-maal KLAAR mee!''
Die Japanner schrikt weer wakker en zegt: "Nou, zijn we toch nog binnen het uur klaar''.
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:27 schreef Federer-fan het volgende:
Een man heeft rozen gekocht voor de verjaardag van zijn vrouw. Dus ze komt thuis, ziet ze staan en is helemaal blij.
Ze ruikt eraan met haar neus maar dan zegt ze: "Hmm, ze ruiken nergens naar."
Zegt die man: "Klopt, want het zijn nepbloemen."
Zegt die vrouw teleurgesteld: "Nou, dan hoef ik ze zeker ook niet schuin af te snijden."
Zegt die man: "Nee, want ze zijn toch nep."
quote:
Zonder die laatste zin staat jou een eervolle vermelding te wachten in het volgende deel.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:42 schreef najazeg het volgende:
Hendrik ziet op marktplaats een draaiorgel genaamd Pierement666 staan. Hij heeft altijd al een draaiorgel willen hebben dus biedt ervoor en koopt hem. Bij het ophalen van het draaiorgel vraagt ie: "Erg mooi dingetje, maar waarom dat 666?"
Dus die man die hem verkoopt legt uit: "Nou deze draait alles achterstevoren. Leg er maar eens dit nummer van Frans Bauer in." Dus Hendrik doet dat en laat het lied afspelen. De meest vreemde klanken komen eruit en ook hoort ie een duivelse stem roepen: "Pleeg zelfmoord, pleeg zelfmoord!"
Zegt Hendrik: "Nou die neiging heb ik ook wel als ik het nummer gewoon afspeel."
Had je de slechte zelfbedachte tussengrap herkend?quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Had je de slechte zelfbedachte tussengrap herkend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
indat geval schrappen we die laatste zinquote:Op zondag 22 juli 2012 12:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zonder die laatste zin staat jou een eervolle vermelding te wachten in het volgende deel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |