SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik stond gisteren bij een loempia kraam en had wat besteld.
komt er een vrouw aan besteld wat loempia's en vraagt om loempia's en of die scherpe saus heel scherp is.
man achter de toonbank: Ja, die is scherp
Dus die vrouw: oke, doe maar die scherpe dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:53 schreef MichelWuyts het volgende:
Loopt een jongen naar zijn vader. Hij heeft net de stemwijzer ingevuld en heeft ook een vraag over abortus moeten beantwoorden.
Hij twijfelt toch wel of hij voor of tegen abortus moet zijn en gaat dus even met zijn vader praten.
Hij vraagt aan zijn vader 'watr vind je van abortus?
zegt de vader' vraag dat aan je zus'
zegt de zoon: 'maar ik heb helemaal geen zus?'
deels gejat. zelf er nog wat aan getweekt:pquote:
Pijnlijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:53 schreef MichelWuyts het volgende:
Loopt een jongen naar zijn vader. Hij heeft net de stemwijzer ingevuld en heeft ook een vraag over abortus moeten beantwoorden.
Hij twijfelt toch wel of hij voor of tegen abortus moet zijn en gaat dus even met zijn vader praten.
Niet toevallig een beetje straight van 9GAG gejat?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:53 schreef MichelWuyts het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:17 schreef Giester het volgende:
2 verlamde personen zitten in een elektrische rolstoel naast elkaar.
Vraagt de een aan de ander:
"Wat zou je als eerste doen als je je benen weer kon voelen?"
Zegt de ander:
"Een pijnstiller nemen, want ik heb net m'n teen gestoten."
quote:Op maandag 10 september 2012 08:22 schreef Federer-fan het volgende:
Bas-Willem en Jan-Maarten zijn allebei in de veertig en miljonair. Eigenlijk hebben ze alles wel gezien en meegemaakt in hun leven. Dus ze besluiten iets nieuws te verzinnen. Ze komen dan om het idee om verstoppertje te gaan spelen. Maar niet gewoon verstoppertje. Nee, ze gaan dat in de auto doen op het landgoed van een van de twee, dat dertigduizend hectare groot is. Dus Bas-Willem een rijdt weg en Jan-Maarten zit in zijn auto met zijn ogen dicht en via de megafoon op zijn dak telt hij heel hard tot tien. Dan roept hij nog iets als 'Wie niet weg is is gezien'.
Na ongeveer twee minuten roept hij door zijn megafoon: "Buut Bas-Willem! Achter de stallen!"
Dus een paar minuten later komt Jan-Maarten terugrijden en hij zegt: "Hoe heb je me zo snel kunnen vinden? Ik had me heel erg goed verstopt."
Zegt Bas-Willem: "Misschien is het handig om voortaan je GPS uit te zetten."
Haha, ik meen het echt, maar laat die laatste zin weg.quote:Op maandag 10 september 2012 08:22 schreef Federer-fan het volgende:
Bas-Willem en Jan-Maarten zijn allebei in de veertig en miljonair. Eigenlijk hebben ze alles wel gezien en meegemaakt in hun leven. Dus ze besluiten iets nieuws te verzinnen. Ze komen dan om het idee om verstoppertje te gaan spelen. Maar niet gewoon verstoppertje. Nee, ze gaan dat in de auto doen op het landgoed van een van de twee, dat dertigduizend hectare groot is. Dus Bas-Willem een rijdt weg en Jan-Maarten zit in zijn auto met zijn ogen dicht en via de megafoon op zijn dak telt hij heel hard tot tien. Dan roept hij nog iets als 'Wie niet weg is is gezien'.
Na ongeveer twee minuten roept hij door zijn megafoon: "Buut Bas-Willem! Achter de stallen!"
Dus een paar minuten later komt Jan-Maarten terugrijden en hij zegt: "Hoe heb je me zo snel kunnen vinden? Ik had me heel erg goed verstopt."
Zegt Bas-Willem: "Misschien is het handig om voortaan je GPS uit te zetten."
mee eens. Dan is ie idd nog beter!quote:Op maandag 10 september 2012 12:20 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, ik meen het echt, maar laat die laatste zin weg.
Dan vind ik hem geniaal.
quote:Op maandag 10 september 2012 12:30 schreef najazeg het volgende:
[..]
mee eens. Dan is ie idd nog beter!
Wat is er dan grappig aan? Ik zie het niet. Voor hetzelfde geld had hij het dan kunnen zien met een camera vanuit zijn auto. Ik vond die GPS-verklaring wel nodig.quote:Op maandag 10 september 2012 12:20 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, ik meen het echt, maar laat die laatste zin weg.
Dan vind ik hem geniaal.
Het open laten voor specuatie vind ik persoonlijk leuker.quote:Op maandag 10 september 2012 13:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Wat is er dan grappig aan? Ik zie het niet. Voor hetzelfde geld had hij het dan kunnen zien met een camera vanuit zijn auto. Ik vond die GPS-verklaring wel nodig.
Oké, ik snap het. Ik vind zelf dat je zoiets in een slechte zelfbedachte grap niet in het midden moet laten. Het moet op de een of andere manier verklaarbaar zijn hoe hij die ander vindt. Kan natuurlijk ook gewoon een absurde grap zijn waarin het allemaal nergens op slaat, maar daar leent deze grap zich niet voor vind ik.quote:Op maandag 10 september 2012 13:53 schreef Giester het volgende:
[..]
Het open laten voor specuatie vind ik persoonlijk leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |