Kortingquote:Afgelopen keer naar een nieuwe club geweest in Meatpacking district, Tanjune. Erg goed bevallen, supersfeer en dat mis ik toch vaak in deze 'High-profile' clubs. Verder:
- Cain (Chelsea): Ook een hele ontspannen sfeer, maar zeker de moeite waard. Eigenlijk voornamelijk tafels, maar dat doet de sfeer hier juist goed (mijn favoriet)
- Bungalow 8: Enige die ik echt nog moet zien, standaard hang-out voor wat bekende mensen en aapjes kijken is altijd leuk. Waarschijnlijk moeilijkste deur van het lijstje, zie het als een uitdaging
- Marquee (Chelsea): Glitter & Glamour, zit vlakbij Cain en Pink Elephant
- Pink Elephant (Chelsea): Goeie club, onmogelijk deurbeleid, de reden waarom ik na 1 keer niet meer terug ben geweest
- Tanjune (Meatpacking): Nieuwe tent, trekt direct een hoop mensen! Is me erg goed bevallen, mijn nummer 2 na Cain door de relaxte sfeer, maar wel een tough door
- Milk & Honey: Goeie cocktails, enorm aparte ervaring (google maar even). Ik heb het nummer ergens nog liggen, zonder nummer geen entree
- Crobar: Grote tent, mooie aankleding, maar mij iets te massaal
- PM (Meatpacking): Iets makkelijker binnen komen, leuk publiek, minder flashy (meatpacking)
- 230 Fifth: Grootste rooftop van NY, prachtig uitzicht, helaas slechte cocktails, leuk voor een vroege borrel met mooi weer
- Gansevoort Hotel Rooftop (Meatpacking): Wederom rooftop, midden in meatpacking dus goed om door te gaan naar Tanjune/PM
Nou ja, dit zijn wel aardig de 'hotspots' van NY op het moment, hoewel ik er ongetwijfeld nog genoeg mis. Bij alle clubs eigenlijk lastig binnenkomen, dus zorgen dat je op de lijst staat (een telefoontje van tevoren is voldoende). Als je alleen met je vriendinnetje bent, komt het vervolgens wel goed. Anders zorgen voor even aantal mannen en vrouwen, tenzij je je credit card wilt trekken en een tafel met een hoop flessen drank betaalt, dan kom je ook wel makkelijk binnen. Dat laatste klinkt heel erg duur, maar valt vaak nog wel mee. Als je alleen met kerels gaat drinken, kom je bij Marquees weg voor 120 dollar de neus, zit je met een beetje mazzel wel naast een celebrity, heb je een relaxte tafel met bediening en genoeg drank om je te misdragen (maar let wel, bouncers zijn niet lief in NY).
Dank je, die staan inderdaad op mijn lijstjequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Statue of Liberty en Ellis Island
Brooklyn Bridge belopen vanuit Brooklyn richting Manhattan
Central Park
Times Square
5th Avenue
Eén van de vele musea
Brooklyn Bridge staat nog grotendeels in steiger door werkzaamheden. Is dus niet heel interessant. Het beste kun je tot de eerste peiler lopen, daar is een uitkijkplateau en dan teruglopen naar Pier 17 om vanuit onder de BB nog eens goed te bekijken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je, die staan inderdaad op mijn lijstjeGezien de temperaturen hebben we ook al tijd ingelast om halfdood in Central Park te liggen.
Dat hebben wij toen ook gedaan. Kan je zo vanonder de brug richting die mall waar je dan lekker wat kan drinken met uitzicht op de BB.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:19 schreef existenz het volgende:
[..]
Brooklyn Bridge staat nog grotendeels in steiger door werkzaamheden. Is dus niet heel interessant. Het beste kun je tot de eerste peiler lopen, daar is een uitkijkplateau en dan teruglopen naar Pier 17 om vanuit onder de BB nog eens goed te bekijken.
Ik vond het ook balen dat die brug in september half was ingepakt, maar vond het ondanks dat heel erg tof om overheen te lopen en ben blij dat we de hele wandeling hebben gemaaktquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:19 schreef existenz het volgende:
[..]
Brooklyn Bridge staat nog grotendeels in steiger door werkzaamheden. Is dus niet heel interessant. Het beste kun je tot de eerste peiler lopen, daar is een uitkijkplateau en dan teruglopen naar Pier 17 om vanuit onder de BB nog eens goed te bekijken.
Jammer van de steigersquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:19 schreef existenz het volgende:
[..]
Als de temperaturen echt knetterhoog worden en jij en je reispartner(s) vinden theater leuk, kan je eigenlijk een echte Broadwayshow ook niet overslaan. Maak je dat mee en zit je gelijk ook een paar uur lekker koel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je, die staan inderdaad op mijn lijstjeGezien de temperaturen hebben we ook al tijd ingelast om halfdood in Central Park te liggen.
Ohhhh Wicked.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:40 schreef Skaai het volgende:
Ik heb 90 dollar betaald in de online voor verkoop voor Wicked, en ik heb er geen spijt van gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een standby ticket kocht om hem nog een keer te zien.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohhhh Wicked.Die had ik ook online voor flink wat $$s besteld en toen vond ik 'm zo gaaf dat ik die zelfde week voor
Wat is er zo goed aan Wicked? Op het moment is dit toch een beetje de meest prominente musical op Broadway maar het trekt me echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een standby ticket kocht om hem nog een keer te zien.
Zijn dus zelf maar naar Rock of Ages geweest (geweldig!) maar wat trekt iedereen naar Wicked?
Ik heb 160 voor 2 tickets betaald :p idd de moeite waard als je nu naar de nl reclame kijkt... Tenenkrommend!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:40 schreef Skaai het volgende:
Ik heb 90 dollar betaald in de online voor verkoop voor Wicked, en ik heb er geen spijt van gehad
Ik heb de tickets ergens in mei vorig jaar besteld en toen wist ik überhaupt niet wat Wicked inhield. Voor iemand die The Wizard Of Oz niet heeft gezien nogal gedurft blijktquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:02 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan Wicked? Op het moment is dit toch een beetje de meest prominente musical op Broadway maar het trekt me echt niet.
Zijn dus zelf maar naar Rock of Ages geweest (geweldig!) maar wat trekt iedereen naar Wicked?
Persoonlijk raad ik het af om daar naartoe te gaan. We zijn op Times Square aangesproken en hebben toen 2 tickets voor 10 dollar gekocht. De show zelf was hartstikke leuk (ook al werd iedereen in het publiek zwaar voor lul gezet van tijd tot tijd, inclusief mijzelf), maar het grootste probleem is dat ze er dus niet bij vermelden dat je binnen een minimum van 2 drankjes moet nuttigen per persoon en deze drankjes kosten al gauw 8 dollar per stuk. Ergo, je bent alsnog 50 dollar kwijt voor een klein uurtje vertier.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er ergens leuke comedyclubs anders?
Is ze niet bekend met the Lion King?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:26 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Even een vraagje over musicals: ik ga met mijn oma van 81 naar NYC in oktober (en 5 anderen) en ben op zoek naar een musical die voor haar ook begrijpelijk is (had Sister Act geboekt, maar die stopt per eind augsutus), iemand een aanrader?
Die hebben we al gezien in Nederlandquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is ze niet bekend met the Lion King?
Overal rondom Times Square proberen ze je goedkoop kaartjes aan te smeren. Ik heb dat toen wel een keer gedaan ($10 per kaartje) en geen spijt van gehad! Best veel gelachen. Wel moest je per persoon minimaal 20 dollar aan drank uitgeven, wat ik overigens nog wel vond meevallen voor een avondje vertier.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er ergens leuke comedyclubs anders?
Dat heb ik ook gedaan zo'n 3 weken geleden, ik vond het erg leuk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef Justinn het volgende:
[..]
Overal rondom Times Square proberen ze je goedkoop kaartjes aan te smeren. Ik heb dat toen wel een keer gedaan ($10 per kaartje) en geen spijt van gehad! Best veel gelachen. Wel moest je per persoon minimaal 20 dollar aan drank uitgeven, wat ik overigens nog wel vond meevallen voor een avondje vertier.Bij ons stond dat trouwens gewoon op het gekochte kaartje vermeld.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:25 schreef Fargo het volgende:
Goffer, wat wil ik graag gaan... Vriendinneke gaat in oktober nog twee weken met haar mams, en ik moet wachten tot februari. Geloof je toch niet?
Ik zag Wicked 8 jaar geleden voor 't eerst, toen was het populair maar nog niet helemaal geëxplodeerd. Had dus ook niet echt een idee waar ik naartoe ging en was dus blij verrast!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:02 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan Wicked? Op het moment is dit toch een beetje de meest prominente musical op Broadway maar het trekt me echt niet.
Misschien is het een idee om een musical te kiezen uit een film die ze wellicht van 'vroeger' kent?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:26 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Even een vraagje over musicals: ik ga met mijn oma van 81 naar NYC in oktober (en 5 anderen) en ben op zoek naar een musical die voor haar ook begrijpelijk is (had Sister Act geboekt, maar die stopt per eind augsutus), iemand een aanrader?
Ja, sowieso wel een paar keer. En bij de Shake Shack. Die tenten roeleren!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:50 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Gaat ze nu samen met haar ma bij Wholefood eten?
Bij union square zitten die vlak bij elkaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:23 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ja, sowieso wel een paar keer. En bij de Shake Shack. Die tenten roeleren!
Kan mijn ogen foto's wel gebruiken maar dat wordt niks..quote:
Shake Shackquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:23 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ja, sowieso wel een paar keer. En bij de Shake Shack. Die tenten roeleren!
Lekkere locatie hoor!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:04 schreef Mattt het volgende:
21 Juli zit ik voor een week in New York samen met een maat! Dit word mijn eerste keer, en ik ben echt héél nieuwschierig!
Ik heb net een studio appartement gehuurd echt 100 voetstappen vanaf Times Square.
Iemand tips om te doen voor eerste keer NY ?
Na wat onderhandelen is de prijs flink omlaag gegaan, vooral omdat ik zeer last minute was. Vorige week pas ticket geboekt. Normaal kost dit voor 7 nachten 1200 euro.Maar nu na wat mail verkeer heb ik een " total stay " van 877 euro.quote:
Zit je in een Hostel of Hotel? Zal wel meevallen dan toch ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Mag ik dan bij jou aankloppen als m'n hotel heel goor is?
Ja ik ben echt blij met het plekje wat ik gevonden hebt... het was even zoeken .. maar dan heb je ook wat. Bedankt voor de tips! Sowieso ga ik natuurlijk wel alle highlights bekijken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Lekkere locatie hoor!Prima uitvalsbasis en 't appartement ziet er ook goed uit. Als ik voor 't eerst in een (grote) stad als NY ben vind ik 't zelf altijd fijn om me op de eerste dag te oriënteren. Dan ga ik gerust op zo'n dubbeldekkerbus zitten en laat me in een paar uur de hele stad rondrijden zodat alle belangrijkste points of interest aan me voorbij komen. Dan heb je een beetje een idee van waar alles ligt t.o.v. elkaar en kan je al wat favoriete plekken uitkiezen, alhoewel zo'n open bus tour amper de oppervlakte schraapt van een stad, laat staan dat van NY. Maar 't is een begin. Zoals ik aan 't eind van het vorige topic zei, vind ik voor een NY-virgin
een bezoekje aan de top van ofwel het Empire State Building of de Top of the Rock (mijn persoonlijke favoriet) een must.
Kijk 't eind van 't vorige topic en het begin van dit topic even door, daar staan nog een aantal tips die we aan CherryLips hebben gegeven, gelden ook voor jou.![]()
Alvast veel plezier!
Neem ook een kussensloop mee! Gebruik ik zelfs in de sjiekste hotels. En het is meteen fijn om te gebruiken in het vliegtuig, daar stop ik die rare vliegtuigkussentjes of dekentjes of een vestje in en je hebt meteen een lekker zacht iets om je hoofd tegenaan te leggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit in het smerigste hotel van Amerikaik neem allemaal schoonmaakspullies mee en een slaapzak.
Waar zit jij danquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit in het smerigste hotel van Amerikaik neem allemaal schoonmaakspullies mee en een slaapzak.
gecheckt en mooie pics maar niet iets waarvan ik zeg WOW, dat moet ik aan de wand hebben hangen. Dus blijft de vraag over, wie helpt mij aan een geweldige pic van NY die ik op canvas kan gooien?quote:
Ja thanks.. was ook wel blij toen ik zoiets gevonden had.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Damnn, Matt. Dat heb jij wel heel goed bekeken.
Zelf een foto makenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
gecheckt en mooie pics maar niet iets waarvan ik zeg WOW, dat moet ik aan de wand hebben hangen. Dus blijft de vraag over, wie helpt mij aan een geweldige pic van NY die ik op canvas kan gooien?
Carter? Dan verdien je gewoon de doodstraf als je zo'n muts bent om dat te boeken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:20 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:08 schreef zeebeschuit het volgende:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=30&t=42976![]()
Even kijken welke combinatie van drie hoofdletters ik hiervoor ga gebruiken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:08 schreef zeebeschuit het volgende:
Ik denk LOL.quote:En toen gingen ze rennen naar de kapitein. Niet van te voren denken hier klopt iets niet. Of mensen tellen zo van er zitten te veel mensen in het vliegtuig of duidelijk kijken op de boarding cards waar op staat reykjavik -NY.
Dat is een goeie tip! Thanks... zeker het overwegen waardquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:06 schreef ex het volgende:
Zo zeg, ik kom er nu achter wat ik vorige keer allemaal ben vergeten te doen in NYC. Ben maar wat lijsten aan het maken in Foursquare/Google Maps.
Oh gratis tip van mij, als je graag internet wil in NY:
http://prepaid-phones.t-m(...)day-cell-phone-plans
33 dollar voor een simkaart, met daarop 30 dollar tegoed. Voor 3 dollar per dag heb je dan onbeperkt internet. Kan je dus gewoon Google Maps etc gebruiken. Na 200 MB gaat wel je snelheid om laag.
Als je dus een week gaat oid, is het toch het overwegen waard.
Niksquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:26 schreef roym het volgende:
We zijn nu alle zaken aan het plannen dus willen we ook de vlucht en auto huur voor Niagara falls gaan regelen. Ik zit alleen nog even met de tijd. Ik heb nu een mooie vlucht die 9:33am aankomt op Buffalo en 7:54pm weer terug gaat naar NY. grofweg heb je dan 10 uur van vlucht tot vlucht. Zou dit genoeg tijd zijn ? Ik heb werkelijk waar geen flauw idee hoelang je daar blijft rondhangen ? Hoelang blijven de mensen hier gemiddeld en wat doe je dan buiten zo'n 'maid of the mist' tour ?
In de planning die wij nu hebben komen we om een uur of tien 's avonds aan. Dan kijken we eten naar de watervallen die verlicht worden. De volgende ochtend kijken we nog even bij daglicht, maken misschien een boottochtje en daan gaan we weer door.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:40 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Niks. Wij hebben 10 minuten naar die waterval gekeken, daarna dat boottochtje gemaakt en na een stop bij de Starbucks voor wat koffie zijn we verder gereden naar Canada.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:10 schreef Spockjuh_ het volgende:
Bv vince, dat is iets wat meer in de richting komt. natuurlijk wel liggend, een canvas van 3 meter hoog en 1 breed is ook zo passen en meten..
Ik heb laatst de app. Pimp your screen gedownload, daarin zitten ook achtergronden (voor iPad) van New York. Wellicht zit daar iets bij?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:10 schreef Spockjuh_ het volgende:
Bv vince, dat is iets wat meer in de richting komt. natuurlijk wel liggend, een canvas van 3 meter hoog en 1 breed is ook zo passen en meten..
Hier dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:10 schreef Spockjuh_ het volgende:
Hier gaan wij kijken:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:21 schreef roym het volgende:
Wij zijn eind augustus in NY en willen wel een musical op broadway kijken. Waar kan je het beste kaartjes fixen van te voren ? Of is het beter ze daar te kopen ? Iemand tips ?
Het viel reuze mee, ik snap de hysterie niet. Flatscreen tv, schone wc die goed doortrok, douche met mengkraan en een goede straal en gewoon heet water. Oké, niet alle hoekjes en kiertjes waren even schoon en er zaten een paar vreemde plekken in het douchegordijn en de spiegel was niet schoon, maar de ramen konden open (en weer dicht), de airco deed het goed, de liften deden het allemaal (gelukkig, aangezien we op de 23e verdieping zaten), vriendelijk personeel en om de dag schone handdoeken (2 per persoon) en dan werden de bedden ook opgemaakt en volgens mij ook verschoond en de vloer werd gezogen. De bedden lagen heerlijk. En beneden mocht je gratis taxi's etc bellen. Oké, ik heb niet onder het bed gekeken, maar ik heb het niet als goor en ranzig ervaren. Ik heb wel viezere hotels en hostels meegemaakt en die waren een stuk duurder. Ik heb echt geen problemen gehad.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:08 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Carter? Dan verdien je gewoon de doodstraf als je zo'n muts bent om dat te boeken.
Ik zag dat het vanaf volgende week donderdag ook gelukkig wat minder klam wordt met af en toe wat regen. Haat benauwdheid en extreme hitte (ik weet het, verkeerde periode om naar New York dan te gaan maar helaas lag de datum niet alleen aan mij). Toch denk ik dat het allemaal wel goed te doen zal zijn. Gewoon flink wat te drinken (Mountain Dewquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb me de hele week helemaal kapot gelopenWe hebben wel bijna ons hele lijstje afgewerkt en zijn zelfs nog een middag naar Coney Island geweest. Het was wel warm: vorige week woensdag was het 40 graden. Gelukkig volgde er die avond een leuke onweersbui waarbij ik echt helemaal zeiknat ben geregend
De rest van de week was het gelijk een stuk minder klam en zelfs regenachtig, tot maandag. Alleen m'n fototoestel was stukgegaan en ik heb op het laatste moment nog die van m'n zus kunnen lenen, dus ik ben benieuwd wat het resultaat is.
De metrostations zelf zijn benauwd, maar de treinstellen hebben aircoquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:09 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Ik zag dat het vanaf volgende week donderdag ook gelukkig wat minder klam wordt met af en toe wat regen. Haat benauwdheid en extreme hitte (ik weet het, verkeerde periode om naar New York dan te gaan maar helaas lag de datum niet alleen aan mij). Toch denk ik dat het allemaal wel goed te doen zal zijn. Gewoon flink wat te drinken (Mountain Dew) meenemen en rustig aan doen en indien mogelijk zoveel dingen binnen doen midden op de dag.
quote:
Ik zit meestal in hostels dus ik vind een eigen wc al heel wat, dus misschien heb ik andere standaarden. Of het verschilt per verdieping ofzo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het viel reuze mee, ik snap de hysterie niet. Flatscreen tv, schone wc die goed doortrok, douche met mengkraan en een goede straal en gewoon heet water. Oké, niet alle hoekjes en kiertjes waren even schoon en er zaten een paar vreemde plekken in het douchegordijn en de spiegel was niet schoon, maar de ramen konden open (en weer dicht), de airco deed het goed, de liften deden het allemaal (gelukkig, aangezien we op de 23e verdieping zaten), vriendelijk personeel en om de dag schone handdoeken (2 per persoon) en dan werden de bedden ook opgemaakt en volgens mij ook verschoond en de vloer werd gezogen. De bedden lagen heerlijk. En beneden mocht je gratis taxi's etc bellen. Oké, ik heb niet onder het bed gekeken, maar ik heb het niet als goor en ranzig ervaren. Ik heb wel viezere hotels en hostels meegemaakt en die waren een stuk duurder. Ik heb echt geen problemen gehad.
Wauw. Zo'n foto wil ik ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:51 schreef Mattt het volgende:
FOK!ers.... wat een stad, ik kijk mijn ogen uit hier.
Ik ga verder genieten!
[ afbeelding ]
Groetjes!
- voorjaar is chillquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Als ik weer ga (m'n vader wil er nog wel naartoe maar vindt het te duur), ga ik:
a) niet in juli maar in het voorjaar ofzo
b) niet meer van hot naar her rennen maar rustiger aandoen zodat ik ook meer tijd kan uittrekken voor dingen (heb amper in CP gezeten bijvoorbeeld)
c) geen hotel in de buurt van Times Square nemen. Godsamme wat een drukte, en als je daar dus steeds doorheen moet, word je lichtelijk agressief. Nou ja, lichtelijk...
d) vaker de taxi nemen
e) niet meer de blue shuttle nemen van en naar het vliegveld. Op de heenweg kregen we een creatieve route drie keer rondom het vliegveld en op de terugweg was het een doodskist op wielen. Over verdrijvingsvlakken, de vluchtstrook, drie banen opschuiven in de file zonder dat even aan te geven, op het allerlaatste moment keihard remmen, toeteren ipv richting aangeven... Is misschien de manier van rijden in en rondom NY, maar het heeft me een jaar van m'n leven gekost.
Zomaar een paar dingetjes
Thanks, was er ook blij meequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Wauw. Zo'n foto wil ik ook.Met mezelf erop dan.
CherryLips, leuk te lezen dat je het naar je zin hebt gehad (ondanks de zengende hitte)! En dat het hotel uiteindelijk ook meeviel. Hebben we er nu dus weer een NYC-addict bij?
Ik koop ze online meestal bij Ticketmaster, daar kan je ook precies zien welke plaatsen je krijgt voordat je de bestelling plaatst. Je betaalt wel de hoofdprijs. Maar dan heb je ook wat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:54 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Nou we zijn eruit met de musical: het wordt toch Wicked
Weet iemand wat de officiele site is? Is dat gewoon broadway.com? Dan weet ik zeker dat ik het op de goede plaats bestel. De kaartjes zijn toch 100 dollar!
Jepquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik koop ze online meestal bij Ticketmaster, daar kan je ook precies zien welke plaatsen je krijgt voordat je de bestelling plaatst. Je betaalt wel de hoofdprijs. Maar dan heb je ook wat.Maar broadway.com is ook een optie. Er zijn eigenlijk tientallen opties, dat maakt het zo lastig.
Gelukkig, was natuurlijk een beetje op de gokquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:08 schreef Cee het volgende:
Leuk! Mooie plaatsen, goed overzicht. Ben benieuwd hoe je oma het vindt!Echt geweldig dat ze meegaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |