abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113956934
Een populair idee is toch wel dat van 'nice guys finish last'. Dat houdt in dat 'aardige mannen' minder succesvol zijn op relatie- en seksueel vlak. De 'nice guys' zijn volgens deze idee over het algemeen niet zo agressief/assertief, extrovert en dominant zijn als van mannen wordt verwacht, gedrag dat vanuit evolutionair perspectief (al dan niet onbewust) verlangd werd/wordt door vrouwen aangezien het deel uitmaakt leiderschapskwaliteiten.

Wat betreft het primitieve deel van het vrouwelijk brein, zijn zulke 'bad boys' met leiderschapskwaliteiten aantrekkelijk omdat ze de nakomelingen en de vrouw zelf kunnen verzorgen. 'Nice guys' die meer altruïstisch, minder assertief, minder dominant en meer introvert zijn, zijn volgens dat idee minder aantrekkelijk.

Wat zijn de meningen hierover? Zijn 'nice guys' inderdaad minder succesvol met vrouwen, of zelfs helemaal niet (aanvankelijk van hoe introvert etc. ze waren)? Of is deze theorie in jullie mening onzin?
pi_113957198
Zit al een kwartier na te denken maar ik heb geen eenduidig antwoord :')
pi_113957200
Ligt eraan wat voor type vrouw je zoekt.

Zoek je een muurbloempje dan kun je prima een nerd zijn, zoek je een Playmate dan zul je inderdaad een dikke portemonnee, een grote bek en een best uiterlijk moeten hebben. Soort zoekt soort noemen ze dat.

Maar aangezien praktisch iedere vent "het lekkere wijf" wil hebben wil het nog weleens fout gaan tussen wens en werkelijkheid. Idem dito voor vrouwen trouwens: praktisch iedere vrouw zoekt een kopie van Johnny Depp of Brad Pitt, maar zal uiteindelijk toch voor flink minder moeten settelen.

Dus uiteindelijk: ja, nice guys finish last. Simpelweg omdat succesvolle mensen de luxe hebben niet aardig hoeven te moeten doen om toch alles gedaan te krijgen wat ze willen.
pi_113957210
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 03:14 schreef TimMer1981 het volgende:
Ligt eraan wat voor type vrouw je zoekt.

Zoek je een muurbloempje dan kun je prima een nerd zijn, zoek je een Playmate dan zul je inderdaad een dikke portemonnee, een grote bek en een best uiterlijk moeten hebben. Soort zoekt soort noemen ze dat.

Maar aangezien praktisch iedere vent "het lekkere wijf" wil hebben wil het nog weleens fout gaan tussen wens en werkelijkheid. Idem dito voor vrouwen trouwens: praktisch iedere vrouw zoekt een kopie van Johnny Depp of Brad Pitt, maar zal uiteindelijk toch voor flink minder moeten settelen.
Dit klinkt wel heel kort door de bocht
pi_113957218
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 03:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

31 jaar levenservaring; doe ermee wat je wilt. ;)
pi_113957228
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 03:16 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

31 jaar levenservaring; doe ermee wat je wilt. ;)
nou ikke 29 jaar :P
nee maar het klinkt net alsof iedereen maar bij elkaar is omdat ze niet beter kunnen krijgen maar wel willen...
  maandag 9 juli 2012 @ 03:17:44 #7
28588 BaBy-G
mini me...
pi_113957232
Klopt! Ik ben een teringlijer en ik neuk me suf :')
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
  maandag 9 juli 2012 @ 03:20:35 #8
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_113957248
Ik denk dat het niet eens zo zeer gaat om of iemand vriendelijk en/of zachtaardig is, maar over hoe assertief en zelfverzekerd iemand is. Dat kan je ook op een oprecht vriendelijke manier zijn.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_113957423
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 03:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

nou ikke 29 jaar :P
nee maar het klinkt net alsof iedereen maar bij elkaar is omdat ze niet beter kunnen krijgen maar wel willen...
Dat is niet het geval; het belangrijkste punt is: soort zoekt soort. Hoe meer je te bieden hebt, hoe meer je kunt vragen. En de meeste mensen vragen meer dan ze zelf kunnen bieden.
  maandag 9 juli 2012 @ 06:58:16 #10
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_113957841
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 02:50 schreef Marx1990 het volgende:
Een populair idee is toch wel dat van 'nice guys finish last'. Dat houdt in dat 'aardige mannen' minder succesvol zijn op relatie- en seksueel vlak. De 'nice guys' zijn volgens deze idee over het algemeen niet zo agressief/assertief, extrovert en dominant zijn als van mannen wordt verwacht, gedrag dat vanuit evolutionair perspectief (al dan niet onbewust) verlangd werd/wordt door vrouwen aangezien het deel uitmaakt leiderschapskwaliteiten.

Wat betreft het primitieve deel van het vrouwelijk brein, zijn zulke 'bad boys' met leiderschapskwaliteiten aantrekkelijk omdat ze de nakomelingen en de vrouw zelf kunnen verzorgen. 'Nice guys' die meer altruïstisch, minder assertief, minder dominant en meer introvert zijn, zijn volgens dat idee minder aantrekkelijk.

Wat zijn de meningen hierover? Zijn 'nice guys' inderdaad minder succesvol met vrouwen, of zelfs helemaal niet (aanvankelijk van hoe introvert etc. ze waren)? Of is deze theorie in jullie mening onzin?
Als je 'nice guys' leest als 'saai' dan snap je waarom vrouwen liever voor de minder 'nice guys' gaat.

Bedenk je eens hoe het voor jou zou voelen als een vrouw helemaal verlegen wordt als ze bij je in de buurt komt, als een vrouw alles voor jou wil doen, altijd met cadeautjes aankomt en vooral geen eigen mening heeft maar álles goed vindt wat jij ook goed vindt. Op de vraag: wat vindt jij leuk krijg je als antwoord: wat jij leuk vindt. Daarnaast wordt je elke dag gestalkt met 20 smsjes en 10 telefoontjes en betaalt ze elke rekening in elke restaurant of bar.

Hoe lang zou je het daarmee uithouden?

Ik niet heel lang. Ontmoet je daarna een vrouw met een eigen mening, iemand waar je wat moeite voor moet doen, dan is dat ineens een stuk interessanter.

Je hoeft dus geen lul te zijn maar je moet een vrouw niet zien als de enige invulling in je leven. heel cliché maar ze moet een aanvulling op jouw interessante leven zijn :) De vrouw in kwestie wil dan deel uitmaken van jouw interessante leven. Niet als invulling dienen voor je hersendode leventje.

;)

quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 03:43 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Dat is niet het geval; het belangrijkste punt is: soort zoekt soort. Hoe meer je te bieden hebt, hoe meer je kunt vragen. En de meeste mensen vragen meer dan ze zelf kunnen bieden.
Een interessant leven kun je ook hebben zonder een hoop poen en een saai leven kun je ook hebben als je zwemt in het geld.
Op een paar golddiggers na vallen vrouwen toch echt meer voor uitstraling van een man dan op zijn dikke auto.
Dat sommige mannen hun auto écht als pikverlenger hebben om daar uitstraling van te krijgen... tja....

;)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_113957963
Neuh, denk dat de meeste vrouwen, uiteindelijk toch liever met een aardige man trouwt dan een 'badboy'.
En aardige mannen hoeven niet perse minder succesvol te zijn toch? Ligt weer aan hun persoonlijkheid verder.
pi_113958259
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 03:20 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat het niet eens zo zeer gaat om of iemand vriendelijk en/of zachtaardig is, maar over hoe assertief en zelfverzekerd iemand is. Dat kan je ook op een oprecht vriendelijke manier zijn.
Dit. Ik krijg best wel aandacht en ben niet te beroerd om op iemand af te stappen, maar ik word zelden geassocieerd met klootzakkerig gedrag. Dat sluit dan wel weer aan op wat iemand anders zei, ik ben dan ook niet geïnteresseerd in vrouwen die op van die 'bad boys' vallen. Echter ook niet in de muurbloempjes, er is dus gewoon een grijs gebied waar heel veel mensen in vallen.

Té aardige jongens komen inderdaad minder aan hun trekken. De vraag is of ze dat ook wel willen. Bovendien zijn die vaak ook echt niet assertief genoeg. Maar volgens mij is hun aandeel in de populatie niet zo groot.
pi_113958303
Het is gewoon een feit dat nice guys achterin de rij staan.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 9 juli 2012 @ 08:30:42 #14
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_113958356
Moeten we nou op basis van stereotypen ("nice guy", "bad boy") een discussie voeren?

Ik zou het interessanter vinden als TS met een case aankwam.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_113958489
quote:
5s.gif Op maandag 9 juli 2012 07:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Neuh, denk dat de meeste vrouwen, uiteindelijk toch liever met een aardige man trouwt dan een 'badboy'.
En aardige mannen hoeven niet perse minder succesvol te zijn toch? Ligt weer aan hun persoonlijkheid verder.
Dat wel. De dame in kwestie zal vervolgens na een paar jaar wanneer haar kerel haar volgens eigen zeggen te weinig aandacht geeft wel weer met de bad boy in bed duiken en vreemdgaan. Dat dan weer wel.
pi_113958497
Nice guys finish last net zoals iedereen die (nog) geen verantwoordelijkheid voor zijn eigen leven en geluk neemt last finished.

Nice guys/girls zijn over het algemeen personen die zoveel en zo vaak mogelijk willen laten zien hoeveel ze wel niet voor een ander over hebben (vooral dan in de liefde/romantische zin) terwijl je ze daar (onbewust) van alles voor terug willen; ze willen dat iemand anders hun leven voor hen leuk maakt. Ze plaatsen zich in een slachtofferrol omdat ze niemand hebben terwijl het werkelijk gemis is dat ze zichzelf eigenlijk niet accepteren en niet goed genoeg vinden.

Natuurlijk zijn er ook mannen en vrouwen die 'vallen' op typische nice guys/girls; je weet dat je dan iemand hebt die naar je pijpen zal dansen.

Ze zouden er meer aan hebben die moeite op een positieve manier in zichzelf te investeren, zichzelf de moeite waard gaan vinden, grote kans dat ze dan ineens een stuk aantrekkelijker zijn ook ;)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  maandag 9 juli 2012 @ 08:49:43 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113958545
nice guys putten de pussy on a pedestal, en verder wat canillas zegt minus de zweverigheid.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113958624
Kan wel kloppen, ik heb de vrouwen in bosjes achter me aan rennen en ja ik ben niet de meest prettige persoon ter wereld.
  maandag 9 juli 2012 @ 09:05:22 #19
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_113958704
Als je alleen nice guys en bad guys zou hebben misschien, maar zo zwart-wit is het niet natuurlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 09:25:47 #20
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_113958963
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:56 schreef Ffleamig het volgende:
Kan wel kloppen, ik heb de vrouwen in bosjes achter me aan rennen en ja ik ben niet de meest prettige persoon ter wereld.
Eens, ook waanzin waarmee ik wegkom.
What can change the nature of a man?
pi_113959187
Nee, de nice guys die hier bedoeld worden zijn gewoon gasten zonder ruggegraat die de echte nice guys een slechte naam geven :'(
Prins der kikkers
  maandag 9 juli 2012 @ 09:44:28 #22
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113959223
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is gewoon een feit dat nice guys achterin de rij staan.
pi_113959249
Ik dacht dat ze daarmee bedoelde dat je de vrouw eerst klaar laat komen alvorens je dit zelf doet als man zijnde.... nice guy finishes last ....
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 09:48:17 #24
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_113959295
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:45 schreef Casos het volgende:
Ik dacht dat ze daarmee bedoelde dat je de vrouw eerst klaar laat komen alvorens je dit zelf doet als man zijnde.... nice guy finishes last ....
Is ook niet goed als je dat iedere keer doet.
Bij seks moet jij stiekem op de eerste plaats komen dan pas zij.
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 09:49:10 #25
9859 crew  Karina
Woman
pi_113959312
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:45 schreef Casos het volgende:
Kijk, daar houden vrouwen van ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 9 juli 2012 @ 09:54:14 #26
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_113959392
Waarom zou je überhaupt willen finishen dan?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 9 juli 2012 @ 09:55:01 #27
67670 Skv
Cynist.
pi_113959402
quote:

Ik denk dat je als nice guy minder makkelijk een vrouw kan regelen. Zelf die strategie ook lang aangehouden, maar als ik mn scheur wat meer opentrek en wat egocentrischer opstel dan vinden vrouwen me een stuk interessanter. En een beetje de klootzak uithangen :)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_113959410
Het zijn bepaalde types die elkaar opzoeken. Zo zal een bad guy een bepaald slag vrouwvolk aantrekken, net zoals de nice guy dat doet.
pi_113959419
quote:
99s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:49 schreef Karina het volgende:

[..]

Kijk, daar houden vrouwen van ;)
Overdreven gedoe dat vrouwen klaarkomen, dat hoogtepunt van vrouwen is wel de meest nutteloze natuurlijk reactie ooit, wat heb je daar nu aan :{w
  maandag 9 juli 2012 @ 09:58:55 #30
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_113959467
'Finish last' in welk opzicht? Ik kan me voorstellen dat een brutale opstelling zorgt voor meer succes in de kroeg.

Anderzijds, als ik om me heen kijk naar lange, op het oog gelukkige relaties, zijn deze vooral tussen nice guys en nice girls. :)

Maar de vraag is sowieso wat voor definities je hanteert.

Bad boy als 'schoolverlater met semi-succesvolle carrière als drugsdealer en twee kinderen bij verschillende moeders' is wat anders dan 'prikkelend en assertief type dat goed voor zichzelf opkomt'

Net als voor nice guys een 'dikke nerd die nauwelijks tegen meisjes durft te praten en zich volkomen slaafs opstelt' wat anders is dan 'vriendelijke jongen dat vrijwilligerswerk doet in een asiel' of iets dergelijks.
...as always
  maandag 9 juli 2012 @ 09:59:59 #31
94676 Garisson72
pi_113959483
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:56 schreef Ffleamig het volgende:
Overdreven gedoe dat vrouwen klaarkomen, dat hoogtepunt van vrouwen is wel de meest nutteloze natuurlijk reactie ooit, wat heb je daar nu aan :{w
Kijk deze bad ass eens onderstrepen dat hij heus geen last finishende nice guy is.
  maandag 9 juli 2012 @ 10:01:19 #32
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_113959510
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Kijk deze bad ass eens onderstrepen dat hij heus geen last finishende nice guy is.
Op Fok zitten alleen maar bad asses jongeh.
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 10:01:52 #33
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_113959519
quote:

[..]

Samentrekken van vagina wand zuigt het zaad verder naar binnen
  maandag 9 juli 2012 @ 10:03:28 #34
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_113959553
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:01 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Dude. Het is 10 uur 's ochtends.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_113959614
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Kip of het ei, feit is dat ik me helemaal suf neuk met de mooiste dames, mag jij zeggen of ik aardig ben of niet *)
  maandag 9 juli 2012 @ 10:06:29 #36
94676 Garisson72
pi_113959617
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:01 schreef Coco98 het volgende:
Dat is één theorie; een andere is dat het orgasme de verliefdheidsgevoelens verstevigt waardoor ze vaker willen neuken wat de voortplanting weer iets zekerder maakt.
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:06 schreef Ffleamig het volgende:
Kip of het ei, feit is dat ik me helemaal suf neuk met de mooiste dames, mag jij zeggen of ik aardig ben of niet *)
man wat kan mij dat verrotten. Dat je het maar steeds op dit forum moet herhalen maakt jou een troll of een kutkneus. Mogelijk zelfs beide.
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 10:07:56 #37
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_113959646
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:06 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dat is één theorie; een andere is dat het orgasme de verliefdheidsgevoelens verstevigt waardoor ze vaker willen neuken wat de voortplanting weer iets zekerder maakt.
Die theorieën kunnen goed samen.
  maandag 9 juli 2012 @ 10:08:41 #38
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_113959660
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:06 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Boks ouwe, jij bad guy.
  maandag 9 juli 2012 @ 10:34:53 #39
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_113960270
Onzinstelling

Ruggegraatloze watjes eindigen als laatste. Niet amaibele mannen die het hart op de goede plek hebben zitten.
pi_113960475
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:34 schreef Hexagon het volgende:
Onzinstelling

Ruggegraatloze watjes eindigen als laatste. Niet amaibele mannen die het hart op de goede plek hebben zitten.
Ik ga met hem mee.
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 10:52:04 #41
9859 crew  Karina
Woman
pi_113960697
quote:

[..]

Kijk nu komt je ware aard naar boven...
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:42 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik ga met hem mee.
:Y Ik ook, niets mis met aardige, lieve mannen, als ze tenminste OOK voor zichzelf kunnen opkomen en geen sukkeltje zijn.
niet zo tof doen
  maandag 9 juli 2012 @ 11:11:58 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_113961271
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:55 schreef Scorpie het volgende:
Het zijn bepaalde types die elkaar opzoeken. Zo zal een bad guy een bepaald slag vrouwvolk aantrekken, net zoals de nice guy dat doet.
Meestal trekken ze behoorlijk onzekere meisjes aan die verder ook geen eigen leven hebben en waarvan die nice guy vervolgens een soort slaaf wordt die nooit meer de deur uit komt.

Meerdere malen zien gebeuren. Ben er een vriend aan kwijtgeraakt.
pi_113961366
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  maandag 9 juli 2012 @ 11:37:02 #44
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_113961966
Ja :)
Op elke fokker past een bril.
  maandag 9 juli 2012 @ 11:53:09 #45
262 Re
Kiss & Swallow
pi_113962476
Nee :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_113962684
volgens de beschrijving van die zogenaamde "nice guys" is mijn vriend er een. Hij is niet extrovert en misschien niet altijd even assertief. Agressief is hij al helemaal niet. Maar al die eigenschappen waar het zogenaamde "primitieve deel van het vrouwelijke brein" zich aangetrokken voelen, vind ik juist uiterst onaantrekkelijk aan een man. Ik kan geen eigenschap afstootwekkender verzinnen dan angressive en te assertieve mannen. Ook mannen met teveel raatjes en de mannen die altijd hun woordje klaar hebben zijn in mijn ogen vaak onzekere en schreewerige types die zichzelf een beetje te graag willen bewijzen.
  maandag 9 juli 2012 @ 12:06:53 #47
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_113962935
Heeft ook te maken met het tonen van een klein beetje initiatief. Je hoeft geen vervelende jongen te zijn om te beschikken over een beetje zelfvertrouwen, sociaal vermogen, en het lef om eens een meisje aan te spreken. Daar kom je als man/jongen al een heel eind mee. Vervolgens je ook als een man te blijven gedragen door er geen dramatische big deal van te maken, maar de boel gewoon wat pragmatischer aan te pakken en klaar is kees. Daar hoef je, nogmaals, echt geen vervelende vent voor te zijn.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_113962971
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Meestal trekken ze behoorlijk onzekere meisjes aan die verder ook geen eigen leven hebben en waarvan die nice guy vervolgens een soort slaaf wordt die nooit meer de deur uit komt.

Meerdere malen zien gebeuren. Ben er een vriend aan kwijtgeraakt.
Herkenbaar.
Zo heb ik een 'vriend' die opzich een toffe kerel is maar ik gewoon niet meer te zien krijg zonder zijn aanhang. Vooral voor hemzelf is het kut want er komt nauwelijks meer iemand bij hem over de vloer hierdoor. Het lelijke is nog dat hij het weet en wel prima vindt kennelijk. :')
pi_113963196
quote:

Ik zat er eens flink over na te denken en natuurlijk zijn er genoeg studies naar gedaan over the selfish gene en deze stelling. Ik denk wel dat je bepaalde definities moet stellen, zoals hieronder al word beschreven wat dan een bad boy of nice guy zou moeten zijn, maar vergeet ook niet 'succesvol'.

Bad boys zullen meer succes boeken met bepaalde types, maar ook met bepaalde type relaties en meisjes/vrouwen in bepaalde levensfases. Als succesvol betekend dat iemand het relatief het vaakste neukt met verschillende en/of meer partners, zal de bad boy het vast wel winnen.

Maar daarentegen zal de nice guy dit ook helemaal niet willen en derhalve hier ook niet zijn best voor doen. Een nice guy heeft weer andere behoeften.

En verder heeft iedereen denk wel wat weg van beide types. Of iig de behoefte om beide types op zijn tijd te zijn. Ik heb niet veel one night stands gehad, maar ik vind ze niet meer boeiend en ben dus daar klaar mee. Ben ik dan ook bad boy -af?
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  maandag 9 juli 2012 @ 12:20:55 #50
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_113963373
Wat betreft het finish last: als man moet je natuurlijk ook durven met elkaar de competitie aan te gaan. De gedachte ' oh, die ziet mij vast niet staan want er zijn leukere mannen' is per definitie kneuzeriger en niet aantrekkelijk. Met zo'n instelling verdien je het als man ook om tot je 27ste op de zolderkamertje van je moedertje eenzaam en alleen te zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:15 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Ik zat er eens flink over na te denken en natuurlijk zijn er genoeg studies naar gedaan over the selfish gene en deze stelling. Ik denk wel dat je bepaalde definities moet stellen, zoals hieronder al word beschreven wat dan een bad boy of nice guy zou moeten zijn, maar vergeet ook niet 'succesvol'.

Bad boys zullen meer succes boeken met bepaalde types, maar ook met bepaalde type relaties en meisjes/vrouwen in bepaalde levensfases. Als succesvol betekend dat iemand het relatief het vaakste neukt met verschillende en/of meer partners, zal de bad boy het vast wel winnen.

Maar daarentegen zal de nice guy dit ook helemaal niet willen en derhalve hier ook niet zijn best voor doen. Een nice guy heeft weer andere behoeften.

En verder heeft iedereen denk wel wat weg van beide types. Of iig de behoefte om beide types op zijn tijd te zijn. Ik heb niet veel one night stands gehad, maar ik vind ze niet meer boeiend en ben dus daar klaar mee. Ben ik dan ook bad boy -af?
Als man en vrouw groei je naar mate je ouder wordt ook door verschillende levensfases heen. Kan best zijn dat je als man pas na je dertiger wat rustiger en ingetogener wordt. Waardoor je wederom aanlokkelijk wordt voor vrouwen om een relatie mee te beginnen, alleen ditmaal met een andere insteek.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_113963419
Hmm, ik herken hier wel wat in, en waarom zaken gelopen zijn zoals ze zijn..
Ik ben gewoon een nice guy, doe geen vlieg kwaad. Wel wat moeite met contacten krijgen e.d. omdat ik gewoon wat verlegen ben. Ik kom uit een lange relatie waarin mij vaak werd verweten dat ik meer voor mezelf op moest komen in groepen e.d.. Ik kom prima voor mezelf op als me onrecht wordt aangedaan, maar als twee mensen gezellig zitten te praten heb ik bv geen zin hun gesprek te verstoren, sowieso omdat ik mensen moeilijk versta (daarom maak ik ook wat moeilijk contacten). Ik geef toe, soms heb ik ook geen zin om het te volgen omdat dat teveel moeite kost.
Als ik praat doe ik dat liever 1-op-1 of in een kleine groep. Een grote groep is gewoon nutteloos voor mij. Ik heb mezelf leren accepteren dat ik gewoon niet alles kan als het op vriendengroepen e.d. aankomt. Wat een ander daarmee doet moet diegene zelf weten.
Ik heb dan ook gezegd dat afspreken met een groep, of als er vrienden en vriendinnen waren dat het logisch moest worden gezien dat ik me soms even terugtrok of niet aan alle gesprekken probeerde deel te nemen. Mijn gewone vrienden snappen dit ook wel. Ik vond de vraag om me te veranderen dan ook vrij gemeen en heb dit ook gezegd. Zeker omdat ik 1-op-1 met haar of wie dan ook niet anders ben dan een ander zodra ik wat vertrouwen voel en weet dat mijn probleem geaccepteerd is.

Maargoed, de laatste tijd, met name het laatste jaar heb ik mezelf er toch steeds weer een stukje verder gebracht en doe steeds meer leuke dingen te doen met mensen die ik net nieuw heb leren kennen, en dat voelt gewoon goed. Ik deed dit voor mezelf omdat ik mensen bepaalde lol zie hebben die ik niet had. Ik wilde het ook eens proberen met wisselende resultaten. Tis net hoe mensen zaken kunnen accepteren.
Echter is aan de relatie wel plots een einde gekomen. Nu ik dit lees enzo zie ik waarom gevoelens wellicht verdwenen.

Om de een of andere reden geeft het me rust :P
En of ik als laatste eindig? Vast niet, ben iig nu nergens naar op zoek, maar vóór mn lange relatie ging het nooit zo lastig ofzo.. Dus waarom zou 't nu ineens wel lastig worden, behalve dat ik wat moeilijk contact maak maar dat was toen niet anders..

[ Bericht 1% gewijzigd door Glijdt_licht op 09-07-2012 13:11:44 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_113964743
Heb geen tijd op het hele topic te lezen, dus weet niet of dit er al staat.
Het gaat meer om assertiviteit en dat kan ook als nice guy. Vind het altijd een slecht excuus. Ja ze gaan alleen voor de eikels. Zijn altijd dezelfde mensen die het zeggen, namelijk de stille muurbloempjes. Nee daar gaan ze niet eikels voor maar ze zijn te onzeker om zelf op gasten af te stappen en eindigen zo vaak met een assertief persoon die wel op alle vrouwen afstapt. Dat dit vaak de meer macho gasten zijn zal vast kloppen, maar het is dus niet zo dat ze niet liever een nice guy hebben.
Nice guy met assertiviteit is een win, geloof me.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 9 juli 2012 @ 13:11:54 #53
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_113964922
Vind het nogal een aanname dat assertief, extrovert en dominant als eigenschappen niet samen kan gaan met aardig en altruïstisch.

Ik val wel op stoere mannen en wil geen relatie met een mietje, maar toch zeker ook niet met een klootzak. Ik denk vooral dat weten wat je wil en daar voor gaan een belangrijke eigenschap is die veel mensen aantrekkelijk vinden in hun potentiële partner.
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 9 juli 2012 @ 13:14:08 #54
365231 Fera
Fire & Blood
pi_113964984
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:05 schreef ssebass het volgende:
Heb geen tijd op het hele topic te lezen, dus weet niet of dit er al staat.
Het gaat meer om assertiviteit en dat kan ook als nice guy. Vind het altijd een slecht excuus. Ja ze gaan alleen voor de eikels. Zijn altijd dezelfde mensen die het zeggen, namelijk de stille muurbloempjes. Nee daar gaan ze niet eikels voor maar ze zijn te onzeker om zelf op gasten af te stappen en eindigen zo vaak met een assertief persoon die wel op alle vrouwen afstapt. Dat dit vaak de meer macho gasten zijn zal vast kloppen, maar het is dus niet zo dat ze niet liever een nice guy hebben.
Nice guy met assertiviteit is een win, geloof me.
Deze man snapt het. O+

Ik val zelf helemaal niet op de bad guys, maar een nice guy zonder enige ruggegraat is het ook niet voor mij. Je kunt best een beetje leidend en dominant zijn zonder meteen de de ongeïnteresseerde, stoere klootzak uit te hangen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_113965174
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:11 schreef saaw het volgende:
Vind het nogal een aanname dat assertief, extrovert en dominant als eigenschappen niet samen kan gaan met aardig en altruïstisch.

Ik val wel op stoere mannen en wil geen relatie met een mietje, maar toch zeker ook niet met een klootzak. Ik denk vooral dat weten wat je wil en daar voor gaan een belangrijke eigenschap is die veel mensen aantrekkelijk vinden in hun potentiële partner.
Dit. Een goede combinatie van de eigenschappen die jij belangrijk vind is wat een man echt woest aantrekkelijk maakt. Stoer en lief kunnen prima naast elkaar.
pi_113965459
ik denk dat het niet zo zwart-wit is als in dit gezegde wordt aangenomen. Maar als je mannen zou verdelen in groepen dan is er denk ik wel een groep aardige mannen die teveel over zichzelf heen laat lopen en daardoor in de friendzone terecht komt of gewoon totaal niet door vrouwen interessant gevonden, simpelweg omdat de vrouwen hen niet zien staan.

Maar dit komt meer door het gebrek aan openheid en initiatief dan dat dit ligt aan het feit dat mannen aardig zijn. Ik denk dat er genoeg mannen zijn die ook aardig zijn maar wel succes hebben met vrouwen omdat ze naast aardig ook open zijn en tegengas kunnen bieden als dat nodig is.
  maandag 9 juli 2012 @ 13:33:29 #57
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_113965524
Op zich val ik niet op bad boys, maar wat er wel leuk aan is, is dat het me helemaal niks kan schelen wat zo'n type over me denkt. Dan kan ik gewoon lekker lomp zijn. Op een nice guy wil ik veel meer een goede indruk maken, en dan ga ik dus veel meer stressen, en dat is niet leuk. :)
...as always
pi_113968363
Deels mee eens. Ik denk niet dat het per definitie komt door het zijn van een 'nice guy', maar dat het samen gaat met introversie of verlegenheid. Hoewel ik er persoonlijk wel op val, zijn de meeste vrouwen meer van de extraverte jongens met een vlotte babbel. Het blijft natuurlijk altijd een kwestie van smaak.
pi_113968658
Die vlotte babbel is natuurlijk leuk om de vriendinnen jaloers te maken en over iemand met een vlotte babbel wordt ook sneller gesproken. Ik denk dat veel dames dat ook als prettig ervaren. De aandacht, en het gevoel dat de ander zeker gewild is, maar dat jij zo speciaal bent dat je ermee mag hebben.
En dat je dan altijd zulke kaartjes krijgt:

[ Bericht 12% gewijzigd door Glijdt_licht op 09-07-2012 15:07:18 ]
  maandag 9 juli 2012 @ 15:06:41 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_113968882
Onzekere gasten staan achterin de rij. Dat zeker maar je kan zelfverzekerd en hartstikke aardig zijn en zul je echt geen problemen hebben om een mooie vrouw te ontmoeten die jou ook ziet zitten. Misschien is het zo dat er een verband te vinden is tussen aardig/onzeker en onaardig/zeker (of je verwisseld aardig met onderdanig en onaardig met overheersend). Je kan ook aardig zijn en niet over je heen laten lopen (of onaardig zijn en toch onzeker).

Anyway, aardig wordt hier gewoon gebruikt om onzekerheid te verbloemen en te zwelgen in zelfmedelijden ( 'Ik kan er niet aan doen ik ben gewoon te aardig ;(' )

*ervaringsdeskundige :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_113968888
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:11 schreef saaw het volgende:

Dit. En daarnaast trekken tegenpolen elkaar vaak wel degelijk aan.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  maandag 9 juli 2012 @ 15:07:21 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_113968899
Dubbel.
Vrijheid
pi_113968983
zonder te zwelgen in medelijden, maar als je van jezelf gewoon introvert ben en niet zo op de voorgrond tredend heb je het in bepaalde gevallen zeker wat moeilijker als man. Sommige zaken gaan meer moeite kosten.

Op een normaal uitziend introvert meisje komen genoeg (assertieve) jongens op af. Als introverte jongen met een normaal uiterlijk kun je lang blijven wachten.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_113969174
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef Bittere_Bal het volgende:
zonder te zwelgen in medelijden, maar als je van jezelf gewoon introvert ben en niet zo op de voorgrond tredend heb je het in bepaalde gevallen zeker wat moeilijker als man. Sommige zaken gaan meer moeite kosten.

Op een normaal uitziend introvert meisje komen genoeg (assertieve) jongens op af. Als introverte jongen met een normaal uiterlijk kun je lang blijven wachten.
Er zijn ook vrouwen die op mannen afstappen hoor. :)
pi_113969203
quote:

Niet als je gewoon een zelfverzekerde jongen bent, denk ik. Genoeg meisjes die daar wel van houden.
pi_113969204
quote:

Hmm, ik heb toch 1x gehad dat iemand op me afstapte en meteen ergens mee naartoe sleurde :P En evrder nog een paar die gewoon begonnen te praten.

Dus dat verschilt per meisje denk k zo.
pi_113969248
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:06 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dit. En daarnaast trekken tegenpolen elkaar vaak wel degelijk aan.
In de regel trekken tegenpolen elkaar meestal niet aan.
pi_113969292
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:06 schreef jogy het volgende:
Onzekere gasten staan achterin de rij. Dat zeker maar je kan zelfverzekerd en hartstikke aardig zijn en zul je echt geen problemen hebben om een mooie vrouw te ontmoeten die jou ook ziet zitten. Misschien is het zo dat er een verband te vinden is tussen aardig/onzeker en onaardig/zeker (of je verwisseld aardig met onderdanig en onaardig met overheersend). Je kan ook aardig zijn en niet over je heen laten lopen (of onaardig zijn en toch onzeker).

Anyway, aardig wordt hier gewoon gebruikt om onzekerheid te verbloemen en te zwelgen in zelfmedelijden ( 'Ik kan er niet aan doen ik ben gewoon te aardig ;(' )

*ervaringsdeskundige :').
Mee eens.
pi_113969304
quote:
19s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Hmm, ik heb toch 1x gehad dat iemand op me afstapte en meteen ergens mee naartoe sleurde :P En evrder nog een paar die gewoon begonnen te praten.

Dus dat verschilt per meisje denk k zo.
shit, dan ligt het toch aan mijn uiterlijk.. ;( ;)
  maandag 9 juli 2012 @ 15:19:06 #70
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113969384
quote:

Introvert en zelfverzekerd is volgens mij wel een succesvolle combi; dan vinden vrouwen je "mysterieus".
pi_113969385
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In de regel trekken tegenpolen elkaar meestal niet aan.
Mwah, ben ik niet met je eens, je moet uiteraard wel wat overeenkomsten hebben, maar voor mij zou een relatie met iemand die net zo'n karakter heeft als ik, voor geen meter werken. :P
pi_113969484
Maargoed, mijn ervaringen zijn inmiddels ook al meer dan 7 jaar oud, gedurende de laatste 7 jaar had ik een vriendin en heb ik nooit iets geprobeerd.
Ik heb wel een paar keer gehad in discotheken dat iemand ineens haar arm voor mn borst hield en ik haar wel moest aankijken :'). Dan keek ik even boos, of zei dat ik bezet was en liep door.

Een meisje probeerde dat gewoon 3 of 4x dezelfde avond :') Dat leek zo hopeloos. _O- En m'n vriendin de volgende dag jaloers erover praten bij t ontbijt c_/ Al heeft ze ook weleens gezegd dat ik wel heel boos naar zo iemand keek :6

[ Bericht 4% gewijzigd door Glijdt_licht op 09-07-2012 15:30:36 ]
  maandag 9 juli 2012 @ 15:23:05 #73
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113969543
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:19 schreef Kluts het volgende:

[..]

Mwah, ben ik niet met je eens, je moet uiteraard wel wat overeenkomsten hebben, maar voor mij zou een relatie met iemand die net zo'n karakter heeft als ik, voor geen meter werken. :P
Uit een onderzoek hierover begreep ik dat over het algemeen tegenpolen aantrekkingskracht opwekken op korte termijn, dus voor de vlugge seks, maar vaak geen goeie basis is voor een langdurige relatie.
  maandag 9 juli 2012 @ 15:24:37 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_113969607
quote:

Maar introvert is dus in ieder geval een symptoom van verlegenheid en is dat geval op bepaalde vlakken onzekerheid. Ik ben ook wel introvert (m.a.w. ik kan goed alleen zijn) maar ik klap niet dicht als er iemand tegen me aan praat. Vroeger wel, nu niet meer. Hoofdzakelijk omdat ik er achterkwam dat vrouwen ook poepen, zegmaar. En een afwijzing doet geen fysieke pijn, zodra je jezelf niet al te serieus neemt komt het allemaal een stuk beter.
Vrijheid
pi_113969655
wat ik wel jammer vind is dat introvert en een rustigere persoonlijkheid te vaak wordt verward met geen ruggegraat/mening en (het oude stokpaartje voor veel vrouwen) niet genoeg tegengas geven. Dat hoeft echt niet altijd samen te hangen.
pi_113969726
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:23 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Uit een onderzoek hierover begreep ik dat over het algemeen tegenpolen aantrekkingskracht opwekken op korte termijn, dus voor de vlugge seks, maar vaak geen goeie basis is voor een langdurige relatie.
Ik baseer me dan ook niet zozeer op onderzoeken, maar op mijn eigen persoonlijke ervaring, en zoals ik het zie. Ik presenteer het niet als een feit. :)
  maandag 9 juli 2012 @ 15:28:11 #77
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113969759
Straks wordt klootzakken daten te mainstream en zijn de nice guys aan de beurt.
Ja, echt.
Je moeder is een hamster
  maandag 9 juli 2012 @ 15:29:42 #78
94676 Garisson72
pi_113969820
quote:
3s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef Crutch het volgende:
Ja, echt.
Fingers crossed.
pi_113969836
quote:
Ja, echt.
Hmm ik denk wel dat iemand tot 25 liever een bad guy heeft om alles te proberen, en dat ze daarna maar een nice guy proberen omdat er toch iemand moet zijn die ook voor de kinderen kan zorgen.
pi_113969851
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:19 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het idee van opposites attract is een hardnekkige mythe. Mensen denken dat tegenpolen elkaar aantrekken omdat je elkaar dan aanvult. Maar het is uiteindelijk onderzocht en daaruit bleek dat het niet klopt. In de meeste gevallen, of het nou gaat om vriendschappen of relaties, verkiezen mensen juist anderen die op hen lijken qua interesses en persoonlijkheid. In ieder geval als het gaat om langdurigere relaties.
pi_113969889
quote:
Ja, echt.
In bepaalde groepen is dat al zo. Neem de hele emo-cultuur. De gevoelige, introverte emo is enorm aantrekkelijk voor dat soort meisjes.
pi_113969920
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Maar introvert is dus in ieder geval een symptoom van verlegenheid en is dat geval op bepaalde vlakken onzekerheid.
Nee, verlegenheid is inderdaad een vorm van onzekerheid (neuroticisme) en niet van introversie.
pi_113969931
Ik weet niet of je een emo volledig introvert kunt noemen. Zo iemand wil juist wel graag tonen aan de buitenwereld wat een eng geestje er achter die donkere pony met piercings zit.
Juist dmv die pony en de peircings laat hij dat zien.
pi_113969966
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, verlegenheid is inderdaad een vorm van onzekerheid (neuroticisme) en niet van introversie.
dit
  maandag 9 juli 2012 @ 15:34:29 #85
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113969996
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het idee van opposites attract is een hardnekkige mythe. Mensen denken dat tegenpolen elkaar aantrekken omdat je elkaar dan aanvult. Maar het is uiteindelijk onderzocht en daaruit bleek dat het niet klopt. In de meeste gevallen, of het nou gaat om vriendschappen of relaties, verkiezen mensen juist anderen die op hen lijken qua interesses en persoonlijkheid. In ieder geval als het gaat om langdurigere relaties.
Maar wanner ben je precies een tegenpool? Dan is best wel een arbitrair begrip. Ik heb ooit een relatie gehad met iemand die in veel dingen erg op mij leek. Uiteindelijk had ik echt het gevoel dat ik met mijn spiegelbeeld in bed lag. In eerste instantie voel je je misschien aangetrokken op iemand waar je een overeenkomstig gevoel van herkenning ervaart, maar op den duur kan dat juist weer alle spanning eruit halen waardoor een relatie faalt.
  maandag 9 juli 2012 @ 15:34:34 #86
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_113970002
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef Bittere_Bal het volgende:
wat ik wel jammer vind is dat introvert en een rustigere persoonlijkheid te vaak wordt verward met geen ruggegraat/mening en (het oude stokpaartje voor veel vrouwen) niet genoeg tegengas geven. Dat hoeft echt niet altijd samen te hangen.
Helemaal mee eens! Ik ben erg meegaand in dingen omdat ik een brede horizon heb wat betreft ik wel of niet leuk vind maar dat betekend zeker niet dat ik overal in mee ga ook als het niet leuk vind. Als het me echt niet zint zeg ik er wat van/weiger ik. Het is wel verstandig om als introvert persoon ervoor te zorgen dat je niet te statisch blijft en het maar op je af laat komen.
Vrijheid
  maandag 9 juli 2012 @ 15:35:34 #87
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113970058
quote:
19s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:29 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Hmm ik denk wel dat iemand tot 25 liever een bad guy heeft om alles te proberen, en dat ze daarna maar een nice guy proberen omdat er toch iemand moet zijn die ook voor de kinderen kan zorgen.
Ik vind het eigenlijk wat te zwart-wit.

Hoe kun je nou überhaupt alleen maar superlief zijn?
Juist het uitstralen van de behoefte aan een vriendin schrikt vrouwen af; als je net zo relaxed met vrouwen om kunt gaan als met je vrienden dan sla je er zo één aan de haak.
Je moeder is een hamster
  maandag 9 juli 2012 @ 15:36:33 #88
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_113970096
quote:
Ja, echt.
En ondertussen zitten alle 'nice guys' maar op hun zolderkamertje te wachten..
--
  maandag 9 juli 2012 @ 15:38:03 #89
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_113970166
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:36 schreef Ryon het volgende:

[..]

En ondertussen zitten alle 'nice guys' maar op hun zolderkamertje te wachten..
Op F5 drukkend.
Vrijheid
pi_113970167
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Ik ben erg meegaand in dingen omdat ik een brede horizon heb wat betreft ik wel of niet leuk vind maar dat betekent zeker niet dat ik overal in mee ga ook als het niet leuk vind. Als het me echt niet zint zeg ik er wat van/weiger ik. Het is wel verstandig om als introvert persoon ervoor te zorgen dat je niet te statisch blijft en het maar op je af laat komen.
dat wordt wel eens vergeten. Ik krijg dan het idee dat het meer wordt gewaardeerd als je van elk triviaal iets een principe zaak maakt, want dan heb je tenminste een echte mening en ben je tenmimste niet op je mondje gevallen. Als ik meegaand ben is het in de meeste gevallen omdat het mij echt niet zo boeit wat er gebeurd, niet omdat ik niks durf te zeggen.
pi_113970219
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:27 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik baseer me dan ook niet zozeer op onderzoeken, maar op mijn eigen persoonlijke ervaring, en zoals ik het zie. Ik presenteer het niet als een feit. :)
pi_113970224
quote:
9s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Op F5 drukkend.
Dat hoeft niet meer op Fok *;
pi_113970266
quote:
19s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik weet niet of je een emo volledig introvert kunt noemen. Zo iemand wil juist wel graag tonen aan de buitenwereld wat een eng geestje er achter die donkere pony met piercings zit.
Juist dmv die pony en de peircings laat hij dat zien.
Daar heb je een punt. Ze zijn in dat opzicht dan misschien wel extravert, maar daarentegen ook neurotisch. Dat hele negatieve, emotionele, juist waarvan je verwacht dat meisjes er niet op vallen, maar wat in die 'cultuur' wel gebeurt.
pi_113970282
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:39 schreef Kluts het volgende:

[..]

[..]

Oh okay. Voor jou kan het natuurlijk werken. Maar dan ben je denk ik meer een uitzondering. ;)
pi_113970418
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. Ze zijn in dat opzicht dan misschien wel extravert, maar daarentegen ook neurotisch. Dat hele negatieve, emotionele, juist waarvan je verwacht dat meisjes er niet op vallen, maar wat in die 'cultuur' wel gebeurt.
Ik vraag me vaak af of de dames in die cultuur eigenlijk niet in de kast zitten. Want hoe kun je als vrouw nu op een man met extremevrouwentrekken en uiterlijk vallen?
Uiterlijk vertoon dmv kapsel, piercings, oogschaduw en eyeliner.
vreselijk emotioneel, janken, triest, down etc

Hóe kun je daar op vallen? Ik zou juist eerder verwachten dat alfa-homo's op zulke figuren vallen. :{
pi_113970509
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh okay. Voor jou kan het natuurlijk werken. Maar dan ben je denk ik meer een uitzondering. ;)
Dat soort dingen zijn sowieso niet echt in onderzoeken te vatten denk ik.
En je hebt tegenpolen en tegenpolen hè. Als ik kijk naar mijn eigen relatie, zijn wij tegenpolen op verschillende vlakken, maar we hebben wél veel dezelfde interesses. Ik ben extravert, druk, impulsief en beschik over een dosis temperament, terwijl mijn vriend juist heel rustig is en langer nadenkt over dingen. En we leren daarin ook best van elkaar, omdat we op verschillende manieren met dingen omgaan. Ik vind het juist wel grappig.
  maandag 9 juli 2012 @ 15:48:38 #98
350968 kedge
cicatrix manet
pi_113970617
Ik denk dat de definitie eerder "soft guys finish last" is.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  maandag 9 juli 2012 @ 15:50:53 #99
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113970706
"tegenpolen" is gewoon een arbitrair begrip en zegt mij vrij weinig. Het is maar net op welke eigenschappen je de nadruk legt. Je zal iedereen wel ten minste één eigenschap vinden die complementair is aan die van jezelf.

Verder, spineless guys finish last.
  maandag 9 juli 2012 @ 15:59:23 #100
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_113971045
Nee hoor.
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 9 juli 2012 @ 16:00:37 #101
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_113971094
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:48 schreef kedge het volgende:
Dit denk ik ook idd eerder.
Ik hoef iig geen soft guy. Wat ga ik me dan ergeren :X
All she wants and needs is just a little taste..
pi_113971102
quote:
19s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:43 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ik vraag me vaak af of de dames in die cultuur eigenlijk niet in de kast zitten. Want hoe kun je als vrouw nu op een man met extremevrouwentrekken en uiterlijk vallen?
Uiterlijk vertoon dmv kapsel, piercings, oogschaduw en eyeliner.
vreselijk emotioneel, janken, triest, down etc

Hóe kun je daar op vallen? Ik zou juist eerder verwachten dat alfa-homo's op zulke figuren vallen. :{
Omdat ze zelf net zo emotioneel zijn en al lang blij zijn dat ze door iemand begrepen worden. Misschien is dat het? Als ze echt lesbisch waren zouden ze ook gewoon op een emo-meisje kunnen vallen. Die zijn er ook genoeg. :P Maar op de een of andere manier lijkt het wel alsof je in die emo en gothic kringen vaker biseksuele mensen hebt. Althans dat is mijn ervaring.
  maandag 9 juli 2012 @ 16:03:46 #103
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_113971213
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:48 schreef kedge het volgende:
Echte mannen janken alleen als hun voetbalclub verliest of Optimus Prime de zon in vliegt.
Vrijheid
pi_113971226
Is dat biseksuele in die emo/goth-kringen met pubertjes niet een opgedrongen gedachte? Zo van, als je emo bent, moet je bi zijn. :P Dus dat ze het misschien niet zijn, maar toch denken het te zijn. En zich daardoor ook onbegrepen voelen. :P
pi_113971340
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Echte mannen janken alleen als hun voetbalclub verliest of Optimus Prime de zon in vliegt.
Hmm, dan ben ik gen man ;(

Wel gejankt bij t wk 2010, maar verder kan ik van bepaalde zaken nog best emotioneel worden hoor. Vaag genoeg was dat met name bij de film Marley and me.. Toen zat ik en mn ex beide keihard te janken daarna :P met name vanwege eigen ervaringen met huisdieren, maargoed.
  maandag 9 juli 2012 @ 16:12:36 #106
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113971612
Non-assertieve zoldersukkels eindigen als laatste. Ik heb ervaring met als laatste eindigen, dus als je mij een beetje gevolgd hebt op dit forum dan weet je precies wat voor soort mensen als laatste eindigen, hoe ze als laatste eindigen en hoe ze zich gedragen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 9 juli 2012 @ 16:16:22 #107
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_113971782
quote:
19s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik kom uit een lange relatie waarin mij vaak werd verweten dat ik meer voor mezelf op moest komen in groepen e.d..
(...)
Echter is aan de relatie wel plots een einde gekomen. Nu ik dit lees enzo zie ik waarom gevoelens wellicht verdwenen.

Om de een of andere reden geeft het me rust :P
Verbaast me niks. Als ze kritiek in plaats van waardering had voor dat aspect van je persoonlijkheid, dan zou ik me nu ook rustiger voelen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  maandag 9 juli 2012 @ 16:19:59 #108
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_113971942
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat ze zelf net zo emotioneel zijn en al lang blij zijn dat ze door iemand begrepen worden. Misschien is dat het? Als ze echt lesbisch waren zouden ze ook gewoon op een emo-meisje kunnen vallen. Die zijn er ook genoeg. :P Maar op de een of andere manier lijkt het wel alsof je in die emo en gothic kringen vaker biseksuele mensen hebt. Althans dat is mijn ervaring.
Het zou ook kunnen dat bi's sneller geneigd zijn om in emo en gothic kringen te gaan. Ook omdat die vrij open naar biseksualiteit zijn.
signatuurloos
pi_113972184
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:19 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Het zou ook kunnen dat bi's sneller geneigd zijn om in emo en gothic kringen te gaan. Ook omdat die vrij open naar biseksualiteit zijn.
Bi zijn is gewoon een hype. Denk ik.
pi_113972234
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:16 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Verbaast me niks. Als ze kritiek in plaats van waardering had voor dat aspect van je persoonlijkheid, dan zou ik me nu ook rustiger voelen.
Meer rust in de trant van dat ik zaken nu iets beter denk te begrijpen. Waarom ik op mijn manier reageerde en zij op haar manier. Want dat is mij nooit echt duidelijke geworden, maar vaag genoeg door dit topic lijkt er een antwoord(je) te zijn.

Ze is gewoon heel aardig, maar op dat punt was ik het niet eens met haar, en zij niet met mij. Later is dit wel iets rechtgetrokken, ook omdat ik mezelf beter begon te accepteren, waardoor ik wat prioriteiten beter kon scheiden. Wat wil ik wel horen/luisteren, wat niet..
Maargoed, relaties beginnen en eindigen soms.
pi_113972331
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:19 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Het meest frappante vond ik nog wel dat je bij ons op school zo'n emo groepje had, waarbij een zo'n meid in de pauzes openlijk met iedereen uit dat groepje stond te tongen, en ze één voor één af ging. Meiden en jongens. Maar die was ook aandachtsgeil van hier tot tokio, met haar verse, onbedekte vleeswonden op de armen en enorm hoerige kleding.
pi_113972389
Luisterden ze ook naar Tokyo Hotel :'(
pi_113972404
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Het meest frappante vond ik nog wel dat je bij ons op school zo'n emo groepje had, waarbij een zo'n meid in de pauzes openlijk met iedereen uit dat groepje stond te tongen, en ze één voor één af ging. Meiden en jongens. Maar die was ook aandachtsgeil van hier tot tokio, met haar verse, onbedekte vleeswonden op de armen en enorm hoerige kleding.
nice.....
pi_113972535
quote:
19s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
Luisterden ze ook naar Tokyo Hotel :'(
Dat was toen nog niet volgens mij. :P
pi_113972562
Nice guys don't always finish last, but when they do, they're usually insecure.
  maandag 9 juli 2012 @ 16:33:17 #116
364304 Marx1990
Socialist
pi_113972567
Interessant artikel gevonden:

quote:
This survey (N¼224) found that characteristics collectively known as the Dark Triad (i.e.
narcissism, psychopathy and Machiavellianism) were correlated with various dimensions
of short-term mating but not long-term mating. The link between the Dark Triad and shortterm
mating was stronger for men than for women. The Dark Triad partially mediated the
sex difference in short-term mating behaviour. Findings are consistent with a view that the
Dark Triad facilitates an exploitative, short-term mating strategy in men. Possible
implications, including that Dark Triad traits represent a bundle of individual differences
that promote a reproductively adaptive strategy are discussed. Findings are discussed in
the broad context of how an evolutionary approach to personality psychology can enhance
our understanding of individual differences. Copyright # 2008 John Wiley & Sons, Ltd.
http://ink.library.smu.ed(...)t%3Dsoss_research%22
pi_113972655
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat was toen nog niet volgens mij. :P
Dat was ook een paar jaar na mijn middelbare school, maar die vond ik zo verschrikkelijk dat ze altijd in mn mind zijn blijven zitten ;(

In mijn tijd luisterden ze Nightwish, My dying bride en Slipknot :'). En de softere gothics hadden ook Within temptation ):O
pi_113976533
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 03:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Is het ook. Ik heb een hele andere ervaring. Ik ken juist heel veel leuke knappe meiden omdat ik niet zo overdreven macho ben. En als je gewoon aardig bent, is de kans een stuk groter dat ze verder met je willen, zowel op seks gebied als op relatiegebied. Ik moet er wel bij zeggen dat het vaker meisjes zijn die niet in Nederland zijn geboren en opgegroeid, want die zijn minder in de war van zichzelf als ze er leuk uit zien, en ook niet zo ontzettend verwend en verwaand.
pi_113976549
Helemaal eens met de TS.
Ik zie mijzelf als een aardige gozer die nooit iemand zou willen kwetsen.
Echter met vrouwen ben ik heel hard op weg om inderdaad als laatste over te blijven.
Ik denk dat het voornamelijk komt omdat ik teveel angst heb om te proberen iemand te versieren.
En daarnaast ben ik heel slecht in het lezen van non-verbale signalen.
pi_113976707
Hmm, plots heb ik 't idee:
Wat de neuk boeit het als je een blauwtje loopt bij 't uitgaan. kans is niet eens zo groot dat je diegene weer ziet en er kan opzich niets kapot gaan, toch.. Tis eigenlijk alleen maar een win-situatie of -geen verandering- situatie, tenzij je degene die je probeert te krijgen al goed kent en je die kunt verliezen als vriend.
pi_113976789
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:07 schreef dyna18 het volgende:
Helemaal eens met de TS.
Echter met vrouwen ben ik heel hard op weg om inderdaad als laatste over te blijven.
Ik denk dat het voornamelijk komt omdat ik teveel angst heb om te proberen iemand te versieren.
Misschien leg je de lat te hoog. Dat ''versieren'' word vaak erg overschat. Als je gewoon een beetje leuk kan kletsen, en ook wat te melden hebt, niet van die standaard dingen ,maar echt iets, of gevoel voor humor hebt, geloof me, vrouwen houden daarvan. En al klinkt het soft , het werkt echt beter om je '' kwetsbaar'' op te stellen, dan je stoerder voor te doen dan je bent. Er is ook niets mis mee als je tegen iemand zegt, dat je ook een beetje verlegen bent. Veel mensen zijn onzeker maar durven dat niet te uiten. Zodra jij dat zegt, zal zij ook niet zo moeilijk doen over haar eigen onzekerheid.
pi_113976824
quote:
19s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hmm, plots heb ik 't idee:
Wat de neuk boeit het als je een blauwtje loopt bij 't uitgaan. kans is niet eens zo groot dat je diegene weer ziet en er kan opzich niets kapot gaan, toch.. Tis eigenlijk alleen maar een win-situatie of -geen verandering- situatie, tenzij je degene die je probeert te krijgen al goed kent en je die kunt verliezen als vriend.
Ja, dat is ook zo!
pi_113977626
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:07 schreef dyna18 het volgende:
Helemaal eens met de TS.

Dan ligt het daar toch aan en niet omdat je een nice guy bent?
pi_113977672
een kerel kan toch ook gevoelig zijn maar wel een ruggegraat en een stevige set ballen hebben? ik hoef ook echt geen watje met een laffe, afwachtende houding, maar als iets hem wel emotioneel kan raken, kan ik dat alleen maar waarderen.

overigens denk ik dat aardige/softe mannen als laatste eindigen als ze niet mooi zijn, which is precies hetzelfde als bij vrouwen imho.
pi_113977912
Nice guys jagen over het algemeen nu eenmaal minder goed en zullen daarom minder thuis brengen na de jacht (lees; loon). Ze missen dat bloeddorstige, voor jezelf kiezen aspect wat je nodig hebt om vooruit te komen, wat de bad guys wel hebben.

Vrouwen zien dat en stellen zich een toekomst voor, dan zal de bad guy toch meer buit binnenhalen wat hen en de kinderen meer zekerheden geeft. Daarnaast willen veel vrouwen het alleenrecht op gevoelens en emoties, iets waarvan de bad guy minder last heeft. Door dat contrast voelen sommige vrouwen zich opeens meer vrouw.
  maandag 9 juli 2012 @ 18:41:16 #126
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113978131
Assertieve mensen kunnen ook nice en bescheiden overkomen, terwijl ze in de noodzakelijke situaties ook pit kunnen vertonen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_113978134
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:36 schreef loop het volgende:
Nice guys jagen over het algemeen nu eenmaal minder goed en zullen daarom minder thuis brengen na de jacht (lees; loon). Ze missen dat bloeddorstige, voor jezelf kiezen aspect wat je nodig hebt om vooruit te komen, wat de bad guys wel hebben.

Vrouwen zien dat en stellen zich een toekomst voor, dan zal de bad guy toch meer buit binnenhalen wat hen en de kinderen meer zekerheden geeft. Daarnaast willen veel vrouwen het alleenrecht op gevoelens en emoties, iets waarvan de bad guy minder last heeft. Door dat contrast voelen sommige vrouwen zich opeens meer vrouw.

Aan de andere kant zijn er ook heel veel vrouwen die klagen dat hun vriend zijn gevoelens zo moeilijk toont... ik bedoel maar... ik denk dat er hier een oud-hollands cliché opgaat... iets met potjes en deksels die passen enzo ;)
  maandag 9 juli 2012 @ 18:41:41 #128
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_113978150
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:59 schreef NanaVonB het volgende:
volgens de beschrijving van die zogenaamde "nice guys" is mijn vriend er een. Hij is niet extrovert en misschien niet altijd even assertief. Agressief is hij al helemaal niet. Maar al die eigenschappen waar het zogenaamde "primitieve deel van het vrouwelijke brein" zich aangetrokken voelen, vind ik juist uiterst onaantrekkelijk aan een man. Ik kan geen eigenschap afstootwekkender verzinnen dan angressive en te assertieve mannen. Ook mannen met teveel raatjes en de mannen die altijd hun woordje klaar hebben zijn in mijn ogen vaak onzekere en schreewerige types die zichzelf een beetje te graag willen bewijzen.
Maar is hij dom en saai? Ik gok van niet en daar gaat het voornamelijk om toch? Niet om hoe hard hij iemand anders in elkaar kan beuken.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_113978303
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Maar is hij dom en saai? Ik gok van niet en daar gaat het voornamelijk om toch? Niet om hoe hard hij iemand anders in elkaar kan beuken.
Iemand die iemand anders in elkaar beukt, noemen normale mensen criminelen..
  maandag 9 juli 2012 @ 18:47:55 #130
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_113978412
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:45 schreef monito het volgende:

[..]

Iemand die iemand anders in elkaar beukt, noemen normale mensen criminelen..
Of stoere bad boy ;)

quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:14 schreef Fera het volgende:

[..]

Deze man snapt het. O+

Ik val zelf helemaal niet op de bad guys, maar een nice guy zonder enige ruggegraat is het ook niet voor mij. Je kunt best een beetje leidend en dominant zijn zonder meteen de de ongeïnteresseerde, stoere klootzak uit te hangen.
Mee eens. Aardig zijn is een eigenschap die door veel vrouwen echt wel gewaardeerd wordt .Zolang je maar niet ruggegraatloos, saai en slaafs bent :P

quote:
19s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
Is dat biseksuele in die emo/goth-kringen met pubertjes niet een opgedrongen gedachte? Zo van, als je emo bent, moet je bi zijn. :P Dus dat ze het misschien niet zijn, maar toch denken het te zijn. En zich daardoor ook onbegrepen voelen. :P
wait, whut :') ??

Sinds wanneer zijn gothics en emo's bi :') ?

[ Bericht 25% gewijzigd door Metro2005 op 09-07-2012 18:59:28 ]
pi_113980361
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:36 schreef loop het volgende:

Vrouwen zien dat en stellen zich een toekomst voor, dan zal de bad guy toch meer buit binnenhalen wat hen en de kinderen meer zekerheden geeft.
Ja, een bad guy die palletsorteerder is haalt meer binnen dan een nice guy academicus. :P
pi_113980399
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:47 schreef Metro2005 het volgende:

wait, whut :') ??

Sinds wanneer zijn gothics en emo's bi :') ?

Vaak zijn ze dat, of staat er op hun profiel iets van bicurious of whatever.
pi_113981381
quote:
19s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:27 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Vaak zijn ze dat, of staat er op hun profiel iets van bicurious of whatever.
Kan ook te maken hebben met de leeftijd; een hoop meisjes hebben een bi-fase gehad (including ondergetekende :') ), het komt op mij over alsof de gothic-kids vaak in die leeftijdscategorie vallen. Misschien nog een staartje puberteit van niet in de hokjes willen passen ofzo? Geen idee hoor, roep maar wat.
pi_113983454
quote:
19s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:26 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ja, een bad guy die palletsorteerder is haalt meer binnen dan een nice guy academicus. :P
Je moet het natuurlijk wel zo zien van bad guy palletsorteerder en nice guy palletsordeerder. Een academicus die over lijken gaat zal ongetwijfeld erg veel kunnen verdienen. De nice guy academici zouden minder geneigd zijn om voor een baan te kiezen waar ze bv. soms mensen moeten ontslaan.
pi_113983657
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 06:58 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Een interessant leven kun je ook hebben zonder een hoop poen en een saai leven kun je ook hebben als je zwemt in het geld.
Heeft dat hier iets mee te maken dan?
quote:
Op een paar golddiggers na vallen vrouwen toch echt meer voor uitstraling van een man dan op zijn dikke auto.
Dat sommige mannen hun auto écht als pikverlenger hebben om daar uitstraling van te krijgen... tja....

;)
En dit heb je je laten influisteren tijdens een bijeenkomst van je vriendinnenclubje? :')

En wederom: ging het over auto's dan? Dit is een ernstig gevalletje zelfprojectie van jouw kant; ik had het over iets te bieden hebben. Moet het dan direct over materialisme gaan? Ik had het over looks, intelligentie, humor, begrijpen wat een vrouw wil, denkt en voelt, etc.

En dan als klap op de vuurpijl ook nog je eigen geslachtsgenoten afzeiken maar zelf een dusdanige epic fail maken die nog veel groter is dan "je auto als pikverlenger zien".

Deze reactie spreekt boekdelen over jouw onderbewuste... :')
pi_113984844
Vrouwen vallen het meest op mannen die een klootzak tot aan een goedzak kunnen zijn. Onvoorspelbaar, maar net niet te erg onvoorspelbaar. Een klootzak, maar net te vergeven omdat diegene soms ook heel goed/aardig kan zijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 9 juli 2012 @ 21:01:58 #137
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113985439
Ik denk dat onbetrouwbaar een beter woord is voor je omschrijving van dat soort mannen.
pi_113985666
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik denk dat onbetrouwbaar een beter woord is voor je omschrijving van dat soort mannen.
Nee, onbetrouwbaar bedoel ik niet, dat is net over de grens. Naja, eigenlijk is onbetrouwbaar zwaar over de grens.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 9 juli 2012 @ 21:06:11 #139
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113985712
Het is maar net waar de grenzen liggen denk ik.
pi_113985756
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is maar net waar de grenzen liggen denk ik.
De grens is voor elke normale vrouw wel zo'n beetje hetzelfde. Na genoeg ervaring weet je die wel te vinden.
  maandag 9 juli 2012 @ 21:16:53 #141
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_113986331
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:51 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen vallen het meest op mannen die een klootzak tot aan een goedzak kunnen zijn. Onvoorspelbaar, maar net niet te erg onvoorspelbaar. Een klootzak, maar net te vergeven omdat diegene soms ook heel goed/aardig kan zijn.
Dat is wel zo ja, volgens mij vinden veel vrouwen het ook wel fijn om lekker stereotypisch te kunnen zeiken over de minpunten van hun man.

Ik herken dat overigens helemaal niet en vind het eigenlijk een beetje treurig, maargoed, ieder zijn ding natuurlijk.
an urge to help mankind overcomes me
pi_113986375
quote:

Er valt geen mening over te hebben want het is pure wetenschap.
Google " alpha males and beta males "
alfa mannen zijn geboren leiders. Zelfzeker, emotioneel stabiel en onkwetsbaar. Meestal eikels aangezien ze hun eigen ding doen en van niemand bevestiging zoeken. Elke vrouw is van nature aangetrokken tot een alfa man.
Beta mannen zijn het type mannen dat continu bevestiging zoekt bij een vrouw. Onzeker. Emotioneel afhankelijk. De teddybeer die altijd wilt weten waar ze uithangt. De enige vrouwen die oprecht op dat soort mannen vallen, zijn vrouwen die nare ervaringen hebben gehad met eikels en tijdelijk een ziekenhuisbedje nodig hebben. 90% van de keren wilt ze een dikke lul, ook al gaan alle vrouwen hier het tegendeel beweren. Geen enkele vrouw kan namelijk uitleggen wat ze aantrekkelijk vindt. Daarom moet je nooit luisteren naar wat een vrouw ZEGT (wat cute, die lieve jongen), maar kijken naar wat ze doet (neuken met de bad boy)
  maandag 9 juli 2012 @ 21:26:24 #143
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113986873
Zo zwart-wit is het niet. Ik ben heel erg beta, maar ik kan op bepaalde gebieden ook een beetje alpha zijn.
pi_113987171
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

alfa mannen zijn geboren leiders. Zelfzeker, emotioneel stabiel en onkwetsbaar. Meestal eikels aangezien ze hun eigen ding doen en van niemand bevestiging zoeken. Elke vrouw is van nature aangetrokken tot een alfa man.
Beta mannen zijn het type mannen dat continu bevestiging zoekt bij een vrouw. Onzeker. Emotioneel afhankelijk. De teddybeer die altijd wilt weten waar ze uithangt. De enige vrouwen die oprecht op dat soort mannen vallen, zijn vrouwen die nare ervaringen hebben gehad met eikels en tijdelijk een ziekenhuisbedje nodig hebben. 90% van de keren wilt ze een dikke lul, ook al gaan alle vrouwen hier het tegendeel beweren. Geen enkele vrouw kan namelijk uitleggen wat ze aantrekkelijk vindt. Daarom moet je nooit luisteren naar wat een vrouw ZEGT (wat cute, die lieve jongen), maar kijken naar wat ze doet (neuken met de bad boy)
Idd
  maandag 9 juli 2012 @ 21:37:52 #145
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_113987550
quote:

[..]

QFT... ik ontken het ook niet, we willen gewoon een holbewoner in bed en een slappe zak die ons geld brengt en de luiers verwisselt :Y
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_113987556
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef MohMi het volgende:

[..]

Kan ook te maken hebben met de leeftijd; een hoop meisjes hebben een bi-fase gehad (including ondergetekende :') ), het komt op mij over alsof de gothic-kids vaak in die leeftijdscategorie vallen. Misschien nog een staartje puberteit van niet in de hokjes willen passen ofzo? Geen idee hoor, roep maar wat.
Ik snap dat dus niet hè.. Ik ken dan ook geen enkele jongen die óók op jongens valt naast dames.. Ik ken ook niemand die dat ooit dat heeft willen experimenteren (behalve diegenen die echt homo zijn)..

Ik heb zelf het idee dat dat bij vrouwen iets van de vriendinnengroepen is ofzo.. maargoed, het kan ook aan de oergevoelens liggen. Vroeger in die grote harems van koningen moesten de vrouwen ook goed met elkaar overweg kunnen. Misschien is dit een gevolg hieruit? om toch enig seksueel plezier te beleven maar met de andere vrouwen uit de harem?
pi_113988046
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:37 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

QFT... ik ontken het ook niet, we willen gewoon een holbewoner in bed en een slappe zak die ons geld brengt en de luiers verwisselt :Y
Dat geldt voor sommige mannen ook. Voor sommige mannen ook niet. En voor sommige vrouwen ook niet :P
Children of the night. What music they make.
  maandag 9 juli 2012 @ 21:50:47 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113988202
quote:

[..]

Zo erg, dit. Zo fout. Zo beperkt. Zo sneu.
The love you take is equal to the love you make.
pi_113988429
quote:
19s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:37 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ik snap dat dus niet hè.. Ik ken dan ook geen enkele jongen die óók op jongens valt naast dames.. Ik ken ook niemand die dat ooit dat heeft willen experimenteren (behalve diegenen die echt homo zijn)..

Ik heb zelf het idee dat dat bij vrouwen iets van de vriendinnengroepen is ofzo.. maargoed, het kan ook aan de oergevoelens liggen. Vroeger in die grote harems van koningen moesten de vrouwen ook goed met elkaar overweg kunnen. Misschien is dit een gevolg hieruit? om toch enig seksueel plezier te beleven maar met de andere vrouwen uit de harem?
Nou, ik wel hoor xD Alleen gaan jongens er héél anders mee om dan meisjes, het is niet geaccepteerd (helaas) en dat weten ze, dus meestal houen ze dat voor zichzelf.
Ik moet zeggen dat ik ook in shock was toen ik het hoorde van een paar matties van me, en dat zijn totaaaaal geen verwijfde types.
Ik geloof wel zeker dat het in veel mindere mate voorkomt.
pi_113988577
quote:
9s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar wel op een hoop punten waar. Toegegeven, wanneer je gaat generaliseren, neem je ten onrechte altijd een paar uitzonderingen mee die niet in het door NPNG omschreven hokje passen, maar feit blijft dat daden luider spreken dan woorden, en vrouwen die zeuren om een gevoelige jongen maar neuken met een klootzak, bevestigen hetgeen NPNG omschrijft. En ik vermoed dat zelfs jij moet toegeven dat die meisjes er een hele hoop zijn.

We moeten eens ophouden te denken dat we zo geciviliseerd zijn dat we ons niet meer laten leiden door onze oerinstincten, we zijn slechts blinder geworden voor het feit dat we dat doen. Menselijke arrogantie, dát vind ik persoonlijk pas sneu.

Overigens is dit niet persoonlijk tegen jou (tenzij je je hierin herkent), dat even bovenaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2012 22:00:17 ]
pi_113988604
oeps

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2012 22:00:27 (ik wou heul niet quoten :')) ]
  maandag 9 juli 2012 @ 22:01:21 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113988676
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:59 schreef MohMi het volgende:

[..]

Maar wel op een hoop punten waar. Toegegeven, wanneer je gaat generaliseren, neem je ten onrechte altijd een paar uitzonderingen mee die niet in het door jou omschreven hokje passen, maar feit blijft dat daden luider spreken dan woorden, en vrouwen die zeuren om een gevoelige jongen maar neuken met een klootzak, bevestigen hetgeen NPNG omschrijft. En ik vermoed dat zelfs jij moet toegeven dat die meisjes er een hele hoop zijn.

We moeten eens ophouden te denken dat we zo geciviliseerd zijn dat we ons niet meer laten leiden door onze oerinstincten, we zijn slechts blinder geworden voor het feit dat we dat doen. Menselijke arrogantie, dát vind ik persoonlijk pas sneu.

Overigens is dit niet persoonlijk tegen jou (tenzij je je hierin herkent), dat even bovenaan.
Ik herken het amper, ook om me heen niet.

Degenen die deze 'waarheden' om het hardst verkondigen komen waarschijnlijk nooit in mijn wereld.
pi_113988737
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Degenen die deze 'waarheden' om het hardst verkondigen komen waarschijnlijk nooit in mijn wereld.
Dan ben ik blij voor jou dat je daar weinig mee te maken hebt.
pi_113988760
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Overigens geheel offtopic; onze UI's :')
  maandag 9 juli 2012 @ 22:04:28 #155
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_113988843
Nou ik ben toevallig een lul en eindig ook altijd laatst
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_113988944
quote:
11s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:04 schreef Waaghals het volgende:
Nou ik ben toevallig een lul en eindig ook altijd laatst
_O- Sorry, je bedoelde het wrs niet grappig maar het kwam even heel droog over :D
  maandag 9 juli 2012 @ 22:07:02 #157
179534 Waaghals
pi_113988968
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:06 schreef MohMi het volgende:

[..]

_O- Sorry, je bedoelde het wrs niet grappig maar het kwam even heel droog over :D
Nou eigenlijk wel
pi_113989000
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:07 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Nou eigenlijk wel
Dan is dat goed gelukt, ik moest lachen _O- :')
  maandag 9 juli 2012 @ 22:08:37 #159
179534 Waaghals
pi_113989050
Dankje ;)
  maandag 9 juli 2012 @ 22:09:13 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113989077
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:02 schreef MohMi het volgende:

[..]

Overigens geheel offtopic; onze UI's :')
Die zie ik niet op de iPad. Wat is die van jou?
pi_113989352
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die zie ik niet op de iPad. Wat is die van jou?
Patrick van SpongeBob die ergens van schrikt.
Children of the night. What music they make.
  maandag 9 juli 2012 @ 22:18:59 #162
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113989525
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Patrick van SpongeBob die ergens van schrikt.
Hihi.
pi_113989856
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hihi.
ik twijfelde nog of ik voor gary moest gaan maar zo maken we dit topic compleet! :7 :D
pi_113990135
Sowieso zou ik van de meeste UI's schrikken ;(
pi_113990219
Dat ik met veel dingen zo rijkelijk laat was is er echt niet aan gelegen dat ik in wezen gewoon een "nice guy" ben.

Ik ben de eerste die toegeeft dat ik in sommige situaties ongetwijfeld wel eens té aardig/lief/hoe je het ook noemen wilt kan zijn, maar dát zal echt niet ten grondslag hebben gelegen aan mijn laatbloeiersschap. Wat dan wel, dat heb ik nooit actief geprobeerd te onderzoeken. En nu zit ik er ook niet meer mee.
pi_113990983
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:31 schreef Capstan het volgende:
Dat ik met veel dingen zo rijkelijk laat was is er echt niet aan gelegen dat ik in wezen gewoon een "nice guy" ben.

Ik ben de eerste die toegeeft dat ik in sommige situaties ongetwijfeld wel eens té aardig/lief/hoe je het ook noemen wilt kan zijn, maar dát zal echt niet ten grondslag hebben gelegen aan mijn laatbloeiersschap. Wat dan wel, dat heb ik nooit actief geprobeerd te onderzoeken. En nu zit ik er ook niet meer mee.
good for you :) en terecht ook. ik was in die zin een laatbloeier dat ik pas de afgelopen 3 jaar zoiets een beetje vrouwelijk ben geworden, en ik ben 28 :') kan er ook niet mee zitten. en ik blijf, misschien heel naïef, zeggen dat er gevoelige kerels zijn die niet meteen een doetje zijn en over zich heen laat walsen :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2012 22:43:16 ]
  maandag 9 juli 2012 @ 22:52:24 #167
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_113991553
ik denk dat je als je een lange relatie zoekt, je erg nice met een bad randje moet zijn ;) alleen maar bad is spannend, maar dat duurt geen maand, alleen maar nice en je wordt een vriendje ipv het vriendje.

En ja ik weet dat er uitzonderingen zijn, maar in de meeste gevallen moet je naast een gentleman toch ook wel initiatief durven nemen als man !
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_113991748
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:42 schreef MohMi het volgende:

[..]

good for you :) en terecht ook. ik was in die zin een laatbloeier dat ik pas de afgelopen 3 jaar zoiets een beetje vrouwelijk ben geworden, en ik ben 28 :') kan er ook niet mee zitten. en ik blijf, misschien heel naïef, zeggen dat er gevoelige kerels zijn die niet meteen een doetje zijn en over zich heen laat walsen :)
Al doende leert men, dat geldt zeker ook voor mij ;)

Maar wat maakte dat je ineens op een punt kwam dat je het ontbrekende vrouwelijke stukje ging missen? Of misschien dus juist niet ineens, dat kan ook :P
pi_113991829
quote:
9s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef Lienekien het volgende:

[ Er valt geen mening over te hebben want het is pure wetenschap.
Beta mannen zijn het type mannen dat continu bevestiging zoekt bij een vrouw. Onzeker. Emotioneel afhankelijk. De teddybeer die altijd wilt weten waar ze uithangt. De enige vrouwen die oprecht op dat soort mannen vallen, zijn vrouwen die nare ervaringen hebben gehad met eikels en tijdelijk een ziekenhuisbedje nodig hebben. 90% van de keren wilt ze een dikke lul, ook al gaan alle vrouwen hier het tegendeel beweren. Geen enkele vrouw kan namelijk uitleggen wat ze aantrekkelijk vindt. Daarom moet je nooit luisteren naar wat een vrouw ZEGT (wat cute, die lieve jongen), maar kijken naar wat ze doet (neuken met de bad boy)]

-->

Het is inderdaad erg, fout, beperkt en sneu dat dit allemaal waar is.
Maar als je een half jaar lang achter iemand aan zit die smeekt om een teddybeer (zoals ik, een ex teddybeer alvast) maar neukt met een crimineel, dan word je wel keer op keer met je neus op de feiten gedrukt. En als ze je begint te sms'en zodat ze met jou kan afspreken om te klagen over die crimineel die ze neukt, dan wordt het al helemaal leuk.
" Dank je, jij kunt toch zo goed luisteren. Wat een lieverd. Hoe kan het toch dat jij single bent? Jij gaat ooit iemand heel gelukkig maken (Maar mij niet ..) "

--> Oke en nu neuken we weer even met de bad boy. Als ik volgende keer weer gedumpt ben kan ik mijn girl friend / nice guy nog eens bellen om uit te huilen
  maandag 9 juli 2012 @ 23:08:48 #170
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113992536
Je gaat met de verkeerde dames om. Je moet dames zoals Lienekien zien te vinden ;)
  maandag 9 juli 2012 @ 23:21:37 #171
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_113993390
Lijkt me inderdaad dat jij zelf op een verkeerd type valt (een bad girl?). :)
...as always
  maandag 9 juli 2012 @ 23:28:25 #172
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_113993808
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:21 schreef Anyanka het volgende:
Lijkt me inderdaad dat jij zelf op een verkeerd type valt (een bad girl?). :)
bad girl in ontkennings fase lijkt me zo :P maar die zijn dan juist ook weer spannend.
Meestal als je echt een lieve vrouw vind, is dat ook iemand die een lieve man zoekt, TS zoekt gewoon op de verkeerde plaatsen.
pi_113993979
hoe kan, in dit licht bezien, de heer Bieber dan zo'n grote populariteit genieten?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 9 juli 2012 @ 23:44:30 #174
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_113994622
bieber fever
pi_113994807
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef Comp_Lex het volgende:
Je gaat met de verkeerde dames om. Je moet dames zoals Lienekien zien te vinden ;)
Vrouwen vallen vooral op zelfzekerheid, persoonlijkheid.
Bij mij is het anders. Als je lang haar en mooie tieten hebt ben je al een eind op weg.
Je zou gelijk kunnen hebben. Ik val niet op saaie wijven.
Ik wil gewoon een wild wijf dat mij helemaal gaaf vindt. En dat ben ik best, maar een klootzak ben ik niet
pi_113995503
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:32 schreef MohMi het volgende:

overigens denk ik dat aardige/softe mannen als laatste eindigen als ze niet mooi zijn, which is precies hetzelfde als bij vrouwen imho.
Wil deze toch even quoten, want iedereen lijkt het onderwerp uiterlijk verder te mijden als de pest. Als je niet heel assertief bent maar er wel goed uit ziet maak je wel degelijk kans, want dan trek je de vrouwen aan die wél op mannen afstappen. Dat je vervolgens misschien niet zo'n goede indruk maakt laat ik even buiten beschouwing.

Als je niet zo knap bent, of je heel erg lelijk kleedt en jezelf slecht verzorgt, en ook nog eens een muurbloempje bent, maar wél heel aardig dan wordt je zo'n type die door alle vrouwen een leuke vriendin toegewenst wordt, maar geen van hen denkt er ook maar enig moment aan om met hem iets te beginnen. Je mist assertiviteit en als je er gewoon uit ziet als de krant van drie maanden terug dan maak je echt geen kans.

Er wordt hier veel te veel gesteld dat het alleen maar een kwestie van houding is en dat als je zelfverzekerd bent het allemaal vanzelf gaat. De verpakking moet ook interessant zijn. Nu is er natuurlijk wel een causaal verband tussen mensen die niet knap zijn en mensen die niet assertief zijn. Ik ken eerlijk gezegd geen zelfverzekerde mensen die er bijzonder slecht uit zien. Ik ken wel genoeg niet assertieve mensen die er jammer genoeg niet al te lekker bij lopen.
pi_113995702
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 03:20 schreef Strani het volgende:
Idd. Ik ben ook een nice guy, maar ik laat me niet afzeiken. De beste alpha-mannetjes zijn alpha mannetjes die opkomen voor de goede dingen in het leven :)
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_113997110
Verschild per dame. Had eerst een vriendin die nam ik gelijk van dag 1 overal mee naar toe. Dat was the good guy part. In die tijd dat ik met vriendin 1 had kwam er een meisje weer in me leven stappen waarop ik een tijd ervoor erg verliefd op was maar mij simpelweg niet wou en liever naar the bad boys ging. vriendin 2 hoorde dus dat ik met vriendin 1 had en had ineens weer interesse in me. Ik sloeg alles af. Na een breuk van vriendin 1 toch verder gegaan met vriendin 2 en na verloop van tijd ging het uit want mevrouw wou ruimte, tijd voor haarzelf blablabla het bekende gezanik.
pi_114000170
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wil deze toch even quoten, want iedereen lijkt het onderwerp uiterlijk verder te mijden als de pest. Als je niet heel assertief bent maar er wel goed uit ziet maak je wel degelijk kans, want dan trek je de vrouwen aan die wél op mannen afstappen. Dat je vervolgens misschien niet zo'n goede indruk maakt laat ik even buiten beschouwing.

Als je niet zo knap bent, of je heel erg lelijk kleedt en jezelf slecht verzorgt, en ook nog eens een muurbloempje bent, maar wél heel aardig dan wordt je zo'n type die door alle vrouwen een leuke vriendin toegewenst wordt, maar geen van hen denkt er ook maar enig moment aan om met hem iets te beginnen. Je mist assertiviteit en als je er gewoon uit ziet als de krant van drie maanden terug dan maak je echt geen kans.

Er wordt hier veel te veel gesteld dat het alleen maar een kwestie van houding is en dat als je zelfverzekerd bent het allemaal vanzelf gaat. De verpakking moet ook interessant zijn. Nu is er natuurlijk wel een causaal verband tussen mensen die niet knap zijn en mensen die niet assertief zijn. Ik ken eerlijk gezegd geen zelfverzekerde mensen die er bijzonder slecht uit zien. Ik ken wel genoeg niet assertieve mensen die er jammer genoeg niet al te lekker bij lopen.
eensch. ik blijf ook van mening dat het uiterlijk voor 90% bepaald of je uberhaupt verdere interesse in iemand toont, zo is het nu eenmaal.
pi_114000440
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

1) Totdat ze de echte jou leren kennen en afknappen.

2) Niet handig ;)
pi_114000588
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 07:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

1) Totdat ze de echte jou leren kennen en afknappen.

2) Niet handig ;)
Dat ze op je af kunnen knappen als je er goed uit ziet maar zelf geen enkel initiatief toont doet er volgens mij niet toe in deze discussie. Het gaat er hier juist om dat, als je nog enige vorm van assertiviteit hebt maar je ziet er gewoon niet uit het heel moeilijk is om iemand te regelen. Ik weet dat jij een andere mening toegedaan bent, maar als je eruit ziet als een wereldvreemde autist dan is echt niet elke vrouw bereikbaar.
pi_114000830
Ik denk dat je je verward met uitstraling. Iemand kan er niet knap uit zien maar de uitstraling hebben als een bekende nederlander. Gasten die knap zijn met een normale uitstraling worden soms zelfs minder benaderd omdat vrouwen er soms niet op hun gemak bij voelen. Daarom: uitstraling.
pi_114001025
Aan iemands uiterlijk kan je niet zien of diegene een autist is overigens. Hoogstens aan iemands uitstraling.
pi_114001045
quote:

Heeft niks met ''nice'' te maken. Over het algemeen zijn de ''nice guys'' die jij beschrijft inderdaad verlegen en terughoudend. Daar ligt het probleem. Zelfverzekerd zijn en ondernemend is essentieel. Je hoeft geen ''bad boy'' te zijn om over eerdergenoemde aspecten te beschikken. Je kan gewoon aardig blijven, zolang het maar gecombineerd wordt met vormen van zelfverzekerd zijn en ondernemend.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 09:05:48 #185
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114001204
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 08:40 schreef firefly3 het volgende:
Ik denk dat je je verward met uitstraling. Iemand kan er niet knap uit zien maar de uitstraling hebben als een bekende nederlander. Gasten die knap zijn met een normale uitstraling worden soms zelfs minder benaderd omdat vrouwen er soms niet op hun gemak bij voelen. Daarom: uitstraling.
Hier ben ik het wel mee eens. Iemands voorkomen moet je aanspreken. Dat gebeurt doorgaans meer door uitstraling dan het uiterlijk. Niet elke knappe jongen spreekt me aan, smaken verschillen doorgaans ook. Maar een wat minder knap iemand met de juiste uitstraling kan direct mijn interesse wekken. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_114001528
krijg wel het idee dat dit hele introverte/extraverte/assertieve/terughoudend gedoe iets is wat bij mannen meer problemen gaat opleveren. volgens mij maakt het als vrouw niet zoveel uit wat je bent (op het gebied van relaties dan). Is dat allemaal terug te leiden dat de man moet "jagen" en de vrouw moet "kiezen"?
pi_114001589
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Idd. Ik ben ook een nice guy, maar ik laat me niet afzeiken. De beste alpha-mannetjes zijn alpha mannetjes die opkomen voor de goede dingen in het leven :)
Precies vergelijk het met een stripverhaal, je hebt personen die:
- Vechten voor het kwade (egoistisch, macht, eigen gewin) --> de assertieve bad guy
- Vechten voor het goede (de superheld die opkomt voor anderen ) --> de assertieve nice guy
- Niet vechtende toeschouwer (de onopvallende, passieve personen) --> de niet assertieve nice guy

De meeste vrouwen willen de superheld, een aantal de bad guy en eigenlijk niemand de passieve toeschouwer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als goedverzorgde assertieve nice guy kom je echt een heel eind. Zeker als man is het niet al te moeilijk om er goed en verzorgd uit te zien (beetje sporten, goed zittende kleding en goede hygiene). Voor vrouwen is het lastiger die worden gewoon een stuk meer op uiterlijk beoordeeld. Daarnaast natuurlijk altijd onthouden dat je niet iedereens type kan zijn.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 09:44:36 #188
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_114001764
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:31 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Heeft dat hier iets mee te maken dan?

[..]

En dit heb je je laten influisteren tijdens een bijeenkomst van je vriendinnenclubje? :')

En wederom: ging het over auto's dan? Dit is een ernstig gevalletje zelfprojectie van jouw kant; ik had het over iets te bieden hebben. Moet het dan direct over materialisme gaan? Ik had het over looks, intelligentie, humor, begrijpen wat een vrouw wil, denkt en voelt, etc.

En dan als klap op de vuurpijl ook nog je eigen geslachtsgenoten afzeiken maar zelf een dusdanige epic fail maken die nog veel groter is dan "je auto als pikverlenger zien".

Deze reactie spreekt boekdelen over jouw onderbewuste... :')
Ik lees net mijn reactie terug en ik snap nog steeds niet waarom ik op dat onderwerp kwam :') mischien had ik iemand anders willen quoten. Nah goed, mijn verhaaltje blijft maar was niet als reactie op jou bedoeld.

En ik heb geen auto.

edit: epic quote fail.
pi_114001795
Het nice guy concept heeft deze kerel geïnspireerd om er een lied over te maken. Komisch, maar het is waar

dinsdag 10 juli 2012 @ 09:50:27 #190
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_114001855
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 07:05 schreef MohMi het volgende:

[..]

eensch. ik blijf ook van mening dat het uiterlijk voor 90% bepaald of je uberhaupt verdere interesse in iemand toont, zo is het nu eenmaal.
Is dat zo? Volgens mij kijken mannen veel meer naar het uiterlijk van vrouwen dan andersom. Vrouwen kijken naar mijn idee meer naar uitstraling (zelfverzekerd, 'alpha' ) . tenzij een vent écht heel lelijk is natuurlijk :P
  dinsdag 10 juli 2012 @ 09:54:09 #191
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_114001924
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:56 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

Het is inderdaad erg, fout, beperkt en sneu dat dit allemaal waar is.
Maar als je een half jaar lang achter iemand aan zit die smeekt om een teddybeer (zoals ik, een ex teddybeer alvast) maar neukt met een crimineel, dan word je wel keer op keer met je neus op de feiten gedrukt. En als ze je begint te sms'en zodat ze met jou kan afspreken om te klagen over die crimineel die ze neukt, dan wordt het al helemaal leuk.
" Dank je, jij kunt toch zo goed luisteren. Wat een lieverd. Hoe kan het toch dat jij single bent? Jij gaat ooit iemand heel gelukkig maken (Maar mij niet ..) "

--> Oke en nu neuken we weer even met de bad boy. Als ik volgende keer weer gedumpt ben kan ik mijn girl friend / nice guy nog eens bellen om uit te huilen
Dan ben je ook gewoon een ei. Ten eerste dat je jezelf in de friendzone laat drukken en ten tweede dat je erin blijft zitten. Daar heb je ook ballen voor gekregen, om er van weg te lopen. En jouw persoonlijke ervaring maakt het geen glasharde Wiskundige wetenschap. Op zich.
Vrijheid
pi_114004603
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 09:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan ben je ook gewoon een ei. Ten eerste dat je jezelf in de friendzone laat drukken en ten tweede dat je erin blijft zitten. Daar heb je ook ballen voor gekregen, om er van weg te lopen. En jouw persoonlijke ervaring maakt het geen glasharde Wiskundige wetenschap. Op zich.
Erin laten drukken daar heb je gelijk in. Erin blijven zitten niet. Dat is iets dat geleidelijk aan gebeurt zonder dat je het door hebt.
Je beseft pas dat je erin zit als je die girl talk verhalen te horen krijgt en dan is het aan jou om daar niet op in te gaan. Heb ik ook gedaan.
Je moet de balls hebben om je punt te maken en daar ging het bij mij mis. Te lang aankloten en voor je het weet is je kans verkeken. Ik geloof er ook heilig in dat eens je een "vriend" bent, je steeds een vriend zult blijven.
pi_114005087
Ik heb een relatie gehad met een nice guy, maar dan ook echt te nice. Alles was goed en ik was altijd geweldig.
Daarna een relatie met een behoorlijke bad guy die me heel veel pijn heeft gedaan, maar die relatie was wel veel intenser en ook fijner (je beleeft de goede momenten dan ook extra intens). Die jongen deed me achteraf gezien veel meer dan diegene die áltijd goed voor me was.

Maar ja, er bestaan vast wel nice guys met een eigen mening, das dan toch nog de beste optie ;)
pi_114005803
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:42 schreef thatday het volgende:
Daarna een relatie met een behoorlijke bad guy die me heel veel pijn heeft gedaan, maar die relatie was wel veel intenser en ook fijner (je beleeft de goede momenten dan ook extra intens). Die jongen deed me achteraf gezien veel meer dan diegene die áltijd goed voor me was.
Vrouwen zijn nu eenmaal dol op een rollercoaster ride van emoties. Daarom kijken ze ook allemaal GTST.
pi_114005961
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:58 schreef Anyanka het volgende:
'Finish last' in welk opzicht? Ik kan me voorstellen dat een brutale opstelling zorgt voor meer succes in de kroeg.

Anderzijds, als ik om me heen kijk naar lange, op het oog gelukkige relaties, zijn deze vooral tussen nice guys en nice girls. :)

Maar de vraag is sowieso wat voor definities je hanteert.

Bad boy als 'schoolverlater met semi-succesvolle carrière als drugsdealer en twee kinderen bij verschillende moeders' is wat anders dan 'prikkelend en assertief type dat goed voor zichzelf opkomt'

Net als voor nice guys een 'dikke nerd die nauwelijks tegen meisjes durft te praten en zich volkomen slaafs opstelt' wat anders is dan 'vriendelijke jongen dat vrijwilligerswerk doet in een asiel' of iets dergelijks.
Zijn die mannen ook happy?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:09:53 #196
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114006013
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:42 schreef thatday het volgende:
Ik heb een relatie gehad met een nice guy, maar dan ook echt te nice. Alles was goed en ik was altijd geweldig.

Maar ja, er bestaan vast wel nice guys met een eigen mening, das dan toch nog de beste optie ;)
Je vond de relatie met bad guy intenser en fijner, maar vond je het ook echt leuk?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:16:13 #197
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_114006255
Ik denk dat je alles in hokjes probeert te stoppen maar dat het per persoon verschillend is.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 12:21:32 #198
9859 crew  Karina
Woman
pi_114006477
Het leukst is een "nice" guy die af en toe een beetje stout is :9
niet zo tof doen
pi_114006912
De echte goede kerel is fijn om te hebben, de typische 'nice guy' die zichzelf beter vindt dan anderen en relationele keuzes van de vrouwen die hij niet kan krijgen maar dom vindt, die kan me gestolen worden. Liever iemand die echt respect heeft voor een vrouw.
Vooral die gasten die vinden dat vrouwen van nature domme keuzes maken door achter een bepaald type aan te zitten, en daarover meewarig hun hoofd schudden. Arrogant en neerbuigend als de pleuris, en ze hebben het niet eens door.

Ik vind de typische 'alpha male' geen bal aan, maar de 'nice guy' ook niet.
pi_114007190
@ Comp_Lex:
Wat ik zei, als het goed ging, ging het ook écht goed dus ja op die momenten waren we dolverliefd. En als het slecht ging, ging het ook echt slecht. Het was iig spannend altijd.. maarr in the long run werd ik er heel erg gestrest van en toen ben ik ermee gestopt. Niet goed voor je gezondheid zo'n rollercoaster-relatie, maar je vergeet het niet snel ;)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 juli 2012 @ 12:38:00 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_114007260
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:16 schreef drumstickNL het volgende:
Ik denk dat je alles in hokjes probeert te stoppen maar dat het per persoon verschillend is.
Er is een groot grijs gebied in te vullen inderdaad. Maar iedereen neigt naar een van de extreme kanten op: of te nice, of te bad lijkt het :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:54:42 #202
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114008228
Zijn we nu aan het discussiëren over een stelling die in het leven is geroepen door onzekere mensen?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  dinsdag 10 juli 2012 @ 13:11:21 #203
94676 Garisson72
pi_114009058
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:54 schreef Murvgeslagen het volgende:
Zijn we nu aan het discussiëren over een stelling die in het leven is geroepen door onzekere mensen?
Ja. "boo-hoo, wij nice guys zijn het slachtoffer, hier moet iets aan gedaan worden. ;("
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 juli 2012 @ 13:21:12 #204
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_114009528
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:11 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ja. "boo-hoo, wij nice guys zijn het slachtoffer, hier moet iets aan gedaan worden. ;("
Hoor je helaas wel vaker :')

Overwin je angst en al dat, beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_114012679
Meeste vrouwen vinden zelfverzekerdheid zonder dat het arrogant word het beste. Dat stellen vrouwen omdat dát is, wat ze juist bij zichzelf zoeken: bevestiging.
Als een man onzeker is of blijkt, moet de vrouw opeens de bevestiging gaan brengen die ze zelf zoekt.

Uiterlijk speelt ook natuurlijk mee. Lengte telt heel erg mee. Het heeft met overkomen te maken. Een lange man, liefst niet te mager eerder wat steviger, trekt vaak meer aan omdat hij overkomt als iemand die iets kan beschermen (hangt natuurlijk ook een stuk uitstraling van af, maar goed).

De eerder genoemde karakteristieken als emotioneel stabiel moeten zich uiten in o.a. zich niet gek laten maken door de emo buien van de vrouw en bijvoorbeeld doelgericht/ambitieus te zijn. Het is niet zozeer de leiding nemen, eerder dat de vrouw het gevoel wil hebben dat er een leiding is en dat ze daarop kan aansluiten.

En de meer overige man-vrouw-karakterverschillen zullen wat minder, maar altijd individueel, bepalend zijn. De ene vrouw wil graag een man die toch wel iets emotioneel intelligent is en de ander zoekt een rationele robot die bijvoorbeeld haar emo buien kan compenseren (al dan niet (on)bewust).
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 14:43:22 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114013247
Mannen en vrouwen zijn uiteindelijk ook maar mensen en elk mens is wel eens onzeker. Het is mij te zwart-wit om te stellen dat mannen de zekerheid moeten brengen die de vrouw in haar karakter per definitie zou ontberen omdat ze vrouw is.
pi_114013895
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 14:43 schreef Lienekien het volgende:
Mannen en vrouwen zijn uiteindelijk ook maar mensen en elk mens is wel eens onzeker. Het is mij te zwart-wit om te stellen dat mannen de zekerheid moeten brengen die de vrouw in haar karakter per definitie zou ontberen omdat ze vrouw is.
Ik heb het over de klassieke rollen en alfa en beta gezwam. Er zit natuurlijk een kern van waarheid in die gedragingen. Ze zijn immers cultureel gevormd. Maar bijna niks in een mensenleven is echt zwart-wit, zeker dit niet.

Het gaat over karaktereigenschappen die 'typerend' zijn voor een man of vrouw. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat vice versa totale afwezigheid zou zijn.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 15:03:19 #208
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_114014252
Ik ben ook een straatrat, maar ik heb hordes dames achter mij aan die uitgewoond willen worden. Dus je kan wel zeggen dat de aardige jongens als laatste komen.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  dinsdag 10 juli 2012 @ 15:09:03 #209
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_114014529
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:08 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zijn die mannen ook happy?
Zoals ik al zei, op het oog gelukkige relaties. Uiteindelijk weet je nooit echt wat er achter gesloten deuren gebeurd. ;) Uit jouw vraag blijkt dat je ervan uitgaat dat de vrouwen er wel blij mee zijn. Hoezo?
...as always
pi_114015242
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:09 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, op het oog gelukkige relaties. Uiteindelijk weet je nooit echt wat er achter gesloten deuren gebeurd. ;) Uit jouw vraag blijkt dat je ervan uitgaat dat de vrouwen er wel blij mee zijn. Hoezo?
Ik weet niet wat jij als vrouw er uit vindt zien als een gelukkige relatie.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 15:37:09 #211
364304 Marx1990
Socialist
pi_114015967
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:13 schreef monito het volgende:

[..]

Misschien leg je de lat te hoog. Dat ''versieren'' word vaak erg overschat. Als je gewoon een beetje leuk kan kletsen, en ook wat te melden hebt, niet van die standaard dingen ,maar echt iets, of gevoel voor humor hebt, geloof me, vrouwen houden daarvan. En al klinkt het soft , het werkt echt beter om je '' kwetsbaar'' op te stellen, dan je stoerder voor te doen dan je bent. Er is ook niets mis mee als je tegen iemand zegt, dat je ook een beetje verlegen bent. Veel mensen zijn onzeker maar durven dat niet te uiten. Zodra jij dat zegt, zal zij ook niet zo moeilijk doen over haar eigen onzekerheid.
Dat is nou precies wat bij introverte mensen ontbreekt. Die hebben vaak niets te melden. Ikzelf heb zelfs nauwelijks een gevoel voor humor.
pi_114016064
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 09:50 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Is dat zo? Volgens mij kijken mannen veel meer naar het uiterlijk van vrouwen dan andersom. Vrouwen kijken naar mijn idee meer naar uitstraling (zelfverzekerd, 'alpha' ) . tenzij een vent écht heel lelijk is natuurlijk :P
ik ga biet veel met vrouwen om dus kan me zeker niet voor doen als spreekbuis, maar vind zelf uiterlijk wel belangrijk ja, dwz, als het ook op seksuele aantrekkinskracht aankomt.
pi_114016459
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Dat is nou precies wat bij introverte mensen ontbreekt. Die hebben vaak niets te melden. Ikzelf heb zelfs nauwelijks een gevoel voor humor.
Wat? Dit heb ik nog nooit iemand horen zeggen :')
  dinsdag 10 juli 2012 @ 15:53:41 #214
263417 Keyos
Like a Boss
pi_114016607
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Wat? Dit heb ik nog nooit iemand horen zeggen :')
Hij heeft in ieder geval wel zelfreflectie ^^. Niet iedereen kan de gangmaker zijn, en dat is maar goed ook, een hele huiskamer of café vol gangmakers komt ook je nek uit op een gegeven moment.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_114016724
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:53 schreef Keyos het volgende:

[..]

Hij heeft in ieder geval wel zelfreflectie ^^. Niet iedereen kan de gangmaker zijn, en dat is maar goed ook, een hele huiskamer of café vol gangmakers komt ook je nek uit op een gegeven moment.
Ja maar dat is weer het andere uiterste, iedereen moet toch wel af en toe ergens om lachen.. Gevoel voor humor wil niet zeggen dat je heel de tijd grappen moet maken
  dinsdag 10 juli 2012 @ 15:59:29 #216
263417 Keyos
Like a Boss
pi_114016831
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Ja maar dat is weer het andere uiterste, iedereen moet toch wel af en toe ergens om lachen.. Gevoel voor humor wil niet zeggen dat je heel de tijd grappen moet maken
Uiteraard, helemaal geen humor hebben is ook niet goed/leuk natuurkijk, kan je nog beter een vreemde vorm van humor hebben die bijna niemand begrijpt.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_114016987
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

dat heeft helemaal niks met introvert te maken. Je hebt mischien vaker niet de behoefte om iets te melden....echt, de hele tijd dat introvert gelijk trekken met een sociaal incabel en angstige muurbloem, daar heeft het niks mee te maken
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:09:02 #218
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_114017207
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:22 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij als vrouw er uit vindt zien als een gelukkige relatie.
Echt, ik als vrouw? Niet ik als autochtone Nederlander, of ik als twintiger? Lijkt me dat die zaken mijn mening meer beïnvloeden dan mijn geslacht.

Maar ik bedoelde langdurige, stabiele relaties, waarin beide partners het min of meer eens zijn over wat ze samen willen (bijvoorbeeld trouwen, emigreren, open relatie), goede vrienden zijn en voldoende zaken delen, maar ook respect hebben voor elkaars afzonderlijke hobby's, vrienden en eigenaardigheden. Ben vast nog wat vergeten, maar dat min of meer.
...as always
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:49:36 #219
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_114019412
Maargoed die zogenaamde Bad Guys finishen meestal vooral vroeg tussen zes plankjes, achter de tralies of in de goot. Het is maar op wie je jaloers wilt zijn.

En vrouwen die daar op vallen zijn sowieso al types waar je met een boog omheen moet lopen.
pi_114021226
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:21 schreef Karina het volgende:
Het leukst is een "nice" guy die af en toe een beetje stout is :9
Zoals hem "per ongeluk" in je poepertje stoppen? :P
pi_114021826
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:29 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

_O-
ach, ik vermoed dat de kerel waar ik uiteindelijk verliefd op word toch eigenschappen (niet) heeft die ik wel/niet zocht, zolang de weegschaal maar doorslaat naar de leuke dingen :)

en nee, daar bedoel niet mee dat ie vadsig moet zijn :')
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 18:13:05 #222
9859 crew  Karina
Woman
pi_114022914
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:29 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Nou nee, zo stout nou ook weer niet :D
niet zo tof doen
pi_114026062
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:13 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou nee, zo stout nou ook weer niet :D
Ach, als ie em niet in één keer naar binnen stampt, is het niet per se een no go O-) :7
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 19:20:19 #224
9859 crew  Karina
Woman
pi_114026104
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:19 schreef MohMi het volgende:

[..]

Ach, als ie em niet in één keer naar binnen stampt, is het niet per se een no go O-) :7
:{w Nee ik bedank.
niet zo tof doen
pi_114026154
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Even een mod-vraagje; heb jij enig idee wanneer het DM-verhaal is opgelost? :)
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 19:22:22 #226
9859 crew  Karina
Woman
pi_114026216
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:21 schreef MohMi het volgende:

[..]

Even een mod-vraagje; heb jij enig idee wanneer het DM-verhaal is opgelost? :)
Wel DM verhaal bedoel je?
niet zo tof doen
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:23:25 #227
179534 Waaghals
pi_114026269
quote:

[..]

valt me nou van je tegen :D
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 19:24:23 #228
9859 crew  Karina
Woman
pi_114026317
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:23 schreef Waaghals het volgende:

[..]

valt me nou van je tegen :D
Nice girls finish blijkbaar ook last ;)
niet zo tof doen
pi_114027583
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:22 schreef Karina het volgende:

[..]

Wel DM verhaal bedoel je?
Dat iedere quote bijv wordt gemeldt middels een DM-schermpje rechts in beeld. En ik begreep van sommige Fokkers dat hun DM het helemaal niet meer zou doen..?
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 19:48:54 #230
9859 crew  Karina
Woman
pi_114027703
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:46 schreef MohMi het volgende:

[..]

Dat iedere quote bijv wordt gemeldt middels een DM-schermpje rechts in beeld. En ik begreep van sommige Fokkers dat hun DM het helemaal niet meer zou doen..?
Dat berichtje kun je uitzetten bij setting, overig, beetje onderaan staat het "quote alerts". Dat van DM die het niet doet weet ik verder niet, er is wel een topic over de quote alerts, dat maar even in de gaten houden anders.
niet zo tof doen
pi_114027789
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:48 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat berichtje kun je uitzetten bij setting, overig, beetje onderaan staat het "quote alerts". Dat van DM die het niet doet weet ik verder niet, er is wel een topic over de quote alerts, dat maar even in de gaten houden anders.
Oke, mijn dank is groot! *O*
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 19:51:31 #232
9859 crew  Karina
Woman
pi_114027867
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:50 schreef MohMi het volgende:

[..]

Oke, mijn dank is groot! *O*
Dit topic: DM bij quotes! deel 3

En nu maar weer on topic ;)
niet zo tof doen
pi_114030395
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:24 schreef Karina het volgende:

[..]

Nice girls finish blijkbaar ook last ;)
Duidelijk.

:P
pi_114037872
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:09 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Echt, ik als vrouw? Niet ik als autochtone Nederlander, of ik als twintiger? Lijkt me dat die zaken mijn mening meer beïnvloeden dan mijn geslacht.
Ik betwijfel het.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:52:06 #235
179534 Waaghals
pi_114038260
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:35 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Duidelijk.

[ afbeelding ]

:P
:D
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:34:56 #236
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_114041095
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik betwijfel het.
Wat vond je dan van mijn beeld van gelukkige relaties?
...as always
pi_114041242
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:34 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Wat vond je dan van mijn beeld van gelukkige relaties?
Aandoenlijk.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:38:18 #238
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_114041288
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Aandoenlijk.
Daar doe ik het voor.
...as always
pi_114041652
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:38 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Daar doe ik het voor.
:)

Maar je denkt toch niet echt dat je leeftijd relevanter is dan je geslacht in deze discussie?
pi_114045515
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:43 schreef heiden6 het volgende:

[..]

:)

Maar je denkt toch niet echt dat je leeftijd relevanter is dan je geslacht in deze discussie?
Wat zei ze nu net?

Mannen *zucht*... ;) :P
pi_114046319
quote:

[..]

Jij bent ook een beetje te oud daarvoor :{w
pi_114047923
bij mijn nieuwe baan zit ik op een afdeling met 12 aardige IT-jongens, waarvan de meeste het stereotype IT-nerd vrij hoog houden en ze wonen óf samen, óf ze zijn al getrouwd, al dan niet met kids. ik geloof voortaan dus zeker dat er voor ieder type mens iemand is die zich daartoe aangetrokken voelt :)

moet worden bijgezegd dat ik nog geen foto's van de dames heb gezien xD
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 07:19:26 #243
9859 crew  Karina
Woman
pi_114048032
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 01:45 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Ik ben OVERAL te oud voor.
niet zo tof doen
  woensdag 11 juli 2012 @ 08:41:00 #244
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_114048817
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 06:52 schreef MohMi het volgende:
bij mijn nieuwe baan zit ik op een afdeling met 12 aardige IT-jongens, waarvan de meeste het stereotype IT-nerd vrij hoog houden en ze wonen óf samen, óf ze zijn al getrouwd, al dan niet met kids. ik geloof voortaan dus zeker dat er voor ieder type mens iemand is die zich daartoe aangetrokken voelt :)

Uiteindelijk zullen de vrouwen willen settelen en kiezen voor de stabiele nice guys, voor een snelle wip zullen ze de nice guys misschien weer minder snel aan de beurt zijn?
  woensdag 11 juli 2012 @ 09:58:26 #245
179534 Waaghals
pi_114050473
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 01:45 schreef Dethroned het volgende:

[..]

hoe ouder, hoe meer ontspannen die kringspier is :P
  woensdag 11 juli 2012 @ 09:59:22 #246
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_114050508
nice guys don't even finish :)
pi_114050741
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 06:52 schreef MohMi het volgende:

Volgens mij geldt daar pakken wat je pakken kan. Toont een meisje interesse dan nooit meer laten gaan. Wie weet is dit de enige kans.
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:10:12 #248
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114050801
Dat geldt helemaal voor nice guys, die net als ik 25+ en maagd zijn.
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:15:46 #249
179534 Waaghals
pi_114051027
Ik heb paar jaar geleden tijdelijk een opdracht gehad waar ik met 2 gereformeerde christenfundi's moest samenwerken.
Grotere sociaal incapabale nerds heb ik van mijn leven niet gezien maar ze waren allebei getrouwd :D
En nog best mooie vrouwen ook, zal wel via die kerk zijn geregeld ofzo.

Het waren verder heel aardige jongens maar ik had hooit gedacht dat ze uberhaupt een vrouw zouden durven aanspreken.

Aan de andere kant sta je dan ook te kijken. Zij hebben wel een vrouw en ik niet. Wat doe ik fout? :D
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:23:25 #250
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114051286
Je hebt bijna 17000 posts op Fok. Dat is je fout :P

Nee geintje natuurlijk. Mijn fout is dat ik te lang heb gezeten met mijn problemen. Ik had het meer dan 5 jaar geleden moeten fixen.
Je kunt zo nice zijn als je wilt, maar als je op mijn leeftijd nog maagd bent, dan wordt de spoeling wel heel erg dun.
"Oh die jongen is heel leuk, maar hij is nog maagd dus dan zal hem wel iets mankeren. Dan houdt het op, hè".
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:25:40 #251
179534 Waaghals
pi_114051366
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:23 schreef Comp_Lex het volgende:

Gvd ja, ik zie nu pas hoeveel posts ik heb :D
Nooit opgelet :')
Gelukkig is het niks vergeleken bij de echte fokkers ;)

Trouwens je gaat er toch niet mee te koop lopen dat je nog maagd bent dan?
Denk dat de meeste vrouwen er wel vanuit gaan dat je geen maagd meer bent toch...
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:32:53 #252
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114051593
Ik denk dat vrouwen wel aan mij kunnen merken dat ik maagd ben ;)
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:38:11 #253
179534 Waaghals
pi_114051750
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik denk dat vrouwen wel aan mij kunnen merken dat ik maagd ben ;)
Heb je een maagdenvliesje dan ? :o
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:44:32 #254
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114051946
Ja, ik heb een geestelijke maagdenvlies in mijn hoofd :P
pi_114053212
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:15 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb paar jaar geleden tijdelijk een opdracht gehad waar ik met 2 gereformeerde christenfundi's moest samenwerken.
Grotere sociaal incapabale nerds heb ik van mijn leven niet gezien maar ze waren allebei getrouwd :D
En nog best mooie vrouwen ook, zal wel via die kerk zijn geregeld ofzo.

Het waren verder heel aardige jongens maar ik had hooit gedacht dat ze uberhaupt een vrouw zouden durven aanspreken.

Aan de andere kant sta je dan ook te kijken. Zij hebben wel een vrouw en ik niet. Wat doe ik fout? :D
Het is de kerk hoor. Ik heb ook bijn aangesloten geweest aan een christelijke organisatie. Ze koppelen daar alles en iedereen, zeker of juist de nice guys. Uiterlijk telt stuk minder mee, want het is niet christelijk om daar op iemand af te wijzen :')
pi_114053269
Het topic titel moet verandert worden in; Passieve jongens finish last.
pi_114053312
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:08 schreef ssebass het volgende:

[..]

Volgens mij geldt daar pakken wat je pakken kan. Toont een meisje interesse dan nooit meer laten gaan. Wie weet is dit de enige kans.
mss wel ja, ik werd ook raar aangekeken toen ter sprake kwam dat ik het met een ex heb uitgemaakt omdat het wel klikte als maatjes maar de passie ontbrak.
pi_114054507
Nouja, het is wel zo dat je kunt merken of iemand nog maagd is. Hoe kan ik niet uitleggen, maar van een paar vrienden weet ik het gewoon. Het heeft toch een bepaalde uitstraling/gedrag bij bepaalde gesprekken denk ik

Wat ik inmiddels wel vreemd begin te vinden is dat meiden uit mijn basisschoolklas, of exen die ineens zwanger zijn of al getrouwd zijn.. Dan zit je zo facebook te checken en zie ineens foto's van een kind ofzo..
Dan denk je ook van: Wat gebeurt er met de tijd -O- en dan realiseer je je plotseling dat je al 25 bent en jij zo ineens na 7 jaar weer alleen bent..

Wat is er gebeurd met de tijd.. ;(
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:05:05 #259
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114054693
Ja dat denk ik ook. Meiden van mijn leeftijd, die ik ken/kon, hebben al kinderen. Dan heb ik toch iets van "Wat de fuck ben ik aan het doen met mijn rotkop.".
Ik heb nu actie ondernomen. Hopelijk komt het nu goed met mij.
pi_114055344
Nouja, ik heb zelf (heel) wat studiejaren verkloot. Niet omdat ik dat wilde, maar omdat ik niet wist hoe ik om moest gaan de nieuwe situatie icm mijn handicap. Ik wist niet hoe ik om moest gaan met projectgroepen of communicatieproblemen. Bovendien was ik nog totaal niet volwassen toen ik begon.

De laatste twee jaar weet ik eindelijk hoe ik met groepen om moet gaan, en hoe zij op mij reageren. Alles gaat weer net zo gemakkelijk als op de middelbare school nu ik weet hoe ik me moet presenteren en hoe ik mijn handicap moet presenteren. Geen enkele herkansing moeten doen sinds ik opnieuw gestart ben, ik zit lekker in mijn vel.. Maargoed, ik zit nu wel op een punt dat ik iets heb van: Kon ik toen ik 17/18 was me ook maar zo presenteren, dan had ik nu sowieso wel mijn bachelor gehad en wellicht doorgegaan naar de universiteit. Maargoed, dat is sowieso niet meer mogelijk dankzij die langstudeerboetes e.d. wat gewoon klote is als je jezelf nu pas een beetje op de rails heb.

Ik geloof zeker wel dat het goedkomt met mij qua werk e.d. Ik heb plezier in wat ik doe.. Alleen ja, ik voel me ergens wel ontzettend leeg sinds ik geen relatie meer heb en hoop toch dat dat ooit weer wordt opgevuld.

Het is overigens wel zo dat diegenen die kinderen hebben vaak huisvrouw worden ofzo. In ieder geval niet iets waar je voor moet doorleren, niets mis mee verder maar dat valt wel op. Vaak hebben ze ook een kerel van in/tegen de 30..

Niet dat ik toe ben aan kinderen hoor :+ ik denk dat ik dat niet gauw word omdat kinderen vermoeiend zijn, maar toch, dat leeftijdsgenoten het hebben toont aan dat de tijd gewoon fucking snel gaat.
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:34:24 #261
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_114055917
Vrouwen die ruiken van kilometers afstand of iemand wel of geen ervaring heeft met vrouwen/relaties :)
pi_114057203
Best simpel, vrouwen voelen zich aangetrokken tot succesvolle mannen. Als je te (te is nooit goed) lief bent in het leven kom je nooit vooruit, ook niet in relaties. Vrouwen merken die dingen onderbewust. Andersom is echter ook niet wenselijk, een gast die over lijken gaat om tot een doel te komen. Vrouwen zoeken uiteindelijk naar een balans van beide eigenschappen, dus een goede man met lef.
pi_114060398
Niet mee eens. Het gaat niet om nice zijn. Of juist niet.
Ik ken zat leuke, lekkere en interessante nice guys. Ik ken er alleen ook een hoop die niet leuk, lekker of interessant zijn. En ja, die wel. Die eindigen zelfs niet als laatste. Die eindigen gewoon niet :P

Meestal omdat ze denken (dit kan een van, of al deze redenen zijn) dat het ze vanzelf maar moet aan komen waaien, omdat ze het lekkerste wijf uit de kroeg willen of omdat ze hun nek breken bij iedere vrouw die de kroeg binnen wandelt (wanhoop is echt niet aantrekkelijk), omdat ze zichzelf ontzettend zielig/slachtoffer vinden, omdat ze zichzelf niet goed verzorgen, omdat ze op hun dertigste nog altijd thuis wonen, omdat ze denken dat mams ook de was doet, maar mams weet eigenlijk van niks :P. Vervolgens vinden ze vaak ook nog, dat een vrouw al het voorgaande gewoon hoort te accepteren, want anders accepteert ze hen niet, zoals ze zijn. :Y :P :D
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_114061281
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:09 schreef djenneke het volgende:

Meestal omdat ze denken (dit kan een van, of al deze redenen zijn) dat het ze vanzelf maar moet aan komen waaien, omdat ze het lekkerste wijf uit de kroeg willen of omdat ze hun nek breken bij iedere vrouw die de kroeg binnen wandelt (wanhoop is echt niet aantrekkelijk), omdat ze zichzelf ontzettend zielig/slachtoffer vinden, omdat ze zichzelf niet goed verzorgen, omdat ze op hun dertigste nog altijd thuis wonen, omdat ze denken dat mams ook de was doet, maar mams weet eigenlijk van niks :P. Vervolgens vinden ze vaak ook nog, dat een vrouw al het voorgaande gewoon hoort te accepteren, want anders accepteert ze hen niet, zoals ze zijn. :Y :P :D
Nouja, men zegt wel vaak, liefde komt aanwaaien, niet op zoek gaan >:O :') Nee, ik snap dat ergens wel wat moeite gedaan mag worden.

Mannen die hun nek verdraaien is soms echt te ernstig. Gister was ik effe een kopje koffie aan het drinken in een niet nader te noemen koffiezaak, en zag buiten stratenmakers bezig die echt hun koppen aan het verdraaien waren. Zag er best triest uit. Maargoed, het schijnt dat sommige mensen stratenmaker worden om naar dames te kijken..
Alhoewel ik het soms wel leuk vind mn zonnebril op te zetten :7 Dan kun je stiekem toch kijken (zonder de kop te verdraaien natuurlijk) en soms zie je dan dat de ander ook kijkt *;

Zelfmedelijden is geen pluspunt. Dat herken ik zeker uit een eerdere relatie (niet die lange) alleen dan van een vrouw, dus ook voor dames geen pluspunt trouwens. :P Zelfmedelijden word je moe van. Continu horen dat de ander zichzelf lelijk vind, zucht..

Geen goede verzorging is gewoon smerig. Her en der een lange haar op je gezicht, lelijk kapsel, stinken.

Op je 30e thuis wonen valt onder zielig. Dan is er ergens gewoon iets compleet misgegaan bij de ontwikkeling, tenzij het plots een paar weken gebeurt vanwege een scheiding ofzo.

Dat van de was snap ik niet helemaal, maar genoeg studentes die altijd thuiskomen omdat moeders dan even de was kan doen :P.
pi_114070617
mijn beste vriendin van 32 woont nog thuis, ze blijft daar om haar ouders te helpen die beide hulpbehoevend zijn en geen geld hebben voor begeleiding. erg zielig idd hoor, heb je helemaal gelijk in.
pi_114071545
ja
pi_114071798
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:23 schreef Comp_Lex het volgende:

Nee geintje natuurlijk. Mijn fout is dat ik te lang heb gezeten met mijn problemen. Ik had het meer dan 5 jaar geleden moeten fixen.
Je kunt zo nice zijn als je wilt, maar als je op mijn leeftijd nog maagd bent, dan wordt de spoeling wel heel erg dun.
"Oh die jongen is heel leuk, maar hij is nog maagd dus dan zal hem wel iets mankeren. Dan houdt het op, hè".
Ga dan naar een prostituee. Probleem opgelost. ;) Natuurlijk wel zeggen dat het een one night stand of vakantieliefde was. Vrouwen zijn zeurpieten wat betreft mannen die ooit eens een prostituee hebben bezocht (seks moet uit liefde gebeuren, eerste keer hoort speciaal te zijn, betalen voor seks toont gebrek aan eigenwaarde blablabla). :') Een man heeft nou eenmaal zijn behoeftes.
pi_114072161
quote:
19s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:29 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Nouja, men zegt wel vaak, liefde komt aanwaaien, niet op zoek gaan >:O :') Nee, ik snap dat ergens wel wat moeite gedaan mag worden.

Mannen die hun nek verdraaien is soms echt te ernstig. Gister was ik effe een kopje koffie aan het drinken in een niet nader te noemen koffiezaak, en zag buiten stratenmakers bezig die echt hun koppen aan het verdraaien waren. Zag er best triest uit. Maargoed, het schijnt dat sommige mensen stratenmaker worden om naar dames te kijken..
Alhoewel ik het soms wel leuk vind mn zonnebril op te zetten :7 Dan kun je stiekem toch kijken (zonder de kop te verdraaien natuurlijk) en soms zie je dan dat de ander ook kijkt *;

Zelfmedelijden is geen pluspunt. Dat herken ik zeker uit een eerdere relatie (niet die lange) alleen dan van een vrouw, dus ook voor dames geen pluspunt trouwens. :P Zelfmedelijden word je moe van. Continu horen dat de ander zichzelf lelijk vind, zucht..

Geen goede verzorging is gewoon smerig. Her en der een lange haar op je gezicht, lelijk kapsel, stinken.

Op je 30e thuis wonen valt onder zielig. Dan is er ergens gewoon iets compleet misgegaan bij de ontwikkeling, tenzij het plots een paar weken gebeurt vanwege een scheiding ofzo.

Dat van de was snap ik niet helemaal, maar genoeg studentes die altijd thuiskomen omdat moeders dan even de was kan doen :P.
Een stratenmaker heeft net als wie dan ook afleiding nodig tijdens het werk, welke afleiding is beter dan een mooie vrouw die langsloopt? geen. Heb je liever een baas die loopt te geilen op een werknemer? of een leraar die loopt te geilen op een leerling. Het gebeurt overal, ik vind dat stratenmakers het altijd nog netjes houden.
pi_114075660
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:05 schreef Comp_Lex het volgende:
Ja dat denk ik ook. Meiden van mijn leeftijd, die ik ken/kon, hebben al kinderen. Dan heb ik toch iets van "Wat de fuck ben ik aan het doen met mijn rotkop.".
Ik heb nu actie ondernomen. Hopelijk komt het nu goed met mij.
Ben wel benieuwd eigenlijk wat er volgens jou dan anders moest in je leven :) Zelf krijg ik namelijk jeuk van het idee dat ik op mijn 28e eigenlijk al getrouwd en bezwangerd had moeten zijn bijv. Ik ben vrijgezel, zelf voor gekozen na 2 jaar te hebben samen gewoond. Sommigen in mijn omgeving zien het alsof ik van voren af aan moet beginnen nu, ik heb eindelijk het gevoel echt bezig te zijn met waar ik gelukkig van word. Ben blij dat ik een vast gegeven waar ik niet gelukkig in was heb laten varen om alleen met mijn leven bezig te zijn :) Ongeacht hoeveel kinderen mijn leeftijdsgenoten ook hebben :Y
pi_114075680
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:34 schreef Catch_me het volgende:
Vrouwen die ruiken van kilometers afstand of iemand wel of geen ervaring heeft met vrouwen/relaties :)
Als vrouw heb ik daar geen moeite mee hoor, zolang die persoon wel ervaring heeft met omgang met mensen in het algemeen :)
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:29:28 #271
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114075946
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef MohMi het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd eigenlijk wat er volgens jou dan anders moest in je leven :) Zelf krijg ik namelijk jeuk van het idee dat ik op mijn 28e eigenlijk al getrouwd en bezwangerd had moeten zijn bijv. Ik ben vrijgezel, zelf voor gekozen na 2 jaar te hebben samen gewoond. Sommigen in mijn omgeving zien het alsof ik van voren af aan moet beginnen nu, ik heb eindelijk het gevoel echt bezig te zijn met waar ik gelukkig van word. Ben blij dat ik een vast gegeven waar ik niet gelukkig in was heb laten varen om alleen met mijn leven bezig te zijn :) Ongeacht hoeveel kinderen mijn leeftijdsgenoten ook hebben :Y
Jij hebt al twee jaar samen gewoond met iemand anders. Ik heb nog helemaal geen relaties gehad. Ik hoef trouwens niet zo snel mogelijk samen te wonen enzo, maar ik mis wel een beetje intimiteit ;)
Ik ben bezig om daar wat verandering in te brengen :)
pi_114076947
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Jij hebt al twee jaar samen gewoond met iemand anders. Ik heb nog helemaal geen relaties gehad. Ik hoef trouwens niet zo snel mogelijk samen te wonen enzo, maar ik mis wel een beetje intimiteit ;)
Ik ben bezig om daar wat verandering in te brengen :)
Kan me voorstellen dat je daar onderhand behoefte aan hebt :) Mag ik vragen hoe oud je bent? En please feel free om nee te zeggen uiteraard! :Y
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:55:19 #273
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114077001
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:53 schreef MohMi het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat je daar onderhand behoefte aan hebt :) Mag ik vragen hoe oud je bent? En please feel free om nee te zeggen uiteraard! :Y
Ik ben 26
pi_114077093
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben 26
Joh, de tofste tijd omtrent relaties en maatjes moet nog komen ben ik van mening :o Lukt het om te komen waar je wilt zijn? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2012 20:00:30 (verkeerd woord, wazmetmij :')) ]
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:04:52 #275
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114077437
Je hebt vast gelijk :)
Er is nu iets gaande, maar het is nog niet echt je van het.
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:06:48 #276
179534 Waaghals
pi_114077529
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Joh ik heb je een paar gequote, dat betekent nog niet dat ik een relatie met je wil ;)
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:07:45 #277
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114077579
quote:
11s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Joh ik heb je een paar gequote, dat betekent nog niet dat ik een relatie met je wil ;)
:D
pi_114078753
:')
  woensdag 11 juli 2012 @ 23:40:08 #279
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114089071
Ik denk dat beide extremen (hele aardige en hele foute mannen) het niet goed doen bij de vrouwen en het met name de mannen zijn die beide eigenschappen kunnen tonen die populair zijn.

Als je dan als over-the-top aardige man bent en kijkt naar andere mannen met een relatie, dan zullen die steevast fouter zijn dan jij, omdat ze af en toe ook een harde kant tonen, en dan krijg je een vertekend beeld.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_114096029
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Comp_Lex het volgende:
losse flirts en scharrels horen er ook bij, vind die zelf juist wel leuk :) beetje aftasten (goeie woordkeuze :') ), kun je meteen oefenen :7
pi_114096072
De vriendelijke klootzak.

*; ):O ~O>
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114108802
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:40 schreef Tanin het volgende:
Ik denk dat beide extremen (hele aardige en hele foute mannen) het niet goed doen bij de vrouwen en het met name de mannen zijn die beide eigenschappen kunnen tonen die populair zijn.

Als je dan als over-the-top aardige man bent en kijkt naar andere mannen met een relatie, dan zullen die steevast fouter zijn dan jij, omdat ze af en toe ook een harde kant tonen, en dan krijg je een vertekend beeld.
Dit artikel spreekt dat tegen: http://ink.library.smu.ed(...)t%3Dsoss_research%22

Het komt er op neer dat psychopaten, narcisten en machiavellisten op seksueel vlak ontzettend succesvol zijn. Deze drie persoonlijkheden zijn de zgn. 'dark triad': http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_triad

quote:
The narcissistic personality (in the clinical sense) is characterized by a grandiose self-view, a sense of entitlement, lack of empathy, and egotism. On some theories, such as Kohut, it is associated with protection of a radically weak, shamed, or damaged self.[8]

The Machiavellian personality is characterized by manipulation and exploitation of others, with a cynical disregard for morality and a focus on self-interest and deception.[9]
The psychopath, or antisocial personality, is characterized by impulsive thrill-seeking, and in its "primary" form by selfishness, callousness, lack of personal affect, superficial charm, and remorselessness.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 14:53:52 #283
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114109265
Ik denk dat vrouwen in eerste instantie stoere bad boys zoeken. Omdat dat het primitieve gedeelte van de hersenen aan zal spreken. Zij zullen hier in leiderschap zien, alpha mannetje idee etc.

Naarmate vrouwen wat ouder worden en voor het eerst serieus aan kinderen gaan denken, denk ik toch dat vrouwen voor een "nice guy" gaan omdat zij hierin de vader van hun kinderen zullen zien.

Ga als man jezelf na. Als je 18 bent wil je alleen maar de lekkerste wijven neuken. Maar als ze allemaal zo dom als een lantaarnpaal zijn, prik je er gauw doorheen. Je wilt (althans dat lijkt me en is bij mij van toepassing) wel een vrouw die op een decent manier voor jouw kids kan zorgen ipv de hele dag op facebook loopt te posten als jij de kost verdiend.

De kunst is een vrouw / man te vinden die een combi van beide heeft.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_114111952
mijn rechterhand is ook al zo'n klootzak :'( maar wel goed in bed :7
pi_114114882
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:52 schreef MohMi het volgende:
mijn rechterhand is ook al zo'n klootzak :'( maar wel goed in bed :7
Als je een man was snapte ik deze opmerking beter :)
pi_114115383
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:53 schreef onlogisch het volgende:
Maar als ze allemaal zo dom als een lantaarnpaal zijn
Een lantaarnpaal is nog best slim hoor, daar binnen brand nog wel eens een lampje...
pi_114115567
Totaal niet mee eens.

Shy guys finish last. :)
Conscience do cost.
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:26:48 #288
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_114118850
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:01 schreef ems. het volgende:
Totaal niet mee eens.

Shy guys finish last. :)
Ook die eindigen voor ruggegraatloze guys
pi_114118866
Nice guys zijn vaak weak guys. Die finishen last.

Nice kan van alles betekenen in het Engels. Vrouwen willen tegenstand, geen slappe toegeeflijke mannetjes. Als nice guys in die categorie vallen, scoren ze niet.

Voorbeelden te over, zowel irl al op fora als in films.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 18:31:52 #290
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114119010
quote:
12s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:27 schreef El_Matador het volgende:
Nice guys zijn vaak weak guys. Die finishen last.

Nice kan van alles betekenen in het Engels. Vrouwen willen tegenstand, geen slappe toegeeflijke mannetjes. Als nice guys in die categorie vallen, scoren ze niet.

Voorbeelden te over, zowel irl al op fora als in films.
Eens, maar in films wordt meestal een te romantisch beeld geschetst met toegeeflijke slappe mannetjes a la Hugh Grant
pi_114119047
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ook die eindigen voor ruggegraatloze guys
Shy is juist 'ruggegraatloos' lijkt me? :P

Zoals Matador zegt, "Nice" is nogal een breed begrip. Je hoeft echt geen hufter te zijn om chicks te regelen. Eerlijk gezegd ken ik ook niet echt meisjes die op niet-nice guys vallen.
Conscience do cost.
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:37:23 #292
94676 Garisson72
pi_114119198
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:31 schreef Coco98 het volgende:
Eens, maar in films wordt meestal een te romantisch beeld geschetst met toegeeflijke slappe mannetjes a la Hugh Grant
En die films houden het sprookje in leven dat het op wonderbaarlijke manier nog goed komt met bovengenoemde toegeeflijke slappe mannetjes.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 18:39:31 #293
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114119261
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:37 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

En die films houden het sprookje in leven dat het op wonderbaarlijke manier nog goed komt met bovengenoemde toegeeflijke slappe mannetjes.
Nog ironischer is dat die acteurs in het echt vaak juist "bad boys" zijn.
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:41:36 #294
94676 Garisson72
pi_114119326
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:39 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Nog ironischer is dat die acteurs in het echt vaak juist "bad boys" zijn.
Des te meer respect voor hun prestatie om die nice guy-rol zo overtuigend te vertolken. _O_ Hugh Grant _O_
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:43:52 #295
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_114119419
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Shy is juist 'ruggegraatloos' lijkt me? :P

Zoals Matador zegt, "Nice" is nogal een breed begrip. Je hoeft echt geen hufter te zijn om chicks te regelen. Eerlijk gezegd ken ik ook niet echt meisjes die op niet-nice guys vallen.
Nee hoor, veel verlegen jongens laten ook niet over zich heen lopen

Een vriend van mij is erg verlegen als het op vrouwen aankomt en vind het bijzonder lastig ze aan te spreken. Maar als hij dan een date regelt dan gaat dat vrijwel altijd goed en is hij nooit het broertje.

Das in ieder geval een stuk beter dan die weak guys die veel meer afspraakjes hebben maar ie allemaal in die zogenaamde friendzone eindigen.
pi_114126144
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een vriend van mij is erg verlegen als het op vrouwen aankomt en vind het bijzonder lastig ze aan te spreken. Maar als hij dan een date regelt dan gaat dat vrijwel altijd goed en is hij nooit het broertje.

Das in ieder geval een stuk beter dan die weak guys die veel meer afspraakjes hebben maar ie allemaal in die zogenaamde friendzone eindigen.
Veel respect voor hem (en weinig respect voor die weak guys)
pi_114126367
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hangt van de verlegen jongen af, lijkt me.
quote:
Good for him :)
quote:
Ik ken maar weinig dudes die veel afspraakjes hebben en dan in de friendzone belanden. Maargoed, ik ben ook gezegend met allemaal playa's om me heen :+
Conscience do cost.
pi_114126692
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:14 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

Good for him :)

[..]

Ik ken maar weinig dudes die veel afspraakjes hebben en dan in de friendzone belanden. Maargoed, ik ben ook gezegend met allemaal playa's om me heen :+
Ken er 1 op fok die beweerd goed te zijn met vrouwen, maar gaat met ze shoppen en heeft al jaren lang geen vriendin gehad. Hij stapt met vrouwen en ze klagen bij hem over "mannen die hun slecht behandelen en waar ze totaal niet op vallen". Als vrouwen zo bij je komen klagen over andere mannen heb ik het gevoel dat diegene hun vriendinnetje is geworden :+
  donderdag 12 juli 2012 @ 23:38:53 #299
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_114134480
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Tja sommigen hebben een multiprobleem

Maar verlegenheid is toch net een slag anders dan een slappe dweil zijn die zich in ieder bocht wringt die vrouwen hem dicteren en die altijd overal begrip voor toont.
pi_114134815
Sowieso, fuck begrip. Of nouja, niet per definitie. Bitches zijn dol op begrip.
Conscience do cost.
pi_114136627
Ik denk dat zelfverzekerde mannen het populairst zijn... Elke vrouw wil toch wel een zelfverzekerde vent die assertief, charmant, oprecht, etc. is? Als hij dan ook nog eens knap is... Wat grotendeels door zelfverzekerdheid wordt ondervangen trouwens.

Ik vind stoere patsers en verlegen types beiden onder onzekere mannen vallen. Want een zelfverzekerd type hoeft niet te patsen of zichzelf te verstoppen: die heeft niets te bewijzen of te verbergen.

Zelfverzekerde mannen kunnen relaties aangaan met zelfverzekerde vrouwen, maar ook met onzekere vrouwen (verlegen of schreeuwerig).

Onzekere mannen gaan relaties met hun type onzekere vrouw aan, of met een zelfverzekerde vrouw.

Maar onzekere mannen gaan geen relatie aan met hun onzekere tegenpool: patsers en verlegen mensen gaan vaak niet zo goed samen.

Dus:

zelfverzekerde mannen hebben de grootste vijver om in te vissen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')