Dit klinkt wel heel kort door de bochtquote:Op maandag 9 juli 2012 03:14 schreef TimMer1981 het volgende:
Ligt eraan wat voor type vrouw je zoekt.
Zoek je een muurbloempje dan kun je prima een nerd zijn, zoek je een Playmate dan zul je inderdaad een dikke portemonnee, een grote bek en een best uiterlijk moeten hebben. Soort zoekt soort noemen ze dat.
Maar aangezien praktisch iedere vent "het lekkere wijf" wil hebben wil het nog weleens fout gaan tussen wens en werkelijkheid. Idem dito voor vrouwen trouwens: praktisch iedere vrouw zoekt een kopie van Johnny Depp of Brad Pitt, maar zal uiteindelijk toch voor flink minder moeten settelen.
31 jaar levenservaring; doe ermee wat je wilt.quote:Op maandag 9 juli 2012 03:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel kort door de bocht
nou ikke 29 jaarquote:Op maandag 9 juli 2012 03:16 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
31 jaar levenservaring; doe ermee wat je wilt.
Dat is niet het geval; het belangrijkste punt is: soort zoekt soort. Hoe meer je te bieden hebt, hoe meer je kunt vragen. En de meeste mensen vragen meer dan ze zelf kunnen bieden.quote:Op maandag 9 juli 2012 03:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
nou ikke 29 jaar
nee maar het klinkt net alsof iedereen maar bij elkaar is omdat ze niet beter kunnen krijgen maar wel willen...
Als je 'nice guys' leest als 'saai' dan snap je waarom vrouwen liever voor de minder 'nice guys' gaat.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:50 schreef Marx1990 het volgende:
Een populair idee is toch wel dat van 'nice guys finish last'. Dat houdt in dat 'aardige mannen' minder succesvol zijn op relatie- en seksueel vlak. De 'nice guys' zijn volgens deze idee over het algemeen niet zo agressief/assertief, extrovert en dominant zijn als van mannen wordt verwacht, gedrag dat vanuit evolutionair perspectief (al dan niet onbewust) verlangd werd/wordt door vrouwen aangezien het deel uitmaakt leiderschapskwaliteiten.
Wat betreft het primitieve deel van het vrouwelijk brein, zijn zulke 'bad boys' met leiderschapskwaliteiten aantrekkelijk omdat ze de nakomelingen en de vrouw zelf kunnen verzorgen. 'Nice guys' die meer altruïstisch, minder assertief, minder dominant en meer introvert zijn, zijn volgens dat idee minder aantrekkelijk.
Wat zijn de meningen hierover? Zijn 'nice guys' inderdaad minder succesvol met vrouwen, of zelfs helemaal niet (aanvankelijk van hoe introvert etc. ze waren)? Of is deze theorie in jullie mening onzin?
Een interessant leven kun je ook hebben zonder een hoop poen en een saai leven kun je ook hebben als je zwemt in het geld.quote:Op maandag 9 juli 2012 03:43 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat is niet het geval; het belangrijkste punt is: soort zoekt soort. Hoe meer je te bieden hebt, hoe meer je kunt vragen. En de meeste mensen vragen meer dan ze zelf kunnen bieden.
Dit. Ik krijg best wel aandacht en ben niet te beroerd om op iemand af te stappen, maar ik word zelden geassocieerd met klootzakkerig gedrag. Dat sluit dan wel weer aan op wat iemand anders zei, ik ben dan ook niet geïnteresseerd in vrouwen die op van die 'bad boys' vallen. Echter ook niet in de muurbloempjes, er is dus gewoon een grijs gebied waar heel veel mensen in vallen.quote:Op maandag 9 juli 2012 03:20 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat het niet eens zo zeer gaat om of iemand vriendelijk en/of zachtaardig is, maar over hoe assertief en zelfverzekerd iemand is. Dat kan je ook op een oprecht vriendelijke manier zijn.
Dat wel. De dame in kwestie zal vervolgens na een paar jaar wanneer haar kerel haar volgens eigen zeggen te weinig aandacht geeft wel weer met de bad boy in bed duiken en vreemdgaan. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 07:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Neuh, denk dat de meeste vrouwen, uiteindelijk toch liever met een aardige man trouwt dan een 'badboy'.
En aardige mannen hoeven niet perse minder succesvol te zijn toch? Ligt weer aan hun persoonlijkheid verder.
Eens, ook waanzin waarmee ik wegkom.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:56 schreef Ffleamig het volgende:
Kan wel kloppen, ik heb de vrouwen in bosjes achter me aan rennen en ja ik ben niet de meest prettige persoon ter wereld.
quote:Op maandag 9 juli 2012 08:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is gewoon een feit dat nice guys achterin de rij staan.
Is ook niet goed als je dat iedere keer doet.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:45 schreef Casos het volgende:
Ik dacht dat ze daarmee bedoelde dat je de vrouw eerst klaar laat komen alvorens je dit zelf doet als man zijnde.... nice guy finishes last ....
Kijk, daar houden vrouwen vanquote:Op maandag 9 juli 2012 09:45 schreef Casos het volgende:
Ik dacht dat ze daarmee bedoelde dat je de vrouw eerst klaar laat komen alvorens je dit zelf doet als man zijnde.... nice guy finishes last ....
Ik denk dat je als nice guy minder makkelijk een vrouw kan regelen. Zelf die strategie ook lang aangehouden, maar als ik mn scheur wat meer opentrek en wat egocentrischer opstel dan vinden vrouwen me een stuk interessanter. En een beetje de klootzak uithangenquote:Op maandag 9 juli 2012 02:50 schreef Marx1990 het volgende:
Een populair idee is toch wel dat van 'nice guys finish last'. Dat houdt in dat 'aardige mannen' minder succesvol zijn op relatie- en seksueel vlak. De 'nice guys' zijn volgens deze idee over het algemeen niet zo agressief/assertief, extrovert en dominant zijn als van mannen wordt verwacht, gedrag dat vanuit evolutionair perspectief (al dan niet onbewust) verlangd werd/wordt door vrouwen aangezien het deel uitmaakt leiderschapskwaliteiten.
Wat betreft het primitieve deel van het vrouwelijk brein, zijn zulke 'bad boys' met leiderschapskwaliteiten aantrekkelijk omdat ze de nakomelingen en de vrouw zelf kunnen verzorgen. 'Nice guys' die meer altruïstisch, minder assertief, minder dominant en meer introvert zijn, zijn volgens dat idee minder aantrekkelijk.
Wat zijn de meningen hierover? Zijn 'nice guys' inderdaad minder succesvol met vrouwen, of zelfs helemaal niet (aanvankelijk van hoe introvert etc. ze waren)? Of is deze theorie in jullie mening onzin?
Overdreven gedoe dat vrouwen klaarkomen, dat hoogtepunt van vrouwen is wel de meest nutteloze natuurlijk reactie ooit, wat heb je daar nu aanquote:
Kijk deze bad ass eens onderstrepen dat hij heus geen last finishende nice guy is.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:56 schreef Ffleamig het volgende:
Overdreven gedoe dat vrouwen klaarkomen, dat hoogtepunt van vrouwen is wel de meest nutteloze natuurlijk reactie ooit, wat heb je daar nu aan
Op Fok zitten alleen maar bad asses jongeh.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk deze bad ass eens onderstrepen dat hij heus geen last finishende nice guy is.
Samentrekken van vagina wand zuigt het zaad verder naar binnenquote:Op maandag 9 juli 2012 09:56 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Overdreven gedoe dat vrouwen klaarkomen, dat hoogtepunt van vrouwen is wel de meest nutteloze natuurlijk reactie ooit, wat heb je daar nu aan
Dude. Het is 10 uur 's ochtends.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Samentrekken van vagina wand zuigt het zaad verder naar binnen
Kip of het ei, feit is dat ik me helemaal suf neuk met de mooiste dames, mag jij zeggen of ik aardig ben of nietquote:Op maandag 9 juli 2012 09:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk deze bad ass eens onderstrepen dat hij heus geen last finishende nice guy is.
Dat is één theorie; een andere is dat het orgasme de verliefdheidsgevoelens verstevigt waardoor ze vaker willen neuken wat de voortplanting weer iets zekerder maakt.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:01 schreef Coco98 het volgende:
Samentrekken van vagina wand zuigt het zaad verder naar binnen
man wat kan mij dat verrotten. Dat je het maar steeds op dit forum moet herhalen maakt jou een troll of een kutkneus. Mogelijk zelfs beide.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:06 schreef Ffleamig het volgende:
Kip of het ei, feit is dat ik me helemaal suf neuk met de mooiste dames, mag jij zeggen of ik aardig ben of niet
Die theorieën kunnen goed samen.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is één theorie; een andere is dat het orgasme de verliefdheidsgevoelens verstevigt waardoor ze vaker willen neuken wat de voortplanting weer iets zekerder maakt.
Boks ouwe, jij bad guy.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Kip of het ei, feit is dat ik me helemaal suf neuk met de mooiste dames, mag jij zeggen of ik aardig ben of niet
Ik ga met hem mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:34 schreef Hexagon het volgende:
Onzinstelling
Ruggegraatloze watjes eindigen als laatste. Niet amaibele mannen die het hart op de goede plek hebben zitten.
Kijk nu komt je ware aard naar boven...quote:Op maandag 9 juli 2012 09:56 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
quote:
Meestal trekken ze behoorlijk onzekere meisjes aan die verder ook geen eigen leven hebben en waarvan die nice guy vervolgens een soort slaaf wordt die nooit meer de deur uit komt.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:55 schreef Scorpie het volgende:
Het zijn bepaalde types die elkaar opzoeken. Zo zal een bad guy een bepaald slag vrouwvolk aantrekken, net zoals de nice guy dat doet.
Herkenbaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Meestal trekken ze behoorlijk onzekere meisjes aan die verder ook geen eigen leven hebben en waarvan die nice guy vervolgens een soort slaaf wordt die nooit meer de deur uit komt.
Meerdere malen zien gebeuren. Ben er een vriend aan kwijtgeraakt.
Ik zat er eens flink over na te denken en natuurlijk zijn er genoeg studies naar gedaan over the selfish gene en deze stelling. Ik denk wel dat je bepaalde definities moet stellen, zoals hieronder al word beschreven wat dan een bad boy of nice guy zou moeten zijn, maar vergeet ook niet 'succesvol'.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:50 schreef Marx1990 het volgende:
Als man en vrouw groei je naar mate je ouder wordt ook door verschillende levensfases heen. Kan best zijn dat je als man pas na je dertiger wat rustiger en ingetogener wordt. Waardoor je wederom aanlokkelijk wordt voor vrouwen om een relatie mee te beginnen, alleen ditmaal met een andere insteek.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:15 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ik zat er eens flink over na te denken en natuurlijk zijn er genoeg studies naar gedaan over the selfish gene en deze stelling. Ik denk wel dat je bepaalde definities moet stellen, zoals hieronder al word beschreven wat dan een bad boy of nice guy zou moeten zijn, maar vergeet ook niet 'succesvol'.
Bad boys zullen meer succes boeken met bepaalde types, maar ook met bepaalde type relaties en meisjes/vrouwen in bepaalde levensfases. Als succesvol betekend dat iemand het relatief het vaakste neukt met verschillende en/of meer partners, zal de bad boy het vast wel winnen.
Maar daarentegen zal de nice guy dit ook helemaal niet willen en derhalve hier ook niet zijn best voor doen. Een nice guy heeft weer andere behoeften.
En verder heeft iedereen denk wel wat weg van beide types. Of iig de behoefte om beide types op zijn tijd te zijn. Ik heb niet veel one night stands gehad, maar ik vind ze niet meer boeiend en ben dus daar klaar mee. Ben ik dan ook bad boy -af?
Deze man snapt het.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:05 schreef ssebass het volgende:
Heb geen tijd op het hele topic te lezen, dus weet niet of dit er al staat.
Het gaat meer om assertiviteit en dat kan ook als nice guy. Vind het altijd een slecht excuus. Ja ze gaan alleen voor de eikels. Zijn altijd dezelfde mensen die het zeggen, namelijk de stille muurbloempjes. Nee daar gaan ze niet eikels voor maar ze zijn te onzeker om zelf op gasten af te stappen en eindigen zo vaak met een assertief persoon die wel op alle vrouwen afstapt. Dat dit vaak de meer macho gasten zijn zal vast kloppen, maar het is dus niet zo dat ze niet liever een nice guy hebben.
Nice guy met assertiviteit is een win, geloof me.
Dit. Een goede combinatie van de eigenschappen die jij belangrijk vind is wat een man echt woest aantrekkelijk maakt. Stoer en lief kunnen prima naast elkaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:11 schreef saaw het volgende:
Vind het nogal een aanname dat assertief, extrovert en dominant als eigenschappen niet samen kan gaan met aardig en altruïstisch.
Ik val wel op stoere mannen en wil geen relatie met een mietje, maar toch zeker ook niet met een klootzak. Ik denk vooral dat weten wat je wil en daar voor gaan een belangrijke eigenschap is die veel mensen aantrekkelijk vinden in hun potentiële partner.
Dit. En daarnaast trekken tegenpolen elkaar vaak wel degelijk aan.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:11 schreef saaw het volgende:
Vind het nogal een aanname dat assertief, extrovert en dominant als eigenschappen niet samen kan gaan met aardig en altruïstisch.
Ik val wel op stoere mannen en wil geen relatie met een mietje, maar toch zeker ook niet met een klootzak. Ik denk vooral dat weten wat je wil en daar voor gaan een belangrijke eigenschap is die veel mensen aantrekkelijk vinden in hun potentiële partner.
Er zijn ook vrouwen die op mannen afstappen hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef Bittere_Bal het volgende:
zonder te zwelgen in medelijden, maar als je van jezelf gewoon introvert ben en niet zo op de voorgrond tredend heb je het in bepaalde gevallen zeker wat moeilijker als man. Sommige zaken gaan meer moeite kosten.
Op een normaal uitziend introvert meisje komen genoeg (assertieve) jongens op af. Als introverte jongen met een normaal uiterlijk kun je lang blijven wachten.
Niet als je gewoon een zelfverzekerde jongen bent, denk ik. Genoeg meisjes die daar wel van houden.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef Bittere_Bal het volgende:
zonder te zwelgen in medelijden, maar als je van jezelf gewoon introvert ben en niet zo op de voorgrond tredend heb je het in bepaalde gevallen zeker wat moeilijker als man. Sommige zaken gaan meer moeite kosten.
Op een normaal uitziend introvert meisje komen genoeg (assertieve) jongens op af. Als introverte jongen met een normaal uiterlijk kun je lang blijven wachten.
Hmm, ik heb toch 1x gehad dat iemand op me afstapte en meteen ergens mee naartoe sleurdequote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef Bittere_Bal het volgende:
In de regel trekken tegenpolen elkaar meestal niet aan.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit. En daarnaast trekken tegenpolen elkaar vaak wel degelijk aan.
Mee eens.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:06 schreef jogy het volgende:
Onzekere gasten staan achterin de rij. Dat zeker maar je kan zelfverzekerd en hartstikke aardig zijn en zul je echt geen problemen hebben om een mooie vrouw te ontmoeten die jou ook ziet zitten. Misschien is het zo dat er een verband te vinden is tussen aardig/onzeker en onaardig/zeker (of je verwisseld aardig met onderdanig en onaardig met overheersend). Je kan ook aardig zijn en niet over je heen laten lopen (of onaardig zijn en toch onzeker).
Anyway, aardig wordt hier gewoon gebruikt om onzekerheid te verbloemen en te zwelgen in zelfmedelijden ( 'Ik kan er niet aan doen ik ben gewoon te aardig' )
*ervaringsdeskundige.
shit, dan ligt het toch aan mijn uiterlijk..quote:Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hmm, ik heb toch 1x gehad dat iemand op me afstapte en meteen ergens mee naartoe sleurdeEn evrder nog een paar die gewoon begonnen te praten.
Dus dat verschilt per meisje denk k zo.
Introvert en zelfverzekerd is volgens mij wel een succesvolle combi; dan vinden vrouwen je "mysterieus".quote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef Bittere_Bal het volgende:
Mwah, ben ik niet met je eens, je moet uiteraard wel wat overeenkomsten hebben, maar voor mij zou een relatie met iemand die net zo'n karakter heeft als ik, voor geen meter werken.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de regel trekken tegenpolen elkaar meestal niet aan.
Uit een onderzoek hierover begreep ik dat over het algemeen tegenpolen aantrekkingskracht opwekken op korte termijn, dus voor de vlugge seks, maar vaak geen goeie basis is voor een langdurige relatie.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ben ik niet met je eens, je moet uiteraard wel wat overeenkomsten hebben, maar voor mij zou een relatie met iemand die net zo'n karakter heeft als ik, voor geen meter werken.
Maar introvert is dus in ieder geval een symptoom van verlegenheid en is dat geval op bepaalde vlakken onzekerheid. Ik ben ook wel introvert (m.a.w. ik kan goed alleen zijn) maar ik klap niet dicht als er iemand tegen me aan praat. Vroeger wel, nu niet meer. Hoofdzakelijk omdat ik er achterkwam dat vrouwen ook poepen, zegmaar. En een afwijzing doet geen fysieke pijn, zodra je jezelf niet al te serieus neemt komt het allemaal een stuk beter.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef Bittere_Bal het volgende:
Ik baseer me dan ook niet zozeer op onderzoeken, maar op mijn eigen persoonlijke ervaring, en zoals ik het zie. Ik presenteer het niet als een feit.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:23 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Uit een onderzoek hierover begreep ik dat over het algemeen tegenpolen aantrekkingskracht opwekken op korte termijn, dus voor de vlugge seks, maar vaak geen goeie basis is voor een langdurige relatie.
Fingers crossed.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef Crutch het volgende:
Straks wordt klootzakken daten te mainstream en zijn de nice guys aan de beurt.
Ja, echt.
Hmm ik denk wel dat iemand tot 25 liever een bad guy heeft om alles te proberen, en dat ze daarna maar een nice guy proberen omdat er toch iemand moet zijn die ook voor de kinderen kan zorgen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef Crutch het volgende:
Ja, echt.
Het idee van opposites attract is een hardnekkige mythe. Mensen denken dat tegenpolen elkaar aantrekken omdat je elkaar dan aanvult. Maar het is uiteindelijk onderzocht en daaruit bleek dat het niet klopt. In de meeste gevallen, of het nou gaat om vriendschappen of relaties, verkiezen mensen juist anderen die op hen lijken qua interesses en persoonlijkheid. In ieder geval als het gaat om langdurigere relaties.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ben ik niet met je eens, je moet uiteraard wel wat overeenkomsten hebben, maar voor mij zou een relatie met iemand die net zo'n karakter heeft als ik, voor geen meter werken.
In bepaalde groepen is dat al zo. Neem de hele emo-cultuur. De gevoelige, introverte emo is enorm aantrekkelijk voor dat soort meisjes.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef Crutch het volgende:
Ja, echt.
Nee, verlegenheid is inderdaad een vorm van onzekerheid (neuroticisme) en niet van introversie.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar introvert is dus in ieder geval een symptoom van verlegenheid en is dat geval op bepaalde vlakken onzekerheid.
ditquote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, verlegenheid is inderdaad een vorm van onzekerheid (neuroticisme) en niet van introversie.
Maar wanner ben je precies een tegenpool? Dan is best wel een arbitrair begrip. Ik heb ooit een relatie gehad met iemand die in veel dingen erg op mij leek. Uiteindelijk had ik echt het gevoel dat ik met mijn spiegelbeeld in bed lag. In eerste instantie voel je je misschien aangetrokken op iemand waar je een overeenkomstig gevoel van herkenning ervaart, maar op den duur kan dat juist weer alle spanning eruit halen waardoor een relatie faalt.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het idee van opposites attract is een hardnekkige mythe. Mensen denken dat tegenpolen elkaar aantrekken omdat je elkaar dan aanvult. Maar het is uiteindelijk onderzocht en daaruit bleek dat het niet klopt. In de meeste gevallen, of het nou gaat om vriendschappen of relaties, verkiezen mensen juist anderen die op hen lijken qua interesses en persoonlijkheid. In ieder geval als het gaat om langdurigere relaties.
Helemaal mee eens! Ik ben erg meegaand in dingen omdat ik een brede horizon heb wat betreft ik wel of niet leuk vind maar dat betekend zeker niet dat ik overal in mee ga ook als het niet leuk vind. Als het me echt niet zint zeg ik er wat van/weiger ik. Het is wel verstandig om als introvert persoon ervoor te zorgen dat je niet te statisch blijft en het maar op je af laat komen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef Bittere_Bal het volgende:
wat ik wel jammer vind is dat introvert en een rustigere persoonlijkheid te vaak wordt verward met geen ruggegraat/mening en (het oude stokpaartje voor veel vrouwen) niet genoeg tegengas geven. Dat hoeft echt niet altijd samen te hangen.
Ik vind het eigenlijk wat te zwart-wit.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hmm ik denk wel dat iemand tot 25 liever een bad guy heeft om alles te proberen, en dat ze daarna maar een nice guy proberen omdat er toch iemand moet zijn die ook voor de kinderen kan zorgen.
En ondertussen zitten alle 'nice guys' maar op hun zolderkamertje te wachten..quote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef Crutch het volgende:
Ja, echt.
Op F5 drukkend.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
En ondertussen zitten alle 'nice guys' maar op hun zolderkamertje te wachten..
dat wordt wel eens vergeten. Ik krijg dan het idee dat het meer wordt gewaardeerd als je van elk triviaal iets een principe zaak maakt, want dan heb je tenminste een echte mening en ben je tenmimste niet op je mondje gevallen. Als ik meegaand ben is het in de meeste gevallen omdat het mij echt niet zo boeit wat er gebeurd, niet omdat ik niks durf te zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik ben erg meegaand in dingen omdat ik een brede horizon heb wat betreft ik wel of niet leuk vind maar dat betekent zeker niet dat ik overal in mee ga ook als het niet leuk vind. Als het me echt niet zint zeg ik er wat van/weiger ik. Het is wel verstandig om als introvert persoon ervoor te zorgen dat je niet te statisch blijft en het maar op je af laat komen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het idee van opposites attract is een hardnekkige mythe. Mensen denken dat tegenpolen elkaar aantrekken omdat je elkaar dan aanvult. Maar het is uiteindelijk onderzocht en daaruit bleek dat het niet klopt. In de meeste gevallen, of het nou gaat om vriendschappen of relaties, verkiezen mensen juist anderen die op hen lijken qua interesses en persoonlijkheid. In ieder geval als het gaat om langdurigere relaties.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik baseer me dan ook niet zozeer op onderzoeken, maar op mijn eigen persoonlijke ervaring, en zoals ik het zie. Ik presenteer het niet als een feit.
Dat hoeft niet meer op Fokquote:
Daar heb je een punt. Ze zijn in dat opzicht dan misschien wel extravert, maar daarentegen ook neurotisch. Dat hele negatieve, emotionele, juist waarvan je verwacht dat meisjes er niet op vallen, maar wat in die 'cultuur' wel gebeurt.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik weet niet of je een emo volledig introvert kunt noemen. Zo iemand wil juist wel graag tonen aan de buitenwereld wat een eng geestje er achter die donkere pony met piercings zit.
Juist dmv die pony en de peircings laat hij dat zien.
Ik vraag me vaak af of de dames in die cultuur eigenlijk niet in de kast zitten. Want hoe kun je als vrouw nu op een man met extremevrouwentrekken en uiterlijk vallen?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ze zijn in dat opzicht dan misschien wel extravert, maar daarentegen ook neurotisch. Dat hele negatieve, emotionele, juist waarvan je verwacht dat meisjes er niet op vallen, maar wat in die 'cultuur' wel gebeurt.
Dat soort dingen zijn sowieso niet echt in onderzoeken te vatten denk ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh okay. Voor jou kan het natuurlijk werken. Maar dan ben je denk ik meer een uitzondering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |