Ik herken het amper, ook om me heen niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar wel op een hoop punten waar. Toegegeven, wanneer je gaat generaliseren, neem je ten onrechte altijd een paar uitzonderingen mee die niet in het door jou omschreven hokje passen, maar feit blijft dat daden luider spreken dan woorden, en vrouwen die zeuren om een gevoelige jongen maar neuken met een klootzak, bevestigen hetgeen NPNG omschrijft. En ik vermoed dat zelfs jij moet toegeven dat die meisjes er een hele hoop zijn.
We moeten eens ophouden te denken dat we zo geciviliseerd zijn dat we ons niet meer laten leiden door onze oerinstincten, we zijn slechts blinder geworden voor het feit dat we dat doen. Menselijke arrogantie, dát vind ik persoonlijk pas sneu.
Overigens is dit niet persoonlijk tegen jou (tenzij je je hierin herkent), dat even bovenaan.
Dan ben ik blij voor jou dat je daar weinig mee te maken hebt.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik herken het amper, ook om me heen niet.
Degenen die deze 'waarheden' om het hardst verkondigen komen waarschijnlijk nooit in mijn wereld.
Overigens geheel offtopic; onze UI'squote:Op maandag 9 juli 2012 22:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik herken het amper, ook om me heen niet.
Degenen die deze 'waarheden' om het hardst verkondigen komen waarschijnlijk nooit in mijn wereld.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:04 schreef Waaghals het volgende:
Nou ik ben toevallig een lul en eindig ook altijd laatst
Nou eigenlijk welquote:Op maandag 9 juli 2012 22:06 schreef MohMi het volgende:
[..]Sorry, je bedoelde het wrs niet grappig maar het kwam even heel droog over
Die zie ik niet op de iPad. Wat is die van jou?quote:
Patrick van SpongeBob die ergens van schrikt.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die zie ik niet op de iPad. Wat is die van jou?
Hihi.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Patrick van SpongeBob die ergens van schrikt.
good for youquote:Op maandag 9 juli 2012 22:31 schreef Capstan het volgende:
Dat ik met veel dingen zo rijkelijk laat was is er echt niet aan gelegen dat ik in wezen gewoon een "nice guy" ben.
Ik ben de eerste die toegeeft dat ik in sommige situaties ongetwijfeld wel eens té aardig/lief/hoe je het ook noemen wilt kan zijn, maar dát zal echt niet ten grondslag hebben gelegen aan mijn laatbloeiersschap. Wat dan wel, dat heb ik nooit actief geprobeerd te onderzoeken. En nu zit ik er ook niet meer mee.
Al doende leert men, dat geldt zeker ook voor mijquote:Op maandag 9 juli 2012 22:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
good for youen terecht ook. ik was in die zin een laatbloeier dat ik pas de afgelopen 3 jaar zoiets een beetje vrouwelijk ben geworden, en ik ben 28
kan er ook niet mee zitten. en ik blijf, misschien heel naďef, zeggen dat er gevoelige kerels zijn die niet meteen een doetje zijn en over zich heen laat walsen
Het is inderdaad erg, fout, beperkt en sneu dat dit allemaal waar is.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef Lienekien het volgende:
[ Er valt geen mening over te hebben want het is pure wetenschap.
Google " alpha males and beta males "
alfa mannen zijn geboren leiders. Zelfzeker, emotioneel stabiel en onkwetsbaar. Meestal eikels aangezien ze hun eigen ding doen en van niemand bevestiging zoeken. Elke vrouw is van nature aangetrokken tot een alfa man.
Beta mannen zijn het type mannen dat continu bevestiging zoekt bij een vrouw. Onzeker. Emotioneel afhankelijk. De teddybeer die altijd wilt weten waar ze uithangt. De enige vrouwen die oprecht op dat soort mannen vallen, zijn vrouwen die nare ervaringen hebben gehad met eikels en tijdelijk een ziekenhuisbedje nodig hebben. 90% van de keren wilt ze een dikke lul, ook al gaan alle vrouwen hier het tegendeel beweren. Geen enkele vrouw kan namelijk uitleggen wat ze aantrekkelijk vindt. Daarom moet je nooit luisteren naar wat een vrouw ZEGT (wat cute, die lieve jongen), maar kijken naar wat ze doet (neuken met de bad boy)]
-->
Zo erg, dit. Zo fout. Zo beperkt. Zo sneu.
bad girl in ontkennings fase lijkt me zoquote:Op maandag 9 juli 2012 23:21 schreef Anyanka het volgende:
Lijkt me inderdaad dat jij zelf op een verkeerd type valt (een bad girl?).
Vrouwen vallen vooral op zelfzekerheid, persoonlijkheid.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef Comp_Lex het volgende:
Je gaat met de verkeerde dames om. Je moet dames zoals Lienekien zien te vinden
Wil deze toch even quoten, want iedereen lijkt het onderwerp uiterlijk verder te mijden als de pest. Als je niet heel assertief bent maar er wel goed uit ziet maak je wel degelijk kans, want dan trek je de vrouwen aan die wél op mannen afstappen. Dat je vervolgens misschien niet zo'n goede indruk maakt laat ik even buiten beschouwing.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:32 schreef MohMi het volgende:
overigens denk ik dat aardige/softe mannen als laatste eindigen als ze niet mooi zijn, which is precies hetzelfde als bij vrouwen imho.
Idd. Ik ben ook een nice guy, maar ik laat me niet afzeiken. De beste alpha-mannetjes zijn alpha mannetjes die opkomen voor de goede dingen in het levenquote:Op maandag 9 juli 2012 03:20 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat het niet eens zo zeer gaat om of iemand vriendelijk en/of zachtaardig is, maar over hoe assertief en zelfverzekerd iemand is. Dat kan je ook op een oprecht vriendelijke manier zijn.
eensch. ik blijf ook van mening dat het uiterlijk voor 90% bepaald of je uberhaupt verdere interesse in iemand toont, zo is het nu eenmaal.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wil deze toch even quoten, want iedereen lijkt het onderwerp uiterlijk verder te mijden als de pest. Als je niet heel assertief bent maar er wel goed uit ziet maak je wel degelijk kans, want dan trek je de vrouwen aan die wél op mannen afstappen. Dat je vervolgens misschien niet zo'n goede indruk maakt laat ik even buiten beschouwing.
Als je niet zo knap bent, of je heel erg lelijk kleedt en jezelf slecht verzorgt, en ook nog eens een muurbloempje bent, maar wél heel aardig dan wordt je zo'n type die door alle vrouwen een leuke vriendin toegewenst wordt, maar geen van hen denkt er ook maar enig moment aan om met hem iets te beginnen. Je mist assertiviteit en als je er gewoon uit ziet als de krant van drie maanden terug dan maak je echt geen kans.
Er wordt hier veel te veel gesteld dat het alleen maar een kwestie van houding is en dat als je zelfverzekerd bent het allemaal vanzelf gaat. De verpakking moet ook interessant zijn. Nu is er natuurlijk wel een causaal verband tussen mensen die niet knap zijn en mensen die niet assertief zijn. Ik ken eerlijk gezegd geen zelfverzekerde mensen die er bijzonder slecht uit zien. Ik ken wel genoeg niet assertieve mensen die er jammer genoeg niet al te lekker bij lopen.
1) Totdat ze de echte jou leren kennen en afknappen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wil deze toch even quoten, want iedereen lijkt het onderwerp uiterlijk verder te mijden als de pest. Als je niet heel assertief bent maar er wel goed uit ziet maak je wel degelijk kans, want dan trek je de vrouwen aan die wél op mannen afstappen. Dat je vervolgens misschien niet zo'n goede indruk maakt laat ik even buiten beschouwing.
Als je niet zo knap bent, of je heel erg lelijk kleedt en jezelf slecht verzorgt, en ook nog eens een muurbloempje bent, maar wél heel aardig dan wordt je zo'n type die door alle vrouwen een leuke vriendin toegewenst wordt, maar geen van hen denkt er ook maar enig moment aan om met hem iets te beginnen. Je mist assertiviteit en als je er gewoon uit ziet als de krant van drie maanden terug dan maak je echt geen kans.
Er wordt hier veel te veel gesteld dat het alleen maar een kwestie van houding is en dat als je zelfverzekerd bent het allemaal vanzelf gaat. De verpakking moet ook interessant zijn. Nu is er natuurlijk wel een causaal verband tussen mensen die niet knap zijn en mensen die niet assertief zijn. Ik ken eerlijk gezegd geen zelfverzekerde mensen die er bijzonder slecht uit zien. Ik ken wel genoeg niet assertieve mensen die er jammer genoeg niet al te lekker bij lopen.
Dat ze op je af kunnen knappen als je er goed uit ziet maar zelf geen enkel initiatief toont doet er volgens mij niet toe in deze discussie. Het gaat er hier juist om dat, als je nog enige vorm van assertiviteit hebt maar je ziet er gewoon niet uit het heel moeilijk is om iemand te regelen. Ik weet dat jij een andere mening toegedaan bent, maar als je eruit ziet als een wereldvreemde autist dan is echt niet elke vrouw bereikbaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1) Totdat ze de echte jou leren kennen en afknappen.
2) Niet handig
Heeft niks met ''nice'' te maken. Over het algemeen zijn de ''nice guys'' die jij beschrijft inderdaad verlegen en terughoudend. Daar ligt het probleem. Zelfverzekerd zijn en ondernemend is essentieel. Je hoeft geen ''bad boy'' te zijn om over eerdergenoemde aspecten te beschikken. Je kan gewoon aardig blijven, zolang het maar gecombineerd wordt met vormen van zelfverzekerd zijn en ondernemend.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:50 schreef Marx1990 het volgende:
Een populair idee is toch wel dat van 'nice guys finish last'. Dat houdt in dat 'aardige mannen' minder succesvol zijn op relatie- en seksueel vlak. De 'nice guys' zijn volgens deze idee over het algemeen niet zo agressief/assertief, extrovert en dominant zijn als van mannen wordt verwacht, gedrag dat vanuit evolutionair perspectief (al dan niet onbewust) verlangd werd/wordt door vrouwen aangezien het deel uitmaakt leiderschapskwaliteiten.
Wat betreft het primitieve deel van het vrouwelijk brein, zijn zulke 'bad boys' met leiderschapskwaliteiten aantrekkelijk omdat ze de nakomelingen en de vrouw zelf kunnen verzorgen. 'Nice guys' die meer altruďstisch, minder assertief, minder dominant en meer introvert zijn, zijn volgens dat idee minder aantrekkelijk.
Wat zijn de meningen hierover? Zijn 'nice guys' inderdaad minder succesvol met vrouwen, of zelfs helemaal niet (aanvankelijk van hoe introvert etc. ze waren)? Of is deze theorie in jullie mening onzin?
Hier ben ik het wel mee eens. Iemands voorkomen moet je aanspreken. Dat gebeurt doorgaans meer door uitstraling dan het uiterlijk. Niet elke knappe jongen spreekt me aan, smaken verschillen doorgaans ook. Maar een wat minder knap iemand met de juiste uitstraling kan direct mijn interesse wekken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:40 schreef firefly3 het volgende:
Ik denk dat je je verward met uitstraling. Iemand kan er niet knap uit zien maar de uitstraling hebben als een bekende nederlander. Gasten die knap zijn met een normale uitstraling worden soms zelfs minder benaderd omdat vrouwen er soms niet op hun gemak bij voelen. Daarom: uitstraling.
Precies vergelijk het met een stripverhaal, je hebt personen die:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Idd. Ik ben ook een nice guy, maar ik laat me niet afzeiken. De beste alpha-mannetjes zijn alpha mannetjes die opkomen voor de goede dingen in het leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als goedverzorgde assertieve nice guy kom je echt een heel eind. Zeker als man is het niet al te moeilijk om er goed en verzorgd uit te zien (beetje sporten, goed zittende kleding en goede hygiene). Voor vrouwen is het lastiger die worden gewoon een stuk meer op uiterlijk beoordeeld. Daarnaast natuurlijk altijd onthouden dat je niet iedereens type kan zijn."Happiness is not getting more, but wanting less"
Ik lees net mijn reactie terug en ik snap nog steeds niet waarom ik op dat onderwerp kwamquote:Op maandag 9 juli 2012 20:31 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Heeft dat hier iets mee te maken dan?
[..]
En dit heb je je laten influisteren tijdens een bijeenkomst van je vriendinnenclubje?
En wederom: ging het over auto's dan? Dit is een ernstig gevalletje zelfprojectie van jouw kant; ik had het over iets te bieden hebben. Moet het dan direct over materialisme gaan? Ik had het over looks, intelligentie, humor, begrijpen wat een vrouw wil, denkt en voelt, etc.
En dan als klap op de vuurpijl ook nog je eigen geslachtsgenoten afzeiken maar zelf een dusdanige epic fail maken die nog veel groter is dan "je auto als pikverlenger zien".
Deze reactie spreekt boekdelen over jouw onderbewuste...
Is dat zo? Volgens mij kijken mannen veel meer naar het uiterlijk van vrouwen dan andersom. Vrouwen kijken naar mijn idee meer naar uitstraling (zelfverzekerd, 'alpha' ) . tenzij een vent écht heel lelijk is natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
eensch. ik blijf ook van mening dat het uiterlijk voor 90% bepaald of je uberhaupt verdere interesse in iemand toont, zo is het nu eenmaal.
Dan ben je ook gewoon een ei. Ten eerste dat je jezelf in de friendzone laat drukken en ten tweede dat je erin blijft zitten. Daar heb je ook ballen voor gekregen, om er van weg te lopen. En jouw persoonlijke ervaring maakt het geen glasharde Wiskundige wetenschap. Op zich.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:56 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg, fout, beperkt en sneu dat dit allemaal waar is.
Maar als je een half jaar lang achter iemand aan zit die smeekt om een teddybeer (zoals ik, een ex teddybeer alvast) maar neukt met een crimineel, dan word je wel keer op keer met je neus op de feiten gedrukt. En als ze je begint te sms'en zodat ze met jou kan afspreken om te klagen over die crimineel die ze neukt, dan wordt het al helemaal leuk.
" Dank je, jij kunt toch zo goed luisteren. Wat een lieverd. Hoe kan het toch dat jij single bent? Jij gaat ooit iemand heel gelukkig maken (Maar mij niet ..) "
--> Oke en nu neuken we weer even met de bad boy. Als ik volgende keer weer gedumpt ben kan ik mijn girl friend / nice guy nog eens bellen om uit te huilen
Erin laten drukken daar heb je gelijk in. Erin blijven zitten niet. Dat is iets dat geleidelijk aan gebeurt zonder dat je het door hebt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan ben je ook gewoon een ei. Ten eerste dat je jezelf in de friendzone laat drukken en ten tweede dat je erin blijft zitten. Daar heb je ook ballen voor gekregen, om er van weg te lopen. En jouw persoonlijke ervaring maakt het geen glasharde Wiskundige wetenschap. Op zich.
Vrouwen zijn nu eenmaal dol op een rollercoaster ride van emoties. Daarom kijken ze ook allemaal GTST.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:42 schreef thatday het volgende:
Daarna een relatie met een behoorlijke bad guy die me heel veel pijn heeft gedaan, maar die relatie was wel veel intenser en ook fijner (je beleeft de goede momenten dan ook extra intens). Die jongen deed me achteraf gezien veel meer dan diegene die áltijd goed voor me was.
Zijn die mannen ook happy?quote:Op maandag 9 juli 2012 09:58 schreef Anyanka het volgende:
'Finish last' in welk opzicht? Ik kan me voorstellen dat een brutale opstelling zorgt voor meer succes in de kroeg.
Anderzijds, als ik om me heen kijk naar lange, op het oog gelukkige relaties, zijn deze vooral tussen nice guys en nice girls.
Maar de vraag is sowieso wat voor definities je hanteert.
Bad boy als 'schoolverlater met semi-succesvolle carričre als drugsdealer en twee kinderen bij verschillende moeders' is wat anders dan 'prikkelend en assertief type dat goed voor zichzelf opkomt'
Net als voor nice guys een 'dikke nerd die nauwelijks tegen meisjes durft te praten en zich volkomen slaafs opstelt' wat anders is dan 'vriendelijke jongen dat vrijwilligerswerk doet in een asiel' of iets dergelijks.
Je vond de relatie met bad guy intenser en fijner, maar vond je het ook echt leuk?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:42 schreef thatday het volgende:
Ik heb een relatie gehad met een nice guy, maar dan ook echt te nice. Alles was goed en ik was altijd geweldig.
Daarna een relatie met een behoorlijke bad guy die me heel veel pijn heeft gedaan, maar die relatie was wel veel intenser en ook fijner (je beleeft de goede momenten dan ook extra intens). Die jongen deed me achteraf gezien veel meer dan diegene die áltijd goed voor me was.
Maar ja, er bestaan vast wel nice guys met een eigen mening, das dan toch nog de beste optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |