Komt goed uit want dan is de eerste speeldronde.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef RensAjacied het volgende:
Kan ik 12 augustus wel gaan rellen, 2 weken ban maakt dan niks uit
Voor mijzelf het verneukt nuquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar houden ze lekker rekening mee kneus
Ik ben er dan ook al nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt goed uit want dan is de eerste speeldronde.
Denk aan je hart manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
MDMA kristallen, strip ritalin en een grammetje sos. Moet helemaal goedkomen.
Volgende week van zaterdag t/m vrijdag ook nog eens vierdaagsefeesten. Zal wel weer tegen een rooie gaan kosten.
Watquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
Volgende week van zaterdag t/m vrijdag ook nog eens vierdaagsefeesten. Zal wel weer tegen een rooie gaan kosten.
Gezond, lekkerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
Vorig jaar ook eerste paar wedstrijden gevolgd in Kreta. Mooi joh met die kale Engelsen voetbal kijken. Zoveel respect hebben ze daar voor Ajax. Een of andere manier is Utrecht ook een hele populaire club daarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt goed uit want dan is de eerste speeldronde.
Ritalinquote:
Slik ik ook voor mijn ADHD, maar andere kopen het van mij die kunnen daarmee los op gaanquote:
Dit denken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
12 augustus lekker zondagje.
12:30 Feyenoord onderuit bij Kutrecht
14:30 Eerste wedstrijd van Sliske
16:30 Ajax tegen de Alkmaardertjes
Ja ik heb het ook gesnoven en werd er rustig van, wat is dat dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Slik ik ook voor mijn ADHD, maar andere kopen het van mij die kunnen daarmee los op gaan. Snuiven ze die shit op
Ik krijg ze gewoon gratis van mij ADD maatje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Slik ik ook voor mijn ADHD, maar andere kopen het van mij die kunnen daarmee los op gaan. Snuiven ze die shit op
Was gewoon de coke die nog in je neus zat en er door kwam.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook gesnoven en werd er rustig van, wat is dat dan?
Ik heb het zelf uit die strip gehaald en fijn gemaaktquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was gewoon de coke die nog in je neus zat en er door kwam.
Het voetbal begint langzaam maar zeker weer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom gaan die topics de laatste tijd zo onmogelijk hard
godzijdank.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het voetbal begint langzaam maar zeker weer.
Ook wel eens gedaan, ja. Maar vond die smaak maar wazig. Slikken werkt ook prima. En langer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf uit die strip gehaald en fijn gemaakt
Had je verder al wat op? Als je een joint hebt gehad versterkt ritalin dat gevoel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf uit die strip gehaald en fijn gemaakt
Omdat je nooit op een kindespeelplaats bent?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.dichtbij.nl/za(...)plaats-zaandijk.aspx
Kutzooi, waarom vind ik dit niet
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het voetbal begint langzaam maar zeker weer.
Best eng als jij daar tussen de kinderen zitquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.dichtbij.nl/za(...)plaats-zaandijk.aspx
Kutzooi, waarom vind ik dit niet
Was nog nuchterquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had je verder al wat op? Als je een joint hebt gehad versterkt ritalin dat gevoel.
Hmm ik geloof dat ik er dan alsnog duf van wordquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan, ja. Maar vond die smaak maar wazig. Slikken werkt ook prima. En langer.
Hij gaat toch ook met Stijn om?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je nooit op een kindespeelplaats bent?
Niks mis met een beetje schommelenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Best eng als jij daar tussen de kinderen zit
Kan mij niets interesseren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn je hebt wel een mooi topic gemist man. Leiden word steeds meer een ghetto. Pracht van een topic.
Denken dat Leiden een ghetto isquote:17 jaar geleden werd een meisje, genaamd magneetstrip, geboren in Leiden. Sindsdien woont ze in een huisje in Leiden Noord.
Nu 17 jaartjes later ziet magneetstrip steeds meer in wat een klerestad Leiden is met zijn klerewijken.
Ik stel u voor aan:
De Merenwijk: hierin bevinden zich de buurten de Horsten en de Werven. De Horsten zijn flats met merendeel tokkies erin. De Werven staat bekend als een buurt met veel criminaliteit. In de Merenwijk zie je dan ook veel hoeren en pimps lopen. In het winkelcentrum daar zijn er weleens incidentjes geweest die in de krant kwamen als dat 12jarigen opgewacht werden door 15jarigen
De Kooi: deze gaat wel vooruit door de herinrichting van Leiden Noord. Maar wat zijn die stereotype tokkiehuizen lelijk...! Typisch volksbuurtje. De bewoners zijn grotendeels allochtonen, die meestal netjes en aardig zijn, en Nederlandse mensen, waarvan een deel een dolfijn op hun arm heeft getatoeeerd, Leids praat, rookt, piercings heeft en dat.
De Mors: Deze wijk bestaat voor een groot deel uit flats. combinatie van de Merenwijk en de Kooi. Sommige gebouwen daar moeten ze platgooien en daar een beter onderhouden gebouw voor in de plaats zetten. Hier wonen dan veel tokkies, vaak helaas ook allochtonentokkies, jammer. Verder ken ik deze wijk niet zo goed.
Maar er is meer dan deze drie klerewijkjes. Zo is er een megamoskee in Leiden Noord gekomen, die de groei van de Islam in Leiden tot 2050 aan kan. Tuurlijk mag je een moskee bouwen, maar een die groter is dan een middelbare school ernaast en verwachten dat de Islam in Leiden flink groeit de komende 35 jaar gaat echt te ver.
Bij mij op de basisschool in de binnenstad hadden de moeders die hun kind kwamen ophalen vaak zwartgeverfde of geblondeerde haren, piercings, een sigaretje en dat soort shit. Ik weet niet hoe het op andere scholen zit maar dit lijkt me niet normaal. En als ik er nog weleens langskom zie ik het steeds meer.
Steeds vaker zie ik ook dat mensen van vroeger nu piercings en dat soort tokkieshizzle hebben.
Dat Leiden achteruit gaat, weet ook ibehesj, want die zie ik steeds meer en vaker rondlopen.
Klacht: Leiden wordt steeds meer ghetto
Ja, dan heb je dus ADHD of een vorm daarvan. Maar dat wist je zelf ook wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was nog nuchter
[..]
Hmm ik geloof dat ik er dan alsnog duf van word
Alcohol is zo ongeveer de slechtste drug voor je.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:37 schreef BrandX het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit aan wat voor pillenzooi dan ook gezeten. Behalve pijnstillers voor mijn hernia's dan.
Ik heb zelfs nog nooit een jointje gerookt
Alcohol daarentegen.....Been there done everything geloof ik
Dat ik druk kan zijn oke maar ben nooit getest op adhdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dan heb je dus ADHD of een vorm daarvan. Maar dat wist je zelf ook wel.
[..]
Alcohol is zo ongeveer de slechtste drug voor je.
Jij zeg hem wel posten maar hij jou nietquote:
Steven heeft gewoon zelf ADHD indd dan werkt het gewoon als de medicijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Leiden is en wordt steeds meer een ghetto.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef me eens een link. Wil weten wie TS is.
mjah, zelf ben ik blij dat ik nooit aan wat voor pillen- of snuifzooi dan ook ben begonnenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Gefeliciteerd Steven, blijk je geen kanker te hebben kom je er een week later achter alsnog achter vertyft te zijn
Had je beter aan kunnen beginnen dan alcohol.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, zelf ben ik blij dat ik nooit aan wat voor pillen- of snuifzooi dan ook ben begonnen
Die TS post alleen maar in ONZ en KLB. Die helpt dus ook mee aan de verpaupering ervan. Wegsaneren die handel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leiden is en wordt steeds meer een ghetto.
zal niet zoveel dms gehad hebben als jou neequote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij zeg hem wel posten maar hij jou niet
Is toch ook prima verder. Al die zielige kinderen die dat stempel krijgen terwijl er verder prima mee te leven is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat ik druk kan zijn oke maar ben nooit getest op adhd
in mijn 'jeugd' was het drank of coke/heroine. Doe dan die drank maarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je beter aan kunnen beginnen dan alcohol.
Waren er maar een stuk of 50 elke dagquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal niet zoveel dms gehad hebben als jou nee
Zijn de ouders vooral die weigeren te accepteren dat hun kind gewoon minder presteert door hun intelligentie. Tegenwoordig is iedere basisschool leerling dyslectisch, ADHD'er en uiteraard de meest voorkomende hoog begaafdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch ook prima verder. Al die zielige kinderen die dat stempel krijgen terwijl er verder prima mee te leven is.
Heb er totaal geen last van, functioneer op school gewoon goed. Die stempel is inderdaad kut. Vooroordelen etc. Heb vrijwel alleen maar voordelen, gewoon altijd zeggen wat je denkt en soms laat je wat meeslepen. Maar goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch ook prima verder. Al die zielige kinderen die dat stempel krijgen terwijl er verder prima mee te leven is.
Ik geloof daar ook nooit zo in. Het aantal ADHD'ers is waarschijnlijk vertwintigvoudigd ofzo ten opzichte van 30 jaar geleden. En die kinderen maar vol blijven stouwen met medicijnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn de ouders vooral die weigeren te accepteren dat hun kind gewoon minder presteert door hun intelligentie. Tegenwoordig is iedere basisschool leerling dyslectisch, ADHD'er en uiteraard de meest voorkomende hoog begaafd
You don't sayquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:44 schreef RensAjacied het volgende:
Lijkt me moeilijker te leven met autisme etc. dan ADHD.
Jezus hoe oud ben jij wel nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
in mijn 'jeugd' was het drank of coke/heroine. Doe dan die drank maar
Jij hebt ook wel een hardknock life hoor, ontslagen worden voor dat je bij de nuggets kwam en een ban op fok, en dat allemaal op 1 dagquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:44 schreef RensAjacied het volgende:
Lijkt me moeilijker te leven met autisme etc. dan ADHD.
Heet geen davy of geoquote:
Keiharde leven van het platteland.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel een hardknock life hoor, ontslagen worden voor dat je bij de nuggets kwam en een ban op fok, en dat allemaal op 1 dag
ik denk zo'n 41 jaar oud als ik haar woord keuzes bekijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus hoe oud ben jij wel nietDas jaren 60/70?
40quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus hoe oud ben jij wel nietDas jaren 60/70?
30 jaar geleden gingen er 30 keer zoveel mensen dood aan kanker, ik geloof eigenlijk ook niet in voortschrijdende wetenschapquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof daar ook nooit zo in. Het aantal ADHD'ers is waarschijnlijk vertwintigvoudigd ofzo ten opzichte van 30 jaar geleden. En die kinderen maar vol blijven stouwen met medicijnen.
Één grote zeepbel is het om van die pseudo psychiatertjes aan het werk te houden.
Loop 1 dag mee op een basisschool Knut. Tegenwoordig zijn er gemiddeld 3 aparte klassen omdat ouders eisen dat hun kinderen hoogbegaafd zijn en zich daarom niet kunnen motiveren of ADHD die het veroorzaakt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
30 jaar geleden gingen er 30 keer zoveel mensen dood aan kanker, ik geloof eigenlijk ook niet in voortschrijdende wetenschap
Dan was je 20 rond de summer of love toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
40
Ohja, je kon ook jointjes roken uiteraard, maar mezelf kennende wist ik toen al dat ik het daar niet bij zou laten, dus heb het nooit aangeraakt.
Hoezo niet naar Eindhoven?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vrienden, ik ben even naar Den Bosch
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [img=300http://www.duurzameenergi(...)entraal_station.jpg][/img]
Den Bosch.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ] [img=300http://www.duurzameenergi(...)centraal_station.jpg[/img]
te ver reizen voor hemquote:
Je moet toch wat als je zelf in zo'n pauperdorp woont.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vrienden, ik ben even naar Den Bosch
Mja, van die overbezorgde ouders word ik ook wel een beetje moe. Daarentegen geloof ik wel in individueel(er) onderwijs.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Loop 1 dag mee op een basisschool Knut. Tegenwoordig zijn er gemiddeld 3 aparte klassen omdat ouders eisen dat hun kinderen hoogbegaafd zijn en zich daarom niet kunnen motiveren of ADHD die het veroorzaakt.
nein, hoezo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:51 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn even een vraagje, voor mij wel intersessant. Ken je toevallig LCKV?
Op winkelen na overtreft het Rotterdam makkelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je zelf in zo'n pauperdorp woont.
ga snel voor je bus vertrektquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op winkelen na overtreft het Rotterdam makkelijk
Nee sorry.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat maar dan, LCKV doet aan jeugdvakanties etc. Ben 1 keer 1 week naar Terschelling geweest met een vriend van mij die contacten had in Leiden. Zaten we daar als boeren tussen allemaal gasten uit Leiden en Leiderdorp. Wel chille gasten hoor, moest even aan accent wennen maar zij ook aan die van mijn vriend. Mij vonden ze een minder raar accent hebben :p.quote:
Leidse Christelijke Korfbal Vereniging?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laat maar dan, LCKV doet aan jeugdvakanties etc. Ben 1 keer 1 week naar Terschelling geweest met een vriend van mij die contacten had in Leiden. Zaten we daar als boeren tussen allemaal gasten uit Leiden en Leiderdorp. Wel chille gasten hoor, moest even aan accent wennen maar zij ook aan die van mijn vriend. Mij vonden ze een minder raar accent hebben :p.
Zo doende ken ik ook wel wat jongeren uit Leiden. Maar jij bent dus niet bekend met LCKV.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Den Bosch is best mooi. Er is alleen geen kanker te doen. Nooit niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
den bosch is een kutdorp en rotterdam een tyfusstad
Daarom is het ook een dorpquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Den Bosch is best mooi. Er is alleen geen kanker te doen. Nooit niet.
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Den Bosch is best mooi. Er is alleen geen kanker te doen. Nooit niet.
Steven denkt: Alleen Amsterdam.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Ruimte volop in Rotterdamquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja ik heb het over wonen, de mensen, ruimte, minder criminaliteit enz
Bazen gquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ruimte volop in RotterdamZijn maar weinig steden waar je zoveel m2 per euro krijgt. Criminaliteit heb ik geen last van omdat ik zelf crimineel ben.
En mensen met de zachte g
Genoeg te doen. Vooral met carnaval is het helemaal volquote:
Zo jammer dit. Ik maak het uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja godver staat die post er net voorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bazen g
[..]
Genoeg te doen. Vooral met carnaval is het helemaal vol
Maar ik moet mijn sneltrein maar eens halen.
Breda. Is ook wat meer te beleven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
Welke stad in Brabant is dan nog het mooiste dan? Den Bosch is qua uiterlijk en historie dan nog wel de mooiste. Tilburg en Eindhoven
Den Bosch is het enige wat nog een beetje op een stad lijkt en Breda ook inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
Welke stad in Brabant is dan nog het mooiste dan? Den Bosch is qua uiterlijk en historie dan nog wel de mooiste. Tilburg en Eindhoven
Roosendaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
Dat is het dus juist, ze hebben geen mooie steden. Terwijl wij goud geld verdienden aan de overkant van de zee liepen ze daar met hun klauwen in een volgezeken kruik te wroeten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
Geen gezeur, geen gezeik, alle joden naar Moerdijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Brabant heeft anders wel spannende dorpjes, denk bijvoorbeeld aan Moerdijk.
Het is koud, het is guur...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen gezeur, geen gezeik, alle joden naar Moerdijk.
Mooi dagje was dat.
Depay komt toch uit Eindhoven, is niet echt een big city, beetje raar ditquote:
Depay komt uit Snotjedamquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Depay komt toch uit Eindhoven, is niet echt een big city, beetje raar dit
Uit de Sparta jeugd ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babybadje voor Dries
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2012 16:25:04 ]
Zwarejongenz zijn toch Amsterdams?quote:
Wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM je mag in dat topic gewoon die mod in het openbaar afkraken. Wat een debiel is dat man.
Nee manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zwarejongenz zijn toch Amsterdams?
Een of andere ruzie weer in ONZ. Slaat nergens op gaat over die turk die is vermoord. Gaat die mod daar grappig over doenquote:
link?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een of andere ruzie weer in ONZ. Slaat nergens op gaat over die turk die is vermoord. Gaat die mod daar grappig over doen. GGMM probeert het weer met nette woorden te afwijzen maar van mij mag hij ook een keer los gaan.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Noem je dat een ruzie?Dan snap ik wel ineens waarom het VBL gebeuren een rel wordt genoemd.
Dom volk dat er rond loopt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Noem je dat een ruzie?Dan snap ik wel ineens waarom het VBL gebeuren een rel wordt genoemd.
Succes met je ban he Rensquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarom ze zijn niet veel gewend, toch maar even die mod aanspreken. Best een debiel is dat.
Advies topics zijn altijd leuke troll topicsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:33 schreef RensAjacied het volgende:
ONZ sommige topics zijn geniaal maar de mensen die daarop reageren
Nee, dat heet dan een crewbashquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag je niet openbaar een mod afkraken. Bij deze is die gast een top kerel!
Kwam ik ook achter toen ik mening gaf over een mod hier die al gestopt isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, dat heet dan een crewbash
Kost je 2 weken
Dat wist ik serieus nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, dat heet dan een crewbash
Kost je 2 weken
Hoezo? Mogen we dus niks meer zeggen anders gaan ze hier klagen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ga nou niet hier vertellen wat je van mensen daar vindt
Straks krijgen we weer gezeur
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ga nou niet hier vertellen wat je van mensen daar vindt
Straks krijgen we weer gezeur
Omdat we al genoeg gezeik hebben gehad daarover de afgelopen weekquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo? Mogen we dus niks meer zeggen anders gaan ze hier klagen?![]()
Waz met hun
Maar de oorzaak is niet de SC, maar hunzelf.. Dus dat ze dan op ons gaan zeiken dat zij in de fout zijn.. Slaat nergens op..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat we al genoeg gezeik hebben gehad daarover de afgelopen week
Hmf
Kapi
Stinho
Sjaak
Stylo
Geo
Rens
Moet ik doorgaan met de lijst van mensen met een ban
Nee, ik probeer het gewoon gezellig te houden hierquote:
Gewoon inleveren met de tekst: 'Ik heb vakantie, kankerlul'quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme ik moet nog 1 zo'n kuttaakje afronden en ben er al dik 3 uur mee bezigVoelt echt weer als laatste blokuur voor de zomervakantie. Heb zin om die hele schijtadm zo de haven in te kieperen.
Ja maar hier gaan posten wat een kuttopic en mongolen het zijn en blabla brengt de aandacht weer hierheenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar de oorzaak is niet de SC, maar hunzelf.. Dus dat ze dan op ons gaan zeiken dat zij in de fout zijn.. Slaat nergens op..
Dit soort dingenquote:
Niet bij nagedacht. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hier gaan posten wat een kuttopic en mongolen het zijn en blabla brengt de aandacht weer hierheen
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon inleveren met de tekst: 'Ik heb vakantie, kankerlul'
Van mij raak je nooit af.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat we al genoeg gezeik hebben gehad daarover de afgelopen week
Hmf
Kapi
Stinho
Sjaak
Stylo
Geo
Rens
Moet ik doorgaan met de lijst van mensen met een ban
Steven heeft altijd gelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet bij nagedacht. Je hebt gelijk.
Dat wel jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:42 schreef Caland het volgende:
We beginnen wel een beetje een naam te krijgen he. Zijn wij ook het toffe groepje, zoals vroegah op de middelbare?
Hmm, temptingquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon inleveren met de tekst: 'Ik heb vakantie, kankerlul'
Het is alweer voorbijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:45 schreef DonRaja het volgende:
Zijn jullie weer slachtoffers aan het maken in andere topics, stelletje schavuiten
Van zoiets verdenk je mij toch niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:45 schreef DonRaja het volgende:
Zijn jullie weer slachtoffers aan het maken in andere topics, stelletje schavuiten
Neh, viel mee, was een controversieel onderwerp, dus als iemand het er hier over heeft is niet zo gek, dat iedereen daar vervolgens z'n mening geeft ook niet zo, alleen we hebben een naam gekregenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:45 schreef DonRaja het volgende:
\quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neh, viel mee, was een controversieel onderwerp, dus als iemand het er hier over heeft is niet zo gek, dat iedereen daar vervolgens z'n mening geeft ook niet zo, alleen we hebben een naam gekregen
Nee, jouw rol bestaat uit het linken van een belachelijk topic met debielen in de VBL-SC om dan vervolgens oprecht verbaasd te zijn als het mis gaat...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van zoiets verdenk je mij toch niet?
Zat er al een tijdje aan te komen toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:46 schreef Doublepain het volgende:
wtf
http://www.mirror.co.uk/s(...)ms-with-real-1135006
Ik dacht dat Man Utd hem juist ging halen of Chelsea. Maar Madrid heeft al zoveel middenveldersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zat er al een tijdje aan te komen toch?
Geo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb overigens ook een oproep gehad van een bepaalde user om een bepaald ander bijna jubilerend topic eens op te zoeken, wie nog meer?
Zou heel dom zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb overigens ook een oproep gehad van een bepaalde user om een bepaald ander bijna jubilerend topic eens op te zoeken, wie nog meer?
Ja als je 2 keer een pass over 5 meter goed geeft kan je naar Real.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zat er al een tijdje aan te komen toch?
Die heeft een ban daaromquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou ik een DM van een PSV-er krijgen
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja als je 2 keer een pass over 5 meter goed geeft kan je naar Real.
Als je 200x een pass geeft over 50 meter, doe je toch ook iets niet goed...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
Alleen doet Modric dat niet 2x maar 200x en niet 5 maar 50 meter
Op de stropdas, gewoon balletje naar spits en die kopt hem zo in..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je 200x een pass geeft over 50 meter, doe je toch ook iets niet goed...
Goeie speler maar wordt toch hoogstwaarschijnlijk bankzitter bij Real, Ronaldo heeft een werker achter zich nodig en Ozil is beterquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
Alleen doet Modric dat niet 2x maar 200x en niet 5 maar 50 meter
Khedira erachter met Ozil en Modrid ervoor kan juist wel. Maar dan valt Xabi af.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie speler maar wordt toch hoogstwaarschijnlijk bankzitter bij Real, Ronaldo heeft een werker achter zich nodig en Ozil is beter
Ja dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Khedira erachter met Ozil en Modrid ervoor kan juist wel. Maar dan valt Xabi af.
Nee daarom begrijp ik die aankoop niet zo, zoals zo vaak bij Real, die kopen op naam zonder te kijken wat ze echt nodig hebbenquote:
Alonso - Ozil - Khedira - Sahin - Kakaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie speler maar wordt toch hoogstwaarschijnlijk bankzitter bij Real, Ronaldo heeft een werker achter zich nodig en Ozil is beter
Enige wat ze nodig hebben is 1 verdediger en ze zijn compleet. Maar elk jaar moeten ze wel een paar 'dure' aankopen doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee daarom begrijp ik die aankoop niet zo, zoals zo vaak bij Real, die kopen op naam zonder te kijken wat ze echt nodig hebben
Die Sahin heeft nauwelijks meegedaan, zonde!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alonso - Ozil - Khedira - Sahin - Kaka
Nu dan Modric en ze willen ook nog Silva, wordt druk daar op het middenveld (ervanuit gaande dat Diarra inderdaad naar de Serie A vertrekt)
Lijkt wel een beetje op PSV he.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Enige wat ze nodig hebben is 1 verdediger en ze zijn compleet. Maar elk jaar moeten ze wel een paar 'dure' aankopen doen.
Wel belangrijker dan V/d Vaart hij scoort enkel wat minder.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:59 schreef GGMM het volgende:
Snap dat niet dat ze Modric halen. Zo goed was hij vorig seizoen nou ook weer niet toch?
Tja, dat is iemand al snel.quote:
PSV heeft ook een keer een speler gekocht.quote:
O want PSV doet dat alleen en andere clubs niet.. Juistquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV heeft ook een keer een speler gekocht.
Zanka ook een aanvaller?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze hebben verdedigers nodig maar kopen Narsingh terwijl ze daar al genoeg spelers hebben.
Oh ja, die Tweet. Wat een onzin.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:04 schreef Doublepain het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
Mensen die #PSV een koopclub noemen, begrijpen niet dat ze vorig jaar maar voor 5 miljoen geïnvesteerd hebben. De rest is geherinvesteerd.
'Die heeft geen plaat voor zijn kop, maar gewoon een hele bunker voor de taas.'quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:04 schreef Doublepain het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
Mensen die #PSV een koopclub noemen, begrijpen niet dat ze vorig jaar maar voor 5 miljoen geïnvesteerd hebben. De rest is geherinvesteerd.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:04 schreef Doublepain het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
PSV Watcher van EDquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke kankermongool plaatst die tweet dan.
Nee: als er een speciaal topic voor is, wie plaatst het dan hier. (Om vervolgens te klagen dat er een speciaal topic voor is)...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV Watcher van ED
https://twitter.com/#!/RikElfrink
Hey jullie begonnen over PSV, ik niet hoor..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee: als er een speciaal topic voor is, wie plaatst het dan hier. (Om vervolgens te klagen dat er een speciaal topic voor is)...
'Maar jullie begonnen'quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey jullie begonnen over PSV, ik niet hoor..
Ja en mij de schuld geven is volwassen zeker?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
'Maar jullie begonnen'
Serieus, hoe oud ben je?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:15 schreef Caland het volgende:
Tour de france is weer voorbij voor de nederlanders.
Het was echt een serieuze vraag. Ik krijg af en toe het idee dat je nog jonger bent dan Stijntje, vandaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja en mij de schuld geven is volwassen zeker?
Alsof een Nederlander ooit gaat winnenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:15 schreef Caland het volgende:
Tour de france is weer voorbij voor de nederlanders.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was echt een serieuze vraag. Ik krijg af en toe het idee dat je nog jonger bent dan Stijntje, vandaar.
Als je gewoon terugleest, dan zie je dat iemand anders over PSV begon terwijl het over Luka ging.quote:
Ik stel gewoon een vraag aan je, waar heb je het nou overquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Als je gewoon terugleest, dan zie je dat iemand anders over PSV begon terwijl het over Luka ging.
Aah ok, nog even doorwerken voor mij, dan 2 uur naar huis rijden en dan zal ik mijn eerste op jou drinkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij deze proost ik m'n 1e op donraja
Rustigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had niet door dat Knut daarom zo blij was...
inb4 een tourliefhebber ''helemaal niet''quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker op zo'n mooie dag als vandaag
SNIPER RIFLE LADEN EN OP WACHT LIGGEN!quote:
[InsertKrijsendemenigte]quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
SNIPER RIFLE LADEN EN OP WACHT LIGGEN!
ALLAHU AKHBAR! *PIEW PIEW!*quote:
Joa, gezien. Eerste helft was niet veel aan. Tweede helft heb ik mooie dingen van Tadic en Chadli gezien. Ze waren hongerig 14.gifquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb jij gekeken gisteren, Twente? Was het nog wat?
Hongerigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joa, gezien. Eerste helft was niet veel aan. Tweede helft heb ik mooie dingen van Tadic en Chadli gezien. Ze waren hongerig 14.gif
Wat is er mis?quote:
4-0 voor op dat moment en ze wilden meer, dat zie ik al een goed teken. Vorig jaar vond Twente het vaak wel best bij 2-0 of 3-0.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HongerigTegen een ploeg welke 2x per week traint en Twente als de grootste tegenstander ooit zag
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Elia wel met de dag stoerder worden hoorFuck Narsingh ik wil Elia.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geer blijft stijve tepels krijgen bij het zien van elia.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hij maakte zich vandaag ook zorgen om Nederland hoor en dan voornamelijk de politieke situatie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]Geer is wel erg druk bezig met evangeliseren
Staat wel met stip op 1 omquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij maakte zich vandaag ook zorgen om Nederland hoor en dan voornamelijk de politieke situatie.
Ik blijf steeds kijken naar het gifjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ik toen ik hoorde dat je unbanned was Stijn.
Die gif!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ik toen ik hoorde dat je unbanned was Stijn.
Ben niet alleenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ranja als diehard wielrenfan vertrouw ik momenteel ook niet alleen op de weg.
Toch vertrouw ik je nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben niet alleen, maar nu wel echt weg
Sjek de hosselbaas op twitter.twitter:jack_afc1895 twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 17:54:02hoi Mandy, Gefeliciteerd. Jack reageer retweet
Geef me de kans en ik ga losquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:03 schreef Doublepain het volgende:
Etappe 6 Épernay - Metz #6 Slachtveld der Nederlanders
Etappe 6 Épernay - Metz #5 Sagan wint
Etappe 6 Épernay - Metz - en weer vallen #4
Je kon het niet laten hé?
Duurt minstens 20 seconden bij die anderen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je geeft anderen niet eens een kans
Ach gossie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je geeft anderen niet eens een kans
Ik gok dat je een extra pagina open hebt waar je alleen opt invoeren hoef te drukken? Am I right?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duurt minstens 20 seconden bij die anderen.
Hij wilt graag jouw niveau benaderen. Doet aardig zijn best. Volgens mij is hij ook een jaartje of 13, kunnen jullie een keer meeten enzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar maakt Dubbelpeen eigenlijk een probleem over
Viel me op, niet ongrust worden, rustu manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar maakt Dubbelpeen eigenlijk een probleem over
Vaak wel. Maar bij die slakken in het TDF-Forum heeft dat niet gehoevenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik gok dat je een extra pagina open hebt waar je alleen opt invoeren hoef te drukken? Am I right?
Hehe was wennen dat je me weer niet mag..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wilt graag jouw niveau benaderen. Doet aardig zijn best. Volgens mij is hij ook een jaartje of 13, kunnen jullie een keer meeten enzo.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vaak wel. Maar bij die slakken in het TDF-Forum heeft dat niet gehoeven
Ik meet niet met PSV'ers.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wilt graag jouw niveau benaderen. Doet aardig zijn best. Volgens mij is hij ook een jaartje of 13, kunnen jullie een keer meeten enzo.
Als je maar weet dat bij liveuitslagen en VI topics concurrentie hebtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vaak wel. Maar bij die slakken in het TDF-Forum heeft dat niet gehoeven
Huh? Ik mag toch hopen dat je niet de 16 bent gepasseerd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hehe was wennen dat je me weer niet mag..
Ik geef anderen de kans als ik moe ben hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je maar weet dat bij liveuitslagen en VI topics concurrentie hebt
Komt door mijn BMI ui zeker? Zal ik em terug doen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh? Ik mag toch hopen dat je niet de 16 bent gepasseerd.
nu pak je em weerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef anderen de kans als ik moe ben hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |