Ik hoop troll maar denk serieusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
Zal die Linkse boomknuffelaar een troll of serieus zijn. Ik ben er na jaren nog steeds niet uit.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Shit, ik betrap mezelf erop dat ik veel te veel heb refreshed tijdens mijn ban.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wacht op nieuwe posts en ga op de refreshknop in mijn menubalk klikkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat, je f5 knop heeft het begeven?![]()
Bomenknuffelen
Oh ja, dat is het kutste ja, dat je automatische updates uitgeschakeld worden. Je bent ook niet anders meer gewend dus je vergeet het steeds. Dan zit je te wachten op reacties in een topic die niet komenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Precies dat had ik ook dus. Hele tijd naar menu en weer terug.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat is het kutste ja, dat je automatische updates uitgeschakeld worden. Je bent ook niet anders meer gewend dus je vergeet het steeds. Dan zit je te wachten op reacties in een topic die niet komen
Dat slaat ook nergens op. Degene die dat heeft geregeld is maar een prutser.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat is het kutste ja, dat je automatische updates uitgeschakeld worden. Je bent ook niet anders meer gewend dus je vergeet het steeds. Dan zit je te wachten op reacties in een topic die niet komen
Morgen zit je rond 16:30 voldaan op de bank naar de slotklim van de etappe 7 te kiekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, laatste dag voor mn vakantie, maar heb mn werk nog lang niet af.
Of een hele goede troll.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op. Degene die dat heeft geregeld is maar een prutser.
Mwa ik vind KnutdeIJsbeer meer een figuur om direct zijn tas te pakken en op vakantie te gaan. Als ik zijn posts een beetje analyseer denk ik Japan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen zit je rond 16:30 voldaan op de bank naar de slotklim van de etappe 7 te kieken
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa ik vind KnutdeIJsbeer meer een figuur om direct zijn tas te pakken en op vakantie te gaan. Als ik zijn posts een beetje analyseer denk ik Japan?
Ga je strijden tegen de turken samen met Stylo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef RensAjacied het volgende:
13 augustus voor 15 dagen naar Turkije
Watser morgen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
Teveel zin in morgen. Kan alleen maar tegenvallen.
Ben je morgen jarig?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
Teveel zin in morgen. Kan alleen maar tegenvallen.
Badassquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef RensAjacied het volgende:
Kan ik 12 augustus wel gaan rellen, 2 weken ban maakt dan niks uit
Daar houden ze lekker rekening mee kneusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef RensAjacied het volgende:
Kan ik 12 augustus wel gaan rellen, 2 weken ban maakt dan niks uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |