Dat heb ik allang gezegd, je bent niet erg snel hè?quote:
Nee, gewoon neequote:
Gelukkig. Beter schaffen ze die eerste week gewoon af en gaan ze voortaan gelijk de bergen in.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. De laatste voorlopig.
Morgen aankomst Bergop![]()
Rens is conservatief.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gezegd, je bent niet erg snel hè?
Kan ie eens vroeg naar bed, hij zit veel te lang te FOK!ken. Soort beschermingsban.
Niet snel?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan ie eens vroeg naar bed, hij zit veel te lang te FOK!ken. Soort beschermingsban.
Nee ben net wakker, drank verneukt je leven. Vooral op mijn leeftijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgend jaar beginnen ze op Corsica met gelijk knal vanaf het begin.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig. Beter schaffen ze die eerste week gewoon af en gaan ze voortaan gelijk de bergen in.
dat is selectief snel dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet snel?
Ik had binnen 15seconden een dm van rens toen ie een ban had
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet snel?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja jij zal wel veel macht hebben vers na een ban
Hij is een PSV supportende Koerdische Moslim woonachtig in Utrecht en jij neemt hem zelfs Fok! af? Lekker bezig hoor...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan ie weer fietsen gaan stelenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is een PSV supportende Koerdische Moslim woonachtig in Utrecht en jij neemt hem zelfs Fok! af? Lekker bezig hoor...
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is een PSV supportende Koerdische Moslim woonachtig in Utrecht en jij neemt hem zelfs Fok! af? Lekker bezig hoor...
Openbaring van persoonsgegevensquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mij ook op jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:06 schreef RensAjacied het volgende:
Mods vinden het wel fijn om in de SC te komen. Stiekem vinden ze VBL het aller leukste subforum van allemaal.
Dat is te begrijpen
Allang gedaan vriend. Prepare your anus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he. Als ik jou was maakte ik een TR.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allang gedaan vriend. Prepare your anus.
Prepare your Albanusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allang gedaan vriend. Prepare your anus.
Waarom loopt ie hier dan achter?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet snel?
ClapAnus was het toch?quote:
IS ONZE KLEINE KONIJN GESTORVEN?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Littlerabbit gebanned en meteen is het rustig
Littlerabbitquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Albanus gewoon. Denk aan Jordi Alba.
Valse tussenstand, ban.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
mkayquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
laat die jongen nou toch met zijn fantasiën, tis het enige wat hij heeft
Ja man, zo zijn we, weet je tochquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Ik loop serieus achter.... jullie gaan nu lachen maar ik weet het echt niet. LR, Stylo en Sjaak zijn gebanned door dat dolfijnen topic? Ik dacht alleen Sjakie.
Watquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Ik loop serieus achter.... jullie gaan nu lachen maar ik weet het echt niet. LR, Stylo en Sjaak zijn gebanned door dat dolfijnen topic? Ik dacht alleen Sjakie.
Maakt niet uit ik heb een backup accountquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
DAN MOET IE EIK EEN LANGERE BAN HEBBEN!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Roffa probeerde de vbl-sc in kwaad daglicht te zetten
Wat als Paon dat topic gelezen had?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Roffa probeerde de vbl-sc in kwaad daglicht te zetten
Goede schuilnaam, zo komen we er nooit achter.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik heb een backup account
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
Zal dan wel stil zijn na 02:00![]()
Geo en Stylo waren altijd de enige dan nog postte.
Idd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
Zal dan wel stil zijn na 02:00![]()
Geo en Stylo waren altijd de enige dan nog postte.
Ja die valt niet op bij een banquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik heb een backup account
Dat is ook weer niet nodig, ik ken zijn vorige account nog en toen was ie wel tofquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
DAN MOET IE EIK EEN LANGERE BAN HEBBEN!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede schuilnaam, zo komen we er nooit achter.
Laat hem dan de ban van Sjaak, stylo, HMF en Geo overnemen, een soort opoffering als strafquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
DAN MOET IE EIK EEN LANGERE BAN HEBBEN!
Maar HMF is dalijk weer terug?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:14 schreef Caland het volgende:
Is toch mooi. Nu Davy en Doublepain nog en we zijn verlost van al dat gebagger.
Die is nog bezig met een onderzoek hoe je met 1 medicijn zowel kanker als aids kan oplossenquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:15 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik word toch niet gebanned ik heb de laatste weken een goed netwerk opgebouwd.
Littlerabbit 2 t/m 99 ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:15 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik word toch niet gebanned ik heb de laatste weken een goed netwerk opgebouwd.
HMF moet nu eens leren wat de grens is. Hij gaat daar met reuzestappen overheenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
HMF was wel een bepalende factor in de SC. Net als Geo als hij gedronken had![]()
SWS lamzuipen doe je toch niet in je eentje achter de pc?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF moet nu eens leren wat de grens is. Hij gaat daar met reuzestappen overheen
Zover ik weet wordt de grens door HMF aangegeven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF moet nu eens leren wat de grens is. Hij gaat daar met reuzestappen overheen
Met wat? Een lijn van Littlerabbits?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:17 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Zover ik weet wordt de grens door HMF aangegeven.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:17 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Zover ik weet wordt de grens door HMF aangegeven.
Ik durf mijn naam niet aan zijn grootsheid te verbinden dan leg ik veelte veel druk op mijzelf.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met wat? Een lijn van Littlerabbits?
quote:Alexander Büttner zet zijn carrière zo goed als zeker voort in de Premier League. Vitesse en Southampton zijn het met elkaar eens over een transfersom voor de 23-jarige linksback en slechts een medische keuring staat een transfer naar Engeland in de weg. Dat laat Vitesse weten via de officiële kanalen.
Je zit op je verkeerde accountquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf mijn naam niet aan zijn grootsheid te verbinden dan leg ik veelte veel druk op mijzelf.
welke?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
De leukste ban van HMF vond ik nog wel van die ene gif
Ja mijn excuses broertje zat weer eens achter mijn computer net als toen met die foto van die zwarte medemens.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja mijn excuses broertje zat weer eens achter mijn computer net als toen met die foto van die zwarte medemens.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja mijn excuses broertje zat weer eens achter mijn computer net als toen met die foto van die zwarte medemens.
Ik hoop troll maar denk serieusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
Zal die Linkse boomknuffelaar een troll of serieus zijn. Ik ben er na jaren nog steeds niet uit.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Shit, ik betrap mezelf erop dat ik veel te veel heb refreshed tijdens mijn ban.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wacht op nieuwe posts en ga op de refreshknop in mijn menubalk klikkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat, je f5 knop heeft het begeven?![]()
Bomenknuffelen
Oh ja, dat is het kutste ja, dat je automatische updates uitgeschakeld worden. Je bent ook niet anders meer gewend dus je vergeet het steeds. Dan zit je te wachten op reacties in een topic die niet komenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Precies dat had ik ook dus. Hele tijd naar menu en weer terug.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat is het kutste ja, dat je automatische updates uitgeschakeld worden. Je bent ook niet anders meer gewend dus je vergeet het steeds. Dan zit je te wachten op reacties in een topic die niet komen
Dat slaat ook nergens op. Degene die dat heeft geregeld is maar een prutser.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat is het kutste ja, dat je automatische updates uitgeschakeld worden. Je bent ook niet anders meer gewend dus je vergeet het steeds. Dan zit je te wachten op reacties in een topic die niet komen
Morgen zit je rond 16:30 voldaan op de bank naar de slotklim van de etappe 7 te kiekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, laatste dag voor mn vakantie, maar heb mn werk nog lang niet af.
Of een hele goede troll.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op. Degene die dat heeft geregeld is maar een prutser.
Mwa ik vind KnutdeIJsbeer meer een figuur om direct zijn tas te pakken en op vakantie te gaan. Als ik zijn posts een beetje analyseer denk ik Japan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen zit je rond 16:30 voldaan op de bank naar de slotklim van de etappe 7 te kieken
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa ik vind KnutdeIJsbeer meer een figuur om direct zijn tas te pakken en op vakantie te gaan. Als ik zijn posts een beetje analyseer denk ik Japan?
Ga je strijden tegen de turken samen met Stylo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef RensAjacied het volgende:
13 augustus voor 15 dagen naar Turkije
Watser morgen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
Teveel zin in morgen. Kan alleen maar tegenvallen.
Ben je morgen jarig?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
Teveel zin in morgen. Kan alleen maar tegenvallen.
Badassquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef RensAjacied het volgende:
Kan ik 12 augustus wel gaan rellen, 2 weken ban maakt dan niks uit
Daar houden ze lekker rekening mee kneusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef RensAjacied het volgende:
Kan ik 12 augustus wel gaan rellen, 2 weken ban maakt dan niks uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |