Laat hem dan de ban van Sjaak, stylo, HMF en Geo overnemen, een soort opoffering als strafquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
DAN MOET IE EIK EEN LANGERE BAN HEBBEN!
Maar HMF is dalijk weer terug?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:14 schreef Caland het volgende:
Is toch mooi. Nu Davy en Doublepain nog en we zijn verlost van al dat gebagger.
Die is nog bezig met een onderzoek hoe je met 1 medicijn zowel kanker als aids kan oplossenquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:15 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik word toch niet gebanned ik heb de laatste weken een goed netwerk opgebouwd.
Littlerabbit 2 t/m 99 ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:15 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik word toch niet gebanned ik heb de laatste weken een goed netwerk opgebouwd.
HMF moet nu eens leren wat de grens is. Hij gaat daar met reuzestappen overheenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
HMF was wel een bepalende factor in de SC. Net als Geo als hij gedronken had![]()
SWS lamzuipen doe je toch niet in je eentje achter de pc?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF moet nu eens leren wat de grens is. Hij gaat daar met reuzestappen overheen
Zover ik weet wordt de grens door HMF aangegeven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF moet nu eens leren wat de grens is. Hij gaat daar met reuzestappen overheen
Met wat? Een lijn van Littlerabbits?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:17 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Zover ik weet wordt de grens door HMF aangegeven.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:17 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Zover ik weet wordt de grens door HMF aangegeven.
Ik durf mijn naam niet aan zijn grootsheid te verbinden dan leg ik veelte veel druk op mijzelf.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met wat? Een lijn van Littlerabbits?
quote:Alexander Büttner zet zijn carrière zo goed als zeker voort in de Premier League. Vitesse en Southampton zijn het met elkaar eens over een transfersom voor de 23-jarige linksback en slechts een medische keuring staat een transfer naar Engeland in de weg. Dat laat Vitesse weten via de officiële kanalen.
Je zit op je verkeerde accountquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf mijn naam niet aan zijn grootsheid te verbinden dan leg ik veelte veel druk op mijzelf.
welke?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
De leukste ban van HMF vond ik nog wel van die ene gif
Ja mijn excuses broertje zat weer eens achter mijn computer net als toen met die foto van die zwarte medemens.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja mijn excuses broertje zat weer eens achter mijn computer net als toen met die foto van die zwarte medemens.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja mijn excuses broertje zat weer eens achter mijn computer net als toen met die foto van die zwarte medemens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |