wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:13 schreef Jellereppe het volgende: Kutslowchat die VBL gebeuren. Veel baggerusers.
Deze user had geen potentie. Die WhatsTheSecret is wel zonder ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie nu je zin? Opnieuw een potentiele user weggepest wees maar trots op jezelfIk heb vernomen dat we WhatsTheSecret ook al niet meer terug gaan zien.
Zonder wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze user had geen potentie. Die WhatsTheSecret is wel zonder ja.
Geen dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie nu je zin? Opnieuw een potentiele topuser weggepest wees maar trots op jezelfIk heb vernomen dat we WhatsTheSecret ook al niet meer terug gaan zien.
Zonder r, dus zonde.quote:
zonder goede foto jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze user had geen potentie. Die WhatsTheSecret is wel zonder ja.
Is Morpheus er weer, ja?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Achtung Achtung
Censuurcommissie weer aanwezig
En terecht jij zou eerst komen met je bikini foto. Alsnog toonde ze al haar goede bedoelingen met een extra foto en toch kwam je de deal niet na.quote:
Ik was er gisteren nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht jij zou eerst komen met je bikini foto. Alsnog toonde ze al haar goede bedoelingen met een extra foto en toch kwam je de deal niet na.
Neequote:
Volgende week is dat trainingskamp in Ermelo, is niet zover rijden vanaf Amersfoort toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:25 schreef Happel het volgende:
Die Jelle is gewoon het vriendje van, joh. Die houdt van walvissen humpen.
Ik noemde Jellereppe een 'kankerboeler'. Reactie was snel weer weg + reacties van Caland en Stevenquote:
Ik help hem wel even.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:17 schreef GGMM het volgende:
Joh Jelle ga gewoon weg man als je het hier zo kut vindt.
Dan krijg je geforceerde rellen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:30 schreef GGMM het volgende:
Misschien kunnen we een teller bijhouden.
Al 6 dagen zonder rel.
Ligt tussen Zwolle en Amersfoort, ik ga ook nog even heen denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende week is dat trainingskamp in Ermelo, is niet zover rijden vanaf Amersfoort toch?
quote:
Als ik ergens onverhoopt een dagje vrij heb ga ik ook wel effe kijken ja. Neem aan dat die trainingen gewoon openbaar zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ligt tussen Zwolle en Amersfoort, ik ga ook nog even heen denk ik.
Klopt, dinsdag oefenwedstrijd tegen FC Horst. Daar ga ik wel even een kijkje nemen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende week is dat trainingskamp in Ermelo, is niet zover rijden vanaf Amersfoort toch?
Ik hoop het niet voor je het zouden je Mod ambities geen goed doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Yvonne, heb jij hier nu elke dag lopen meelezen sinds vorige week?
Hoelaat is die pot?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt, dinsdag oefenwedstrijd tegen FC Horst. Daar ga ik wel even een kijkje nemen waarschijnlijk.
Ik ben admin, ik lees alles.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Yvonne, heb jij hier nu elke dag lopen meelezen sinds vorige week?
Ik heb afgelopen week weinig gepost hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je het zouden, het zou je Mod ambities geen goed doen
Alfa is lekker pilsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:34 schreef Caland het volgende:
Lekker aan het alfa bier. Hij was me zwaar aan het aankijken toen ik de koelkast open deed net.
Best klein.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yvonne heb jij ook zo'n mooie tattoo als Vlaar laten zetten voor je kinderen?
[ afbeelding ]
Wat een overdreven en daarom lelijke tatt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yvonne heb jij ook zo'n mooie tattoo als Vlaar laten zetten voor je kinderen?
[ afbeelding ]
Hoiquote:
Ik heb er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:36 schreef yvonne het volgende:
Hoe kan dit? Dom, ook de reacties van VBL sc-ers zijn dom,
ik blijf uiteraard niet bezig.
Niemand die nu gebanned wordt hoeft te komen zeikzanikken over een unban.
Het is mooi geweest.
Die gast post niet eens in de vbl scquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:36 schreef yvonne het volgende:
Het is mooi geweest.
Behoorlijk dom ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:36 schreef yvonne het volgende:
Het is mooi geweest.
Pfft en dat terwijl ik al mijn jokers nog bewaard hadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:36 schreef yvonne het volgende:
Het is mooi geweest.
Niet alle users uit vbl zijn meteen vbl-sc users man kom opquote:
Lees d'r reactie nog eens goedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
Yvonne heeft haar mening alweer klaar. Is weer de schuld van Voetbal SC
Maar waarom mogen mensen niet meer vragen om een unban van VBL? Die gast die het gepost heeft post hier nooit.quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gast post niet eens in de vbl sc
Kut!quote:
Die TS niet nee, Sjaakbouwer ofzo wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet alle users uit vbl zijn meteen vbl-sc users man kom op
Die man heeft zich toch al compleet belachelijk gemaakt met dat afscheidstopic van hem. Dus inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:41 schreef RensAjacied het volgende:
Sws dat netsplitter pesten is nu wel klaar. Het klinkt zwaar hypocriet uit mijn mond maar toch.
Hij heeft hier een paar keer gepost, is dus geen vaste bezoekerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor
http://forum.fok.nl/user/history/353223
Ik ben toch heel duidelijk geweest niet verder te kutten.
Blame them not me.
Veelte hypocriet ja kan je beter niet doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:41 schreef RensAjacied het volgende:
Sws dat netsplitter pesten is nu wel klaar. Het klinkt zwaar hypocriet uit mijn mond maar toch.
Nou dan, dan zijn we er toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:41 schreef RensAjacied het volgende:
Waar is mijn topic vriend|?quote:
Eindelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Nou, dan sluit je VBL ofzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou dan, dan zijn we er toch?
Heel toevallig 3 VBL users, shit happens.
Zijn we van je dm's afquote:
Haten op Stevenmac26, waarom?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Inderdaad, geen dm berichten van Stinho meer
Ik geef je 4 dagen max tot je weer vervelend doetquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt Yvonne. Ik zal voortaan altijd lief doen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:44 schreef Caland het volgende:
Iemand heeft zijn leven terug. Zonder gein.
Bij mij staat het klokje er gewoon nogquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:44 schreef GGMM het volgende:
Godver wat is het hoekje rechtsonder aan m'n scherm opeens leeg
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:44 schreef Caland het volgende:
Iemand heeft zijn leven terug. Zonder gein.
Ga je nu elke keer dit soort leuke grapjes maken? Dat mag hoor, maar dan kan het zijn dat je binnenkort een voortand mistquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij mij staat het klokje er gewoon nog
Welnee, 3 onbekende mannetjes, nou ja Bauer niet, en dat ene manneke kan nou eens op tijd naar bedquote:
Leuk grapje he? Ik dacht ik pas mij even aan jou aanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je nu elke keer dit soort leuke grapjes maken? Dat mag hoor, maar dan kan het zijn dat je binnenkort een voortand mist
Zeg, wie moet er de nieuwe VBL mod worden?quote:
Stylo is wel beter ja, want die psv mannetjes waren door de bans van de feyenoorders aan het opkomenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, 3 onbekende mannetjes, nou ja Bauer niet, en dat ene manneke kan nou eens op tijd naar bedNo big deal.
Mag ik alvast Steven voordragen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, wie moet er de nieuwe VBL mod worden?
Steven als zou denk ik Smoofie het wel worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kapiteintje of Stevenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
waarheen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stylo is wel beter ja, want die psv mannetjes waren door de bans van de feyenoorders aan het opkomen
Geo en Stylo zijn nu even weg, nu davy en douplepain nog
Davy moet wachten tot Narsingh weet waar hij heen gaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stylo is wel beter ja, want die psv mannetjes waren door de bans van de feyenoorders aan het opkomen
Nee, doe dat maar niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steven als zou denk ik Smoofie het wel worden.
Stijn is ook een goede optie
Beetje meer respect voor Mr Koerdie he racist.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh en als morgen de wereld vergaat is dat ook de schuld van de vbl scquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
Yvonne heeft haar mening alweer klaar. Is weer de schuld van Voetbal SC
Eeuwige FOK!veldenquote:
Blijft een held waar hij ook heen gaatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy moet wachten tot Narsingh weet waar hij heen gaat.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh en als morgen de wereld vergaat is dat ook de schuld van de vbl sc
Ik verdien meer krediet... uit protest ga ik nu een boterham eten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met wat?! En geef een goed antwoord anders..ban!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verdien meer krediet... uit protest ga ik nu een boterham eten.
Maar Yvon, Er zijn bepaalde users buiten de VBL-SC die constant maar op ons zitten te zeiken, wij doen nooit iets goed. Als wij een poep of een scheetje laten in een ander forum, rennen ze in paniek naar de FB toe om ons weer af te branden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bedankt, dat hadden we nog niet door.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Yvon, Er zijn bepaalde users buiten de VBL-SC die constant maar op ons zitten te zeiken, wij doen nooit iets goed. Als wij een poep of een scheetje laten in een ander forum, rennen ze in paniek naar de FB toe om ons weer af te branden.
groet
quote:
quote:
Smoofie?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steven als zou denk ik Smoofie het wel worden.
Stijn is ook een goede optie
Is Smoofie geen ajacied dan?quote:
Hoeveel meter sprong je de lucht in tijdens het juichen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wou een DM versturen, toen zag ik mijn scrollbalk opeens kleiner worden. En toen zag ik dat het geschied was
Ik kreeg een hartstilstand.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel meter sprong je de lucht in tijdens het juichen?
HMF.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vraag mij af welke vreugde groter was. Dit of bij het kampioenschap van Ajax.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wou een DM versturen, toen zag ik mijn scrollbalk opeens kleiner worden. En toen zag ik dat het geschied was
Ik ben blij dat je weer terug bent hoor Stinhoquote:
Hmm ik vond mijn 'metaliteit' in de metal > gothic kwestie beter. En het spijt mij dat ik je niet naar de mond praat maar ik geloof dat een betere wereld bij jezelf begintquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met wat?! En geef een goed antwoord anders..ban!
Boterban
Wanneer was jouw laatste vreugdekreet dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag mij af welke vreugde groter was. Dit of bij het kampioenschap van Ajax.
Als een kleine baas heeft ie gewoon mee gelezenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker in de zon gezeten de afgelopen dagen 422?
Kampioenschap was het manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef Caland het volgende:
Maar El Stinho, was de ontlading net zo groot als bij je bekerwinst?
Bij jouw banquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer was jouw laatste vreugdekreet dan?
Ja. It felt greatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker in de zon gezeten de afgelopen dagen 422?
Ik geef deze blijdschap 3 dagen, wedden? Om een cider.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je weer terug bent hoor Stinho
Vertelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar nee, ik heb achter als een gezegd wie potentiële mods waren.
Haters zeg ik jequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn zijn topic voor Steven is gesloten.
4 dagenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geef deze blijdschap 3 dagen, wedden? Om een cider.
Ach, ooit komt er weer een vreugdekreet voor je. Ik gok pas wanneer PSV de Jupiler League-kampioen is geworden.quote:
Gelijk Ajax - PSV fittiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ooit komt er weer een vreugdekreet voor je. Ik gok pas wanneer PSV de Jupiler League-kampioen is geworden.
Daarom kom ik er ook nog amperquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt vooral door die kleutertjes die elk topic in KLB moeten verzuigen.
PSV sowieso kampioen van de Eredivisiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ooit komt er weer een vreugdekreet voor je. Ik gok pas wanneer PSV de Jupiler League-kampioen is geworden.
Leuk. Iquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV sowieso kampioen van de Eredivisie
Dit was mijn reactie bij jouw unban
Nee dat valt dus echt meequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd een treurige bedoening geweest man daar.
Daar kom ik ook nog amperquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komen overwaaien uit ONZ de meesten.
Even kijken hoe lang het duurt voordat het aftellen weer begint dan maarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt Yvonne. Ik zal voortaan altijd lief doen.
TDF forum zal ook wel blij zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:58 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn kan zijn gemiddeld aantal reactie's per dag weer omhoog gooien
Ik heb gehoord dat er nu een SC aan de gang is in het dagcijfertopic. Schnellllllquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Even kijken hoe lang het duurt voordat het aftellen weer begint dan maar
Hey BrandX ze hebben hier weer een ander vrouwmens weggepestquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Even kijken hoe lang het duurt voordat het aftellen weer begint dan maar
Al gekilled vanmorgenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er nu een SC aan de gang is in het dagcijfertopic. Schnellllll
Stylo komt wel weer terug hoor, is maar een weekjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey BrandX ze hebben hier weer een ander vrouwmens weggepest
Ach. Sinds dat ik op fok zit is het altijd een verzameling geweest van triangeljosti's die tof doen. Al zaten er heel vroeger nog wel eens pareltjes tussen.quote:
Gisterenquote:
Wiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey BrandX ze hebben hier weer een ander vrouwmens weggepest
Ach de hosselverhalen van afcajos waren altijd vermakelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Sinds dat ik op fok zit is het altijd een verzameling geweest van triangeljosti's die tof doen. Al zaten er heel vroeger nog wel eens pareltjes tussen.
Maar die zogenaamde hosselbazen allemaal daar die één keer in de maand naar de plaatselijke kroeg gaan.
Dealquote:
ohquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yvonne heeft gisteren de honours voor mij waargenomen, ik heb vanmorgen lopen deleten
Ja, maar in feite was afcajos gewoon een puisterig kneusje die al rood werd als een meisje hem aanspreek.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach de hosselverhalen van afcajos waren altijd vermakelijk
De verhalen die er nu zijn die zijn echt om te huilen
Ik wil dat flesje met een rietje tussen je borsten vandaan drinken danquote:
WhatsTheSecret ik had een supergoede band met haar totdat het foto! gegeil weer begon. Het is dat ik Stijn nu weer terug heb maar anders...quote:
Nee dus, heb hem gemeet met wat andere, het is echt een toffe gastquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar in feite was afcajos gewoon een puisterig kneusje die al rood werd als een meisje hem aanspreek.
En ik giet het uit over je hoofd en lik het op.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil dat flesje met een rietje tussen je borsten vandaan drinken dan
Dat bedoel ik, zogenaamde hosselbazen doen niet aan internetmeets.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dus, heb hem gemeet met wat andere, het is echt een toffe gast
Dealquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik giet het uit over je hoofd en lik het op.
ohw was dat een 'ze'quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WhatsTheSecret ik had een supergoede band met haar totdat het foto! gegeil weer begon. Het is dat ik Stijn nu weer terug heb maar anders...
Ik zal het Yvonne even vragen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zal geen ban krijgen. Ik ben het lievelingetje van de crew.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zogenaamde hosselbazen doen niet aan internetmeets.
Dat heb ik allang gezegd, je bent niet erg snel hè?quote:
Nee, gewoon neequote:
Gelukkig. Beter schaffen ze die eerste week gewoon af en gaan ze voortaan gelijk de bergen in.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. De laatste voorlopig.
Morgen aankomst Bergop![]()
Rens is conservatief.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gezegd, je bent niet erg snel hè?
Kan ie eens vroeg naar bed, hij zit veel te lang te FOK!ken. Soort beschermingsban.
Niet snel?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan ie eens vroeg naar bed, hij zit veel te lang te FOK!ken. Soort beschermingsban.
Nee ben net wakker, drank verneukt je leven. Vooral op mijn leeftijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgend jaar beginnen ze op Corsica met gelijk knal vanaf het begin.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig. Beter schaffen ze die eerste week gewoon af en gaan ze voortaan gelijk de bergen in.
dat is selectief snel dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet snel?
Ik had binnen 15seconden een dm van rens toen ie een ban had
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet snel?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja jij zal wel veel macht hebben vers na een ban
Hij is een PSV supportende Koerdische Moslim woonachtig in Utrecht en jij neemt hem zelfs Fok! af? Lekker bezig hoor...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan ie weer fietsen gaan stelenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is een PSV supportende Koerdische Moslim woonachtig in Utrecht en jij neemt hem zelfs Fok! af? Lekker bezig hoor...
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is een PSV supportende Koerdische Moslim woonachtig in Utrecht en jij neemt hem zelfs Fok! af? Lekker bezig hoor...
Openbaring van persoonsgegevensquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mij ook op jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:06 schreef RensAjacied het volgende:
Mods vinden het wel fijn om in de SC te komen. Stiekem vinden ze VBL het aller leukste subforum van allemaal.
Dat is te begrijpen
Allang gedaan vriend. Prepare your anus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he. Als ik jou was maakte ik een TR.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allang gedaan vriend. Prepare your anus.
Prepare your Albanusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allang gedaan vriend. Prepare your anus.
Waarom loopt ie hier dan achter?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet snel?
ClapAnus was het toch?quote:
IS ONZE KLEINE KONIJN GESTORVEN?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Littlerabbit gebanned en meteen is het rustig
Littlerabbitquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Albanus gewoon. Denk aan Jordi Alba.
Valse tussenstand, ban.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
mkayquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
laat die jongen nou toch met zijn fantasiën, tis het enige wat hij heeft
Ja man, zo zijn we, weet je tochquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Ik loop serieus achter.... jullie gaan nu lachen maar ik weet het echt niet. LR, Stylo en Sjaak zijn gebanned door dat dolfijnen topic? Ik dacht alleen Sjakie.
Watquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Ik loop serieus achter.... jullie gaan nu lachen maar ik weet het echt niet. LR, Stylo en Sjaak zijn gebanned door dat dolfijnen topic? Ik dacht alleen Sjakie.
Maakt niet uit ik heb een backup accountquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
DAN MOET IE EIK EEN LANGERE BAN HEBBEN!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Roffa probeerde de vbl-sc in kwaad daglicht te zetten
Wat als Paon dat topic gelezen had?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Roffa probeerde de vbl-sc in kwaad daglicht te zetten
Goede schuilnaam, zo komen we er nooit achter.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik heb een backup account
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
Zal dan wel stil zijn na 02:00![]()
Geo en Stylo waren altijd de enige dan nog postte.
Idd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
Zal dan wel stil zijn na 02:00![]()
Geo en Stylo waren altijd de enige dan nog postte.
Ja die valt niet op bij een banquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik heb een backup account
Dat is ook weer niet nodig, ik ken zijn vorige account nog en toen was ie wel tofquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
DAN MOET IE EIK EEN LANGERE BAN HEBBEN!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede schuilnaam, zo komen we er nooit achter.
Laat hem dan de ban van Sjaak, stylo, HMF en Geo overnemen, een soort opoffering als strafquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
DAN MOET IE EIK EEN LANGERE BAN HEBBEN!
Maar HMF is dalijk weer terug?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:14 schreef Caland het volgende:
Is toch mooi. Nu Davy en Doublepain nog en we zijn verlost van al dat gebagger.
Die is nog bezig met een onderzoek hoe je met 1 medicijn zowel kanker als aids kan oplossenquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:15 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik word toch niet gebanned ik heb de laatste weken een goed netwerk opgebouwd.
Littlerabbit 2 t/m 99 ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:15 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik word toch niet gebanned ik heb de laatste weken een goed netwerk opgebouwd.
HMF moet nu eens leren wat de grens is. Hij gaat daar met reuzestappen overheenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
HMF was wel een bepalende factor in de SC. Net als Geo als hij gedronken had![]()
SWS lamzuipen doe je toch niet in je eentje achter de pc?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF moet nu eens leren wat de grens is. Hij gaat daar met reuzestappen overheen
Zover ik weet wordt de grens door HMF aangegeven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF moet nu eens leren wat de grens is. Hij gaat daar met reuzestappen overheen
Met wat? Een lijn van Littlerabbits?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:17 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Zover ik weet wordt de grens door HMF aangegeven.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:17 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Zover ik weet wordt de grens door HMF aangegeven.
Ik durf mijn naam niet aan zijn grootsheid te verbinden dan leg ik veelte veel druk op mijzelf.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met wat? Een lijn van Littlerabbits?
quote:Alexander Büttner zet zijn carrière zo goed als zeker voort in de Premier League. Vitesse en Southampton zijn het met elkaar eens over een transfersom voor de 23-jarige linksback en slechts een medische keuring staat een transfer naar Engeland in de weg. Dat laat Vitesse weten via de officiële kanalen.
Je zit op je verkeerde accountquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf mijn naam niet aan zijn grootsheid te verbinden dan leg ik veelte veel druk op mijzelf.
welke?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
De leukste ban van HMF vond ik nog wel van die ene gif
Ja mijn excuses broertje zat weer eens achter mijn computer net als toen met die foto van die zwarte medemens.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja mijn excuses broertje zat weer eens achter mijn computer net als toen met die foto van die zwarte medemens.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja mijn excuses broertje zat weer eens achter mijn computer net als toen met die foto van die zwarte medemens.
Ik hoop troll maar denk serieusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
Zal die Linkse boomknuffelaar een troll of serieus zijn. Ik ben er na jaren nog steeds niet uit.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Shit, ik betrap mezelf erop dat ik veel te veel heb refreshed tijdens mijn ban.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wacht op nieuwe posts en ga op de refreshknop in mijn menubalk klikkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat, je f5 knop heeft het begeven?![]()
Bomenknuffelen
Oh ja, dat is het kutste ja, dat je automatische updates uitgeschakeld worden. Je bent ook niet anders meer gewend dus je vergeet het steeds. Dan zit je te wachten op reacties in een topic die niet komenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Precies dat had ik ook dus. Hele tijd naar menu en weer terug.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat is het kutste ja, dat je automatische updates uitgeschakeld worden. Je bent ook niet anders meer gewend dus je vergeet het steeds. Dan zit je te wachten op reacties in een topic die niet komen
Dat slaat ook nergens op. Degene die dat heeft geregeld is maar een prutser.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat is het kutste ja, dat je automatische updates uitgeschakeld worden. Je bent ook niet anders meer gewend dus je vergeet het steeds. Dan zit je te wachten op reacties in een topic die niet komen
Morgen zit je rond 16:30 voldaan op de bank naar de slotklim van de etappe 7 te kiekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, laatste dag voor mn vakantie, maar heb mn werk nog lang niet af.
Of een hele goede troll.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op. Degene die dat heeft geregeld is maar een prutser.
Mwa ik vind KnutdeIJsbeer meer een figuur om direct zijn tas te pakken en op vakantie te gaan. Als ik zijn posts een beetje analyseer denk ik Japan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen zit je rond 16:30 voldaan op de bank naar de slotklim van de etappe 7 te kieken
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa ik vind KnutdeIJsbeer meer een figuur om direct zijn tas te pakken en op vakantie te gaan. Als ik zijn posts een beetje analyseer denk ik Japan?
Ga je strijden tegen de turken samen met Stylo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef RensAjacied het volgende:
13 augustus voor 15 dagen naar Turkije
Watser morgen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
Teveel zin in morgen. Kan alleen maar tegenvallen.
Ben je morgen jarig?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
Teveel zin in morgen. Kan alleen maar tegenvallen.
Badassquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef RensAjacied het volgende:
Kan ik 12 augustus wel gaan rellen, 2 weken ban maakt dan niks uit
Daar houden ze lekker rekening mee kneusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef RensAjacied het volgende:
Kan ik 12 augustus wel gaan rellen, 2 weken ban maakt dan niks uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |