Ik help hem wel even.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:17 schreef GGMM het volgende:
Joh Jelle ga gewoon weg man als je het hier zo kut vindt.
Dan krijg je geforceerde rellen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:30 schreef GGMM het volgende:
Misschien kunnen we een teller bijhouden.
Al 6 dagen zonder rel.
Ligt tussen Zwolle en Amersfoort, ik ga ook nog even heen denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende week is dat trainingskamp in Ermelo, is niet zover rijden vanaf Amersfoort toch?
quote:
Als ik ergens onverhoopt een dagje vrij heb ga ik ook wel effe kijken ja. Neem aan dat die trainingen gewoon openbaar zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ligt tussen Zwolle en Amersfoort, ik ga ook nog even heen denk ik.
Klopt, dinsdag oefenwedstrijd tegen FC Horst. Daar ga ik wel even een kijkje nemen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende week is dat trainingskamp in Ermelo, is niet zover rijden vanaf Amersfoort toch?
Ik hoop het niet voor je het zouden je Mod ambities geen goed doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Yvonne, heb jij hier nu elke dag lopen meelezen sinds vorige week?
Hoelaat is die pot?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt, dinsdag oefenwedstrijd tegen FC Horst. Daar ga ik wel even een kijkje nemen waarschijnlijk.
Ik ben admin, ik lees alles.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Yvonne, heb jij hier nu elke dag lopen meelezen sinds vorige week?
Ik heb afgelopen week weinig gepost hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je het zouden, het zou je Mod ambities geen goed doen
Alfa is lekker pilsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:34 schreef Caland het volgende:
Lekker aan het alfa bier. Hij was me zwaar aan het aankijken toen ik de koelkast open deed net.
Best klein.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yvonne heb jij ook zo'n mooie tattoo als Vlaar laten zetten voor je kinderen?
[ afbeelding ]
Wat een overdreven en daarom lelijke tatt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yvonne heb jij ook zo'n mooie tattoo als Vlaar laten zetten voor je kinderen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |