Hoiquote:
Ik heb er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:36 schreef yvonne het volgende:
Hoe kan dit? Dom, ook de reacties van VBL sc-ers zijn dom,
ik blijf uiteraard niet bezig.
Niemand die nu gebanned wordt hoeft te komen zeikzanikken over een unban.
Het is mooi geweest.
Die gast post niet eens in de vbl scquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:36 schreef yvonne het volgende:
Het is mooi geweest.
Behoorlijk dom ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:36 schreef yvonne het volgende:
Het is mooi geweest.
Pfft en dat terwijl ik al mijn jokers nog bewaard hadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:36 schreef yvonne het volgende:
Het is mooi geweest.
Niet alle users uit vbl zijn meteen vbl-sc users man kom opquote:
Lees d'r reactie nog eens goedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
Yvonne heeft haar mening alweer klaar. Is weer de schuld van Voetbal SC
Maar waarom mogen mensen niet meer vragen om een unban van VBL? Die gast die het gepost heeft post hier nooit.quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gast post niet eens in de vbl sc
Kut!quote:
Die TS niet nee, Sjaakbouwer ofzo wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet alle users uit vbl zijn meteen vbl-sc users man kom op
Die man heeft zich toch al compleet belachelijk gemaakt met dat afscheidstopic van hem. Dus inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:41 schreef RensAjacied het volgende:
Sws dat netsplitter pesten is nu wel klaar. Het klinkt zwaar hypocriet uit mijn mond maar toch.
Hij heeft hier een paar keer gepost, is dus geen vaste bezoekerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor
http://forum.fok.nl/user/history/353223
Ik ben toch heel duidelijk geweest niet verder te kutten.
Blame them not me.
Veelte hypocriet ja kan je beter niet doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:41 schreef RensAjacied het volgende:
Sws dat netsplitter pesten is nu wel klaar. Het klinkt zwaar hypocriet uit mijn mond maar toch.
Nou dan, dan zijn we er toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:41 schreef RensAjacied het volgende:
Waar is mijn topic vriend|?quote:
Eindelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Nou, dan sluit je VBL ofzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou dan, dan zijn we er toch?
Heel toevallig 3 VBL users, shit happens.
Zijn we van je dm's afquote:
Haten op Stevenmac26, waarom?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Inderdaad, geen dm berichten van Stinho meer
Ik geef je 4 dagen max tot je weer vervelend doetquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt Yvonne. Ik zal voortaan altijd lief doen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:44 schreef Caland het volgende:
Iemand heeft zijn leven terug. Zonder gein.
Bij mij staat het klokje er gewoon nogquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:44 schreef GGMM het volgende:
Godver wat is het hoekje rechtsonder aan m'n scherm opeens leeg
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:44 schreef Caland het volgende:
Iemand heeft zijn leven terug. Zonder gein.
Ga je nu elke keer dit soort leuke grapjes maken? Dat mag hoor, maar dan kan het zijn dat je binnenkort een voortand mistquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij mij staat het klokje er gewoon nog
Welnee, 3 onbekende mannetjes, nou ja Bauer niet, en dat ene manneke kan nou eens op tijd naar bedquote:
Leuk grapje he? Ik dacht ik pas mij even aan jou aanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je nu elke keer dit soort leuke grapjes maken? Dat mag hoor, maar dan kan het zijn dat je binnenkort een voortand mist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |