Jij post gewoon 2 keer zoveel als vroeger, waardoor je me 2keer zovaak mist.quote:
Ja maar heb nu dus weer geld dus zal er minder zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij post gewoon 2 keer zoveel als vroeger, waardoor je me 2keer zovaak mist.
idd echt een schijt avaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar met die lelijke avatar van je.
nopequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maak jij je net zoveel zorgen om Nederland als Joling Davy?
[..]
Zo zie je maar geld is het kwaad in de wereld en laat je verkeerde prioriteiten stellen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar heb nu dus weer geld dus zal er minder zijn
Vanaf 17.45 ben ik ook weer weg vandaag
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo zie je maar geld is het kwaad in de wereld en laat je verkeerde prioriteiten stellen.
flikker eens op hier tyfuskneusquote:
Goeie!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je moeder heeft aids omdat ze jou op de wereld heeft gezet. Mormel dat je bent.
Leuk om daar mee te spotten zegquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je moeder heeft aids omdat ze jou op de wereld heeft gezet. Mormel dat je bent.
Naja zonder zaad geen baby dus als de vader...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goeie!
Maar hey, dat kan helemaal niet!
Mijn UI is mooi.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar met die lelijke avatar van je.
Precies. Tijd om hier weg te gaan dus, kenkermongooltje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:13 schreef Jellereppe het volgende:
Kutslowchat die VBL gebeuren. Veel baggerusers.
geregistreerd op: woensdag 14 september 2011quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:13 schreef Jellereppe het volgende:
Kutslowchat die VBL gebeuren. Veel baggerusers.
fixed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:13 schreef Jellereppe het volgende:
Bazen slowchat die VBL gebeuren. Weinig Marokkaanse users.
Yup, super erg op mijn teentjes getrapt omdat jij Jelle heet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ow, ben je op je teentjes getrapt, mongol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |