Zo'n verrassing is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige blijkbaar wel ja
Caland weet het ook al sinds vorige week dat net nep is, net zoals hmf het weet
Hij reageerde heel volwassen altijd jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor een deel wel.
Netsplitter was vaak vet boos op ons.
Netsplitter heeft er ook nooit een probleem van gemaakt wat voor mij wel bewijs genoeg was. Wat zijn ragequit vorige week wel des te verrassender maakte al hield hij het maar 2 dagen volquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige blijkbaar wel ja
Caland weet het ook al sinds vorige week dat net nep is, net zoals hmf het weet
Niet zo heel gek als je hem van seks met een dolfijn betichtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor een deel wel.
Netsplitter was vaak vet boos op ons.
Ik zou er om lachen. Zolang het op FOK! blijft dan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet zo heel gek als je hem van seks met een dolfijn beticht
Ja door dit twijfelde ik al best snel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netsplitter heeft er ook nooit een probleem van gemaakt wat voor mij wel bewijs genoeg was. Wat zijn ragequit vorige week wel des te verrassender maakte al hield hij het maar 2 dagen vol
Steven doe eens normaal joh vieze moraalridderquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou ook echt helemaal loco worden als iemand mij beticht van dolfijnenseksquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja dan geloof je het niet, ik mag geen dm's posten anders had je het zelf kunnen lezen van ome Stokstaartquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij reageerde heel volwassen altijd ja
Dat zou er pas dik bovenop liggen danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven doe eens normaal joh vieze moraalridderStraks zeg je nog wat positief over
Madame_Paon
Ja, die domme madame_poan bijvoorbeeld.quote:
Ik geloof je wel, maar Netsplitter reageerde meestal als een kind van 6 als er weer iets gebeurdequote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja dan geloof je het niet, ik mag geen dm's posten anders had je het zelf kunnen lezen van ome Stokstaart
Je wou volgens mij eerst iets anders zeggen.quote:
Ah maar Madame_paon heeft dan ook wel een dikke huid op het gebied van beledigingen incasseren.quote:
Kankerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah maar Madame_paon heeft dan ook wel een dikke huid op het gebied van beledigingen incasseren.
Nee ik ga 4 uur 's nachts lullen over het amerikaanse leger met 40 graden in mijn kamerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zelfs teruggelezen. Jullie kunnen het wel(excl davy)
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee ik ga 4 uur 's nachts lullen over het amerikaanse leger met 40 graden in mijn kamer
Maak jij je net zoveel zorgen om Nederland als Joling Davy?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee ik ga 4 uur 's nachts lullen over het amerikaanse leger met 40 graden in mijn kamer
quote:Gerard Joling maakt zich zorgen over Nederland
AMSTERDAM - Gerard Joling zit met de huidige staat van Nederland in zijn maag. De zanger maakt zich 'grote zorgen' over ons land.
Foto: NU.nl/Gwendolyne van Erp
"Wat een zorgelijke en clowneske mensen zitten er in de regering", tiert Joling op zijn website.
"Ik ben politiek niet heel erg onderlegd, maar ben natuurlijk niet uit de poppenkast gevallen." De zanger maakt zich vooral druk over 'het linkse gelul' en ontwikkelingssamenwerking.
"Ik ben geen wereldverbeteraar, maar waarom blijven we ons goede geld naar frauderende en feitelijk failliete landen gooien", vraagt de Topper zich af.
Joling voorspelt dat 'we allemaal naar de klote gaan'. "Politici kunnen en willen niet toegeven dat ze al meer dan dertig jaar verkeerde keuzes hebben gemaakt. Dus gaan we door op de oude, foute voet. Tot we allemaal naar de klote gaan en failliet zijn."
Vakantie
Voordat het zover is, geniet Joling nog van zijn vakantie en zijn succes. Zo herinnert de Topper zijn fans nogmaals aan de platina plaat die hij en Jan Smit kregen voor het duet Echte Vrienden.
Ook ontving Joling onlangs een gouden plaat voor zijn bijdrage aan de EK-plaat van Johan Derksen en Wilfred Genee. "Dus genoeg dingen om gelukkig en blij van te worden."
Daarom post ggmm niet zo veel meer meequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:06 schreef mrstylo het volgende:
LR heeft plek van GGMM overgenomen.
Topickiller.![]()
Ik post net zoveel als altijd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom post ggmm niet zo veel meer mee
ohquote:
Jij post gewoon 2 keer zoveel als vroeger, waardoor je me 2keer zovaak mist.quote:
Ja maar heb nu dus weer geld dus zal er minder zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij post gewoon 2 keer zoveel als vroeger, waardoor je me 2keer zovaak mist.
idd echt een schijt avaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar met die lelijke avatar van je.
nopequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maak jij je net zoveel zorgen om Nederland als Joling Davy?
[..]
Zo zie je maar geld is het kwaad in de wereld en laat je verkeerde prioriteiten stellen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar heb nu dus weer geld dus zal er minder zijn
Vanaf 17.45 ben ik ook weer weg vandaag
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo zie je maar geld is het kwaad in de wereld en laat je verkeerde prioriteiten stellen.
flikker eens op hier tyfuskneusquote:
Goeie!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je moeder heeft aids omdat ze jou op de wereld heeft gezet. Mormel dat je bent.
Leuk om daar mee te spotten zegquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je moeder heeft aids omdat ze jou op de wereld heeft gezet. Mormel dat je bent.
Naja zonder zaad geen baby dus als de vader...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goeie!
Maar hey, dat kan helemaal niet!
Mijn UI is mooi.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar met die lelijke avatar van je.
Precies. Tijd om hier weg te gaan dus, kenkermongooltje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:13 schreef Jellereppe het volgende:
Kutslowchat die VBL gebeuren. Veel baggerusers.
geregistreerd op: woensdag 14 september 2011quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:13 schreef Jellereppe het volgende:
Kutslowchat die VBL gebeuren. Veel baggerusers.
fixed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:13 schreef Jellereppe het volgende:
Bazen slowchat die VBL gebeuren. Weinig Marokkaanse users.
Yup, super erg op mijn teentjes getrapt omdat jij Jelle heet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ow, ben je op je teentjes getrapt, mongol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |