fixedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens niet het is ook maar een mens van veel vlees en jus
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:37 schreef mrstylo het volgende:
Welke voetballer haat Madame_Paon het meest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Alle SC topics zijn een ode aan de gevallenenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet niet had toch symbolischer geweest inclusief 2 minuten stilte voor de gevallenen etc.
Ik dacht dat hij bezig was met vrede in het Midden-Oosten? Of is dat al gelukt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:40 schreef SjaakBauer het volgende:
Helpmefok is trouwens niet op een leuk motortripje, maar hij is naar Prypriat om wat polonium en cesium te kopen. Het schijnt dat dit gebruikt gaat worden tegen de onderdrukking van de VBL SC.
Hij zat toch op de veluwe?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:40 schreef SjaakBauer het volgende:
Helpmefok is trouwens niet op een leuk motortripje, maar hij is naar Prypriat om wat polonium en cesium te kopen. Het schijnt dat dit gebruikt gaat worden tegen de onderdrukking van de VBL SC.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:37 schreef mrstylo het volgende:
Welke voetballer haat Madame_Paon het meest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik voorspel ook het einde van de vbl-sc
Ik vond het gezellig met jullie gasten
Tot in het psv topic
Gebeurd binnenkort, hij gaat komende week eerst even het lichaam van Arafat onderzoekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij bezig was met vrede in het Midden-Oosten? Of is dat al gelukt?
We staan nog steeds stevig in onze schoenenquote:
Ik vond hem goed hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We staan nog steeds stevig in onze schoenen
Paon grapjes blijven leuk
Niet die van Osama? Ohnee, die bestaat helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gebeurd binnenkort, hij gaat komende week eerst even het lichaam van Arafat onderzoeken
Een quote van dagen geledenquote:
Dat heeft hij vorig jaar in mei al gedaanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet die van Osama? Ohnee, die bestaat helemaal niet.
Heb je tt gezien.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een quote van dagen geleden
Zat al te zoeken wat er nou weer gebeurd was
Dat zit er dik in jaquote:
Nog zo'n opmerking en HMF maakt een cloneaccount om Amerika's grootheid te beschrijven hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet die van Osama? Ohnee, die bestaat helemaal niet.
Ja, zelfs teruggelezen. Jullie kunnen het welquote:
Ik lees het nu pas voor het eerstquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een quote van dagen geleden
Zat al te zoeken wat er nou weer gebeurd was
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas voor het eerst![]()
Wist niet dat hij van dolfijnen hield, verklaard al die dolfijnen pics
Maak je niet dik johquote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas voor het eerst![]()
Wist niet dat hij van dolfijnen hield, verklaard al die dolfijnen pics
Ja goed manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:47 schreef SjaakBauer het volgende:
He Steven hoe was het met je chickie dan
Terwijl het begonnen is met een random 4chan gif die stokstaart rondstuurde met de mededeling dat ie die uit de fok.rar hadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al die dolfijnen gifs en pica´s die 422 post
Noooooo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Terwijl het begonnen is met een random 4chan gif die stokstaart rondstuurde met de mededeling dat ie die uit de fok.rar had
jaquote:
Boeiend. Ik heb ook nog een direct verband tussen hem en dolfijnen gelegd. Caland ook niet in zijn topic overigens.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boeiend. Ik heb ook nog een direct verband tussen hem en dolfijnen gelegd. Caland ook niet in zijn topic overigens.
NS CENTRALE PERON 5. KOM MAAR OP!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck you Mr Koerdie ik kom nu naar Utrecht ik pak je!
Dat is het ookquote:
Ja, en al die mensen in feedback maar klagen dat jullie het zo persoonlijk maakte.quote:
Wat als Netsplitter steven modschap heeft belooft, als hij ons laat geloven dat het nep is.quote:
Ja maar dat zijn mensen die zeiken om het zeikenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en al die mensen in feedback maar klagen dat jullie het zo persoonlijk maakte.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat als Netsplitter steven modschap heeft belooft, als hij ons laat geloven dat het nep is.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat als Netsplitter steven modschap heeft belooft, als hij ons laat geloven dat het nep is.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn mensen die zeiken om het zeiken
Ik heb dm met bewijs dat het fake is omdat stokkie het zelf toegeeft en het van Monopoly heeft, die gif dan
Sommige blijkbaar wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |