Wie is jullie? En oplossing voor wat? Wees eens duidelijk man.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als jullie 2 uur achter elkaar praten, dan proberen wij tenminste met een oplossing te komen. Maar dat willen jullie weer niet.
Zware leven.
je vindt haar gezeur terecht of ons gezeur op haar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verwachte reactie.
En toevallig heb ik madam dingest gezeur wel meegekregen dus ik weet wel waar het over gaat en dat vind ik ook terecht. Om nou alle vrouwen in hetzelfde hokje te douwen als haar, vind ik jammer.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verwachte reactie.
En toevallig heb ik madam dingest gezeur wel meegekregen dus ik weet wel waar het over gaat en dat vind ik ook terecht. Om nou alle vrouwen in hetzelfde hokje te douwen als haar, vind ik jammer.
Geen zin.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie is jullie? En oplossing voor wat? Wees eens duidelijk man.
Janken.
Jullie gezeur duhhh.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je vindt haar gezeur terecht of ons gezeur op haar?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verwachte reactie.
quote:
Zij is gewoon vet irritantquote:
Waar moet hier anders over gesproken worden dan zeiken op alles wat ons niet aanstaat? Hilarische plaatjes mogen eigenlijk al bijna niet meerquote:
Je legt het wel er wel dik bovenop nuquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar moet hier anders over gesproken worden dan zeiken op alles wat ons niet aanstaat? Hilarische plaatjes mogen eigenlijk al bijna niet meer
Maar jij steunt mij toch wel door dik en dun ook al ben je het niet geheel met mij eens? Met je dikcriminatiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je legt het wel er wel dik bovenop nu
Wat vind jij van de nieuwe tatoo van Ron Beton?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar moet hier anders over gesproken worden dan zeiken op alles wat ons niet aanstaat? Hilarische plaatjes mogen eigenlijk al bijna niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We proberen het:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Gaat er nou nog goffedomme nog een FA weggepest worden op de vrijdagmiddag ofnie?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat vind jij van de nieuwe tatoo van Ron Beton?
[ afbeelding ]Je kind Xavi noemen terwijl deze 'legende' net wat ouder dan hijzelf is is bijna erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij steunt mij toch wel door dik en dun ook al ben je het niet geheel met mij eens? Met je dikcriminatie
Vooral ook omdat Iniesta eigenlijk de man is om je kind naar te noemen maar dat vond zelfs Ron nog net wat te kut blijkbaarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kind Xavi noemen terwijl deze 'legende' net wat ouder dan hijzelf is is bijna erger.
Je bewijst mijn punt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker generaliseren, net alsof sommige mannen dat soort praktijken nooit doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:37 schreef mrstylo het volgende:
Welke voetballer haat Madame_Paon het meest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet het is ook maar een mens van veel vlees en bloed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |