Maak je niet dik johquote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas voor het eerst![]()
Wist niet dat hij van dolfijnen hield, verklaard al die dolfijnen pics
Ja goed manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:47 schreef SjaakBauer het volgende:
He Steven hoe was het met je chickie dan
Terwijl het begonnen is met een random 4chan gif die stokstaart rondstuurde met de mededeling dat ie die uit de fok.rar hadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al die dolfijnen gifs en pica´s die 422 post
Noooooo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Terwijl het begonnen is met een random 4chan gif die stokstaart rondstuurde met de mededeling dat ie die uit de fok.rar had
jaquote:
Boeiend. Ik heb ook nog een direct verband tussen hem en dolfijnen gelegd. Caland ook niet in zijn topic overigens.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boeiend. Ik heb ook nog een direct verband tussen hem en dolfijnen gelegd. Caland ook niet in zijn topic overigens.
NS CENTRALE PERON 5. KOM MAAR OP!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck you Mr Koerdie ik kom nu naar Utrecht ik pak je!
Dat is het ookquote:
Ja, en al die mensen in feedback maar klagen dat jullie het zo persoonlijk maakte.quote:
Wat als Netsplitter steven modschap heeft belooft, als hij ons laat geloven dat het nep is.quote:
Ja maar dat zijn mensen die zeiken om het zeikenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en al die mensen in feedback maar klagen dat jullie het zo persoonlijk maakte.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat als Netsplitter steven modschap heeft belooft, als hij ons laat geloven dat het nep is.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat als Netsplitter steven modschap heeft belooft, als hij ons laat geloven dat het nep is.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn mensen die zeiken om het zeiken
Ik heb dm met bewijs dat het fake is omdat stokkie het zelf toegeeft en het van Monopoly heeft, die gif dan
Sommige blijkbaar wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |