Hoeveel meter sprong je de lucht in tijdens het juichen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wou een DM versturen, toen zag ik mijn scrollbalk opeens kleiner worden. En toen zag ik dat het geschied was
Ik kreeg een hartstilstand.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel meter sprong je de lucht in tijdens het juichen?
HMF.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, wie moet er de nieuwe VBL mod worden?
Ik vraag mij af welke vreugde groter was. Dit of bij het kampioenschap van Ajax.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wou een DM versturen, toen zag ik mijn scrollbalk opeens kleiner worden. En toen zag ik dat het geschied was
Ik ben blij dat je weer terug bent hoor Stinhoquote:
Hmm ik vond mijn 'metaliteit' in de metal > gothic kwestie beter. En het spijt mij dat ik je niet naar de mond praat maar ik geloof dat een betere wereld bij jezelf begintquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met wat?! En geef een goed antwoord anders..ban!
Boterban
Wanneer was jouw laatste vreugdekreet dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag mij af welke vreugde groter was. Dit of bij het kampioenschap van Ajax.
Als een kleine baas heeft ie gewoon mee gelezenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker in de zon gezeten de afgelopen dagen 422?
Kampioenschap was het manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef Caland het volgende:
Maar El Stinho, was de ontlading net zo groot als bij je bekerwinst?
Bij jouw banquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer was jouw laatste vreugdekreet dan?
Ja. It felt greatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker in de zon gezeten de afgelopen dagen 422?
Ik geef deze blijdschap 3 dagen, wedden? Om een cider.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je weer terug bent hoor Stinho
Vertelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar nee, ik heb achter als een gezegd wie potentiële mods waren.
Haters zeg ik jequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn zijn topic voor Steven is gesloten.
4 dagenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geef deze blijdschap 3 dagen, wedden? Om een cider.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |