Zeg, wie moet er de nieuwe VBL mod worden?quote:
Stylo is wel beter ja, want die psv mannetjes waren door de bans van de feyenoorders aan het opkomenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, 3 onbekende mannetjes, nou ja Bauer niet, en dat ene manneke kan nou eens op tijd naar bedNo big deal.
Mag ik alvast Steven voordragen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, wie moet er de nieuwe VBL mod worden?
Steven als zou denk ik Smoofie het wel worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kapiteintje of Stevenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
waarheen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stylo is wel beter ja, want die psv mannetjes waren door de bans van de feyenoorders aan het opkomen
Geo en Stylo zijn nu even weg, nu davy en douplepain nog
Davy moet wachten tot Narsingh weet waar hij heen gaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stylo is wel beter ja, want die psv mannetjes waren door de bans van de feyenoorders aan het opkomen
Nee, doe dat maar niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steven als zou denk ik Smoofie het wel worden.
Stijn is ook een goede optie
Beetje meer respect voor Mr Koerdie he racist.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh en als morgen de wereld vergaat is dat ook de schuld van de vbl scquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
Yvonne heeft haar mening alweer klaar. Is weer de schuld van Voetbal SC
Eeuwige FOK!veldenquote:
Blijft een held waar hij ook heen gaatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy moet wachten tot Narsingh weet waar hij heen gaat.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh en als morgen de wereld vergaat is dat ook de schuld van de vbl sc
Ik verdien meer krediet... uit protest ga ik nu een boterham eten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met wat?! En geef een goed antwoord anders..ban!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verdien meer krediet... uit protest ga ik nu een boterham eten.
Maar Yvon, Er zijn bepaalde users buiten de VBL-SC die constant maar op ons zitten te zeiken, wij doen nooit iets goed. Als wij een poep of een scheetje laten in een ander forum, rennen ze in paniek naar de FB toe om ons weer af te branden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bedankt, dat hadden we nog niet door.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Yvon, Er zijn bepaalde users buiten de VBL-SC die constant maar op ons zitten te zeiken, wij doen nooit iets goed. Als wij een poep of een scheetje laten in een ander forum, rennen ze in paniek naar de FB toe om ons weer af te branden.
groet
quote:
quote:
Smoofie?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steven als zou denk ik Smoofie het wel worden.
Stijn is ook een goede optie
Is Smoofie geen ajacied dan?quote:
Hoeveel meter sprong je de lucht in tijdens het juichen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wou een DM versturen, toen zag ik mijn scrollbalk opeens kleiner worden. En toen zag ik dat het geschied was
Ik kreeg een hartstilstand.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel meter sprong je de lucht in tijdens het juichen?
HMF.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vraag mij af welke vreugde groter was. Dit of bij het kampioenschap van Ajax.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wou een DM versturen, toen zag ik mijn scrollbalk opeens kleiner worden. En toen zag ik dat het geschied was
Ik ben blij dat je weer terug bent hoor Stinhoquote:
Hmm ik vond mijn 'metaliteit' in de metal > gothic kwestie beter. En het spijt mij dat ik je niet naar de mond praat maar ik geloof dat een betere wereld bij jezelf begintquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met wat?! En geef een goed antwoord anders..ban!
Boterban
Wanneer was jouw laatste vreugdekreet dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag mij af welke vreugde groter was. Dit of bij het kampioenschap van Ajax.
Als een kleine baas heeft ie gewoon mee gelezenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker in de zon gezeten de afgelopen dagen 422?
Kampioenschap was het manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef Caland het volgende:
Maar El Stinho, was de ontlading net zo groot als bij je bekerwinst?
Bij jouw banquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer was jouw laatste vreugdekreet dan?
Ja. It felt greatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker in de zon gezeten de afgelopen dagen 422?
Ik geef deze blijdschap 3 dagen, wedden? Om een cider.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je weer terug bent hoor Stinho
Vertelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar nee, ik heb achter als een gezegd wie potentiële mods waren.
Haters zeg ik jequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn zijn topic voor Steven is gesloten.
4 dagenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geef deze blijdschap 3 dagen, wedden? Om een cider.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |